نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

ما بیش از 20 سال است که پنجره های دو جداره تولید می کنیم ، رمز موفقیت ما تلاش برای دستیابی به بالاترین کیفیت با استفاده از بهترین مواد است.

طرح های پنجره
از آنجا که ما پنجره های شما را دقیقاً در اینجا در کارخانه خود تولید می کنیم ، محدود به طراحی تأمین کننده نیستیم. ما می توانیم پنجره های شما را مطابق با نیازهای دقیق شما تنظیم کنیم و با استفاده از طراح منحصر به فرد پنجره آنلاین می فهمید که مطمئناً سبک پنجره دقیق شما را تولید خواهیم کرد.

شیشه دوجداره A + دارای امتیاز
رتبه بندی انرژی پنجره (WER)
به عنوان استاندارد ، یک پنجره فوق العاده کارآمد "A +" دریافت خواهید کرد. جدیدترین پنجره های پنجره ما از پیشرفته ترین شیشه های دو جداره موجود در بازار استفاده می کنند و در حال حاضر عملکرد بسیار بهتر از یک پنجره استاندارد A ، در A + ، یکی از پیشرفته ترین در کشور ، دارند. پنجره های ما به راحتی از مقررات ساختمانی فراتر می روند ، بنابراین خیالتان راحت است که بهترین شیشه های دو جداره را نصب می کنید.

بهره وری انرژی خانگی
پنجره های کم مصرف ما در زمستان تفاوت واقعی ایجاد می کنند و با از بین رفتن گرما از طریق پنجره ها ، هزینه های انرژی خانه شما را کاهش می دهند. پوشش مخصوص روی هر صفحه شیشه گرما را به داخل اتاق منعکس می کند. همه پنجره های ما پر از گاز آرگون است که بسیار کم در کاهش اتلاف گرما موثر است زیرا دارای چگالی بیشتری نسبت به هوا است.

پنجره های سه جداره اکنون A ++ هستند
شیشه سه گانه A + دارای امتیاز
برای بهره وری حتی بیشتر از انرژی ، ما پنجره های سه جداره A ++ تولید می کنیم. با استفاده از مشخصات شیشه ای پیشرفته همانند شیشه دوجداره ، با یک صفحه اضافی از شیشه Pilkington KS با مصرف انرژی و یک مهره شیشه ای نازک تر بدون افزایش ضخامت قاب ، دستیابی به یک درجه عالی "A ++" از BFRC.

امنیت
پنجره های ما از امنیت بالایی برخوردار هستند. سیستم قفل ما از ییل تأمین می شود و با گزینه قفل شوت یک پنجره بسیار ایمن را تضمین می کند. تمام پنجره های ما دارای تزئینات داخلی هستند و این بدان معناست که شیشه ها فقط از داخل قابل جدا شدن هستند. همه دستگیره های پنجره دارای قفل کلید هستند. همه پنجره های ما دارای یک سیستم قفل دو مرحله ای هستند که در اولین تنظیمات پنجره کاملاً بسته است اما در حالی که هنوز قفل شده است ، جریان هوا را از طریق شکاف کوچک در تنظیم دوم اجازه می دهد.

مشخصات 22 Optima داخلی
نمایه های پنجره - اکنون با Optima
اکستروژن نمایه ما توسط پروفایل 22 ، یکی از اکسترودرهای برجسته در کشور تامین می شود. ما از سیستم جدید 70 اتاقه Optima 70mm با برنده جایزه جذاب 2016 استفاده می کنیم.

شیشه
برای دستیابی به چنین پنجره ای با مصرف انرژی بسیار زیاد ، ما فقط از آخرین تکنولوژی شیشه Pilkington معروف به Pilkington EnergiKare استفاده می کنیم. تمام پنجره ها با آرایش شیشه ای زیر عرضه می شوند:

مشخصات 22 شیشه سه جداره Optima
صفحه داخلی - Pilkington KS
صفحه بیرونی - Pilkington Optiwhite
پر کردن گاز - گاز آرگون
Spacer bar - SuperSpacer سیاه
ضخامت - 28 میلی متر (24 میلی متر برای فلاش) یا 40 میلی متر برای سه برابر
مقدار U - از 0.70 تا 1.22
علاوه بر این ، شما همچنین می توانید نوار گرجی ، سرب مربع یا تزئین سرب الماس را به لیوان خود اضافه کنید.

سایر سخت افزارها و لوازم جانبی
دستگیره ها ، لولاها و سایر قطعات ما از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و از شرکت های معتبری تهیه شده اند.

Optima Flush داخلی
شستشوی پنجره ها
ما در حال حاضر پنجره های شستشوی اپتیما را تولید می کنیم که از پنجره های چوبی سنتی از ویژگی های دوره تقلید می کنند ، در حالی که بهره وری انرژی عالی و قبض های گرمایشی پایین تر را ارائه می دهند و هنگام سفارش رنگی ، از چوب قابل تشخیص نیستند. درهای بازشو روی این پنجره ها به جای اینکه مغرور باشند ، در قسمت خارجی قاب قرار می گیرند. نسبت ساده و نسبت آنها در ساختمانهای مدرن تر نیز به خوبی کار می کند. ما اعتقاد داریم که سطح شستشوی ما بهترین است ، از نظر طراحی معتبر و بهره وری انرژی ، A + به طور استاندارد ، از دیگران در بازار پیشی می گیرد! عکسهای پنجره های ما در گالری زیر. اطلاعات بیشتر

رنگها
تمام طرح های پنجره های ما در رنگ های سفید ، رزوود ، بلوط روشن ، خاکستری آنتراسیت و قهوه ای سیاه و سفید و کرم دانه های چوبی موجود است. رنگ داخلی در داخل با رنگ خارجی نیز موجود است. برای بزرگنمایی عکسهای تمام رنگها فقط یک پنجره انتخاب کنید و در طراح بر روی "رنگ قاب" کلیک کنید.

پنجره فرانسوی کاملاً باز است
پنجره های فرانسوی
ما همچنین پنجره های فرانسوی تولید می کنیم ، آنها کاملاً بدون میله عمودی مرکزی باز می شوند ، بنابراین امکان فرار از آتش ، حداکثر تهویه و دسترسی به طبقه همکف را فراهم می کنند. مانند تمام پنجره های ما ، آنها همچنین دارای یک سیستم قفل دو مرحله ای برای جریان هوا هستند که در بالا در بند Security توضیح داده شده است.

تولید
ما سرمایه گذاری زیادی در ماشین آلات خود انجام داده ایم تا هم از دقت و هم از کیفیت عالی اطمینان حاصل کنیم. سیستم کنترل کیفیت ما تضمین می کند که هر پنجره کارخانه ما را به بالاترین استاندارد می رساند.

برای مشاهده مستندات CE کلیک کنید
ضمانت جامع
چارچوب ها: پروفایل 22 سیستم متعهد می شود پروفیل های پنجره و درب ورقه شده از روکش PVC-u سفید و چوبی / بافتی آنها را برای مدت 10 سال تضمین کند. این ضمانت نامه با توجه به ثبات رنگ ، حفظ شکل و حفظ مقاومت در برابر ضربه است.
واحدهای شیشه ای مهر و موم شده: 5 سال در برابر میعان داخل واحد.
مو

 

http://webdesiger24.blog.ir/1399/10/02/%D9%88%DB%8C%D9%86%D8%AF%D9%88%D8%B2-%D9%85%D8%B9%D9%85%D9%88%D9%84%D8%A7-%D8%A8%D8%A7-%D8%A8%D8%A7%D8%B2-%D8%B4%D8%AF%D9%86%C2%A0%D9%BE%D9%86%D8%AC%D8%B1%D9%87-upvc-%D8%A2%D8%AC%D8%B1%D9%86%D9%85%D8%A7-%D8%A7%D8%B2-%D8%A8%DB%8C%D8%B1%D9%88%D9%86-%D9%85%D9%84%DA%A9

 


:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

مزایای پنجره شیب و چرخش ما:
شیب هایی که امکان تهویه ایمن را دارند.
به طرفین می چرخد و تمیز کردن آسان در محیط داخلی را امکان پذیر می کند.
به صورت گسترده باز می شود ، می تواند به عنوان یک خروج اضطراری استفاده شود.
قفل کردن امنیت بالا به صورت استاندارد.
تهویه آسان و ایمن برای کودکان.
همیشه به سمت داخل باز می شود.

لطفاً برای قیمت گذاری روی پنجره بالا کلیک کنید یا

 

http://adminasooweb.aramblog.ir/post/4

 


:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

راهنمای اندازه گیری ویندوز
ویندوز معمولاً با باز شدن آجرنما از بیرون ملک ، همیشه به میلی متر (میلی متر) اندازه گیری می شود.

ابتدا عرض ، آجرکاری را به آجرکاری در سه مکان اندازه گیری کنید (بالا ، وسط و پایین) و تقریباً 10 میلی متر از کوچکترین اندازه گیری خود کسر کنید.

ثانیا ، ارتفاع دهانه را در چند موقعیت مختلف اندازه بگیرید و دوباره تقریباً 10 میلی متر از کوچکترین اندازه گیری کسر کنید. در صورت وجود یک لنگه فلزی لطفاً آن را حذف کنید. اگر چنین است بیشتر پنجره ها روی یک ظرف قرار می گیرند ، لطفاً از زیر ظرف موجود اندازه بگیرید مگر اینکه قابل جدا شدن نباشد (به عنوان مثال سنگ).

لطفا توجه داشته باشید: اگر ملک شما ارائه شده است ، بهتر است مقداری از رندر را حذف کنید تا لبه آجرکاری را مشاهده کنید. بسته به ضخامت رندر شما ممکن است به توسعه دهنده های قاب نیاز داشته باشید.
چند نکته مهم که باید بخاطر بسپارید
اندازه گیری از خارج ، آجرکاری به آجرکاری.
اگر این امکان وجود ندارد ، پنجره موجود خود را اندازه بگیرید.
اندازه های کلی پنجره از جمله cills یا Extender / افزودنیها (به استثنای cills سنگی یا اگر پنجره های بدون cills سفارش می دهید) را در اختیار ما قرار دهید.
در چند موقعیت مختلف اندازه گیری کنید ، کوچکترین اندازه خود را بگیرید و تقریباً 10 میلیمتر کسر کنید.
اگر شک دارید ، فقط بپرسید!
اگر به کمک بیشتری نیاز دارید ، چرا چند عکس نمی گیرید و آنها را برای مشاوره خاص از طریق ایمیل برای ما ارسال می کنید.

لطفا توجه داشته باشید: ما نمی توانیم مسئولیت اندازه گیری های نادرست را بپذیریم. اگر مطمئن نیستید توصیه می کنیم با یک نصاب / سازنده حرفه ای مشورت کنید.

 

http://weddesiger.loxblog.com/post/51/UPVC.htm

 


:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

فرش یک کف پوش پارچه ای است که به طور معمول شامل یک موکت لایه فوقانی شمع است که به پشتی متصل شده است. این شمع به طور سنتی از پشم ساخته می شد ، اما از قرن بیستم ، الیاف مصنوعی مانند پلی پروپیلن ، نایلون یا پلی استر اغلب استفاده می شود ، زیرا این الیاف از پشم ارزان ترند. این شمع معمولاً از دسته های پیچ خورده تشکیل شده است که به طور معمول تحت عملیات حرارتی قرار می گیرند تا ساختار خود را حفظ کنند. اصطلاح فرش غالباً در زمینه ای مشابه اصطلاح فرش به کار می رود ، اما معمولاً فرش ها کوچکتر از یک اتاق و به زمین متصل نیستند.

 

از فرش ها برای اهداف مختلفی استفاده می شود ، از جمله عایق بندی پای فرد از قیمت موکت کاشی سرد یا کف بتونی ، ایجاد فضای راحت تر برای اتاق برای نشستن روی زمین (به عنوان مثال ، هنگام بازی با کودکان یا فرش نماز) ، کاهش صدا از راه رفتن (به ویژه در ساختمانهای آپارتمانی) ، و افزودن دکوراسیون یا رنگ به یک اتاق. فرش ها را می توان با استفاده از الیاف رنگ شده با هر رنگی ساخت. فرش ها می توانند انواع مختلفی از الگوها و نقوش را داشته باشند که برای تزئین سطح استفاده می شوند.خرید موکت از فرش ها در مراکز صنعتی و تجاری مانند فروشگاه های خرده فروشی و هتل ها و در خانه های شخصی استفاده می شود. امروزه طیف گسترده ای از فرشها و قالیچه ها در بسیاری از سطح قیمت و کیفیت در دسترس است ، از فرشهای ارزان قیمت مصنوعی که در کارخانه ها به تولید انبوه رسیده و در ساختمانهای تجاری استفاده می شود تا فرشهای گران قیمت پشمی گره خورده که در خانه های خصوصی خانواده های ثروتمند.

https://gamantj.com/moquette-type/

 

loxblog.com

 


:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور
لطفاً کل عرض و ارتفاع پنجره upvc خود را از جمله هر cill / extens منهای تقریباً 10 میلی متر وارد کنید ، سپس روی تغییر اندازه کلیک کنید.
برای ادامه قیمت ، روی "اندازه صحیح است" کلیک کنید. لطفاً دستورالعمل های زیر را بخوانید و / یا فیلم اندازه گیری را تماشا کنید.
 
 
ارتفاع (شامل cill)
1200
میلی متر
اینجا کلیک کنید و قد کلی خود را تایپ کنید
  
عرض
1200
میلی متر
          
 
بازی
بازی
00: 00/01: 55 قطع
تمام صفحه
 
 
برای چاپ برگه اندازه گیری کلیک کنید
فیلم پنجره فرانسوی
پنجره فرانسوی کاملاً باز است
راهنمای اندازه گیری ویندوز
ویندوز معمولاً با باز شدن آجرنما از بیرون ملک ، همیشه به میلی متر (میلی متر) اندازه گیری می شود.
 
ابتدا عرض ، آجرکاری را به آجرکاری در سه مکان اندازه گیری کنید (بالا ، وسط و پایین) و تقریباً 10 میلی متر از کوچکترین اندازه گیری خود کسر کنید.
 
ثانیا ، ارتفاع دهانه را در چند موقعیت مختلف اندازه پنجره یو پی وی سی بگیرید و دوباره تقریباً 10 میلی متر از کوچکترین اندازه گیری کسر کنید. در صورت وجود یک لنگه فلزی لطفاً آن را حذف کنید. اگر چنین است بیشتر پنجره ها روی یک ظرف قرار می گیرند ، لطفاً از زیر ظرف موجود اندازه بگیرید مگر اینکه قابل جدا شدن نباشد (به عنوان مثال سنگ).
 
لطفا توجه داشته باشید: اگر ملک شما ارائه شده است ، بهتر است مقداری از رندر را حذف کنید تا لبه آجرکاری را مشاهده کنید. بسته به ضخامت رندر شما ممکن است به توسعه دهنده های قاب نیاز داشته باشید.
چند نکته مهم که باید بخاطر بسپارید
اندازه گیری از خارج ، آجرکاری به آجرکاری.
اگر این امکان وجود ندارد ، پنجره موجود خود را اندازه بگیرید.
اندازه های کلی پنجره از جمله cills یا Extender / افزودنیها را به ما ارائه دهید (به غیر از cills سنگی یا اگر پنجره های بدون cills را سفارش می دهید).
در چند موقعیت مختلف اندازه گیری کنید ، کوچکترین اندازه خود را بگیرید و تقریباً 10 میلیمتر کسر کنید.
اگر شک دارید ، فقط بپرسید!
اگر به کمک بیشتری نیاز دارید ، چرا چند عکس نمی گیرید و آنها را برای مشاوره خاص از طریق ایمیل برای ما ارسال می کنید.
 
 


:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

UPVC ، همچنین به عنوان پلی وینیل کلراید Unplasticized شناخته می شود تعویض در و پنجره یک ماده ساختمانی با نگهداری کم است که به عنوان جایگزینی برای چوب های رنگ شده ، بیشتر برای قاب پنجره ها و آستانه ها هنگام نصب شیشه های دو جداره در ساختمان های جدید یا جایگزینی پنجره های تک جداره قدیمی استفاده می شود. این دارای کاربردهای بسیاری دیگر از جمله فاشیا ، سایدینگ یا تخته هوا است. همین ماده تقریباً به طور کامل جایگزین استفاده از چدن برای لوله کشی و زهکشی شده است که برای لوله های زائد ، لوله های تخلیه ، ناودان و لوله های پایین استفاده می شود. این محصولات اغلب به طور جمعی در صنعت بهسازی منازل با عنوان "Roofline" شناخته می شوند.

آنچه خوب است بدانید این است که UPVC جایگزین ارزان تری برای چوب های سخت و آلومینیوم گران قیمت است. این ماده به دلیل ماندگاری بالا و یک گزینه مقرون به صرفه ، یک ماده محبوب است. همچنین می تواند به عنوان PVC و PVCU شناخته شود.

مقاومت شگفت انگیز ، قابلیت انعطاف پذیری و تعمیر و نگهداری کم ناشی از تولید با استفاده از پلیمر وینیل است که به اتمهای کلر متصل است بنابراین قاب پنجره ها در واقع پلاستیک نیستند و می توانند به خوبی با فولاد کار کنند. این بدان معنی است که صاحبان خانه  تعویض درب و پنجره هزینه های مداوم زیادی ندارند.

در حال حاضر ، تمام پنجره ها و درب های UPVC باید دارای درجه بندی انرژی باشند تا با مقررات ساختمان مطابقت داشته باشند و با انتخاب رنگهای جذاب و جلوه های ساخته شده از الوار چوب در دسترس هستند.

اگر به دنبال بهره وری انرژی هستید ، UPVC بهترین گزینه است ، زیرا پنجره های دارای UPVC دارای درجه حرارت بسیار کارآمد هستند. در نتیجه نوع مواد مورد استفاده در ساخت ، رسانایی گرمایی بسیار کمی دارند. این کار به راحتی همان کاری را که می تواند با برخی دیگر از مصالح ساختمانی انجام دهد ، از گرما جلوگیری می کند.

مزیت اصلی تمام محصولات UPVC با کیفیت بالا این است که آنها هرگز به نقاشی احتیاج ندارند ، به علاوه تنها نگهداری مورد نیاز در واقع پاک کردن یک پارچه مرطوب هر دو سال یا همین حدود است.

 

https://pooyapan.com/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9-%d8%af%d8%b1-%d9%88-%d9%be%d9%86%d8%ac%d8%b1%d9%87-%d8%af%d9%88-%d8%ac%d8%af%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d9%88-%d9%85%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%a7%db%8c/

 


:: بازدید از این مطلب : 223
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1399 | نظرات ()

/*alireza*/ https://antalyatournet.ir https://asooweb24.ir https://awat-piano.ir https://azinplastisatis.ir https://best-agahi.ir https://bia-mooz.ir https://ceplus.ir https://chareju.ir https://ceplus.ir https://coffee-akajho.ir https://dbaportal.ir https://donyayeh-zaban.ir https://dr-shafie.ir https://es-services.ir https://eslamshahr-ma.ir https://estarabadnews.ir https://fa-eset.ir https://foritarjome.ir https://gallery-car.ir https://ghazaeigallery.ir https://glasses-rybn.ir https://goto-piano.ir https://highlightbeauty.ir https://ig-home.ir https://ipgconference.ir https://isconference.ir https://koogel.ir https://kyokushins.ir https://mobilemahdis.ir https://mofidtat.ir https://my-piano.ir https://nazaristone.ir https://nikansefile.ir https://noorekarime.ir https://ofoghchat.ir https://oghan.ir https://on-tic.ir https://osatcarton.ir https://patogh-dl.ir https://pianoofficial.ir https://proje-negar.ir https://rasa-piano.ir https://razi-tajhiz.ir https://robbazar.ir https://salam-salamaati.ir https://tabriizmusic.ir https://talebmanshadipoor.ir https://tarheno1.ir https://tehranfurniture.ir https://travel-piano.ir https://villadarbast.ir https://visa-piano.ir https://zojkhob.ir https://zojsalem.ir https://zoudnews.ir