نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

اجازه اقامت 3 سال اعتبار دارد ، 3 سال دیگر قابل تمدید است ، به شرطی که ساکن هنوز یک فعالیت اقتصادی داشته باشد. اعضای خانواده را می توان شامل (همسر ، فرزند ، والدین).
پس از اخذ مجوز اقامت ، شما می توانید برای کارت آبی EU درخواست کنید ، که به شما اجازه می دهد بدون ویزا به اتحادیه اروپا سفر کنید.

پس از 5 سال اقامت مداوم در مجارستان ، شما می توانید برای کارت اقامت دائم EC ، با اعتبار 5 سال ، قابل تمدید درخواست کنید. پس از 8 سال اقامت (موقت یا دائم) ، ممکن است واجد شرایط درخواست تابعیت مجارستان باشید. در دوره مقدماتی قانون اساسی به زبان مجارستانی باید از شما امتحان پذیرفته شود.

اگر شما در مجارستان به دنیا بیایید (5 سال) ، با یک تبعه مجارستان یا پدر و مادر شهروند مجارستان ازدواج کرده باشید (3 سال) ، اجداد مجارستانی داشته باشید (بلافاصله پس از گرفتن کارت اقامت خود) یا با تصمیم رئیس جمهور مجارستان

اتباع EEA می توانند مستقیماً برای کارت اقامت دائم موقت (با رعایت شرایط فوق) که دارای اعتبار 5 ساله است ، قابل تمدید باشند. بعد از 5 سال ، ممکن است آنها درخواست کارت اقامت دائم کنند که اعتبار آن به مدت نامحدود است.
الزامات
اسنادی برای اثبات وسایل زندگی در مجارستان:
- بیانیه ای از یک موسسه مالی مجارستانی یا خارجی در مورد حساب بانکی متقاضی ، یا
- گواهی درآمد صادر شده توسط سازمان مالیاتی برای سال قبل ، یا
- گواهی درآمد صادر شده توسط کارفرما ، یا
- گواهی صادر شده توسط کارفرما و / یا مقام مالیاتی به عنوان اثبات درآمد منظم دریافت شده از خارج از کشور ، یا
- سایر ابزارهای قابل اعتماد

اسناد مربوط به محل اقامت مجارستان:
- قرارداد اجاره مسکونی در اثبات اجاره محل اقامت ، یا
- سندی در مورد محل اقامت با مجوز ، یا
- مدارک مستند برای تأیید رزرو محل اقامت و پرداخت.
- بیانیه ای درباره خدمات شبانه روزی (خوابگاهی) ، یا
- سندی برای اثبات مالکیت یک خانه ، به صورت چکیده عنوان صادر شده ظرف 30 روز تا به امروز ، یا
- قرارداد فروش املاک و مستغلات و یک نسخه از تصمیم صلاحیتدار بوداپست یا آژانس دولتی شهرستان در زمینه اعطای مجوز برای تملک املاک و مستغلات یا
- اسناد دیگر

 

 


:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

انواع تجهیزات پخت و پز:

دستگاه هایی که به منظور پخت و پز در آشپزخانه های بزرگ به کار می رود بسیار متنوع هستند. این تجهیزات کاربردهای جداگانه داشته و می توانند در انواع آشپزخانه های صنعتی مورد استفاده قرار گیرند.

از جمله متداول ترین این لوازم پخت و پز می توان از گاز 4 شعله فر دار، انواع اجاق گاز رو میزی، دیگ های پلوپز و خورش پز، فر های ترکیبی، کباب پز ها نام برد.

6.تجهیزات آماده سازی

این تجهیزات از کاربردی ترین لوازم مخصوص آشپزخانه های صنعتی است. برای اطمینان از درست بودن کار انجام شده، از این تجهیزات قبل از شروع پخت و پز استفاده می شود.

با توجه به اندازه فضای کار و نوع کاری که می خواهید انجام دهید باید تجهیزات آماده سازی مناسبی را انتخاب کنید.

 

http://webdesiger24.blog.ir/post/121

 


:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

نکات کلی برای دریافت ویزای کشورهای خارجی جهت سرمایه گذاری

چنانچه قصد دارید در یک کشور خارجی سرمایه گذاری کنید باید نکات زیر را مدنظر قرار دهید.

۱٫انتخاب کشور مقصد و بررسی آن از لحاظ شاخص های اقتصادی و استانداردهای سرمایه گذاری

۲٫آماده کردن اسناد و مدارک مورد نیاز بر حسب نوع روشی که برای دریافت اقامت انتخاب کرده اید.

۳٫آگاهی از چگونگی افتتاح حساب در کشور مقصد

 



:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

پس از ساخت اولین شمع خود ، می توانید بیشتر ماجراجویانه شوید و انواع مختلف شمع را بسازید. فقط مطمئن شوید که موم و فتیله مناسب را برای یک پروژه پیشرفته تر انتخاب کنید. لمس شخصی تری می خواهید؟ شما می توانید شمع خود را با انتخاب رایحه یا اسانس معطر برای شمع خود بیشتر تنظیم کنید - انواع شمع هایی که می توانید درست کنید فقط با تخیل و تمایل به آزمایش محدود می شوند.

 



:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

چند سال پیش که قصد عزیمت به سوئد را داشتم ، گرفتن اقامت اروپا سعی کردم بفهمم چگونه می توانم از محدودیت 90 روزه ویزای توریستی در منطقه شینگن عبور کنم. این مشکلی است که سالانه هزاران مسافر با آن روبرو می شوند و سوالی که به طور منظم (به خصوص در این زمان از سال) در صندوق ورودی من ظاهر می شود.

"چگونه می توانم بیش از 90 روز در اروپا بمانم؟" همیشه از من سال می شود

این یک سوال عالی با یک پاسخ بسیار پیچیده است. من همیشه می دانستم که این کار دشوار است ، اما تا زمانی که شروع به تحقیق درباره چگونگی ماندن در آنجا نکردم ، هرگز نمی دانستم که چقدر سخت است. اما در روند این تحقیق ، من فهمیدم که چند روش برای اقامت در اروپا بیش از 90 روز وجود دارد. آنها فقط شناخته شده نیستند.

در این پست گزینه های اقامت بیش از 90 روز در اروپا و همچنین نکاتی در مورد نحوه انتقال به اروپا به شما آموزش داده خواهد شد. اما ابتدا چند مورد:

لازم به ذکر است که اروپا فقط یک مکان نیست - قوانین مختلف  اخذ اقامت اروپا ویزا در سراسر قاره وجود دارد. وقتی مردم درباره "محدودیت 90 روزه" صحبت می کنند ، آنها در مورد محدودیت های منطقه شینگن صحبت می کنند ، این سیاست ویزا است که 26 کشور در اروپا را کنترل می کند. این شامل تمام اتحادیه اروپا - به جز ایرلند و انگلستان - و همچنین چند کشور غیر اتحادیه اروپا است. (توجه: در حالی که من آن را "ویزای شینگن" می نامم ، این ویزای واقعی نیست که شما برای آن درخواست می کنید. این همان چیزی است که من به محدودیت 90 روزه اشاره می کنم.)

 



:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

محدوده مشعل ده گانه مشعل گاز طبیعی Garland G60-10CC با اجاق های دوقلوی همرفت دارای 60 "عرض است و تجهیزات آشپزخانه صنعتی  دارای ویژگی هایی است که راحتی و کاربرد آن را افزایش می دهد. ده مشعل قدرتمند 33،000 BTU Starfire-Pro در شبکه های ارگونومیک چدنی تقسیم شده قرار دارند. برای پخت و پز و با کارایی بالا طراحی شده است و دارای سه پایه قابل تنظیم اجاق گاز است. این منطقه با 27 "منطقه پخت عمیق و 5" تاقچه جلوی عمیق ، دارای بزرگترین سطح پخت و پز قابل استفاده در صنعت است!

- (10) 33،000 BTU Starfire-Pro Burners ؛ ساخت چدن با 12 سینی قطره

- مشعل اجاق گاز به سبک چدن "H" 38000 BTU ؛ فن همرفت 1/3 اسب بخار و 3 پایه رگ قابل تنظیم (در هر طرف)

- ترموستات کوره تعدیل کننده Snap-action از پایین به 500 درجه فارنهایت تنظیم می شود

- جلو ، کناره ها ، محافظ از جنس استنلس استیل با قفسه قابل جدا شدن و ریل جلو 5 اینچ

ابعاد کلی:
چپ به راست: 59 1/16 "
جلو به عقب: 38 3/8 "
قد (شامل 6 پا و عقب): 57 "
ارتفاع سطح پخت و پز: 36 "

ابعاد فر:
چپ به راست: 26 1/4 "
جلو به عقب: 22 "
قد: 13 "

این مورد از طریق مشترک حمل می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر و نکاتی تجهیزات آشپزخانه های صنعتی  که به شما کمک می کند تا زایمان بدون دردسر پیش رود ، اینجا را کلیک کنید.
مشعل گاز مشعل گارلند G36-6C 36 اینچ با اجاق گاز همرفت همراه با ویژگی هایی است که راحتی و کاربرد آن را افزایش می دهد. شش مشعل قدرتمند 33،000 BTU Starfire-Pro در مشبک های ارگونومیک چدن تقسیم شده است. پایه اجاق گاز همرفت آن طراحی شده است برای یکنواخت پختن و کارایی بالا و دارای سه پایه قابل تنظیم اجاق گاز. با 27 "منطقه پخت و پز عمیق و 5" تاقچه عمیق جلو ، این محدوده همچنین دارای بزرگترین سطح پخت و پز قابل استفاده در صنعت است!

- (6) 33،000 BTU Starfire-Pro Burners ؛ ساخت چدن با 12 سینی قطره

- مشعل اجاق گاز به سبک چدن تجهیزات آشپزخانه  "H" 38000 BTU ؛ فن همرفت 1/3 اسب بخار و 3 پایه رگ قابل تنظیم

- ترموستات تعدیل کننده ضربه محکم و ناگهانی از پایین به 500 درجه فارنهایت ؛ 3 رک قابل تنظیم با روکش نیکل با راهنماهای قابل جدا شدن

- جلو ، کناره ها ، محافظ از جنس استنلس استیل خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی  با قفسه قابل جدا شدن و ریل جلو 5 اینچ

ابعاد کلی:
چپ به راست: 35 1/2 "
جلو به عقب: 38 3/8 "
قد (شامل 6 پا و عقب): 57 "
ارتفاع سطح پخت و پز: 36 "

ابعاد فر:
چپ به راست: 26 1/4 "
جلو به عقب: 22 "
قد: 13 "

این مورد از طریق مشترک حمل می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر و نکاتی که به شما کمک می کند تا زایمان بدون دردسر پیش رود ، اینجا را کلیک کنید.

 

https://tiamsteel.com/



:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

بادکنک ها یکی از وسایل تزئینی زیبا و جذاب برای بادکنک تولد می باشند که در رنگ ها و طرح های جذاب وجود دارند  خرید بادکنک و استفاده از آنها علاوه بر دیزاین جشن تولد کودکان برای تزئین تولد و مراسم های مختلف افراد بزرگسال نیز بسیار کاربرد دارد. بادکنک در ادامه این مطلب مدل های زیبا و شیکی از بادکنک آرایی جشن تولد گردآوری کرده ایم که استفاده از هر کدام از این ایده ها برای جشن تولد، می تواند دکوراسیون جذاب و منحصر به فردی ایجاد نماید.

تزیین بادکنک

 

امروزه انواع مختلف بادکنک های ساده و هلیومی در طرح ها  بادکنک هلیومی و مدل های زیبا و جذاب پولکی، آویز دار، عروسکی، قلبی، فانتزی و در اشکال مختلف در بازار وجود دارند که می توانید مطابق سلیقه خود و نیز متناسب با سن فرد مورد نظر آن را خریداری کرده و در تزیین و بادکنک آرایی برای جشن تولد تان به کار برید.

 

 

تزئین بادکنک

استفاده از بادکنک های رنگی شاد برای تزیین جشن تولد کودکان قیمت بادکنک هلیومی، پیشنهاد بسیار جذابی است که می تواند متناسب با علاقه وی در اشکال محبوب و مورد پسند کودک تزیین شود. در ادامه نمونه هایی زیبا از این نوع تزیین بادکنک تولد زیبا و دیدنی قرار داده ایم که برای برگزاری جشن تولد های باشکوه خود می توانید، ایده بگیرید.

 


:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

 

تعریف شعبه در حقوق ایران
شعبه یکی از واحدهای این شرکت است که می تواند فروش و خدمات خود ثبت شرکت در مجارستان را در منطقه ای توسعه دهد که ممکن است فاصله زیادی با دفتر مرکزی شرکت داشته باشد. دامنه اختیارات و استقلال شعبه اصلی از طریق رضایت شرکت تعیین می شود و مسئولیت قانونی شعبه به عهده شرکت اصلی است.

اسناد مورد نیاز برای ثبت شعبه خارجی
گواهی ثبت شرکت خارجی (اصلی) ،
اساسنامه اصلی شرکت ،
آخرین تغییرات شرکت (در صورت وجود در مورد شرکت اصلی) ،
آخرین گزارش تصویب شده شرکت ،
تنظیم وکالت نامه که از طریق آن به مدیر شعبه وکالت می دهند تا شعبه ای را در ایران ثبت کند که در آن دامنه اختیارات مدیر شعبه به تفصیل درج شده است.
نمونه وکالت نامه
آقا خانم …. بدینوسیله با وکالت نامه برای ثبت شعبه شرکت در جمهوری اسلامی ایران اعطا می شود. در همین حال ، وی مجاز است کلیه اسناد و مدارک و کتابها را برای ثبت شعبه ، عقد قرارداد به نام شرکت اصلی ، ضمانت محصولات و خدمات شرکت ثبت شرکت در مجارستان  و ضمانت نامه با توجه به آئین نامه ها و مصوبات شرکت اصلی ، امضا کند.

طبق قوانین ایران ، فعالیت های یک شعبه شرکت خارجی به موارد زیر محدود می شود:

ارائه خدمات یا کالاهای شرکت خارجی پس از فروش خدمات ،
انجام کارهای قراردادهایی که توسط و بین اشخاص ایرانی و شرکت خارجی منعقد می شود ،
بررسی و ایجاد سرمایه گذاری شرکتهای خارجی در ایران ،
همکاری با شرکتهای فنی و مهندسی ایران برای کار در کشورهای ثالث ،
افزایش صادرات غیرنفتی جمهوری اسلامی ایران ،
ارائه خدمات فنی و مهندسی و انتقال دانش و فناوری.

 

سایر مسائل مربوط به شعبه شرکت های خارجی:
مدیر شعبه ای که توسط شرکت اصلی معرفی می شود به عنوان یکی از پرسنل اصلی شرکت در نظر گرفته می شود و مدیر شعبه با صلاحدید شرکت اصلی جایگزین می شود.

 

برای ثبت شرکت در مجارستان از طریق ادامه مطلب اقدام نمایید



:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

یک میله برفی اسکلتی ایجاد کنید
یک نوار مخروطی برفی کوکتل درست کنید که برای مهمانی ها مناسب است! ما بهترین دستگاه های مخروط برف ، مخلوط کن ها ، روحیات و مواد روکش را به اشتراک می گذاریم!



:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

15 ایده از جشن تولد مورد علاقه ما! خرید لوازم تولد ما روش های منحصر به فرد و سرگرم کننده ویژه ای برای مهمانی جشن تولد شامل 15 موضوع ، کیک های مورد علاقه خود و پاسخ دادن به همه سوالات مهمانی خود را در زیر به اشتراک می گذاریم!

 

 

 

ایده های مهمانی تولد با گل ، بشقاب شیرینی ، کیک کوچک و ظروف تخت طلایی.

ما تولدها را در خانه خود جدی می گیریم. این روزی است که باید یک سال دیگر را در کنار خورشید و خاطرات خاصی که ایجاد کرده اید جشن بگیرید. وقت آن است که به یک سال دیگر بیندیشید ، از زندگی ما سپاسگزار باشید در حالی که با کسانی که دوستشان داریم جشن می گیریم.

برای تهیه لوازم تولد به ادامه مطلب مراجعه نمایید



:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 اسفند 1399 | نظرات ()

/*alireza*/ https://antalyatournet.ir https://asooweb24.ir https://awat-piano.ir https://azinplastisatis.ir https://best-agahi.ir https://bia-mooz.ir https://ceplus.ir https://chareju.ir https://ceplus.ir https://coffee-akajho.ir https://dbaportal.ir https://donyayeh-zaban.ir https://dr-shafie.ir https://es-services.ir https://eslamshahr-ma.ir https://estarabadnews.ir https://fa-eset.ir https://foritarjome.ir https://gallery-car.ir https://ghazaeigallery.ir https://glasses-rybn.ir https://goto-piano.ir https://highlightbeauty.ir https://ig-home.ir https://ipgconference.ir https://isconference.ir https://koogel.ir https://kyokushins.ir https://mobilemahdis.ir https://mofidtat.ir https://my-piano.ir https://nazaristone.ir https://nikansefile.ir https://noorekarime.ir https://ofoghchat.ir https://oghan.ir https://on-tic.ir https://osatcarton.ir https://patogh-dl.ir https://pianoofficial.ir https://proje-negar.ir https://rasa-piano.ir https://razi-tajhiz.ir https://robbazar.ir https://salam-salamaati.ir https://tabriizmusic.ir https://talebmanshadipoor.ir https://tarheno1.ir https://tehranfurniture.ir https://travel-piano.ir https://villadarbast.ir https://visa-piano.ir https://zojkhob.ir https://zojsalem.ir https://zoudnews.ir