نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

فرش دستباف

فرش پلی پروپیلن
فرش های پلی پروپیلن در لمس نرم ، اما مقاوم در برابر لکه و فوق العاده سخت ، خرید موکت ارزش بسیار خوبی برای پول دارند و تقریباً در هر جای خانه ایده آل هستند. تمیز کردن آن آسان است و می توان از لک های مخصوصاً سخت استفاده کرد. 


فرش های پلی پروپیلن را خریداری کنید

 

فرش پلی آمید (نایلون)
فرشهای مقاوم و مقاوم ، پلی آمید به راحتی تمیز می شوند. یک انتخاب خرید آنلاین موکت ایده آل برای یک خانه خانوادگی ، پلی آمید به راحتی صاف نمی شود و دوباره شکل می گیرد و فرش را مجلل و زیبا نشان می دهد. فرش های نایلونی نسل جدید بسیار نرم هستند.


فرش های پلی آمید (نایلون) را خریداری کنید

فرش طبیعی

فرش پشمی
پشم طبیعی ، پایدار و زیبا به نظر می رسد ، پشم مقاوم ترین فیبر است که باعث می شود بتواند به سرعت از پایش بهبود یابد و ظاهر خود را حفظ کند. فرشهای پشمی نرم ، بادوام ، تمیز کردن آن آسان است و به صورت 100٪ خالص یا به صورت ترکیبی با حداقل 50٪ در دسترس است. رنگ روی پشم غنی تر به نظر می رسد و گرمای طبیعی و عایق صوتی را ایجاد می کند و باعث مهار شعله می شود. گرچه این می تواند گرانتر از الیاف ساخته شده توسط انسان باشد ، اما فرش پشمی آنقدر ماندگار است که بسیاری آن را سرمایه گذاری می دانند.


فرش های پشمی را بخرید

 

فرش سیسال
فرش های سیزال سخت و طبیعی ، زیرپوش سخت ، راحت و ظاهری معاصر و تقریباً ارگانیک دارند. یک بافت سنتی بافت متمایز فرشهای سیسال را می دهد.


فرش های سیسال را بخرید


الگوی فرش خود را با طراحی انتخاب کنید
طرح های فرش - طرح دار
فرش طرح دار
یک فرش طرح دار می تواند بیانیه ای جسورانه ایجاد کند یا حس سنتی را به  خرید اینترنتی موکت خانه شما بیفزاید. از نقش و نگارهای کلاسیک با جزئیات تزئین شده گرفته تا سبک های معاصر مد روز ، یک فرش طرح دار متناسب با فضای داخلی خانه وجود دارد.

طرح های فرش - ساده
فرش ساده
یک فرش ساده برای افزودن رنگ چشمگیر ، یک پایان خنثی یا هر چیزی در این بین انتخاب کنید. تطبیق پذیری فرش ساده به شما این آزادی را می دهد تا با اظهارات ساده در سبک رنگ یا سایه های متضاد ، ظاهر دلخواه خود را ایجاد کنید.

طرح های فرش - راه راه
فرش راه راه
از طراحی خانه خود جسور باشید؛ یک فرش راه راه پویا را برای تأثیر بیشتر در اتاق خود وارد کنید. نوارهای عمودی به ویژه در پله ها که محبوبیت زیادی دارند ، می توانند توهم فضا ایجاد کنند و در طیف وسیعی از رنگ های متضاد وجود دارند که شخصیت را از بین می برند.

نوع فرش خود را براساس سبک انتخاب کنید
نوع فرش - پیچ و تاب
نوع فرش - زاکسن



:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

راهنمای جامع خرید سمعک و استعلام قیمت سمعک

سمعک بسته به قابلیت ها و سطح تکنولوژی به کار رفته در آن انواع مختلفی مثل آنالوگ، دیجیتال، خرید اینترنتی سمعک و فراهوشمند دارد. امروزه برندهای گوناگونی از سمعک تولید و وارد بازار می شوند که افراد کم شنوا می توانند بسته به سطح شنوایی خود مدل مناسب سمعک را خریداری کنند.

سمعک چیست؟

سمعک یک دستگاه کوچک الکترونیکی است که برای درمان کم شنوایی به منظور تقویت صدا و قیمت انواع سمعک شنیدن شدن آن توسط بیمار استفاده می شود. سمعک به عنوان یک دستگاه الکتروتکوستیکی صدا را از محیط اطراف می گیرد و تا حد معینی تقویت می کند و سپس آن را مجرای گوش شخص کم شنوا انتقال می دهد. سمعک ابزاری است که به افراد کم شنوا کمک می کند که صداها را بهتر بشنوند.

معرفی سمعک زیمنس

سمعک هوشمند زیمنس توسط یک شرکت سوئدی به نام سیگنا در حال تولید است. سمعک زیمنس از لحاظ طراحی، تکنولوژی استفاده شده در ساخت آن و سیستم پردازش در انواع متنوعی ساخته می شود.  سمعک هوشمند زیمنس در چهار دسته Basic، Essential، Advance و High end  تقسیم بندی می شوند و برای رتبه بندی آن ها از با شماره های 1 ، 2 ، 3 ، 5، 7  استفاده می کنند.

سمعک زیمنس از لحاظ شکل ظاهری دارای ویژگی های کاربردی فراوانی است که شامل موارد زیر می باشد.

 

https://samakmehrazin.com/ultimate-guide-to-buy-hearing-aids/



:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

سمعک

خرید سمعک برای اولین بار به دلایل مختلف ممکن است تا حدی پیچیده باشد، برخی از این دلایل عبارتند از:

1. نوع و میزان"کم شنوایی" در افراد مختلف مثل "اثر انگشت" منحصربه‌فرد است. بنابراین هر فرد کم شنوا راه‌حل مخصوص به خود دارد.

2. عملکرد سمعک‌ها به مهارت بالینی و دانش فردی که سمعک را تجویز می‌کند، خیلی وابسته‌اند.

3. سمعک‌ها برای نیازهای شنیداری گوناگونی طراحی شده‌اند، بنابراین تکنولوژی و قیمت‌های متفاوتی دارند.

4. استفاده از سمعک مانند سایر وسایل پزشکی از قبیل عینک و لنز هنوز در بین مردم خیلی رایج نشده است.

خرید سمعک فرایند است، در طی این فرایند به‌ناچار با اطلاعاتی روبرو خواهید شد که ماهیت فنی دارند و برای افراد غیرمتخصص تقریباً بی‌معنی و نامفهوم به نظر می‌رسند. علاوه بر این، به علت این‌که اولین بار است که وارد این فرایند خاص می‌شوید، از روند کار اطلاع ندارید و معیاری ندارید که کیفیت کار را با آن بسنجید یا مقایسه کنید و هیچ دانش عمیقی از آنچه باید انجام شود، ندارید.

بنابراین ما در این مقاله تصمیم گرفتیم تا با ارائه توضیح روشن و واضحی درباره روند تجویز سمعک، قیمت سمعک گوش، خرید سمعک، کمک هزینه سمعک بیمه‌ها و هرآنچه شما باید بدانید، به شما کمک کنیم تا شما را به خریدار سمعک بهتری تبدیل کنیم.

  • ملاحظات مهم
  • چه‌زمانی به سمعک نیاز دارید؟
  • آیا باید از سمعک استفاده کنم؟
  • آیا برای دریافت سمعک به فرایند خاصی (تجویز) نیاز است؟
  • قیمت سمعک چقدر است؟
  • آیا هزینه خرید سمعک زیاد است؟
  • کمک هزینه سمعک بیمه

ملاحظات مهم

سمعک (Hearing Aid) دستگاه الکترونیک کوچک و پیشرفته‌ای است، که با تقویت صدا باعث بهبود شنوایی افراد کم ‌شنوا می‌شود. آن از سه قسمت اصلی (میکروفون، تقویت‌کننده و رسیور) تشکیل شده است.

در بیشتر کشورها، سمعک‌ها‌ جزو وسایل پزشکی طبقه‌بندی می‌شوند و بر طبق قوانین و مقررات مربوط به سازمان‌های بهداشتی و درمانی آن کشور ارزیابی و نظارت می‌شوند.

بر طبق قوانین سازمان غذا و دارو آمریکا (FDA) دستگاه‌های تقویت‌کننده‌ صدا از قبیل تقویت‌کننده صدا شخصی (Personal Sound Amplification Products) یا سایر دستگاه‌های ساده و معمولی تقویت‌کننده صدا را نمی‌توان تحت عنوان سمعک تبلیغ و فروخت.

دستگاه‌های تقویت‌کننده صدا شخصی (PSAP) به منظور تقویت صداهای محیطی برای افرادی که مشکل شنوایی ندارند، طراحی شده‌اند. اما سمعک‌ها تقویت‌کننده‌های پیشرفته‌ای هستند که با توجه به نوع و میزان کم ‌شنوایی و همچنین سبک زندگی فرد طراحی، قالب‌گیری، تجویز و تنظیم می‌شوند.

همه سمعک‌ها با باتری (یک‌بار مصرف و قابل‌شارژ) کار می‌کنند. اکنون، بیشتر از سمعک‌هایی که با باتری سمعک یک‌بار مصرف کار می‌کنند استفاده می‌شود، اما سمعک‌های شارژی نیز در دسترس می‌باشند. طول عمر باتری سمعک یک‌بار مصرف بستگی به اندازه باتری و تکنولوژی سمعک دارد. باتری‌های کوچکتر طول عمر کوتاه‌تر و باتری‌های بزرگتر طول عمر بیشتری دارند. میانگین طول عمر باتری سمعک از 5 تا 20 روز است.

 

چه زمانی به سمعک نیاز دارید؟

علائمی هست که نشان می‌دهد شما به سمعک نیاز دارید. ما آن‌ها را بر اساس تأثیر مشکلات شنوایی در زندگی شما تنظیم کردیم. اگر به شماره یک رسیده‌اید، لازم است در این مورد تجدید نظر کنید.

  1. به دلیل شنوایی‌تان، خود را منزوی کرده‌اید
  2. از فعالیت‌های اجتماعی کناره‌گیری کرده‌اید
  3. دیگر از فعالیت‌های اجتماعی خود لذت نمی‌برید، زیرا گفتگو بسیار دشوار است
  4. در درک گفتار  در حضور نویز، مشکلات زیادی دارید
  5. وقتی دو یا چند نفر درحال صحبت هستند، در دنبال کردن مکالمه با مشکل روبرو می‌شوید
  6. خانواده (یا همسایه) شما شکایت می‌کند که صدای تلویزیون خیلی بلند است
  7. "چی؟" یا "تکرار کن" را زیاد می‌گویید
  8. فکر می‌کنید مردم نجواگونه حرف می‌زنند (درحالی‌که این‌طور نیست)
  9. گفتار را نامفهوم و ناواضح می‌شنوید

اگر به شماره 6 در لیست فوق رسیدید، باید به پزشک یا شنوایی‌شناس مراجعه کنید. تشخیص کم شنوایی برای کسی که از آن رنج می‌برد کمی دشوار است. درک ما از کم شنوایی ممکن است تا حدی اشتباه باشد.

بیشتر مردم فکر می‌کنند کم شنوایی مربوط به بلندی (ولوم) صداست، لطفا بلند صحبت کنید!

کم شنوایی به‌طور کلی مربوط به بلندی صدا نیست، بیشتر به وضوح گفتار مربوط می‌شود. صدا را می‌شنوید، فقط متوجه نمی‌شوید که چه چیزی می‌گویند.
صحبت آن‌ها را می‌شنوید، اما آنچه می‌گویند واضح نیست. تصور شما این است که آن‌ها زیر لب (نجواگونه) حرف می‌زنند یا طرز بیان بدی دارند. اما احتمالاً این‌طور نیست و آن‌ها چنین کاری نمی‌کنند.

شما فقط همخوان‌های با فرکانس بالا (مانند س و ش) در گفتار که وضوح را منتقل می‌کنند، نمی‌شنوید. بیشتر اوقات کم شنوایی در محدوده فرکانس بالا شدیدتر است. این به معنی آن است که مردم در شنیدن همخوان‌ها در گفتار مشکل دارند. این صداها برای درک کلمات ضروری هستند. وقتی این اصوات را نمی‌شنوید، به نظر می‌رسد همه زیر لب و نجواگونه سخن می‌گویند.

اگر ناتوانی شما در شنیدن واضح گفتار درحال رسیدن به مرحله‌ای است که می‌تواند در لذت بردن شما از زندگی تأثیر بگذارد، وقت آن است که سمعک تهیه کنید.

آیا باید از سمعک استفاده کنم؟

اگر در شنیدن گفتار مشکل دارید و این مشکل ناشی از کم شنوایی است، بله! زمان را از دست ندهید. زمان و ارتباطات اجتماعی ارزشمند هستند، بسیار ارزشمندتر از آنکه هدر شوند.

"زندگی برای زندگی کردن است؛ فقط برای این‌که تصوراتی قدیمی و تاریخ گذشته درمورد سمعک‌ها دارید، خود را از خوشبختی و ارتباطات انسانی محروم نکنید."

آیا برای دریافت سمعک به فرایند خاصی (تجویز) نیاز است؟

دو پاسخ جداگانه برای این سوال وجود دارد. پاسخ‌ها به دلیل حیطه‌های مختلفی که در آن تجویز انجام می‌شود، متفاوت است. بنابراین، پاسخ یک: بله، برای این‌که سمعک به خوبی برای شما کار کند، باید تجویز شود.

واژه تجویز، وقتی برای سمعک استفاده می‌شود، بیشتر درمورد سفارشی کردن هر سمعک برای گوش شما، کم شنوایی‌تان و سبک زندگی‌تان است. وقتی شنوایی‌شناس درمورد تجویز در این زمینه صحبت می‌کند، آنچه واقعاً درمورد آن صحبت می‌کند دستورالعمل‌های سفارشی‌سازی صداست. این سفارشی‌سازی است که به سمعک اجازه می‌دهد دقیقاً همان چیزی را که برای بهتر شنیدن نیاز دارید، ارائه دهد.

پاسخ دو: تجویز یعنی، فقط پزشک می‌تواند دارو تجویز کند، در بیشتر کشورها فقط شنوایی‌شناس می‌تواند سمعک را تجویز کند. برای فروش سمعک، لازم است فرد صلاحیت این کار را داشته باشند.

تجویز سمعک شامل 4 مرحله است:

1. شنوایی‌سنجی
اولین مرحله در تجویز سمعک معاینه گوش و انجام تست شنوایی‌سنجی هست. در این مرحله، ابتدا شنوایی‌شناس نوع و میزان کم ‌شنوایی شما را مشخص می‌کند. سپس درباره عوارض کم ‌شنوایی و تاثیر آن روی توانایی ارتباطی شما توضیحاتی می‌دهد.

2. مشاوره
بعد از معاینه گوش، شنوایی‌سنجی و انجام سایر آزمون‌ها که در تجویز و تنظیم سمعک نقش مهمی دارند، شنوایی‌شناس در مورد علت، نوع و میزان کم‌ شنوایی به شما توضیحات لازم را می‌دهد. چنانچه نتایج این آزمون‌ها نشان دهند که شما به سمعک نیاز دارید و درمان دارویی یا جراحی به شما کمکی نمی‌کند، شنوایی‌شناس در مورد انواع سمعک از نظر شکل ظاهری و تکنولوژی‌های آن و این‌که شما باید از سمعک چه انتظاراتی داشته باشید، به شما مشاوره می‌دهد.

همچنین شنوایی‌شناس به شما درباره قیمت سمعک، کمک هزینه سمعک بیمه‌های پایه و تکمیلی و مدارکی که برای استفاده از این کمک هزینه لازم است، برای شما توضیح می‌دهد.

در آخر، شما و شنوایی‌شناس با توجه به نوع و میزان کم‌ شنوایی، سبک زندگی و نیازهای شنیداری شما و همچنین بودجه‌ای که شما برای خرید سمعک‌ در نظر گرفته‌اید، در مورد اینکه بهترین سمعک برای شما کدام است؟ تصمیم‌‌گیری می‌کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 106
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 ارديبهشت 1400 | نظرات ()

/*alireza*/ https://antalyatournet.ir https://asooweb24.ir https://awat-piano.ir https://azinplastisatis.ir https://best-agahi.ir https://bia-mooz.ir https://ceplus.ir https://chareju.ir https://ceplus.ir https://coffee-akajho.ir https://dbaportal.ir https://donyayeh-zaban.ir https://dr-shafie.ir https://es-services.ir https://eslamshahr-ma.ir https://estarabadnews.ir https://fa-eset.ir https://foritarjome.ir https://gallery-car.ir https://ghazaeigallery.ir https://glasses-rybn.ir https://goto-piano.ir https://highlightbeauty.ir https://ig-home.ir https://ipgconference.ir https://isconference.ir https://koogel.ir https://kyokushins.ir https://mobilemahdis.ir https://mofidtat.ir https://my-piano.ir https://nazaristone.ir https://nikansefile.ir https://noorekarime.ir https://ofoghchat.ir https://oghan.ir https://on-tic.ir https://osatcarton.ir https://patogh-dl.ir https://pianoofficial.ir https://proje-negar.ir https://rasa-piano.ir https://razi-tajhiz.ir https://robbazar.ir https://salam-salamaati.ir https://tabriizmusic.ir https://talebmanshadipoor.ir https://tarheno1.ir https://tehranfurniture.ir https://travel-piano.ir https://villadarbast.ir https://visa-piano.ir https://zojkhob.ir https://zojsalem.ir https://zoudnews.ir