نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور
توسط تیم Painters USA - آخرین به روز رسانی در آوریل 20 ، 2021
کفپوش اپوکسی
 
کفپوش اپوکسی یک گزینه محبوب برای کفپوش های صنعتی است. آنها از نظر زیبایی محکم هستند ،کفپوش اپوکسی در گزینه های زیادی مانند پوشش های ضد لغزش و موارد دیگر وجود دارند. هنگام تصمیم گیری در مورد اینکه کفپوش اپوکسی برای نیازهای کسب و کار شما مناسب است ، جوانب مثبت و منفی را در نظر بگیرید.
 
اما ابتدا باید بدانید که کفپوش اپوکسی چیست
 
کفپوش اپوکسی چیست؟
کفپوش اپوکسی که به کفپوش رزینی یا کفپوش پلیمری نیز معروف است ، مخلوطی دو قسمتی است که از رزین و سخت کننده تشکیل شده است. اپوکسی روی بتن ، چوب ، VCT ، کاشی یا بسیاری دیگر از کفهای معمولی صنعتی و تجاری قرار می گیرد. واکنش شیمیایی با بستر پیوند ایجاد می کند و یک پلاستیک سخت ایجاد می کند. بعلاوه ، سریع درمان می شود تا شرکت شما بتواند به سرعت به تجارت بازگردد.
 
مزایای کفپوش اپوکسی
بسیاری از شرکت ها به دلیل سهولت و استحکام کفپوش اپوکسی را انتخاب کردند. کفپوش اپوکسی راه حل مناسبی برای کفهایی است که باید در برابر درجه حرارت شدید ، ترافیک پا و ماشین ، مواد شیمیایی ، روغن و سایر مایعات بدون لایه برداری و خوردگی در طول سالها استفاده مداوم مقاومت کنند. فرآوری مواد غذایی ، لوازم الکترونیکی ، دارویی ، گوشت و طیور ، کارخانه های تقطیر ، لبنیات ، صنایع و تولید تنها برخی از صنایعی هستند که کفپوش اپوکسی راه حل مناسبی برای آنها است.
 
سطحی بدون درز و به راحتی تمیز می شود
از آنجا که اپوکسی ریخته می شود ، درزها ، اتصالات یا برجستگی هایی مانند کاشی یا انواع دیگر کف وجود ندارد. این امر اپوکسی را به گزینه ای مناسب برای کفپوش بهداشتی تبدیل می کند و ترک ها و شکاف های خاک و باکتری ها را در حین تمیز کردن مخفی می کند. یک افزودنی ضد میکروبی می تواند بهداشت را برای گیاهان غذایی یا مراکز بهداشتی به سطح دیگری برساند. همچنین سطح صاف آن باعث می شود تا غرفه داران یا لیفتراک های بیمارستانی بدون لرزش و مقاومت در برابر ضربه های درز کف راحت تر غلت بزنند.
 
مقاوم در برابر لکه و آب
کفپوش اپوکسی به خوبی در برابر لکه و آب مقاوم است. اپوکسی بر خلاف چوب ، لمینت یا سایر انواع کفپوش ، در اثر آسیب آب دچار تاب خوردگی و لکه آب نمی شود. هنگام ریختن اجتناب ناپذیر ، تمیز کردن بسیار آسان است و لکه ها نادر هستند.
 
دوام
وقتی صحبت از کف می شود ، اپوکسی سخت ترین است! ترکیبات شیمیایی کفپوش اپوکسی سه بعدی یک کف مقاوم در برابر ضربه ایجاد می کنند که برای رسیدگی به ضربه ، گرما ، ماشین آلات سنگین و موارد دیگر بدون نگرانی در مورد ترک خوردگی و ساییدگی مناسب است. کفپوش همچنین از دوام کافی برخوردار است تا در برابر نشت مواد شیمیایی برای استفاده در کارخانه های شیمیایی مقاومت کند.
 
ظاهر
کفپوش اپوکسی با ظاهری صاف ، براق و بدون درز ، گزینه ای جذاب برای بسیاری از ساختمانهای مختلف است. کفپوش اپوکسی رنگهای بسیار زیبایی را ارائه می دهد که برای لابی هتل ها یا مجموعه های ورزشی مناسب است.
 
مقرون به صرفه بودن
یکی دیگر از مزایای کفپوش اپوکسی ، مقرون به صرفه بودن آن است. هزینه هر فوت مربع به طور قابل توجهی کمتر از سایر انواع کفپوش است. معامله واقعی این است که بدانید کفپوش برای سالهای طولانی نیازی به تعویض ندارد و نیاز به تعمیر و نگهداری کمی دارد.
 
استحکام - قدرت
هنگام ارزیابی مقاومت خمشی ، اکثر کفپوش های اپوکسی بیش از 3 برابر قوی تر از بتن هستند که معمولاً کمتر از 3000 psi است. کفپوش اپوکسی برای مقاومت در برابر ماشین آلات سنگین ، تردد زیاد و دمای شدید مانند آنچه در فرآوری مواد غذایی یافت می شود ایجاد شده است. هیچ چیزی قوی تر از کفپوش اپوکسی نیست!
 
ایمنی
اولویت شماره یک هر شرکت باید ایمنی باشد. می توان روکش ضد لغزش را نصب کرد تا نیازی به نگرانی در مورد لغزش و تصادف با کفپوش اپوکسی نباشد. این یک معیار ایمنی عالی برای مناطقی است که تردد در آنها زیاد است. کفپوش های اپوکسی نیز بسیار قابل مشاهده هستند ، بدون هیچ گونه ترک یا برجستگی پنهانی که باعث تصادف می شود.
 
سازگار با محیط زیست
فرسایش یا پوسته پوسته شدن کفپوش اپوکسی برای آلودگی محیط زیست هیچ خطری ندارد. علاوه بر این ، نصب و راه اندازی پسماند کمتری نسبت به سایر انواع کفپوش ها بر جای می گذارد. از آنجا که متخلخل نیست ، مواد شیمیایی تمیز کننده سخت مورد نیاز نیست. همه این عوامل کفپوش اپوکسی را به گزینه ای سازگار با محیط زیست تبدیل می کند.
 
نگهداری آسان
کفپوش اپوکسی یکی از آسان ترین انواع کف برای نگهداری است. این تراشه یا ترک خوردگی ندارد و بدون منفذ است و سالها دوام می آورد.
 
همین امروز کف اپوکسی خود را تهیه کنید!
درخواست برآورد
چالش های کفپوش اپوکسی
در حالی که مزایای زیادی برای انتخاب کفپوش اپوکسی وجود دارد ، خوب است همه چالش هایی که ممکن است ایجاد شود را بشناسید. مسلماً مزایا بر معایب آن بیشتر است ، اما همچنان این موارد را در نظر بگیرید.
 
لغزنده
به دلیل سطح صاف و یکدست ، کفپوش اپوکسی هنگام خیس شدن می تواند لغزنده باشد. توصیه می شود که یک پوشش ضد لغزش اضافه کنید ، که از افتادن جلوگیری می کند.
 
در حین خشک شدن بو دهید
کفپوش های اپوکسی استاندارد هنگام خشک شدن می توانند بوی شیمیایی داشته باشند. بخارات کف اپوکسی در صورت قرار گرفتن در معرض آنها می تواند خطرناک باشد. با این حال ، اگر زمان مناسبی را برای درمان به کفپوش بدهید ، گاز کشی به اندازه بسیاری از انواع کفپوش ها دوام نمی آورد.
 
چند روز طول می کشد تا خشک شود
خشک شدن کفپوش های اپوکسی نسبت به انواع دیگر کفپوش ها بیشتر طول می کشد. اپوکسی های سریع تری نسبت به معمولی 24-72 ساعت وجود دارد ، بنابراین می توانید سریع عمل کنید


:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور
فرش چیست؟
فرش کف پوش پارچه ای است که برای ایجاد گرما ، راحتی و نرمی در زیر پا برش موکت  طراحی شده است. می توان آن را از مواد طبیعی یا مصنوعی مختلف برای ویژگی های منحصر به فرد خود انتخاب کرد ، مانند مقاومت در برابر لکه یا دوام. انواع مختلفی از فرش مانند ساکسونی ، بافت ، پیچ و تاب و حلقه وجود دارد که همه آنها ظاهر و احساس خاصی دارند. انواع و اقسام فرش ها در مجموعه ما وجود دارد ، انتخاب آنها دشوار است! یک فرش با کیفیت خوب می تواند سالها دوام بیاورد - ترفند انتخاب یک فرش مناسب است که آنچه را که شما می خواهید انجام دهد. با تشکر از چندین سال تخصص کفپوش ، ما می توانیم به شما کمک کنیم تصمیم بگیرید که آیا فرش کفپوش مناسب خانه شما است و در صورت وجود ، کدام را انتخاب کنید.
 
 
فرش چگونه ساخته می شود؟
 
فرش سازی یک مهارت سنتی است که قرن ها در وجود آن بوده است. همه روشها با نخ شروع می شود - اعم از پشمی ، پلی پروپیلن ، نایلون یا مخلوط - چرخیده و رنگ آمیزی می شود ، سپس هر نوع فرش به روش کمی متفاوت ساخته می شود تا ظاهر و احساس متمایز خود را ایجاد کند (آنچه ما شمع می نامیم ) انواع اصلی فرش عبارتند از: ساکسونی ، پیچ و تاب ، بافته ، حلقه (بربر نیز نامیده می شود) و مخمل. اینها به دو دسته تقسیم می شوند: بافته و بافته شده.
 
استفاده از دستگاه تافتینگ سریع ترین و مدرن ترین روش برای ساخت فرش است. برای ساخت فرش پرزدار ، نخ را از پشت اصلی عبور می دهید و سپس توسط حلقه ای از زیر آن را می کشید تا ارتفاع شمع مناسب برسد. برای فرش های شمع بریده مانند ساکسونی ، پیچ و تاب و مخمل ، نخ حلقه ای بریده شده و در قسمت بالا جدا می شود تا بافت نرم و دوست داشتنی ایجاد شود. در مورد فرش های حلقه ای یا بربر ، نخ ها به صورت حلقه باقی می مانند ، که آنها را محکم تر و قوی تر از فرش شمع بریده می کند. پس از آن پشتی ثانویه متصل می شود.
 
فرش های بافته شده به روش سنتی بر روی باف ساخته می شوند. نخ کاملاً از طریق پشتی اولیه و ثانویه بافته می شود و یک فرش قوی و محکم ایجاد می کند که زیر پای شما سفت می شود. دو نوع فرش بافته شده Axminster و Wilton نامیده می شوند که روش های تولید ویژه آنها امکان ایجاد فرش های طرح دار فوق العاده دقیق و رنگارنگ را می دهد.
 


:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور
Pinterest
فیس بوک
توییتر
پست الکترونیک
 
کفپوش لمینت را 02:33 نصب کنید
 
مرحله 1
 
حذف زبان
قبل از شروع نصب ، هر تخته را بررسی کنید. برای اولین ردیف در امتداد دیوارهای مستقیم ،آموزش نصب پارکت لمینت  زبان را در تمام مفاصل جانبی بلند و سمت کوتاه اولین تخته را با استفاده از اره رومیزی بردارید.
 
گام 2
 
 
ردیابی و برش
برای دیوارهای ناهموار ، کانتور را با یک قطب نما در طرف زبان تخته بکشید و با یک اره مویی برش دهید.
 
مرحله 3
 
جمع آوری ردیف اول
ردیف اول را با زبان کنار دیوار از دیوار جمع کنید. زبان انتهایی را در شیار انتهایی وارد کرده و به سمت پایین بچرخانید تا جمع شود. تخته ها را در یک راستا و مفاصل را بسته نگه دارید.
 
مرحله 4
 
فضایی برای توسعه فراهم کنید
با استفاده از جدا کننده های چوبی ، فضایی 3/8 اینچی برای گسترش در هر طرف فراهم کنید. توجه: دو فاصله بین ضخامت و ضخامت 3/8 اینچ است.
 
مرحله 5
 
 
برش برای ردیف های جدید
قطعه اول را حداقل با طول 8 اینچ با استفاده از اره رومیزی برش دهید. ردیف های جدید را با استفاده از قطعاتی که از ردیف قبلی کوتاه شده اند ، شروع کنید و حداقل یک افست انتهایی 12 اینچی را تضمین کنید.
 
مرحله 6
 
 
 
جمع آوری ردیف دوم
زبان تخته ردیف دوم را در شیار تخته ردیف اول با زاویه کمی وارد کنید تا لبه های لمینت به هم برسند. سپس ، تا زمانی که مفاصل قفل شوند بچرخانید (تصویر 1). برای تخته بعدی ، ابتدا انتهای کوتاه تخته را بپیوندید (تصویر 2). هنگامی که تخته به پایین چرخانده می شود ، شکافی در مفاصل طرف بلند مشاهده خواهید کرد. لبه خارجی تخته را تقریباً 1 اینچ به سمت بالا بلند کنید. این زاویه را هنگام فشار دادن تخته به داخل نگه دارید تا لبه های لمینت به هم برسند. به سمت پایین روی تخته بچرخانید تا مفصل قفل شود (تصویر 3). مراحل قبلی را برای تکمیل نصب تکرار کنید.
 
نکته حرفه ای
برای ثابت نگه داشتن تخته های نصب شده در حین نصب ، جعبه تخته ها را در انتهای ردیفی که نصب می کنید یکدست قرار دهید.
 
مرحله 7
 
 
این روش جایگزین را امتحان کنید
زبانها را در شیارهای طرفهای بلند و کوتاه تخته ها تراز کنید. ابتدا قسمت بلند را با قرار دادن یک بلوک ضربه زنی نزدیک به 8 اینچ از هر دو طرف نصب کنید. به آرامی روی قسمت بلند ضربه بزنید تا محل اتصال محکم بسته شود (تصویر 1). در مرحله بعد ، با استفاده از بلوک ضربه زدن ، انتها را در موقعیت قفل شده ضربه بزنید (تصویر 2).
 
نکته حرفه ای
استفاده از نیروی بیش از حد ممکن است به مفصل آسیب برساند.
 
مرحله 8
 
شکاف را بررسی کنید
از یک نوار اندازه گیری برای اطمینان از وجود فاصله 3/8 اینچی (پس از بستن مفصل) از دیوار استفاده کنید تا امکان انبساط ایجاد شود.
 
مرحله 9
 
Last Row را نصب کنید
تخته ای را که به ردیف دوم تا آخر متصل می کنید تراز کنید. با استفاده از یک تخته تمام عرض به عنوان فاصله دهنده ، خط دیوار را ترسیم کرده و تخته را به اندازه برش دهید. زبان جانبی بلند را داخل شیار نصب کنید و انتهای مفصل را تراز کنید. به طور مساوی در طول تخته کار کنید و با استفاده از کش و چکش لاستیکی به آرامی روی مفصل بسته شده ضربه بزنید. پس از ضربه زدن به مفصل جانبی بلند بسته ، با استفاده از بلوک ضربه زدن یا کشیدن نوار ، روی قسمت کوتاه بسته شده ضربه بزنید. همه فاصله گیرها را بردارید.
 
مرحله 10
 
سیلانت بزنید
یک سیلانت سیلیکونی قابل انعطاف و صددرصد روی کل محیط بمالید تا یک آب بندی محکم ایجاد شود.
 
 
بعدی
 
نصب کفپوش لمینت
دستورالعمل های گام به گام نحوه چیدن کفپوش لمینت در یک آخر هفته را دریافت کنید.
توصیه می کنیم
 
نحوه نصب فرش دیوار به دیوار خودتان 17 مرحله
 
نحوه نصب کاشی در حمام در 12 مرحله
 
نحوه کاشی کردن یک طبقه 12 مرحله
 
نحوه نصب کاشی کف 9 مرحله
 
نحوه طبقه بندی 5 مرحله
 
نحوه نصب کفپوش وینیل 14 مرحله
 


:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

نوسانات سریع عضو بسته شدن دریچه.

نوع و ویژگی های عملکرد آنها می تواند در انتخاب نوع شیر خرید چک ولو کستل  بازرسی تأثیر بگذارد. ترکیبات مناسب عبارتند از:


سوپاپ چک نوسان با سوپاپ های کنترل توپ ، پلاگین ، دروازه یا دیافراگم استفاده می شود.


شیرهای چک دیسک کج مانند شیر بازرسی نوع چرخشی اما دارای دیسک پروفیل شده است.


سوپاپ چک آسانسور که با شیرهای گوی یا زاویه ای استفاده می شود.


سوپاپ چک پیستونی که با شیرهای گوی یا زاویه ای استفاده می شود.


سوپاپ چک پروانه ای که با سوپاپ های توپ ، پلاگین ، پروانه ، دیافراگم یا پینچ استفاده می شود.


شیرهای چک با فنر با شیرهای گوی یا زاویه ای استفاده می شود.


دریچه های چک دیافراگم ، قسمت بسته کننده شامل یک دیافراگم است قیمت چک ولو کستل  که از صندلی یا در مقابل آن منحرف می شود.

8.2.1 سوپاپ های چک را بلند کنید
سوپاپ های چک بالابر را می توان به موارد زیر تقسیم کرد:

1
شیرهای کنترل دیسک ؛

2
شیرهای کنترل پیستون ؛

3
شیرهای کنترل توپ

8.2.2 سوپاپ های چک نوسان

خاک و مایعات چسبناک نمی توانند به راحتی مانع چرخش دیسک در اطراف لولا شوند.

8.2.3 شیرهای چک دیسک کج

به طور بالقوه سریع بسته می شود.


گرانتر بودن.


تعمیر سخت تر است.

8.2.4 شیرهای چک دیافراگم

به اندازه سایر سوپاپ های چک معروف نیستند.


برای کاربردهایی که جریان در محدوده وسیعی متفاوت است مناسب است.


دیفرانسیل فشار محدود به 1 مگاپاسکال است.


دمای کار محدود به 70 درجه سانتی گراد است.


اندازه DN3 (NPS 1/8 اینچ) و اندازه DN 3000 (NPS 120 اینچ).

8.2.5 دریچه های پا

در اصل یک شیر بازرسی است.


اغلب شامل صافی است.


در انتهای لوله مکش نصب شده است.


با خاموش شدن پمپ از تخلیه آن جلوگیری می کند.

8.2.6 سوپاپ های چک بالابر Poppet 
حرکت پوپت با توقف در انتهای پایه های بازکن کنترل می شود که به عنوان چک ولو کمپرسور کستل تکیه گاه فنر برگشتی روی شستشو قرار می گیرد.

8.2.7 سوپاپ پای توپی

مخصوصاً برای استفاده در آبهای آلوده یا مایعات چسبناک مناسب است.

8.2.8 شیرهای پای غشایی

شامل یک غشاء لاستیکی استوانه ای است که داخل یک صافی فولادی نصب شده است.

8.2.9 سوپاپ های چک فنری

فنر بارگذاری شده برای عملکرد خاموش کردن مثبت تر.


توقف سریعتر پاسخ جریان.


در هر موقعیتی ، مایل ، رو به بالا یا پایین کار کنید.

8.2.10 داش پات

مهمترین کاربرد داشپات در سیستمهایی است که جریان در آنها بسیار سریع معکوس می شود.


یک داشپات طراحی شده برای بازی در آخرین حرکات بسته می تواند به طور قابل توجهی تشکیل فشار را کاهش دهد.

8.2.11 انتخاب شیرهای کنترل
اکثر شیرهای چک با مقایسه سرعت بسته شدن مورد نیاز با ویژگی بسته شدن سوپاپ از نظر کیفی انتخاب می شوند. این روش انتخاب منجر به نتایج خوبی در اکثر برنامه ها می شود.

8.2.12 شیرها را برای وجود مایعات تراکم ناپذیر بررسی کنید
اینها در درجه اول برای قابلیت بسته شدن بدون ایجاد فشار زیاد غیرقابل قبول به دلیل قطع ناگهانی جریان معکوس انتخاب شده اند. انتخاب این موارد برای افت فشار کم در دریچه معمولاً فقط یک نکته ثانویه است.

8.2.13 شیرها را برای وجود مایعات تراکم پذیر چک کنید
شیرهای چک برای وجود مایعات قابل تراکم ممکن است بر اساس مشابهی که برای مایعات تراکم پذیر توصیف شده است ، انتخاب شوند. با این حال ، تکان دادن سوپاپ می تواند برای شیرهای کنترل آسانسور در سرویس گاز مشکلی ایجاد کند و ممکن است نیاز به یک داشپات باشد.

مبدل ها و سوپاپ ها
پنگ ژانگ ، در فناوری کنترل صنعتی پیشرفته ، 2010

(2) شیرهای کنترل توپ
شیر بازرسی توپی نوعی شیر بازرسی است که در آن قسمت متحرک یک توپ کروی است ، همانطور که در شکل 4.13 نشان داده شده است. شیرهای چک توپ در دستگاه های اسپری ، اسپایگ های توزیع کننده ، پمپ های دستی و سایر پمپ ها و سرنگ های قابل شارژ مجدد استفاده می شود. شیرهای چک توپ گاهی اوقات ممکن است از یک توپ شناور آزاد یا دارای فنر استفاده کنند.


برای بارگیری تصویر در اندازه اصلی وارد سیستم شوید
شکل 4.13. بلوک کاری یک شیر کنترل توپ. در این شکل 1 بدنه صندلی ، 2 درپوش ، 3 توپ ، 4 بدن زاویه دار ، 5 گیره بدن ، 6 واشر بدنه ، 7 گیره درپوش ، 8 واشر درپوش است.

(با احترام از VNE Corporation.)
سوپاپ های چک معمولاً دارای قطعات فلزی ساده و ارزان هستند ، اگرچه شیرهای توپ مخصوص توپ نیز موجود است. به عنوان مثال ، شیرهای توپی چک در پمپ های فشار قوی که در شیمی تجزیه استفاده می شوند دارای یک گلوله از یاقوت مصنوعی هستند که یک ماده سخت و شیمیایی مقاوم است. شیر بازرسی توپی را نباید با شیر توپی اشتباه گرفت ، که یک شیر یک چهارم پیچ شبیه شیر پروانه ای است که در آن توپ به عنوان روتور قابل کنترل عمل می کند.

منبع



:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

و دیگری برای خروج مایع. به طور معمول ، شیر چک تحت تأثیر نیروی فنر ساید گلاس در سمت چپ بسته می شود. هنگامی که سیال از راست به چپ جریان می یابد و فشار سیال بیشتر از فشارهای ترک خوردگی است ، قرقره از صندلی خود خارج شده و شیر را باز می کند. یک مفهوم مهم در دریچه های چک فشار ترک خوردگی است که حداقل فشار بالادست است که سوپاپ در آن کار می کند. به طور معمول ، شیر کنترل برای کنترل جریان سیال در یک جهت طراحی شده است. بنابراین ، می توان آن را برای فشار ترک خوردگی مشخص کرد.


برای بارگیری تصویر در اندازه اصلی وارد سیستم شوید
شکل 2.29. بررسی ساختار شیر

شیرهای چک در یک جهت عاری از نشت و در جهت معکوس جریان آزاد هستند. جهت جریان سیال را می توان با یک سوپاپ چک کنترل کرد. شیر بازرسی خلبان نوع دیگری از شیرهای کنترل است ، شکل 2.30.


برای بارگیری تصویر در اندازه اصلی وارد سیستم شوید
شکل 2.30. شیر بازرسی خلبان

شیر بازرسی خلبان را می توان با سیگنال خلبان باز کرد. سیال فشار قوی وارد سایت گلاس  درگاه خلبان می شود و شیر خلبان و شیر کنترل را در برابر فشار بار و نیروی فنر باز می کند. به طور کلی ، دریچه های چک بسیار کوچک ، ساده و/یا ارزان هستند. سوپاپ های چک به طور خودکار کار می کنند و اکثر آنها توسط شخص یا کنترل خارجی کنترل نمی شوند. بر این اساس ، اکثر آنها هیچ دسته سوپاپ یا ساقه ندارند.

اندازه شیرآلات و شیر کنترل
دکترای علیرضا بهادری ، پردازش گاز طبیعی ، 1393

8.2 شیرهای کنترل
دریچه های چک دریچه های اتوماتیک هستند که با جریان رو به جلو باز می شوند و در برابر جریان معکوس بسته می شوند. آنها همچنین به عنوان شیرهای برگشتی شناخته می شوند. سوپاپ های بازرسی باید به گونه ای کار کنند که از موارد زیر جلوگیری شود:


تشکیل یک فشار بیش از حد بالا در نتیجه بسته شدن دریچه.


نوسانات سریع عضو بسته شدن دریچه.

نوع و ویژگی های عملکرد آنها می تواند در انتخاب نوع شیر بازرسی تأثیر بگذارد. ترکیبات مناسب عبارتند از:


سوپاپ چک نوسان با سوپاپ های کنترل توپ ، پلاگین ، دروازه یا دیافراگم استفاده می شود.


شیرهای چک دیسک کج مانند شیر بازرسی نوع چرخشی اما دارای دیسک پروفیل شده است.


سوپاپ چک آسانسور که با شیرهای گوی یا زاویه ای استفاده می شود.


سوپاپ چک پیستونی که با شیرهای گوی یا زاویه ای استفاده می شود.


سوپاپ چک پروانه ای که با سوپاپ های توپ ، پلاگین ، پروانه ، دیافراگم سایت گلاس آمونیاکی یا پینچ استفاده می شود.


شیرهای چک با فنر با شیرهای گوی یا زاویه ای استفاده می شود.


دریچه های چک دیافراگم ، قسمت بسته کننده شامل یک دیافراگم است که از صندلی یا در مقابل آن منحرف می شود.

8.2.1 سوپاپ های چک را بلند کنید
سوپاپ های چک بالابر را می توان به موارد زیر تقسیم کرد:

1
شیرهای کنترل دیسک ؛

2
شیرهای کنترل پیستون ؛

3
شیرهای کنترل توپ

8.2.2 سوپاپ های چک نوسان

خاک و مایعات چسبناک نمی توانند به راحتی مانع چرخش دیسک در اطراف لولا شوند.

8.2.3 شیرهای چک دیسک کج

به طور بالقوه سریع بسته می شود.


گرانتر بودن.


تعمیر سخت تر است.

8.2.4 شیرهای چک دیافراگم

به اندازه سایر سوپاپ های چک معروف نیستند.


برای کاربردهایی که جریان در محدوده وسیعی متفاوت است مناسب است.


دیفرانسیل فشار محدود به 1 مگاپاسکال است.


دمای کار محدود به 70 درجه سانتی گراد است.


اندازه DN3 (NPS 1/8 اینچ) و اندازه DN 3000 (NPS 120 اینچ).

8.2.5 دریچه های پا

در اصل یک شیر بازرسی است.


اغلب شامل صافی است.


در انتهای لوله مکش نصب شده است.


با خاموش شدن پمپ از تخلیه آن جلوگیری می کند.

8.2.6 سوپاپ های چک بالابر Poppet
حرکت پوپت با توقف در انتهای پایه های بازکن کنترل می شود که به عنوان تکیه گاه فنر برگشتی روی شستشو قرار می گیرد.

8.2.7 سوپاپ پای توپی

مخصوصاً برای استفاده در آبهای آلوده یا مایعات چسبناک مناسب است.

8.2.8 شیرهای پای غشایی

شامل یک غشاء لاستیکی استوانه ای است که داخل یک صافی فولادی نصب شده است.

8.2.9 سوپاپ های چک فنری

فنر بارگذاری شده برای عملکرد خاموش کردن مثبت تر.


توقف سریعتر پاسخ جریان.


در هر موقعیتی ، مایل ، رو به بالا یا پایین کار کنید.

8.2.10 داش پات

مهمترین کاربرد داشپات در سیستمهایی است که جریان در آنها بسیار سریع معکوس می شود.


یک داشپات طراحی شده برای بازی در آخرین حرکات بسته می تواند به طور قابل توجهی تشکیل فشار را کاهش دهد.

8.2.11 انتخاب شیرهای کنترل
اکثر شیرهای چک با مقایسه سرعت بسته شدن مورد نیاز با ویژگی بسته شدن سوپاپ از نظر کیفی انتخاب می شوند. این روش انتخاب منجر به نتایج خوبی در اکثر برنامه ها می شود.

8.2.12 شیرها را برای وجود مایعات تراکم ناپذیر بررسی کنید
اینها در درجه اول برای قابلیت بسته شدن بدون ایجاد فشار زیاد غیرقابل قبول به دلیل قطع ناگهانی جریان معکوس انتخاب شده اند. انتخاب این موارد برای افت فشار کم در دریچه معمولاً فقط یک نکته ثانویه است.

8.2.13 شیرها را برای وجود مایعات تراکم پذیر چک کنید
شیرهای چک برای وجود مایعات قابل تراکم ممکن است بر اساس مشابهی که برای مایعات تراکم پذیر توصیف شده است ، انتخاب شوند. با این حال ، تکان دادن سوپاپ می تواند برای شیرهای کنترل آسانسور در سرویس گاز مشکلی ایجاد کند و ممکن است نیاز به یک داشپات باشد.

مبدل ها و سوپاپ ها

 

منبع



:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

آشنایی با شیرهای برقی
شیر برقی چیست و چگونه کار می کند؟
منابع: انجمن صنعت فرآیند و solenoid-valve-info

یک شیر برقی ، که در غیر این صورت به عنوان شیر الکتریکی شناخته می شود شیر برقی ارزان، یک شیر اتوماتیک است که به منظور رفع نیاز مهندس به کار دستی سوپاپ عمل می کند.

سلونوئیدها با استفاده از سیم پیچ برقی الکترومغناطیسی برای تغییر وضعیت سوپاپ از باز به بسته یا برعکس عمل می کنند. اگر شیر برقی به طور معمول بسته باشد ، هنگامی که سیم پیچ فعال می شود ، شیر توسط نیروی الکترومغناطیسی تولید شده توسط سیم پیچ باز می شود.

شیر برقی
فن آوری های مختلف شیرهای برقی را توضیح دهید
3 فناوری اصلی مختلف وجود دارد. عملکرد مستقیم ، عملکرد مستقیم و نوع پیستون با نیروی اجباری.

شیرهای با عملکرد مستقیم نیازی به فشار دیفرانسیل ندارند تا در حالت استراحت خود باقی بمانند و در نسخه NC ، تنها پس از فعال شدن اجازه جریان می دهند. این سوپاپ ها بسیار محکم هستند و می توانند در خط فرآیند برای قیمت شیر برقی اهداف ساده ایزولاسیون و برای اهداف ایمنی استفاده شوند. همچنین می توان از آن در خروجی مخزن استفاده کرد که گاهی اوقات فشار می تواند بسیار کم شود اما شیر باید باز بماند.
دریچه های مستقیم مستقیم به فشار متفاوتی در ورودی و خروجی نیاز دارند تا بتوانند در حالت استراحت خود بمانند. به عنوان مثال ، اگر یک شیر معمولاً باز بود و فشار دیفرانسیل آن به اندازه کافی زیاد نبود ، اگر فشار ورودی بسیار کم شود ، شیر می تواند متناوب باشد و احتمالاً بسته شود. این سوپاپ ها فقط در صورتی باید مورد استفاده قرار گیرند که سطوح فشار در محدوده پارامترهای مشخص شده در برگه داده و دستورالعمل های IOM باشد.
شیرهای بالابر اجباری در برنامه های فشار قوی استفاده می شوند که هیچ یک از انواع شیرهای فوق نمی توانند با فرایندهای فشار بیشتر مانند 40 بار به علاوه برخورد کنند. این شیر از یک سیم پیچ قدرت بسیار بزرگتر و بالاتر برای باز یا بسته شدن استفاده می کند و نشیمنگاه شیر مستقیماً به قسمت پایین پیستون / پیستون متصل می شود و نیازی به دیافراگم را از بین می برد.
در چه مواردی از شیر برقی یا شیر برقی استفاده می کنید؟
هرگونه کاربردی که در آن یک محیط تمیز (غیر چسبناک) مانند مایعات / گازها / روغنهای سبک تمیز نیاز به کنترل داشته باشد.

شیرهای روشن / خاموش ساده محبوب ترین هستند زیرا بسیاری از خطوط فرآیند فقط به جریان یا بدون جریان نیاز دارند. شیرهای برقی را می توان در کارخانه ها / کارخانه هایی که هوای فشرده در دسترس نیست استفاده کرد. آنها همچنین می توانند به جای دریچه های بزرگتر مانند شیرهای توپی با نیروی الکتریکی استفاده شوند ، اما بدون اشغال فضای زیاد. عملکرد نیز بسیار سریعتر از سایر فناوری های سوپاپ است.

شیر برقی
سایر شیرهای برقی که از شیر برقی استفاده می کنند از فناوری پیشرفته تری استفاده می کنند به این معنی که بسته به یک سیگنال ورودی متفاوت می توان برای کنترل متناسب جریان یا فشار استفاده کرد. این جایی است که یک جزء دیگر در پایین دست نیاز به فشار یا جریان خاصی دارد تا شرایط کار صحیح را حفظ کند.

بیشترین سیگنال ورودی مورد استفاده یک سیگنال حلقه 4-20 میلی آمپر است که اکثر کارخانه ها معمولاً با PLC یا سیستم مشابه در اختیار دارند.

بسیاری از مواد مختلف بدنه و مهر و موم موجود است ، از برنج ، فولاد چدنی ، آلومینیوم و فولاد ضد زنگ. مهر و موم های استاندارد معمولاً NBR (Nitrile Buna) هستند اما EPDM و PTFE برای محیط های خورنده تر در دسترس هستند.

انتخاب مواد بستگی به این دارد که رسانه از دریچه عبور کند. اگر از مواد بهینه خرید شیر برقی برای برنامه خود مطمئن نیستید ، بهتر است ابتدا با یک متخصص فنی نورگن صحبت کنید.

قسمت های مختلف شیر برقی چیست؟
تصویر زیر اجزای اصلی یک شیر برقی را نشان می دهد. دریچه ای که در تصویر نشان داده شده است یک سوپاپ معمولاً بسته و با عملکرد مستقیم است. این نوع شیر برقی ساده ترین و آسان ترین اصل کار را دارد.

قسمتهایی از شیر برقی
1. بدنه سوپاپ 2. پورت ورودی 3. پورت خروجی 4. سیم پیچ / شیر برقی 5. سیم پیچ های سیم پیچ 6. سیمهای سربی 7. پیستون 8. فنر 9. دریچه



:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

17 سوپاپ چک
شیرهای چک معمولاً در موقعیت بسته قرار دارند و هنگامی  خرید چک ولو  که سیال از آن عبور می کند باز می شوند. همچنین دارای قابلیت قطع جریان در صورت افزایش فشار پایین دست از فشار بالادست می باشد. از این نظر ، برای جریان فقط در یک جهت استفاده می شود. بنابراین مانع برگشت جریان شیر می شود. از آنجا که جریان سیال از طریق سوپاپ فقط در یک جهت مجاز است ، شیرهای کنترل باید با ذکر جهت عادی جریان به درستی نصب شوند. فلشی که در قسمت بیرونی بدنه سوپاپ زده شده است ، جهت جریان را نشان می دهد. سوپاپ های چک ممکن است به عنوان سوپاپ سوئیچ و سوپاپ چک بالابر طبقه بندی شوند. نسبت L / D برای سوپاپ های بازرسی از 50 برای سوپاپ سوئیچ تا 600 تا برای سوپاپ های بالابر متغیر است. نمونه هایی از شیرهای چک معمولی در شکل 12.14 نشان داده شده است.


برای بارگیری تصویر در اندازه اصلی وارد سیستم شوید
شکل 12.14. سوپاپ چک.

سیستم های هیدرولیک هواپیما
Shaoping Wang، ... Hong Liu، in Commercial  قیمت چک ولو Aircraft Hydraulic Systems، 2016

2.3.5 سوپاپ چک [1،21]
شیرهای چک ، شکل 2.29 ، دو سوپاپ هستند-یکی برای ورود سیال و دیگری برای خروج سیال. به طور معمول ، شیر چک تحت تأثیر نیروی فنر در سمت چپ بسته می شود. هنگامی که سیال از راست به چپ جریان می یابد و فشار سیال بیشتر از فشارهای ترک خوردگی است ، قرقره از صندلی خود خارج شده و شیر را باز می کند. یک مفهوم مهم در شیرهای چک فشار ترک خوردگی است که حداقل فشار بالادستی  چک ولو پیستونی  است که سوپاپ در آن کار می کند. به طور معمول ، شیر کنترل برای کنترل جریان سیال در یک جهت طراحی شده است. بنابراین ، می توان آن را برای فشار ترک خوردگی مشخص کرد.

 

منبع



:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور
شیشه دید و شیرآلات
حفظ سطح مناسب آب در دیگ بخار برای ایمنی و حفاظت از تجهیزات سایت گلاس کستل شما بسیار مهم است. شیشه دید دیگ پنجره ای است برای آنچه در داخل دیگ بخار شما می گذرد. BoilerWAREhouse.com انواع بسیاری از شیشه ها و شیرآلات را از تولیدکنندگان اصلی مانند Clark Reliance ، Jerguson ، Conbraco و United Brass Works ذخیره می کند.
اگر قسمتی را که می خواهید در زیر نمی بینید ، با خیال راحت از عملکرد چت استفاده خرید سایت گلاس کستل کنید و ببینید آیا احتمالاً آن قسمتی را که به دنبال آن هستید در انبار داریم.


:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

دستگاه سيمانکاري یک پلاگین لاستیکی برای جدا کردن دوغاب سیمان از سایر مایعات ، کاهش آلودگی و حفظ عملکرد دوغاب قابل پیش بینی استفاده می شود. به طور معمول در عملیات سیمان سازی از دو نوع پلاگین سیمان استفاده می شود. شاخه زیرین قبل از دوغاب سیمان راه اندازی می شود تا آلودگی مایعات داخل پوشش قبل از سیمانکاری به حداقل برسد. دیافراگم در بدنه پلاگین پاره می شود تا پس از رسیدن پلاگین به یقه فرود ، دوغاب سیمان از آن عبور کند. پلاگین بالا دارای بدنه ای محکم است که از طریق افزایش فشار پمپ ، نشانگر مثبت تماس با یقه فرود و پلاگین پایین است.
دستگاه هایی که با یقه های لولایی و فنرهای کمان دار مجهز شده اند به نگه داشتن پوشش یا آستر در مرکز چاه کمک می کنند تا از قرارگیری کارآمد غلاف سیمان در اطراف رشته پوشش اطمینان حاصل کنند. اگر رشته های پوشش خارج از مرکز سیمان شوند ، خطر زیادی وجود دارد که یک کانال مایع حفاری یا سیمان آلوده در جایی که پوشش با سازه تماس می گیرد ، باقی بماند و یک مهر و موم ناقص ایجاد کند. [1]

توربولایزرها برای "هم زدن" مایع حفاری و سیمان برای حفظ جریان آشفته ، پره هایی اضافه کرده اند تا اطمینان حاصل کنند که سیمان در اطراف پوسته جریان دارد تا از ایجاد کانال جلوگیری کند.

خراشنده ها برای کمک به بدست آوردن یک ستون سیمان جامد از سیم های فلزی برای تراشیدن کیک گل و لای از مناطق نفوذ پذیر استفاده می کنند.

دستگاه سيمان کاري چهار نوع مرکز دهنده وجود دارد: فنر تعظیم ، سخت ، نیمه سخت و قالب. متمرکز کننده های فنر کمان از سهولت عبور از بخشهای سوراخ باریک با گسترش در مکانهای هدف تشکیل شده اند. متمرکز کننده سفت و سخت از میله های فولادی جامد یا چدن با ارتفاع ثابت تیغه ساخته شده اند که اندازه آنها متناسب با اندازه های خاص پوشش یا سوراخ است. نیمه متمرکز متمرکز از کمانهای دو تاجی تشکیل شده است ، و نیروهای بازیابی بیش از استانداردهای تعیین شده در مشخصات API را فراهم می کند. سانترالیزورهای قالب می توانند مستقیماً بر روی سطح پوشش اعمال شوند. طول تیغه ، زاویه و فاصله آن می تواند متناسب با کاربردهای خاص چاه ، به ویژه برای حلقه تحمل نزدیک طراحی شود.

کفش شناور [2]
یک کفش شناور پروفیل گرد با یک سوپاپ چک انتگرال که به پایین یک رشته پوشش متصل شده است از جریان معکوس یا لوله U از دوغاب سیمان از حلقه به داخل محفظه یا جریان مایعات چاه در رشته پوشش در هنگام اجرا جلوگیری می کند. کفش شناور همچنین پوشش را به سمت مرکز سوراخ هدایت می کند تا هنگام برخورد به داخل چاه چاه ، به لبه های سنگی یا شستشوها برخورد کند. با پوشش "شناور" در داخل ، وزن قلاب کاهش می یابد. با پر كردن كنترل شده یا جزئی هنگام اجرای رشته ، رشته پوشش را می توان در موقعیت شناور قرار داد و این امر باعث می شود كه دكل نیازی به حمل كل وزن رشته پوشش نداشته باشد. قسمتهای بیرونی کفش شناور از فولاد ساخته شده اند و به طور کلی با اندازه و نخ های پوشش مطابقت دارند ، هرچند لزوما درجه پوشش نیستند. قسمت داخلی (از جمله مخروطی خارجی) معمولاً از سیمان یا ترموپلاستیک ساخته می شود ، زیرا در صورت تعمیق چاه فراتر از نقطه پوشش ، این ماده باید حفر شود. [3]

کفش های راهنما نوع کفش شناور بدون سوپاپ چک هستند.
تجهیزات سیمانکاری چاه های نفت برای چاه های اکتشاف یا تولید نفت و گاز ضروری هستند و باید از تجهیزات میدان نفتی هنگام حفر چاه استفاده شود.

قيمت دستگاه سيمانکاري لوله حفاری در حین حفاری در اعماق مختلف نصب خواهد شد. این توسط سیمان در محل نگهداری می شود ، که همچنین باعث جداسازی منطقه می شود. پوشش برای محافظت از چاه در برابر مایعات ، فشارها و مشکلات پایداری چاه اجرا می شود. برای اطمینان از بدست آوردن ایزولاسیون منطقی منطقه ، از تجهیزات سوراخ پایین مانند Centralizers و Turbolizers استفاده می شود. کفش ها و یقه های شناور (دریچه های شناور) از برگشت جریان پس از پمپاژ سیمان در محل خود جلوگیری می کنند.
یک پلاگین لاستیکی برای جدا کردن دوغاب سیمان از سایر مایعات ، کاهش آلودگی و حفظ عملکرد دوغاب قابل پیش بینی استفاده می شود. به طور معمول در عملیات سیمان سازی از دو نوع پلاگین سیمان استفاده می شود. شاخه زیرین قبل از دوغاب سیمان راه اندازی می شود تا آلودگی مایعات داخل پوشش قبل از سیمانکاری به حداقل برسد. دیافراگم در بدنه پلاگین پاره می شود تا پس از رسیدن پلاگین به یقه فرود ، دوغاب سیمان از آن عبور کند. پلاگین بالا دارای بدنه ای محکم است که از طریق افزایش فشار پمپ ، نشانگر مثبت تماس با یقه فرود و پلاگین پایین است.
دستگاه هایی که با یقه های لولایی و فنرهای کمان دار مجهز شده اند به نگه داشتن پوشش یا آستر در مرکز چاه کمک می کنند تا از قرارگیری کارآمد غلاف سیمان در اطراف رشته پوشش اطمینان حاصل کنند. اگر رشته های پوشش خارج از مرکز سیمان شوند ، خطر زیادی وجود دارد که یک کانال مایع حفاری یا سیمان آلوده در جایی که پوشش با سازه تماس می گیرد ، باقی بماند و یک مهر و موم ناقص ایجاد کند. [1]

توربولایزرها برای "هم زدن" مایع حفاری و سیمان برای حفظ جریان آشفته ، پره هایی اضافه کرده اند تا اطمینان حاصل کنند که سیمان در اطراف پوسته جریان دارد تا از ایجاد کانال جلوگیری کند.

خراشنده ها برای کمک به بدست آوردن یک ستون سیمان جامد از سیم های فلزی برای تراشیدن کیک گل و لای از مناطق نفوذ پذیر استفاده می کنند.

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Cementing_equipment



:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

ملاقه ملات پاش سقفي استوک ملاقه ملاقه پلاستیک هاپر با دستگیره

اصطلاح جستجو: تفنگ ملاط ​​دیواری ، هاپر سیمانی ، بیل گچ بری ، هاپر گچ ، تفنگ سمپاش گچ بری ، تفنگ سمپاش سیمانی ، تفنگ انفجار شن و ماسه سیمان ، تجهیزات سمپاشی ملات سیمان ، دستگاه پاشش

امکانات:
راحت ، کارآمد و سریع
کار با محصول آسان است و می توان کمپرسور هوا عمومی تولید کرد.
این که آیا دکوراسیون منزل است ، یا نقاشی بزرگ در محل ساخت و ساز به جای فناوری سنتی ، کارایی کار را بهبود می بخشد.
دارای دسته ای است که برای شما راحت است و کارایی کار را بهبود می بخشد.
از این تفنگ بخاری گچ بری می توان برای گچ بری گچ بری ، گچ بری های سنتی گچ مانند یک روکش یا گچ سه کت استفاده کرد.

توضیحات:
اجرای سریع و آسان گچ ، ملات و گچ.
هاپر از مواد استیل ضد زنگ ساخته شده و دارای طول عمر می باشد.
تفنگ انفجار شن و ماسه سیمان به جای 10 کارگر.

مشخصات فنی:
اندازه تفنگ اسپری: 215x90x25mm
اندازه هاپر: 220x100x175 میلی متر
اندازه بسته: 450x190x220 میلی متر
رنگ: نقره ای
مواد: فولاد ضد زنگ
ورودی هوا: 3/8 \ "
فشار کاری: 6 بارملات پاش ديواري

بسته شامل:
6 عدد پیچ
6 عدد مهره پیچ
1 عدد کلاه پیچ بزرگ
1 عدد میله
1 عدد تفنگ اسپری
1 عدد هاپر
1 عدد دسته

لطفا توجه داشته باشید:
1. لطفا به دلیل اندازه گیری متفاوت دستی ، اختلاف ابعاد جزئی را ایجاد کنید.
2. با توجه به مانیتور و اثر نور متفاوت ، رنگ واقعی مورد ممکن است کمی متفاوت از رنگ نشان داده شده در تصاویر باشد. متشکرم! دیگ بخار سمپاش اسلحه گچ استوک ملاقه ملاقه پلاستیک هاپر با دستگیره

اصطلاح جستجو: تفنگ ملاط ​​دیواری ، هاپر سیمانی ، بیل گچ بری ، هاپر گچ ، تفنگ سمپاش گچ بری ، تفنگ سمپاش سیمانی ، تفنگ انفجار شن و ماسه سیمان ، تجهیزات سمپاشی ملات سیمان ، دستگاه پاشش

امکانات:
راحت ، کارآمد و سریع
کار با محصول آسان است و می توان کمپرسور هوا عمومی تولید کرد.
این که آیا دکوراسیون منزل است ، یا نقاشی بزرگ در محل ساخت و ساز به جای فناوری سنتی ، کارایی کار را بهبود می بخشد.
دارای دسته ای است که برای شما راحت است و کارایی کار را بهبود می بخشد.
از این تفنگ بخاری گچ بری می توان برای گچ بری گچ بری ، گچ بری های سنتی گچ مانند یک روکش یا گچ سه کت استفاده کرد.

ملات پاش دستي
اجرای سریع و آسان گچ ، ملات و گچ.
هاپر از مواد استیل ضد زنگ ساخته شده و دارای طول عمر می باشد.
تفنگ انفجار شن و ماسه سیمان به جای 10 کارگر.

مشخصات فنی:
اندازه تفنگ اسپری: 215x90x25mm
اندازه هاپر: 220x100x175 میلی متر
اندازه بسته: 450x190x220 میلی متر
رنگ: نقره ای
مواد: فولاد ضد زنگ
ورودی هوا: 3/8 \ "
فشار کاری: 6 بار
کمپرسور هوا پیشنهادی: 3 HP (بیشتر بهتر)

بسته شامل:
6 عدد پیچ
6 عدد مهره پیچ
1 عدد کلاه پیچ بزرگ
1 عدد میله
1 عدد تفنگ اسپری
1 عدد هاپر
1 عدد دسته

قيمت ملات پاش بادي بيستون
1. لطفا به دلیل اندازه گیری متفاوت دستی ، اختلاف ابعاد جزئی را ایجاد کنید.
2. با توجه به مانیتور و اثر نور متفاوت ، رنگ واقعی مورد ممکن است کمی متفاوت از رنگ نشان داده شده در تصاویر باشد. متشکرم! دیگ بخار سمپاش اسلحه گچ استوک ملاقه ملاقه پلاستیک هاپر با دستگیره

اصطلاح جستجو: تفنگ ملاط ​​دیواری ، هاپر سیمانی ، بیل گچ بری ، هاپر گچ ، تفنگ سمپاش گچ بری ، تفنگ سمپاش سیمانی ، تفنگ انفجار شن و ماسه سیمان ، تجهیزات سمپاشی ملات سیمان ، دستگاه پاشش

امکانات:
راحت ، کارآمد و سریع
کار با محصول آسان است و می توان کمپرسور هوا عمومی تولید کرد.
این که آیا دکوراسیون منزل است ، یا نقاشی بزرگ در محل ساخت و ساز به جای فناوری سنتی ، کارایی کار را بهبود می بخشد.
دارای دسته ای است که برای شما راحت است و کارایی کار را بهبود می بخشد.
از این تفنگ بخاری گچ بری می توان برای گچ بری گچ بری ، گچ بری های سنتی گچ مانند یک روکش یا گچ سه کت استفاده کرد.

توضیحات:
اجرای سریع و آسان گچ ، ملات و گچ.
هاپر از مواد استیل ضد زنگ ساخته شده و دارای طول عمر می باشد.
تفنگ انفجار شن و ماسه سیمان به جای 10 کارگر.

مشخصات فنی:
اندازه تفنگ اسپری: 215x90x25mm
اندازه هاپر: 220x100x175 میلی متر
اندازه بسته: 450x190x220 میلی متر
رنگ: نقره ای
مواد: فولاد ضد زنگ
ورودی هوا: 3/8 \ "
فشار کاری: 6 بار
کمپرسور هوا پیشنهادی: 3 HP (بیشتر بهتر)

بسته شامل:
6 عدد پیچ
6 عدد مهره پیچ
1 عدد کلاه پیچ بزرگ
1 عدد میله
1 عدد تفنگ اسپری
1 عدد هاپر
1 عدد دسته

لطفا توجه داشته باشید:
1. لطفا به دلیل اندازه گیری متفاوت دستی ، اختلاف ابعاد جزئی را ایجاد کنید.
2. با توجه به مانیتور و اثر نور متفاوت ، رنگ واقعی مورد ممکن است کمی متفاوت از رنگ نشان داده شده در تصاویر باشد. متشکرم! دیگ بخار سمپاش اسلحه گچ استوک ملاقه ملاقه پلاستیک هاپر با دستگیره

اصطلاح جستجو: تفنگ ملاط ​​دیواری ، هاپر سیمانی ، بیل گچ بری ، هاپر گچ ، تفنگ سمپاش گچ بری ، تفنگ سمپاش سیمانی ، تفنگ انفجار شن و ماسه سیمان ، تجهیزات سمپاشی ملات سیمان ، دستگاه پاشش

امکانات:
راحت ، کارآمد و سریع
کار با محصول آسان است و می توان کمپرسور هوا عمومی تولید کرد.
چه هوم باشد.

 

https://shopee.co.id/-Bayar-Di-Tempat-Wall-Mortar-Sprayer-Gun-Stucco-Shovel-Ladle-Cement-Plaster-Hopper-With-Handle-i.9501646.1292301457



:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

مش و شاتکريت همه ما آنجا بوده ایم - ما یک س simpleال ساده می کنیم یا یک کالای کوچک می خریم و بم! 50 ایمیل جدید به پیام روزانه شما اضافه می شود و صندوق ورودی شما را مسدود می کند. اینكه ایمیل های مشروع و مهمی در انبوه گم شوند ، هم آزار دهنده و هم مشكل آور است. در انجمن شاتكریت آمریكا (ASA) ، ما برای امتیاز دسترسی به آدرس پست الکترونیکی شما ارزش قائل هستیم و متعهد می شویم كه در اینجا و هم اکنون این موضوع را اثبات كنیم. اول از همه ، ASA هرگز آدرس پست الکترونیکی شما را به سازمان دیگری نمی فروشد. ASA در حال جایگزینی همه نامه های الکترونیکی انبوه با یک خبرنامه الکترونیکی ماهانه دو بار است. این خبرنامه با عنوان "آنچه در این مخلوط است" عنوان شده است و حاوی تعداد کمی از عناوین داغ است که به شما امکان می دهد جزئیات بیشتری را در صورت تمایل مشاهده کنید. ما این کار را برای کاهش تعداد نامه های الکترونیکی اعضا و مشترکان خود انجام می دهیم ، در حالی که همچنان شما را از محصولات ، خدمات ، رویدادها و سایر اقدامات جدید انجمن خود مطلع می کنیم. نسخه جدید الکترونیکی مجله Shotcrete "What's in the Mix" نیز مکانیسم تحویل یک محصول جدید هیجان انگیز از ASA خواهد بود. با شروع این شماره از مجله Shotcrete ، همه اعضا و مشترکین علاوه بر نسخه فیزیکی ، اکنون به نسخه الکترونیکی این مجله نیز دسترسی دارند. تعدادی از ویژگی های هیجان انگیز این محصول جدید وجود دارد. برای جزئیات بیشتر حتماً از بخش "انجمن اخبار" این شماره بازدید کنید. من همچنین توصیه می کنم که با مراجعه به سایت www.Shotcrete.org/ FirstEMag از این موضوع استفاده کنید. با شروع Shotcrete در پاییز 2009 ، به یک پیوند ویژه برای دسترسی به نسخه الکترونیکی مجله نیاز خواهید داشت. این پیوند به عنوان موردی در خبرنامه الکترونیکی "What's in the Mix" ارسال خواهد شد. همچنین با انتشار شماره پاییز 2009 ، غیرعضوهایی که در خارج از ایالات متحده و کانادا اقامت دارند دیگر نسخه فیزیکی مجله را دریافت نخواهند کرد. در عوض ، نسخه الکترونیکی برای از بین بردن تأخیر در تحویل هفته ها و گاهی ماهها ارسال می شود. اگر می خواهید اطمینان حاصل کنید که به همه شماره های نسخه الکترونیکی مجله در آینده دسترسی دارید ، باید دو کار انجام دهید: 1) مطمئن شوید ASA آدرس ایمیل شما را دارد. ساده ترین راه برای کشف این مسئله این است که بررسی کنید آیا نسخه "آنچه در مخلوط است" را دریافت کرده اید یا خیر. اگر دارید ، پس
آيين نامه شاتکريت در دسترس بودن مواد در حالی که با در نظر گرفتن تفاوتها و شباهتها ، همراه با مضرابها و منهای ، در دسترس بودن مواد همچنان به عنوان مبدل دین مشترک نشان داده می شد. یک منطقه از کشور به طور عمده از فرآیند مخلوط خشک استفاده می کند در حالی که در منطقه دیگر عمدتا از فرآیند مخلوط مرطوب استفاده می شود. از نظر تاریخی ، فقط یک روش شاتکریت به مناطق خاصی وارد می شود. این روش مورد استقبال مهندسان ، استخر سازان و پیمانکاران قرار گرفت. با توجه به این نکته ، تهیه کنندگان مواد کالای خود را با شماره گیری تماس گرفتند. به عنوان مثال ، در برخی مناطق جدا شده در کالیفرنیا فقط پیمانکاران شاتکریت با مخلوط خشک در دسترس هستند در حالی که در برخی مناطق فقط کاربردهای شاتکریت با مخلوط مرطوب وجود دارد. در نتیجه ، تأمین کنندگان مخلوط آماده حمل و نقل کامیون های راحت با مخلوط شاتکریت با مخلوط خشک در برخی مناطق هستند و ممکن است از نقل مواد مخلوط خشک در مناطق دیگر خودداری کنند. اغلب ، بتن مخلوط آماده به سادگی در دسترس نیست. در تونل ها ، معادن و بسیاری از پروژه ها در مناطق توسعه نیافته جهان بعضی اوقات امکانات بتونی مخلوط آماده در نزدیکی وجود ندارد. برای دور زدن این مسئله ، شرکت های استخراج و تونل سازی معمولاً از "فوق العاده گونی" هایی از مخلوط های شاتکریت خشک و پیش ساخته استفاده می کنند که در بالای تفنگ مخلوط خشک قرار گرفته اند. پروژه های کوچک تعمیراتی یا معماری گاهی اوقات به شروع و توقف زیادی احتیاج دارند ، معمولاً با استفاده از شاتکریت بسیار کم در بین وقفه ها. در این موارد ، روش شاتکریت مخلوط خشک (گونیت) سودمند است زیرا مواد در شلنگ ها تنظیم نمی شوند. این به صورت پودر باقی خواهد ماند زیرا آب در نازل قرار می گیرد. هر زمان کارگران می توانند استراحت کنند. یک پیمانکار ممکن است تصمیم بگیرد ، در شرایط مخلوط مرطوب ، کامیون های مخلوط کن و شاید یک کارخانه دسته ای بخرد تا کنترل تأمین مواد را داشته باشد. در سناریوی خشک مخلوط ، پیمانکار می تواند همان کار را انجام دهد. او ممکن است در یک مخلوط کن بتن حجمی متحرک سرمایه گذاری کند. با استفاده از کمپرسی و لودر می توان این مورد را به محل کار آورده و با شن تغذیه کرد. سیمان را می توان در واحد میکسر بتن متحرک ذخیره کرد. در هر صورت ، پیمانکار شاتکریت می تواند کنترل کل فرایند شاتکریت را بدست آورد. این می تواند زمان بندی بهتر و زمان کمتری را فراهم کند. حتی ممکن است هزینه کلی فرآیند را کاهش دهد.
در دسترس بودن مواد در حالی که با در نظر گرفتن تفاوتها و شباهتها ، همراه با مضرابها و منهای ، در دسترس بودن مواد همچنان به عنوان مبدل شاتکريت چيست دین مشترک نشان داده می شد. یک منطقه از کشور به طور عمده از فرآیند مخلوط خشک استفاده می کند در حالی که در منطقه دیگر عمدتا از فرآیند مخلوط مرطوب استفاده می شود. از نظر تاریخی ، فقط یک روش شاتکریت به مناطق خاصی وارد می شود. این روش مورد استقبال مهندسان ، استخر سازان و پیمانکاران قرار گرفت. با توجه به این نکته ، تأمین کنندگان مواد کالای خود را با شماره گیری تماس گرفتند.

 

http://bestsupportunderground.com/shotcrete-equipment-for-wet-spraying-works/?lang=en



:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

پس از انتخاب اسلیو مناسب ، چک ولو این شیر می تواند با انواع مایعات کار کند. شیر یکطرفه های بالارفتنی برای قرارگیری در سیستم پایپینگ افقی مناسب بوده و همچنین در سیستمهای پایپینگ عمودی که مسیر جریان از پائین به بالا می باشد نیز مورد استفاده قرار می گیرد. برای مثال نباید در قسمت خروجی کمپرسورهای رفت و برگشتی از این نوع شیر یکطرفه ها استفاده نمود چون ضربات متعدد بر روی مجرابند می تواند موجب از بین رفتن نگهدارنده فنر شده و نهایتاً باعث تمرکز زیادی بر روی فنر گردد

و آنرا از بین ببرد. این شیرها بصورت افقی در خطوط قرار می گیرند همچنین در مکانهایی که حرکت سیال رو به بالا باشد بصورت عمودی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.هنگامیکه جریان سیال به سمت جلو برقرار می گردد، مجرابند بالا کشیده شده و در مسیر جریان سیال بصورت شناور باقی می ماند و در این حالت حداقل مقاومت در مقابل عبور سیال توسط مجرابند بوجود می آید.

هنگامیکه جریان سیال کاهش می یابد و یا سیال می خواهد که در جهت مخالف جریان وارد خطوط گردد ، مجرابند به حالت عمود برگشته و مسیر عبور سیال را می بندد.مرکز ثقل مجرابند در این شیر یکطرفه ها به محور گردش مجرابند بسیار نزدیک بوده و مجرابند می تواند خیلی سریع باز یا بسته شده بدون اینکه به بدنه یا مجرابند و نشیمنگاه صدمه ای وارد گردد.

 

این نوع از شیرها به عنوان شیرهای یکطرفه پروانهای، Folding Disc Check Valves، Double-disc or Split disc Check valve نیز شناخته میشوند. • از شیرهای یکطرفه زمانی استفاده میشود که چندین نوع گاز یا سیال در یک جریان با هم ترکیب شوند.

خط تخلیه تجهیزات دوار مانند پمپها و کمپرسورها جهت جلوگیری از جریان برگشتی همواره مجهز به شیرهای یکطرفه میشود. معمولا شیر یک طرفه پیستونی در پمپ ها یا تجهیزات مشابه برای جلوگیری از بازگشت سیال در خط استفاده می شود. همچنین بدلیل سادگی تجهیزات تشکیل دهنده ، دارای تعمیرات به نسبت ساده تری در مقایسه با سایر شیر یکطرفه ها می باشند. این شیر دارای فنر پشت دیسک می باشد که در فشارهای بالا به خوبی کار می کند و وقتی به تدریج جریان سیال کم می شود،

فنر هم به تدریج به دیسک فشار می آورد و شیر را می بندد و وقتی فشار به صفر برسد شیر کاملا بسته شده است. مجرابند این شیر یکطرفه ها در واقع دو تکه شده و از طرف مرکز شان لولا گردیده اند . این هندویل در واقع موجب می گردد که از چک استاپ چک ولو به عنوان یک شیر عادی نیز استفاده شود که مانع جریان برگشتی نیز می شود .

اما نباید فراموش کنیم که کاربرد این شیر ها فقط به سیستمهای لولهکشی محدود نمیشود و میتوان آن را در حوزههای مختلف صنعتی و غیرصنعتی به کار برد. شیر یکطرفه های دیسکی را در مواردیکه جریان ضربه ای (پالسی) سنگینی در خطوط وجود داشته باشد نباید مورد استفاده قرار داد. ضربه قوچی در اثر یک فشار موجی (Surge Pressure) خیلی بزرگ در هنگامیکه این شیرها بسته می شوند بوجود می آید.

این شیرها دارای درپوشی توپی یا لولایی هستند که با حرکت سیال جابجا شده و باعث برقراری جریان میشوند. شیر یکطرفه دریچه ای عمولا دارای یک قطعه مسدود کننده صفحه ای هستند که به لولایی خارج از صفحه نشمینگاه متصل است و با حرکت آونگی خود مسیرعبور سیال را باز یا مسدود می کند. بال چک ولو بررسی توپ دارای یک توپ کروی است که در داخل بدن قرار دارد و می تواند عبور مایعات را فقط در جهت مورد نظر باز و بسته کند.

 

این فرآیند چک ولو باعث باز شدن مسیر عبور جریان شده و در مقابل برای بسته شدن آن ، بندآور بدلیل نیروی جریان برگشتی و وزن ناشی از خود بر روی نشیمنگاه قرار گرفته که جریان را مسدود با اعمال نیرو می کند. در مواردیکه نشتی صفر از این شیر مدنظر باشد باید یک نشیمنگاه نرم نیز به مجموعه اضافه گردد. در یک فاصله زمانی کوتاه در طی این مسیر توسط مجرابند که می خواهد مسیر را ببندد این امکان وجود دارد که سرعت برگشت سیال در این حالت کمی افزایش یابد هنگامی که مجرابند در چنین وضعیتی قرار بگیرد ضربه قوچی بوجود خواهد آمد.

این مجرابند بر روی نشیمنگاه بوسیله یک فنر پیچشی در یک قلاب قرار داده شده اند . در شرایطی که جریان کافی نباشد شیربرگشتی کاملا باز نمیشود؛ در نتیجه دیسک نمیتواند بطور کامل بچرخد و باعث تغییر عملکرد میشود. نحوه عملکرد آن ها بر اساس اصل جاذبه است به این صورت که هنگامی جریان در زیر سیت (seat) ایجاد می شود کره را از جدا سیت (seat) می کند وسیال از اطراف توپ عبور می کند و در صورت توقف یا برگشت جریان، کره یا پیستون به دلیل نیروی جاذبه موجود به پایین می آید، به سیت (seat) می چسبد و باعث آب بندی و جلوگیری از بازگشت جریان می شود.



:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

هرکسی عاشق انجام کارهای بزرگ است ، خصوصاً وقتی حمل پیانو می توانید با سپردن شغلی که در غیر اینصورت به عهده افراد حرفه ای است پس انداز کنید. حرکت پیانو یکی از این کارها به نظر می رسد. بسیاری از مردم تصور می کنند برای جابجایی پیانو تنها عضلات لازم است ، اما محافظت از ساز نیز به همان اندازه مهم است.

همه می دانند که یک پیانو 88 کلید دارد ، اما آیا می دانید که داشتن بیش از 10 هزار قطعه متحرک برای آنها معمول است؟ جابجایی چنین ابزار ظریف ، سنگین و پیچیده ای بدون آسیب رساندن به آن ممکن است دشوار باشد و افراد حرفه ای برای انجام این کار با خیال راحت مجهز هستند. خودتان می توانید این کار را انجام دهید اما کمی آماده سازی و کمک زیادی لازم است.

محرک های حرفه ای استخدام
متخصصان معتمد را برای کمک به کاهش بار پیدا کنید
با دعوت از جوانب مثبت ، در وقت ، استرس و کمردرد خود صرفه جویی کنید. چه قصد انجام DIY را داشته باشید و چه اینکه فقط برای برداشتن سنگین به کمک نیاز دارید ، ما می توانیم به شما در یافتن راه حلی متناسب با حرکت و بودجه خود کمک کنیم.

اسباب کشی در حال حرکت
اسباب کشی در حال حرکت

خدمات بسته بندی و بسته بندی
بسته بندی و بسته بندی

فقط کارگران
در حال بارگیری و تخلیه

شرکتهای دارای مجوز و بیمه شده
دارای مجوز و بیمه

شرکت های در حال جابجایی که ذخیره سازی ارائه می دهند
ظروف ذخیره سازی

حرکت از
حرکت به
اتاقها
یک نقل قول رایگان دریافت کنید
در این راهنما:

چگونه خودتان پیانو را حرکت دهید
هنگام جابجایی پیانو چه کاری نباید انجام داد
خط آخر
اینفوگرافیک
سوالات متداول
چگونه خودتان پیانو را حرکت دهید
اگر تصمیم دارید که پیانو را خودتان حرکت دهید ، آماده بودن مهم است. شما به تجهیزات مناسبی نیاز خواهید داشت و اطمینان از اینکه پیانو در هر مرحله متناسب باشد مهم است. پس از آماده سازی اساسی ، با پوشاندن پیانو و افزودن بالشتک از آن محافظت کنید. با دقت آن را روی تخته لغزنده دالی یا پیانو حرکت دهید و برای اطمینان از ایمن بودن آن را به پایین بند کنید. بهتر است اگر دوست یا عضوی از خانواده خود دارید که به شما در این کار کمک کند. هنگامی که پیانو را وارد کامیون در حال حرکت کردید ، آن را با بندهای بیشتری محکم کنید. برای جزئیات بیشتر ، به چک لیست زیر نگاهی بیندازید:

نحوه حرکت پیانو ، مرحله به مرحله
1. فضای جدید را اندازه بگیرید.
شما می خواهید مطمئن شوید که پیانو در جای جدید خود قرار می گیرد. اتاق ، درها و راه پله ها را اندازه گیری کنید تا مطمئن شوید هیچ مانعی برای رسیدن ساز به خانه جدیدش وجود ندارد.

2. مطمئن شوید که تجهیزات مناسبی برای این کار دارید.
حداقل به عروسک های پیانو ، تسمه ها و بالشتک ها نیاز خواهید داشت. اما وسایل خاصی که باید تهیه کنید بسته به نوع پیانو متفاوت است:

برای پیانوی ایستاده: به عروسک های پیانو احتیاج دارید.
برای پیانوی بزرگ: برای جابجایی یک پیانوی بزرگ به یک قطعه تجهیزات خاص به نام تابلوی پیانو یا تخته کش پیانو نیاز خواهید داشت. این تخته به تسمه و لنت اضافی نیاز دارد و شما باید اطمینان حاصل کنید که اندازه مناسب پیانو شماست.
3. تأیید کنید که به چه کامیونی در حال حرکت نیاز دارید.
از کلیه وسایل خود ، به ویژه وسایل بزرگ مانند پیانو و سایر مبلمان خود ، موجودی داشته و از آن برای انتخاب کامیون متحرک در اندازه مناسب برای حرکت خود استفاده کنید.

4- ابتدا مسیرها را پاک کنید.
مطمئن شوید که در مکان منتقل شده و از درب خانه جدید خود به محل پیانو ، مسیر مشخصی را به سمت در دارید.

5- مسیری را که طی می کنید مرور کنید.
اگر مجبورید با پیانو از پله ها بالا یا پایین بروید ، مطمئن شوید که پله ها تحمل وزن ساز را دارند قبل از شروع حرکت خود.

6. بسته به نوع پیانوی خود ، باید چندین مرحله برای حرکت آن انجام دهید:
جابجایی پیانوی ایستاده: اطمینان حاصل کنید که عروسک های پیانو مورد استفاده شما قادر به تحمل کل وزن پیانو هستند.
جابجایی پیانوی بزرگ: قبل از حرکت دادن آن ، باید پای یک پیانوی بزرگ یا کودک را بردارید. ساز را با تسمه و پیچ گوشتی در صفحه پیانو (که در بالا ذکر شد) محکم کنید.
first- ابتدا پیانو را در کامیون بارگیری کنید و مطمئن شوید که به طور محکم بسته شده است.
پیانو باید از اولین مواردی باشد که روی کامیون بارگیری می شود. پیانو را با بند و طناب محکم کنید تا از حرکت در طول سفر جلوگیری کند.

8- کمی بعد از حرکت پیانو را دوباره تنظیم کنید.
جابجایی پیانو ، حتی وقتی همه چیز به خوبی پیش می رود ، می تواند از تنظیم آهنگ خارج شود. پس از حرکت آماده باشید تا آن را تنظیم کنید - اگرچه بسیاری از کارشناسان توصیه می کنند یک ماه قبل از انجام این کار صبر کنید.

هنگام جابجایی پیانو چه کاری نباید انجام داد
بایدها و نبایدهای نحوه حرکت پیانو
اکنون مراحل انجام صحیح و ایمن حرکت پیانو را خود می دانید. در اینجا چند اشتباه وجود دارد که باید از آنها جلوگیری کرد:

فراموش نکنید که پیانوها سنگین هستند.
قرار دادن پیانو در مقیاس برای دانستن این که شغل تا چه اندازه بزرگ خواهد بود واقعاً یک گزینه نیست. بنابراین چگونه می توان فهمید که پیانو چقدر وزن دارد ، زیرا این وزنه راهنمای استراتژی شما برای حرکت در هنگام حرکت در گذرگاه های تنگ ، گوشه ها ، درها و شاید بدتر از همه پله ها است؟

وزن پیانو از نظر مدل بسیار متفاوت است. وزن پیانوهای بزرگ می تواند به 1400 پوند یا 500 پوند نیز برسد. در مورد مدلهای ایستاده ، ارتفاع مدل کمتر از 48 اینچ می تواند 300 پوند باشد. اگر پیانوی شما 48 اینچ یا بیشتر قد دارد ، وزن آن می تواند 800 پوند نیز باشد.

در اینجا وزن برخی از مارک ها و سبک های معروف پیانو آورده شده است:

قائم

چانگ جوان 121: 496 Po

 

https://www.mymove.com/moving/guides/moving-a-piano-youre-wrong/



:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

هرکسی عاشق انجام کارهای بزرگ است ، خصوصاً وقتی حمل پیانو می توانید با سپردن شغلی که در غیر اینصورت به عهده افراد حرفه ای است پس انداز کنید. حرکت پیانو یکی از این کارها به نظر می رسد. بسیاری از مردم تصور می کنند برای جابجایی پیانو تنها عضلات لازم است ، اما محافظت از ساز نیز به همان اندازه مهم است.

همه می دانند که یک پیانو 88 کلید دارد ، اما آیا می دانید که داشتن بیش از 10 هزار قطعه متحرک برای آنها معمول است؟ جابجایی چنین ابزار ظریف ، سنگین و پیچیده ای بدون آسیب رساندن به آن ممکن است دشوار باشد و افراد حرفه ای برای انجام این کار با خیال راحت مجهز هستند. خودتان می توانید این کار را انجام دهید اما کمی آماده سازی و کمک زیادی لازم است.

محرک های حرفه ای استخدام
متخصصان معتمد را برای کمک به کاهش بار پیدا کنید
با دعوت از جوانب مثبت ، در وقت ، استرس و کمردرد خود صرفه جویی کنید. چه قصد انجام DIY را داشته باشید و چه اینکه فقط برای برداشتن سنگین به کمک نیاز دارید ، ما می توانیم به شما در یافتن راه حلی متناسب با حرکت و بودجه خود کمک کنیم.

اسباب کشی در حال حرکت
اسباب کشی در حال حرکت

خدمات بسته بندی و بسته بندی
بسته بندی و بسته بندی

فقط کارگران
در حال بارگیری و تخلیه

شرکتهای دارای مجوز و بیمه شده
دارای مجوز و بیمه

شرکت های در حال جابجایی که ذخیره سازی ارائه می دهند
ظروف ذخیره سازی

حرکت از
حرکت به
اتاقها
یک نقل قول رایگان دریافت کنید
در این راهنما:

چگونه خودتان پیانو را حرکت دهید
هنگام جابجایی پیانو چه کاری نباید انجام داد
خط آخر
اینفوگرافیک
سوالات متداول
چگونه خودتان پیانو را حرکت دهید
اگر تصمیم دارید که پیانو را خودتان حرکت دهید ، آماده بودن مهم است. شما به تجهیزات مناسبی نیاز خواهید داشت و اطمینان از اینکه پیانو در هر مرحله متناسب باشد مهم است. پس از آماده سازی اساسی ، با پوشاندن پیانو و افزودن بالشتک از آن محافظت کنید. با دقت آن را روی تخته لغزنده دالی یا پیانو حرکت دهید و برای اطمینان از ایمن بودن آن را به پایین بند کنید. بهتر است اگر دوست یا عضوی از خانواده خود دارید که به شما در این کار کمک کند. هنگامی که پیانو را وارد کامیون در حال حرکت کردید ، آن را با بندهای بیشتری محکم کنید. برای جزئیات بیشتر ، به چک لیست زیر نگاهی بیندازید:

نحوه حرکت پیانو ، مرحله به مرحله
1. فضای جدید را اندازه بگیرید.
شما می خواهید مطمئن شوید که پیانو در جای جدید خود قرار می گیرد. اتاق ، درها و راه پله ها را اندازه گیری کنید تا مطمئن شوید هیچ مانعی برای رسیدن ساز به خانه جدیدش وجود ندارد.

2. مطمئن شوید که تجهیزات مناسبی برای این کار دارید.
حداقل به عروسک های پیانو ، تسمه ها و بالشتک ها نیاز خواهید داشت. اما وسایل خاصی که باید تهیه کنید بسته به نوع پیانو متفاوت است:

برای پیانوی ایستاده: به عروسک های پیانو احتیاج دارید.
برای پیانوی بزرگ: برای جابجایی یک پیانوی بزرگ به یک قطعه تجهیزات خاص به نام تابلوی پیانو یا تخته کش پیانو نیاز خواهید داشت. این تخته به تسمه و لنت اضافی نیاز دارد و شما باید اطمینان حاصل کنید که اندازه مناسب پیانو شماست.
3. تأیید کنید که به چه کامیونی در حال حرکت نیاز دارید.
از کلیه وسایل خود ، به ویژه وسایل بزرگ مانند پیانو و سایر مبلمان خود ، موجودی داشته و از آن برای انتخاب کامیون متحرک در اندازه مناسب برای حرکت خود استفاده کنید.

4- ابتدا مسیرها را پاک کنید.
مطمئن شوید که در مکان منتقل شده و از درب خانه جدید خود به محل پیانو ، مسیر مشخصی را به سمت در دارید.

5- مسیری را که طی می کنید مرور کنید.
اگر مجبورید با پیانو از پله ها بالا یا پایین بروید ، مطمئن شوید که پله ها تحمل وزن ساز را دارند قبل از شروع حرکت خود.

6. بسته به نوع پیانوی خود ، باید چندین مرحله برای حرکت آن انجام دهید:
جابجایی پیانوی ایستاده: اطمینان حاصل کنید که عروسک های پیانو مورد استفاده شما قادر به تحمل کل وزن پیانو هستند.
جابجایی پیانوی بزرگ: قبل از حرکت دادن آن ، باید پای یک پیانوی بزرگ یا کودک را بردارید. ساز را با تسمه و پیچ گوشتی در صفحه پیانو (که در بالا ذکر شد) محکم کنید.
first- ابتدا پیانو را در کامیون بارگیری کنید و مطمئن شوید که به طور محکم بسته شده است.
پیانو باید از اولین مواردی باشد که روی کامیون بارگیری می شود. پیانو را با بند و طناب محکم کنید تا از حرکت در طول سفر جلوگیری کند.

8- کمی بعد از حرکت پیانو را دوباره تنظیم کنید.
جابجایی پیانو ، حتی وقتی همه چیز به خوبی پیش می رود ، می تواند از تنظیم آهنگ خارج شود. پس از حرکت آماده باشید تا آن را تنظیم کنید - اگرچه بسیاری از کارشناسان توصیه می کنند یک ماه قبل از انجام این کار صبر کنید.

هنگام جابجایی پیانو چه کاری نباید انجام داد
بایدها و نبایدهای نحوه حرکت پیانو
اکنون مراحل انجام صحیح و ایمن حرکت پیانو را خود می دانید. در اینجا چند اشتباه وجود دارد که باید از آنها جلوگیری کرد:

فراموش نکنید که پیانوها سنگین هستند.
قرار دادن پیانو در مقیاس برای دانستن این که شغل تا چه اندازه بزرگ خواهد بود واقعاً یک گزینه نیست. بنابراین چگونه می توان فهمید که پیانو چقدر وزن دارد ، زیرا این وزنه راهنمای استراتژی شما برای حرکت در هنگام حرکت در گذرگاه های تنگ ، گوشه ها ، درها و شاید بدتر از همه پله ها است؟

وزن پیانو از نظر مدل بسیار متفاوت است. وزن پیانوهای بزرگ می تواند به 1400 پوند یا 500 پوند نیز برسد. در مورد مدلهای ایستاده ، ارتفاع مدل کمتر از 48 اینچ می تواند 300 پوند باشد. اگر پیانوی شما 48 اینچ یا بیشتر قد دارد ، وزن آن می تواند 800 پوند نیز باشد.

در اینجا وزن برخی از مارک ها و سبک های معروف پیانو آورده شده است:

قائم

چانگ جوان 121: 496 Po

 

https://www.mymove.com/moving/guides/moving-a-piano-youre-wrong/



:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

ملات پاش دیواری فروش مستقیم کارخانه
 
دستگاه سمپاشی ملات 320 عمدتا برای ساخت سطح دیواره داخلی و خارجی مخلوط با ملات ، پودر بتونه ، پوشش نسوز و دوغاب فشار استفاده می شود.
این دستگاه دارای فشار ، ارتفاع تحویل ، فاصله تحویل ، جریان و سایر مشخصات است.
 
1. میزان جابجایی 30 لیتر در دقیقه
2. استرس کار ثابت 3MPa
3. کل قدرت دستگاه 8.5kw
4. موتور اصلی 3 فاز ، 380 ولت ، 5.5 کیلووات
5. سرعت پیچ 380 دور در دقیقه
6. جابجایی کمپرسور هوا 250 لیتر در دقیقه
7. جابجایی پمپ آب 700 لیتر در ساعت
8. حداکثر فاصله تحویل 50 متر
9. حجم هاپر 120 لیتر
10. ارتفاع تغذیه 1000 میلی متر
11. قطر لوله 25/32 میلی متر
12. قطر تراشه 13 میلی متر
13. ابعاد 1240 680 1550 میلی متر
14. وزن 380 کیلوگرم

دستگاه ملات پاش
دستگاه سمپاشی ملات 320 عمدتا برای ساخت سطح دیواره داخلی و خارجی مخلوط با ملات ، پودر بتونه ، پوشش نسوز و دوغاب فشار استفاده می شود.
این دستگاه دارای فشار ، ارتفاع تحویل ، فاصله تحویل ، جریان و سایر مشخصات است.
 
1. میزان جابجایی 30 لیتر در دقیقه
2. استرس کار ثابت 3MPa
3. کل قدرت دستگاه 8.5kw
4. موتور اصلی 3 فاز ، 380 ولت ، 5.5 کیلووات
5. سرعت پیچ 380 دور در دقیقه
6. جابجایی کمپرسور هوا 250 لیتر در دقیقه
7. جابجایی پمپ آب 700 لیتر در ساعت
8. حداکثر فاصله تحویل 50 متر
9. حجم هاپر 120 لیتر
10. ارتفاع تغذیه 1000 میلی متر
11. قطر لوله 25/32 میلی متر
12. قطر تراشه 13 میلی متر
13. ابعاد 1240 680 1550 میلی متر
14. وزن 380 کیلوگرم

دستگاه اسپری ملات سیمان دیواری فروش مستقیم کارخانه
 
دستگاه سمپاشی ملات 320 عمدتا برای ساخت سطح دیواره داخلی و خارجی مخلوط با ملات ، پودر بتونه ، پوشش نسوز و دوغاب فشار استفاده می شود.
ملات پاش بادي 
1. میزان جابجایی 30 لیتر در دقیقه
2. استرس کار ثابت 3MPa
3. کل قدرت دستگاه 8.5kw
4. موتور اصلی 3 فاز ، 380 ولت ، 5.5 کیلووات
5. سرعت پیچ 380 دور در دقیقه
6. جابجایی کمپرسور هوا 250 لیتر در دقیقه
7. جابجایی پمپ آب 700 لیتر در ساعت
8. حداکثر فاصله تحویل 50 متر
9. حجم هاپر 120 لیتر
10. ارتفاع تغذیه 1000 میلی متر
11. قطر لوله 25/32 میلی متر
12. قطر تراشه 13 میلی متر
13. ابعاد 1240 680 1550 میلی متر
14. وزن 380 کیلوگرم

دستگاه اسپری ملات سیمان دیواری فروش مستقیم کارخانه
 
دستگاه سمپاشی ملات 320 عمدتا برای ساخت سطح دیواره داخلی و خارجی مخلوط با ملات ، پودر بتونه ، پوشش نسوز و دوغاب فشار استفاده می شود.
این دستگاه دارای فشار ، ارتفاع تحویل ، فاصله تحویل ، جریان و سایر مشخصات است.
 
1. میزان جابجایی 30 لیتر در دقیقه
2. استرس کار ثابت 3MPa
3. کل قدرت دستگاه 8.5kw
4. موتور اصلی 3 فاز ، 380 ولت ، 5.5 کیلووات
5. سرعت پیچ 380 دور در دقیقه
6. جابجایی کمپرسور هوا 250 لیتر در دقیقه
7. جابجایی پمپ آب 700 لیتر در ساعت
8. حداکثر فاصله تحویل 50 متر
9. حجم هاپر 120 لیتر
10. ارتفاع تغذیه 1000 میلی متر
11. قطر لوله 25/32 میلی متر
12. قطر تراشه 13 میلی متر
13. ابعاد 1240 680 1550 میلی متر
14. وزن 380 کیلوگرم

دستگاه اسپری ملات سیمان دیواری فروش مستقیم کارخانه
 
دستگاه سمپاشی ملات 320 عمدتا برای ساخت سطح دیواره داخلی و خارجی مخلوط با ملات ، پودر بتونه ، پوشش نسوز و دوغاب فشار استفاده می شود.
این دستگاه دارای فشار ، ارتفاع تحویل ، فاصله تحویل ، جریان و سایر مشخصات است.
 
1. میزان جابجایی 30 لیتر در دقیقه
2. استرس کار ثابت 3MPa
3. کل قدرت دستگاه 8.5kw
4. موتور اصلی 3 فاز ، 380 ولت ، 5.5 کیلووات
5. سرعت پیچ 380 دور در دقیقه
6. جابجایی کمپرسور هوا 250 لیتر در دقیقه
7. جابجایی پمپ آب 700 لیتر در ساعت
8. حداکثر فاصله تحویل 50 متر
9. حجم هاپر 120 لیتر
10. ارتفاع تغذیه 1000 میلی متر
11. قطر لوله 25/32 میلی متر
12. قطر تراشه 13 میلی متر
13. ابعاد 1240 680 1550 میلی متر
14. وزن 380 کیلوگرم

دستگاه اسپری ملات سیمان دیواری فروش مستقیم کارخانه
 
دستگاه  ملات 320 عمدتا برای ساخت سطح دیواره داخلی و خارجی مخلوط با ملات ، پودر بتونه ، پوشش نسوز و دوغاب فشار استفاده می شود.
این دستگاه دارای فشار ، ارتفاع تحویل ، فاصله تحویل ، جریان و سایر مشخصات است.
 
1. میزان جابجایی 30 لیتر در دقیقه
2. استرس کار ثابت 3MPa
3. کل قدرت دستگاه 8.5kw
4. موتور اصلی 3 فاز ، 380 ولت ، 5.5 کیلووات
5. سرعت پیچ 380 دور در دقیقه
6. جابجایی کمپرسور هوا 250 لیتر در دقیقه
7. جابجایی پمپ آب 700 لیتر در ساعت
8. حداکثر فاصله تحویل 50 متر
9. حجم هاپر 120 لیتر
10. ارتفاع تغذیه 1000 میلی متر
11. قطر لوله 25/32 میلی متر
12. قطر تراشه 13 میلی متر
13. ابعاد 1240 680 1550 میلی متر
14. وزن 380 کیلوگرم

دستگاه اسپری ملات سیمان دیواری فروش مستقیم کارخانه
 
دستگاه سمپاشی ملات 320 عمدتا برای ساخت سطح دیواره داخلی و خارجی مخلوط با ملات ، پودر بتونه ، پوشش نسوز و دوغاب فشار استفاده می شود.
این دستگاه دارای فشار ، ارتفاع تحویل ، فاصله تحویل ، جریان و سایر مشخصات است.
 
1. میزان جابجایی 30 لیتر در دقیقه
2. استرس کار ثابت 3MPa
3. کل قدرت دستگاه 8.5kw
4. موتور اصلی 3 فاز ، 380 ولت ، 5.5 کیلووات
5. سرعت پیچ 380 دور در دقیقه
6. جابجایی کمپرسور هوا 250 لیتر در دقیقه

https://www.made-in-china.com/products-search/hot-china-products/Cement_Mortar_Spraying_Machine.html



:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

اجراي سيمانکاري با دستگاه این آموزش ویدئویی اختصاصی توسط فناوری ارائه شده است. دستگاه گچ بری دیواری اتوماتیک چند منظوره دستگاه گچ کاری خروجی بزرگ است ، دستگاه گچ کاری دیواری دارای توابع ترکیبی پمپاژ ، اتصال و گچ کاری است.

دستگاه گچ کاری خودکار دیواری گچ کاری است که به عنوان تزئینی که توسط گچ بران روی دیوارها به صورت دستی و در اکثر نقاط جهان انجام می شود شناخته می شود. گچ کاری نیاز به تلاش بیشتر انسان دارد و همچنین در فرآیند دستی زمان بیشتری را می گیرد.

این هدف برای اجرای یک فرآیند ابتکاری با توسعه "ماشین گچ بری خودکار" است. اتوماسیون یکی از رشته های قابل توجه و در حال پیشرفت در بین تمام فناوری ها است. هدف ما از این ایده نوآورانه ارائه گچ بر روی دیوارها به صورت خودکار است.

هدف این ایده کاهش کار گچکار است. در مقایسه با دستگاه موجود ، ساختاری عملی ، سبک ، ارزان و ساده است. این روند ابتکاری با دنیای همیشه در حال تغییر اتوماسیون ساختمان مطابقت دارد.

این آموزش ویدئویی اختصاصی توسط فناوری ارائه شده است. دستگاه گچ بری دیواری اتوماتیک چند منظوره دستگاه گچ کاری خروجی بزرگ است ، دستگاه گچ کاری دیواری دارای توابع ترکیبی پمپاژ ، اتصال و گچ کاری است.

دستگاه گچ کاری خودکار دیواری گچ کاری است که به عنوان تزئینی که توسط گچ بران روی دیوارها به صورت دستی و در اکثر نقاط جهان انجام می شود شناخته می شود. گچ کاری نیاز به تلاش بیشتر انسان دارد و همچنین در فرآیند دستی زمان بیشتری را می گیرد.

دستگاه سيمانکاري بادي این هدف برای اجرای یک فرآیند ابتکاری با توسعه "ماشین گچ بری خودکار" است. اتوماسیون یکی از رشته های قابل توجه و در حال پیشرفت در بین تمام فناوری ها است. هدف ما از این ایده نوآورانه ارائه گچ بر روی دیوارها به صورت خودکار است.

هدف این ایده کاهش کار گچکار است. در مقایسه با دستگاه موجود ، ساختاری عملی ، سبک ، ارزان و ساده است. این روند ابتکاری با دنیای همیشه در حال تغییر اتوماسیون ساختمان مطابقت دارد.
این آموزش ویدئویی اختصاصی توسط فناوری ارائه شده است. دستگاه گچ بری دیواری اتوماتیک چند منظوره دستگاه گچ کاری خروجی بزرگ است ، دستگاه گچ کاری دیواری دارای توابع ترکیبی پمپاژ ، اتصال و گچ کاری است.

دستگاه گچ کاری خودکار دیواری گچ کاری است که به عنوان تزئینی که توسط گچ بران روی دیوارها به صورت دستی و در اکثر نقاط جهان انجام می شود شناخته می شود. گچ کاری نیاز به تلاش بیشتر انسان دارد و همچنین در فرآیند دستی زمان بیشتری را می گیرد.

قيمت دستگاه سيمان پاش ماردوني این هدف برای اجرای یک فرآیند ابتکاری با توسعه "ماشین گچ بری خودکار" است. اتوماسیون یکی از رشته های قابل توجه و در حال پیشرفت در بین تمام فناوری ها است. هدف ما از این ایده نوآورانه ارائه گچ بر روی دیوارها به صورت خودکار است.

هدف این ایده کاهش کار گچکار است. در مقایسه با دستگاه موجود ، ساختاری عملی ، سبک ، ارزان و ساده است. این روند ابتکاری با دنیای همیشه در حال تغییر اتوماسیون ساختمان مطابقت دارد.

 

https://www.sketchup3dconstruction.com/const/application-of-machine-plastering-and-cement.html



:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

شاتکريت اجزای اصلی تجهیزات مکانیزه شاتکریت چیست؟ 5 دقیقه دیگر این را بفهمید!
پاشش مکانیکی مخلوط مرطوب کارآمدترین روش برای پروژه هایی با تولید بتن بالا است. در درجه اول برای کارهای زیرزمینی به منظور افزایش ایمنی اپراتور اعمال می شود.

بتن به قیف پمپ بتن وارد می شود و از طریق خط بتونی به نازل پاشش منتقل می شود و در آنجا با هوای فشرده و شتاب دهنده مخلوط می شود تا روی بستر پاشیده شود.

تجهیزات شاتکریت - تجهیزات پاشش بتن

پمپ بتن: ضربان های کم برای جریان ثابت بتن
پمپ بتن وظیفه هدایت مخلوط بتن را تا نازل بازوی سمپاشی بر عهده دارد. شاتكریت مخلوط مرطوب معمولاً با پمپ های پیستونی دوتایی پمپ می شود.

طراحی پمپ با هدف به حداقل رساندن تپش ها و در نتیجه عدم قطع جریان بتن ، به منظور تضمین کاربرد همگن بتن پاشیده شده انجام می شود. به این ترتیب کیفیت و ضخامت لایه مورد نیاز بدست می آید و برگشت (بتونی که روی دیوار نمی ماند) کاهش می یابد.

عملکرد پمپ بتن دو پیستون

دستگاه شاتکريت بازوی سمپاشی: کاربرد با فاصله زیاد
بازوی سمپاشی تجهیزات مکانیزه جریان بتن را در محل مورد نظر قرار می دهد. با رسیدن به مسافت پاشش تا 17 متر ، دیگر نیازی به سکوی داربست یا ارتفاع تلسکوپی نیست.

بتن ، شتاب دهنده ها و هوا در سر پاشش مخلوط می شوند تا از طریق نازل استفاده شود. طراحی و ابعاد نازل برای فشرده سازی صحیح بتن و به حداقل رساندن بازپرداخت بسیار مهم است.

 

کمپرسور هوا: پاشش و تراکم مخلوط بتن
کمپرسور هوا وظیفه تأمین مخلوط بتن با انرژی جنبشی لازم برای پاشش و فشرده سازی را بر عهده دارد. برای این منظور ، شاتکریت باید با سرعت مشخصی روی سطح تأثیر بگذارد ، که این امر نه تنها با جریان هوا تأمین شده توسط کمپرسور ، بلکه فقط در ترکیب با قطر نازل مناسب حاصل می شود. به عنوان مثال ، جریان هوا 12 متر مکعب در دقیقه با قطر نازل 65 میلی متر انرژی جنبشی کافی را تأمین نمی کند. با این حال ، جریان مشابه با نازل 35-40 میلی متر ، به شرط حفظ فاصله پاشش مناسب (1-2 میلی متر) ، انجام می شود.

 

تجهیزات شاتکریت - کمپرسور هوا

پمپ افزودنی: مقدار دهی گاز
برای دستیابی به مقاومت اولیه مورد نیاز ، سرعت بخشیدن به سخت شدن بتن ضروری است که این امر مستلزم استفاده از شتاب دهنده است. برای اطمینان از انطباق دوز با جریان بتن در هر زمان ، دستگاه دوز با پمپ بتن هماهنگ می شود.

پمپ مواد افزودنی-پمپ شاتکریت عملکرد پمپ افزودنی پریستالتیک

قيمت شاتکريت سیستم کنترل: مغز تجهیزات
رابطه صحیح دوز شتاب دهنده و بتن پمپ شده را کنترل می کند
عملکرد صحیح و امنیت پمپ بتن را مدیریت می کند
داده های پاشش را برای بارگیری و پردازش جمع آوری می کند
سیستم کنترل تجهیزات شاتکریت

کنترل از راه دور: مدیریت ایمن تجهیزات
با استفاده از کنترل از راه دور ، اپراتور می تواند اجزای اصلی بتن پاششی (بتن و مواد افزودنی) و همچنین اجزای تجهیزات (بازو و نازل پاشش) را مدیریت و اصلاح کند. کنترل از راه دور بی سیم یا کابل وجود دارد که به اپراتور اجازه می دهد همیشه از یک منطقه امن کار کند.

تجهیزات شاتکریت - کنترل از راه دور

شاسی موتوری: در هر زمینی به سطح حفاری برسید
اجزای تجهیزات بر روی یک شاسی موتوری سوار می شوند تا آن را به محل پاشش برسانند. در فضاهای محدود ، خصوصیاتی مانند ابعاد ، جهت و شعاع چرخش مهم هستند. موتور ، زوایای حمله و توانایی صعود برای رسیدن به مناطقی با دامنه ها و زمین های نامنظم بسیار مهم است.

 

تجهیزات شاسی

برای دیدن طیف کاملی از تجهیزات مکانیزه شاتکریت به Putzmeisterunderground.com مراجعه کنید.

 

 

دسته بندی ها: دسته بندی نشده

خوشت اومد؟ به اشتراک بگذارید:
Safety ایمنی پاششی: سمپاش بتن مکانیزه چگونه ایمنی را در زیر زمین افزایش می دهد؟ شاتکریت چیست؟ [اینفوگرافیک]
خبرنامه
¡No pierda nuestras novedades! ¡Suscríbase یک خبرنامه nuestra!
پست الکترونیک
   He leído y Acepto la Política de Privacidad
جستجو کردن
دسته بندی ها
روشهای کاربرد
بهترین روش ها در محل کار
Buenas prácticas en obra
تجهیزات پاشش بتن
Cultura del shotcrete
آیا می دانید که ...؟
Métodos de aplicación
فرهنگ شاتکریت
مواد تشکیل دهنده شاتکریت
برچسب ها
دوز اضافی بتن قابل انعطاف سیمان بتن پمپ بتن حمل و نقل بتن ConFlexPave Cono de Abrams ساخت و ساز خشک مخلوط پاشش عملکرد جدول جریان تست آینده شاتکریت تسریع کننده های سخت افزار ماشین آلات سنگین برق و برق تدارکات پوشش بتونه شستشو دستی سمپاشی دستی بتن مریخ تجهیزات شاتکریت مکانیکی سمپاشی مکانیزه فن آوری های جدید اپراتور هزینه های عامل ایمنی آموزش اپراتورها آموزش اپراتورهای فضای بیرونی بازگشت سیاره سرخ relación agua cemento ایمنی شاتکرت مواد تشکیل دهنده لجستیک شاتکرون بتن اسپری بتن اسپری شده.

 

http://bestsupportunderground.com/shotcrete-equipment-for-wet-spraying-works/?lang=en



:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

قيمت دستگاه سيمانکاري اتوماتيک میکسر بتن (که معمولاً به طور عامیانه میکسر سیمان نامیده می شود) وسیله ای است که به طور همگن سیمان ، سنگدانه هایی مانند شن و ماسه و شن و آب را برای تشکیل بتن ترکیب می کند. یک میکسر بتن معمولی از یک درام گردان برای مخلوط کردن اجزا استفاده می کند. برای کارهای با حجم کمتر ، اغلب از میکسرهای بتونی قابل حمل استفاده می شود تا بتوان بتن را در محل ساخت و ساز ساخت ، و به کارگران فرصت کافی برای استفاده از بتن قبل از سخت شدن می دهد. یک گزینه دیگر برای ماشین مخلوط کردن بتن با دست است. این کار معمولاً در یک چرخ دستی انجام می شود. با این حال ، چند شرکت اخیراً فروش تارپ اصلاح شده را برای این منظور آغاز کرده اند.

میکسر بتن توسط کلمبوس ، صنعتگر اوهایو ، گبهارد جاگر اختراع شد.

یکی از اولین میکسرهای بتنی که در سال 1900 توسط T.L. اسمیت در میلواکی. میکسر قبلاً ساخت اولیه معمولی را با یک درام مخروطی قابل انعطاف (به عنوان مخروط دوتایی در آن زمان) با تیغه ها به نمایش گذاشته است. در سال 1925 ، حداقل دو میکسر که 25 سال پیش ساخته شده بود ، هنوز در حال استفاده بودند (شماره های سریال 37 و 82). در واقع طلسم اسمیت همان ساخت میکسرهای کوچک امروزی را دارد. در دهه 1920 ، T.L. شرکت اسمیت در میلواکی بزرگترین میکسرهای بتن جهان را ساخت. میکسرهای این شرکت استفاده شده است e. g برای ساخت سد ویلسون (شش میکسر 2 حیاط و دو حیاط 4 حیاط ، در آن زمان بزرگترین نصب بزرگترین میکسرهای بتونی در جهان) ، اولین استادیوم دانشگاه ایالتی اوهایو و سد Exchequer.
بازار امروز به طور فزاینده ای برای تولید صنعتی بتن آماده و بیشتر برای بتن پیش ساخته / پیش تنیده به همگنی مداوم و زمان کوتاه اختلاط نیاز دارد. این منجر به تصفیه فن آوری های اختلاط برای تولید بتن شده است. سبک های مختلفی از میکسرهای ثابت ایجاد شده اند که هرکدام دارای نقاط قوت ذاتی خاص خود هستند و قسمت های مختلف بازار تولید بتن را هدف قرار می دهند. متداول ترین میکسرهایی که امروزه استفاده می شوند به سه دسته تقسیم می شوند:


دستگاه سيمانکاري دستي
میکسرهای شافت دوقلو ، معروف به دلیل اختلاط با شدت زیاد و زمان مختلط کوتاه. این میکسرها به طور معمول برای بتن با مقاومت بالا ، RCC و SCC ، به طور معمول در دسته های 2 تا 6 متر مکعب (2.6–7.8 متر مکعب) استفاده می شوند.
میکسرهای عمودی که معمولاً برای بتن های پیش ساخته و پیش تنیده استفاده می شوند. این سبک از میکسر به خوبی بین دسته ها تمیز می شود و برای بتن های رنگی ، دسته های کوچکتر (به طورمعمول 0.75-3 متر مکعب یا 0.98-3.92 متر مکعب) و چندین نقطه تخلیه ترجیح داده می شود. در این گروه ، مخلوط کن ها محبوبیت خود را نسبت به میکسرهای سیاره ای (یا ضد جریان) کارآمدتر از دست می دهند [3] ، زیرا عمل اختلاط اضافی به تولید مخلوط های بتن حیاتی (قوام رنگ ، SCC و غیره) کمک می کند.
میکسرهای طبل (میکسر معکوس درام و میکسرهای کج درام) ، جایی که حجم زیادی تولید می شود (اندازه دسته ای 3–9 متر مکعب یا 3.9–11.8 متر مکعب) تولید می شود. این نوع میکسر توانایی تولید خروجی بالا را دارد.
تمام سبک های میکسر نقاط قوت و ضعف ذاتی خود را دارند و همه در درجه های مختلف محبوبیت در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرند.
کامیون های حمل و نقل مخلوط کننده بتن

نمودار عملیاتی میکسر بتن
کامیون های مخصوص حمل و نقل بتن (میکسرهای عبوری) برای مخلوط کردن بتن و انتقال آن به محل ساخت ساخته می شوند. با مخلوط کردن هنگام حمل و نقل می توان آنها را با مواد خشک و آب شارژ کرد. آنها همچنین می توانند از یک کارخانه "مخلوط مرکزی" بارگیری شوند. با استفاده از این فرآیند ، مواد قبل از بارگیری مخلوط شده است. کامیون حمل و نقل مخلوط بتن تا زمان تحویل حالت مایع مواد را از طریق هم زدن یا چرخاندن درام حفظ می کند. فضای داخلی درام در یک کامیون مخلوط کن بتن با یک تیغه مارپیچ مجهز شده است. در یک جهت چرخشی ، بتن عمیق تر به درون درام رانده می شود. این جهتی است که در حین انتقال بتن به محل ساختمان ، درام چرخانده می شود. این به عنوان "شارژ" میکسر شناخته می شود. هنگامی که درام به جهت دیگر می چرخد ​​، آرایش نوع ارشمیدس "تخلیه" می شود ، یا بتن را از داخل درام خارج می کند. از آنجا ممکن است به شیارها هدایت شود تا بتن چسبناک مستقیماً به محل کار هدایت شود. اگر کامیون نتواند به اندازه کافی برای استفاده از ناودانها به محل نزدیک شود ، ممکن است بتن در یک پمپ بتن تخلیه شود ، به یک شلنگ انعطاف پذیر متصل شود یا بر روی تسمه نقاله ای که می تواند تا حدی مسافت (به طور معمول ده متر یا بیشتر) گسترش یابد ، تخلیه شود. پمپ وسیله ای برای انتقال مواد به مکانهای دقیق ، ساختمانهای چند طبقه و سایر مکانهای منع مسافت فراهم می کند. برای قرار دادن بتن از سطل های معلق جرثقیل نیز استفاده می شود. طبل به طور سنتی از فولاد ساخته می شود اما در بعضی از کامیون های جدید ، از فایبرگلاس به عنوان اندازه گیری وزن استفاده شده است.


دستگاه سيمانکاري اتوماتيک این میکسر بتن Rocket Kayaba بتن را در ژاپن تحویل می دهد
کامیون های "تخلیه عقب" برای قرار دادن بتن به روشی که برای پیمانکار مناسب است ، به یک راننده و "یک دستگاه شیلاتور" برای هدایت کامیون و شاتر به جلو و عقب نیاز دارند.

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Concrete_mixer



:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

ملاقه ملات پاش سقفي دیواری برای صنعت ساختمان سازی فرآیندی سخت و اغلب وقت گیر است. سمپاشی ملات ارائه ملات با سرعت بالا برای دستیابی به فشردگی و قرارگیری همزمان است. این تحقیق با هدف ایده پردازی گزینه های مختلف ، منجر به توسعه ، طراحی و ساخت یک ماشین نیمه اتوماتیک برای کاهش زمان صرف شده در گچ کاری انجام شده است. دستگاه بتن ریزی خمپاره انداز با استفاده از مواد موجود در محل طراحی ، تولید و آزمایش شد. این باعث بهبود سطح و محافظت از دیوار در برابر رطوبت باعث ضعیف شدن ساختار می شود. در تلاش برای شناسایی شکاف به صورت محلی ، یک نظرسنجی نیز در هراره ، زیمبابوه از طریق تعیین زمان برای سازندگان مختلف در هنگام گچ کاری انجام شد. این بررسی نشان داد که استفاده از ماله می تواند به طور متوسط ​​5 مترمربع در ساعت را پوشش دهد. با این حال ، با دستگاه سمپاشی ملات ، می توان مساحت 30m2 / ساعت را پوشش داد. دستگاه سمپاشی ملات از مواد سبک ساخته شده و وزنی دقیقاً کمتر از 20 کیلوگرم دارد و با افزودن چرخ های چند چرخ آن را انعطاف پذیر و متحرک می کند. ملات مرطوب از قبل مخلوط شده در قیف قرار داده شده و توسط یک پیچ انتقال دهنده ، که توسط یک مته برق کار می کند ،ملات پاش هم زده می شود. پس از رندر ، برای تسطیح ملات پاشش شده از لبه مستقیم استفاده شد. دستگاه پاشش ملات حداکثر سرعت جریان حجم 10 لیتر در دقیقه داشت. این تنظیم به منظور کاهش توان مصرفی از آنجا که بیشتر مواد از طریق نیروی گرانش جریان داشته اند ، طراحی شده است. دستگاه دارای یک طرح ساده و حداقل قطعات برای انجام مکانیزه گچ کاری بود. این طراحی توانسته است بسیاری از ویژگی های مثبت را در بخش ساخت و ساز از جمله کاهش زمان سربازی برای تأمین خانه ها ، ارگونومی ، کاهش هزینه های نیروی کار و کیفیت محصول از نظر قوام و تراکم گچ کاری نسبت به روش دستی ایجاد کند.

ملات پاش ديواري
طراحی دستگاه اتوماتیک گچ بری دیواری
مجله بین المللی علوم مهندسی و فناوری تحقیقات. ، 6 (3) (2017) ، ص 543-555
مشاهده ضبط در ScopusGoogle Scholar
6
Iheama NB ، Alinta-Abel U ، Ezeokoli O. ارزیابی مکانیزاسیون در تولید ساختمان به عنوان راهی برای کاهش هزینه: ملات مطالعه برخی از سایت های ساختمانی در منطقه دولت محلی Enugu South. مجله علوم محیطی انگلیس. 2017؛ 5 (2): 14-30
Google Scholar
3
Kuttarmare H C ، Dagwar D ، Bhoyar S V ، Gothe S ، Waghmare D ، Pandit A ، Raut A
طراحی و ساخت دستگاه اتوماتیک گچ بری دیواری
مجله بین المللی تحقیقات پیشرفته و ایده های نوآورانه در آموزش. ، 3 (2) (2017) ، صص 2333-2340
مشاهده ضبط در ScopusGoogle Scholar
4
والتهام تی
مبانی زمین شناسی مهندسی (ویرایش سوم) ، Spon Press ، لندن (2009)
Google Scholar
ملات پاش دستي
آینده مواد مهندسی عمران: مروری بر تحولات اخیر
بررسی های علم پیشرفته مواد ، 42 (2015) ، صص 20-27
مشاهده ضبط در ScopusGoogle Scholar
6
مکی HJ. مقدمه ای بر سنگ تراشی ، سنگ ، آجر ، ملات و گچ های اولیه آمریکا. Springfield: مطبوعات حفاظت. 1980
Google Scholar
7
Jolin M ، Beaupré D. درک شاتکریت مخلوط مرطوب: طراحی ، مشخصات و محلول مخلوط. کنفرانس خطوط پشتیبانی سطح. کبک 2003: 6-12.
Google Scholar
8
Nyoni T ، Bonga W G
به سمت عوامل موثر بر تأخیر در پروژه های ساختمانی: یک مورد از زیمبابوه
مجله تحقیقات پویا: مجله اقتصاد و دارایی. ، 2 (1) (2017) ، صص 12-28
مشاهده ضبط در ScopusGoogle Scholar
9
Al-Hamad A ، Hamdallah O ، Khraishi R ، Yonis S. دستگاه دیواری گچ کاری. پروژه طراحی گروه استادان. دانشگاه ملی آن ناجا. 2016
Google Scholar
10
Bakrania S ، Lucas B. تأثیر بحران مالی بر درگیری ها و شکنندگی دولت ها در جنوب صحرای آفریقا. مقاله مقالات GSDRC دانش دانش کاربردی - مرکز منابع حاکمیت و توسعه اجتماعی. 2009. موجود: http://www.gsdrc.org/go/emerging-issues#crisis ، دسترسی: 24 مارس 2016.
Google Scholar

قيمت ملات پاش بادي بيستون

یک فناوری اسپری رباتیک جدید برای تولید مولد سازه های بتنی پیچیده و بدون قالب
رویه CIRP. ، 43 (2016) ، صص 333-338
مقاله PDFView Record را در ScopusGoogle Scholar بارگیری کنید
12
Arrayago I ، Real E ، Gardner L
شرح منحنی های فشار - کرنش برای آلیاژهای فولاد ضد زنگ
مواد و طراحی. ، 87 (2015) ، صص 540-552
مقاله PDFView Record را در ScopusGoogle Scholar بارگیری کنید
13
جی.ل.هویت
کتابچه راهنمای مهندسی: اطلاعات فنی ، G.L. Huyett ، مینیاپولیس کانزاس (2004)
Google Scholar
14
Kang I ، Khaleque M A ، Yoo Y ، Yoon P J ، Kim S Y ، Lim K T
تهیه و خواص کامپوزیت های نانولوله کربنی اتیلن پروپیلن دین / چند جداره کربن برای مواد حساس به فشار

 

https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2212827120308398



:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور


کاربرد شاتکريت روش مخلوط خشک شامل قرار دادن مواد خشک در یک قیف و سپس انتقال آنها به صورت پنوماتیک از طریق یک شلنگ به نازل است. نازل میزان اضافه شدن آب در نازل را کنترل می کند. آب و مخلوط خشک کاملاً مخلوط نشده است ، اما با برخورد مخلوط به سطح گیرنده کامل می شود. این امر به یک نازل ماهر نیاز دارد ، خصوصاً در مورد مقاطع ضخیم یا به شدت تقویت شده. از مزایای فرآیند مخلوط خشک این است که می توان مقدار آب را بلافاصله توسط نازل تنظیم کرد ، و این امکان را می دهد که بدون استفاده از شتاب دهنده ها ، کارایی بالاتری و عمودی در آنها موثرتر باشد. فرآیند مخلوط خشک در مواردی که لازم است مرتباً متوقف شود ، در کاربردهای ترمیم مفید است ، زیرا مواد خشک به راحتی از شلنگ تخلیه می شوند.

شاتكرت مخلوط مرطوب شامل پمپاژ بتونی است كه قبلاً آماده شده و بتن معمولاً آماده به نازل است. هوای فشرده در نازل وارد می شود تا مخلوط را به سطح گیرنده منتقل کند. روش فرآیند مرطوب به طور کلی در مقایسه با فرآیند مخلوط خشک ، برگشت کمتری ، زباله (هنگامی که مواد روی زمین می افتد) و گرد و غبار ایجاد می کند. بیشترین مزیت فرآیند مخلوط مرطوب این است که تمام مواد تشکیل دهنده با آب و مواد افزودنی مورد نیاز مخلوط می شوند و همچنین می توان حجم های بیشتری را در مدت زمان کمتری نسبت به بتن فرایند خشک قرار داد.

دستگاه های شاتکرت
دستگاه های شاتکرت در دسترس هستند که روند کامل را کنترل کرده و آن را بسیار سریع و آسان می کنند. از روش های دستی و مکانیکی برای فرآیند پاشش مرطوب استفاده می شود اما بتن اسپری مرطوب به طور سنتی توسط دستگاه اعمال می شود. خروجی های پاشش زیاد و سطح مقطع بزرگ نیاز به مکانیزه شدن کار دارند. سیستم های پاشش بتن با پمپ های دوبلکس عمدتا برای کار با مخلوط های مرطوب استفاده می شود. برخلاف پمپ های بتونی معمولی ، این سیستم ها باید نیاز اضافی را برای تأمین جریان بتونی که تا حد ممکن ثابت و در نتیجه مداوم است ، تأمین کنند تا کاربرد اسپری همگن را تضمین کنند. [1] (6.1.2 ماشین آلات)

پمپ شاتکريت
گونیت در اصل یک نام تجاری بود که به طور خاص به فرآیند استفاده از سیمان پنوماتیک مخلوط خشک اشاره داشت. در فرآیند مخلوط خشک ، مخلوط ماسه و سیمان خشک از طریق یک شلنگ با استفاده از هوای فشرده منفجر می شود ، بلافاصله قبل از تخلیه آب روی سطح گیرنده ، آب در نازل برای هیدراته شدن مخلوط تزریق می شود. Gunite اصطلاح اصلی بود که توسط Akeley ابداع شد ، در سال 1909 با مارک تجاری ثبت شد و در کارولینای شمالی ثبت اختراع شد. مخلوط بتن با فشار پنوماتیک از یک اسلحه اعمال می شود ، از این رو "gun" -ite.

اصطلاح "Gunite" به علامت تجاری ثبت شده Allentown Equipment ، قدیمی ترین تولید کننده تجهیزات gunite تبدیل شد. بنابراین دیگر تولیدکنندگان مجبور به استفاده از اصطلاحات دیگر برای توصیف فرآیند مانند شاتکریت ، بتن بادی ، آجرچینی و غیره شدند.

Shotcrete اصطلاحی همه جانبه برای پاشش بتن یا ملات با فرآیند مخلوط خشک یا مرطوب است. با این حال ، ممکن است گاهی اوقات از شاتکریت (نادرست) برای تشخیص مخلوط مرطوب از روش مخلوط خشک استفاده شود. اصطلاح شاتکرت برای اولین بار توسط انجمن مهندسان راه آهن آمریکا (AREA) در اوایل دهه 1930 تعریف شد. [4] تا سال 1951 ، شاتکریت به نام عمومی رسمی فرایند بتن پاششی تبدیل شده است - خواه از فرآیند مرطوب یا خشک استفاده شود. [4]

برنامه های کاربردی
از شاتکریت معمولاً برای خط کشی دیواره های تونل ، در معادن ، مترو و تونل های اتومبیل استفاده می شود. شاتکریت مقاوم در برابر آتش در نروژ در تونل مارمارای در استانبول استفاده می شود. [5]

طرح اختلاط شاتکريت از شاتکریت برای تقویت حفاری های موقت و دائمی استفاده می شود. ممکن است برای ایجاد ثبات در حفاری برای یک ساختار پارکینگ زیرزمینی یا بلند شدن سطح زمین در حین ساخت ، در هماهنگی با لگن عقب مانده و سایر اشکال زمین استفاده شود. این یک محفظه بزرگ ضد آب را فراهم می کند که می توان در آن سازه ای را احداث کرد. پس از اتمام سازه ، منطقه بین پایه آن و شاتکریت دوباره پر و فشرده می شود.

شاتکریت همچنین یک روش و روش مناسب برای قرار دادن بتن سازه ای است. [نیاز به نقل قول]

عيار بتن شاتکريت در استخراج سنگ سخت بسیار مفید است. توسعه مسیر انحطاط برای رفتن به زیر زمین برای جابجایی ماشین آلات سنگین ، معدن کاران و مواد حیاتی است. شاتکریت به ایمن سازی این مسیرها از هرگونه ریزش زمین کمک می کند.

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Shotcrete



:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

سه ماده فوق اکثر الیاف مصنوعی را تشکیل می دهند. نوع دیگر الیاف مورد خرید آنلاین موکت استفاده در ساخت فرش ، الیاف اصلی است. در حالی که از برخی مصنوعات در ایجاد الیاف اصلی استفاده می شود ، الیاف اصلی اصلی که در ساخت فرش استفاده می شود پشم است.

پشم مورد استفاده در فرش امروز عمدتا از نیوزیلند ، آرژانتین و انگلستان است. از آنجایی که پشم یک الیاف طبیعی است ، رنگ آن از سفید تا سیاه متغیر است و در بین آن تن های زیادی وجود دارد.

بربر که اکنون نوعی ساخت فرش به حساب می آید ، در واقع از نام گروهی از دامداران شمال آفریقا به نام بربرها ناشی می شود. معروف بود که بربرها پشم بسیار درشت تولید می کنند ، و دارای نخ های رنگی مشخص در نخ هایشان است.

اگرچه پشم در برابر سایش و رطوبت و همچنین مواد مصنوعی مقاومت نمی کند ، اما به خوبی تمیز می شود و به خوبی پیر می شود. پشم گرانترین الیاف فرش است و کمتر از یک درصد از بازار فرش ایالات متحده را نشان می دهد.


فرش چگونه ساخته می شود یک فرآیند 3 بخشی است.
در اصل سه مرحله برای تولید فرش وجود دارد. اولین قدم تافت زدن است.

تافتینگ با فرآیند بافتن الیاف مصنوعی یا اصلی به یک ماده اولیه اولیه شروع می شود. ماده اولیه پشتی معمولاً از پلی پروپیلن بافته شده ساخته می شود و ارزش اصلی آن تهیه پارچه پایه برای نگه داشتن نخ در موقع وقوع تافتینگ است.

ماشین تافتینگ مانند یک چرخ خیاطی واقعا بزرگ به نظر می رسد.

800 تا 2000 سوزن دارد که به طور همگام کار می کنند تا نخ را از مواد اولیه اولیه بکشند. دستگاه توفتینگ معمولی حدود 12 فوت عرض دارد و همزمان با نفوذ سوزن های آن به قسمت پشتی ، قلاب کوچکی به نام حلقه نخ را گرفته و در جای خود نگه می دارد. این فرآیند منجر به آنچه می شود ساخت شمع حلقه ای می شود.

محصولات شمع حلقه ای ظاهر خود را به طور خارق العاده ای حفظ می کنند. خرید اینترنتی موکت از آنجا که هیچ نکته کاموا در معرض آن وجود ندارد ، فقط کناره های نخ در معرض سایش و تنش قرار می گیرند. به طور کلی ، فرش حلقه ای با مشخصات کم در برابر ترافیک سنگین بهترین مقاومت را دارد.

در اینجا ، یک مرحله جایگزین ممکن است اتفاق بیفتد.
در بعضی از سبکهای فرش ، حلقه در برابر چاقو برگشت می کند ، جایی که حلقه های کوچک نخ بریده می شود ، و آنچه ما فرش برش داده می شویم ایجاد می شود. از طول این تکه های برش نخ به عنوان ارتفاع شمع یاد می شود و در واقع فاصله بین حلقه و پایه اولیه است.

این برشهای دقیق توسط رایانه کنترل می شود و بعضی اوقات برنامه ریزی می شود که فقط بعضی از حلقه ها را برش دهد. این روش برش انتخابی که ساخت برش و حلقه نامیده می شود ، یک الگوی قابل تشخیص در سطح فرش ایجاد می کند.

اکنون بیایید در داستان ساخت و ساز خود مکث کنیم تا برخی اصطلاحات و متغیرهای ساختاری را که ممکن است بخواهید هنگام تصمیم گیری در مورد خرید فرش درباره آنها بدانید ، شناسایی و توضیح دهیم.

ارتفاع شمع ، یا چرت زدن ، طول توف است که از پشتی اصلی تا نوک های نخ اندازه گرفته می شود. این معمولاً به صورت کسر یا گاهی معادل اعشاری آن نشان داده می شود. معمولاً ارتفاع كوچكتر كوتاه تر از بلندی های بلندتر دارای دوام بیشتری است.

میزان دوخت فرش اندازه گیری نزدیک بودن کامواها به هم است. میزان کوک با نفوذ یا تافت در یک طول مشخص فرش ، معمولاً یک اینچ اندازه گیری می شود. میزان دوخت توسط سرعت حرکت فرش از طریق دستگاه تافتینگ کنترل می شود. هفت تا هشت تافت در هر اینچ عدد خوبی است ، در حالی که سه یا چهار تا بسیار ضعیف است.

وزن صورت با توجه به مقدار واقعی فیبر در هر متر مربع تعیین می شود و بر حسب اونس اندازه گیری می شود. به عنوان مثال یک فرش معمولی ممکن است دارای وزن صورت 35 تا 45 اونس باشد.

سرانجام ، تراکم معیاری برای محکم دوختن نخ در پشت اولیه است.  خرید موکت فرش با چگالی بالاتر معمولاً بهتر از فرش با چگالی کم می پوشد.


مرحله دوم تولید فرش کاربرد رنگ است.
اکنون فرش یکی از دو فرآیند رنگرزی گرفته شده است.

روش اول رنگرزی رنگرزی نخ یا بعضاً قبل از رنگرزی نامیده می شود که در آن رنگ قبل از تافت زدن روی نخ زده می شود.

از مزایای همه روش های رنگ آمیزی کاموا می توان به سازگاری رنگ در کنار هم ، اندازه های زیاد و یکنواختی اشاره کرد.



:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

به طور کلی هدف از استفاده فن زیلابگ اکسیال اروپایی + مشخصات گلخانه و مرغداری جهت تهویه و تبادل مابین هوای خارج با داخل محیط، جایگزین کردن هوای بیرن و تامین دی اکسید کربن برای رشد گیاهان، کاهش دما در فصول گرم، تعادل رطوبت و در نتیجه کمک به رشد حد اکثری گیاهان می باشد. برای تهویه و کاهش دما در فصول مختلف سال در مرغداریها و کنترل دمای گلخانه از پد سلولزی و فن گلخانه و مرغداری زیلابگ استفاده میشود. برای انتخاب و خرید هواکش گلخانه و مرغداری جهت خنک سازی محیط آن باید دقت کنید که قدرت فن به اندازه ای باشد که بتواند تمام هوای محیط مد نظر را تخلیه کرده و قادر باشد هوای محیط را به میزان طبیعی کاهش دهد. دریافت گواهینامه های معتبر داخلی و خارجی توسط کمپانی زیلابگ بیانگر مطابقت آن با استانداردهای روز و کیفیت بالای آن می باشد. شرکت زیلابگ ایران که نامی آشنا در زمینه تهویه صنعتی و اسم مشابهی با کمپانی زیلابگ آلمان zheil abegg دارد، از سال 1343 شمسی با استفاده از متخصصین داخلی با طراحی و ساخت اولین نمونه از فن های صنعتی و فن های تهویه مطبوع کار خود را شروع کرد. این نوع فن در سه دسته هواکش آکسیال خانگی، هواکش آکسیال صنعتی و هواکش آکسیال تاسیساتی تولید میشود.

مهم ترین ویژگی هواکش سانتریفیوژ صنعتی غلبه بر افت فشاری است که در حین عبور هوا در کانال ایجاد می شود و ساختار عملکرد این فن ها به گونه ای است که هوای ورودی ابتدا در راستای محور پروانه به هواکش وارد شده و سپس در اثر نیروی گریز از مرکزی که مابین پره های فن و بدنه ایجاد شده، افزایش انرژی پیدا می کند و در نتیجه با افزایش فشار استاتیکی مقادیری از سرعت آن کاسته شده و سپس از طریق مجرای خروجی تخلیه می شود. در انتخاب هواکش آکسیال صنعتی لازم است به نکاتی از جمله: دور موتور، شکل و زاویه پروانه، قطر پروانه، تعداد پره پروانه و ارتفاع از سطح دریا توجه نمود و به علت سطح صدای موتور با دور 2800 دور بر دقیقه، در زمان انتخاب هواکش آکسیال زیلابگ معمولا از موتور با دور 1500 و یا 900 دور بر دقیقه استفاده می شود. برای انتخاب و خرید مناسب فن آکسیال صنعتی باید مواردی مانند دور موتور، شکل و زاویه پروانه، قطر پروانه، تعداد پره پروانه و ارتفاع از سطح دریا توجه نمود. یکی از هواکشهای صنعتی فن دیواری آکسیال زیلابگ است که در سری Fpt با کلاس حفاظتی IP54 و با کلاس عایق بندی حرارتی B و F توسط شرکت زیلابگ تولید شده است.

شرکت فن زیلابگ به عنوا یکی از تولید کنندگان مطرح فن و هواکش صنعتی در کشور در طی این چند سال تمام تلاش خود را معطوف به مرتفع نمودن نیاز صنایع داخلی و ارتقاء سطح کیفیت در تولید نموده است. در مورد فنهای بدون قاب زیلابگ دقت کنید که میتوان این فنها را به شکل دمنده نیز سفارش داد زیرا این فنها بیشتر به صورت مکنده تولید میشوند. به دلیل اینکه هواکش سانتریفیوژ یوتیلیتی در مقایسه با هواکش سقفی در فشار و دبی بالا دارای عملکرد بالاتری است، باید در شرایطی که فشار استاتیک از 125 پاسکال و دبی از 5000 مترمکعب بیشتر است از هواکش یوتیلیتی استفاده کرد. این فن نوعی کمپرسور به شمار میرود که قادر است فشار هوایی عبوری از خود را افزایش بدهد، جریان هوا دراین فن با جهت محور پروانه فن موازی است. نوعی دیگر از هواکش های سانتریفیوژ هواکش هایی با پروانه با شیار رو به عقب و خلاف جهت می باشند که اصطلاحا به هواکش های ” خم به عقب ” یا ” بکوارد ” شهرت دارند. در هواکش سانتریفیوژ فوروارد نوع پرهها رو به جلو و در جهت چرخش پروانه میباشد و تعداد پرههای آن در مقایسه با پروانههای بکوارد و اکسیال بیشتر است.

 

نام دیگر فن رادیال، فن شعاعی یا پروانه چرخی بوده و از پرههای رادیال شکل ساخته شده است. هواکش سانتریفیوژ یا فن سانتریفیوژ که به فن گریز از مرکز نیز نامیده می شود هوای محیط را پس از مکیدن از طریق چشمی، در جهت عمود بر محود خود به گردش در می آورد و سپس خارج می نماید. این فنها دارای ظرفیت هوادهی 530 تا 20000 متر مکعب بر ساعت هستند که هر ظرفیت میتواند در الکتروموترهایی با دور مشخص به کار گرفته شود. برای مثال از الکتروموتورهای تا 2400 دور در ظرفیت تا 2030 متر مکعب استفاده میشود، از الکتروموتورهایی با سرعت 1400 دور در ظرفیت تا 12200 متر مکعب بر ساعت و از الکتروموتورهای تا 900 دور در ظرفیت های بالاتر به کار گرفته میشود. با ما در تماس باشید. با ما تماس بگیرید. با این حال هواکش زیلابگ پس از مدتی نیاز به تعمیرات پیدا می کند. 

 

 

footynews.ir/لیست-قیمت-فن-زیلابگ-محصولات-زیلابگ/


mramins.ir/2021/07/05/فن-اواپراتور-زیلابگ-گیت-صنعت-فن-زیلابگ/


sosokan.ir/هواکش-سردخانه-ای-زیلابگ-آلمان-50-سانت-زی/


ketabkhoooon.ir/2021/06/23/فروش-هواکش-زیلابگ-با-٪-تخفیف-ویژهنماین/



:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

عامل فروش ebmpapst 

 شیر دو راهه کندانسور و فن ebm تهویه خارجی ساختمان و طرز کار آن را نشان می دهد. در شکل زیر یک نوع کندانسور هوایی (هوا خنک) V شکل نشان داده شده است. کندانسورهای هوایی نصب شده بر روی شاسی کندانسورهایی هستند که با کمپرسور و محرک آن بر روی شاسی مشترکی نصب شده و جزء مکمل واحد تقطیر خنک شونده با هوا می باشند. در ساخت کندانسورهای هوایی استفاده از فین آلومینیومی رواج بیشتری دارد

اما در محیطهای اسیدی برای جلوگیری فن ebm از خوردگی مس از فین همجنس آن یعنی فین مسی نیز استفاده میشود. فن یخچال وسیلهای است که توانایی آن پس از مدت مشخصی استفاده کاهش مییابد. کار تعویض فن، نیز تا حدودی مشابه کار تعمیر فن یخچال است. این امر سبب ایجاد صدای ناهنجار در پشت یخچال شده و درنهایت با از کار افتادن فن، یخچال نیز عمل تولید سرما را متوقف خواهد کرد. و یا اینکه جهت یافتن مدل مدنظر، از راههای مختلفی اقدام به عمل میآمد، از فن ebm جمله: ((ارسال عکس موتورفن مورد نیاز، شاخص گذاری جهت مشخص شدن سایز و اندازه قسمتهای مختلف محصول، تطابق محصول با مدل درج شده روی بدنهی موتورفن و…)). 

چون شما صدای چرخش فن را میشنوید اما با سرعت مناسب نمیچرخد. اگر فن نشکسته باشد و مطمئن هستید که مشکل از خازن است بهتر است هر چه زودتر کولر را خاموش کنید چون اگر با همین خازن ضعیف کار کند احتمال آسیب دیدن موتور هم وجود دارد. اگر قصد تعمیر این وسیله را دارید بهتر فن ebm است این کار را به یک متخصص واگذار کنید.

 

فن آلمانی 

11. اگر قصد تعمیر فن دستگاه را دارید، بهتر است برای این کار از یک متخصص و تعمیرگاه مجاز کمک بخواهید. معمولا هنگام انتخاب کندانسور سردخانه های صنعتی، کندانسور های داخلی انتخاب می شوند زیرا اختلاف قیمت آن ها با برند های خارجی زیاد میی باشد و اینکه خدمات پس از فروش کندانسور های فن ebm داخلی بسیار بهتر از برند های خارجی می باشد. سرعت یا دور موتور برای فن هم بسیار مهم است. چگالنده ممکن است یک دو یا چهار مسیر برای آب خنک کن داشته باشد.

آب انتقال حرارت بالای دارد این کندانسورها در ساز کوچک تر ساخته می شود. 1. مهمترین کاری که باید برای انجام تعمیرات تمام وسایل برقی، انجام شود؛ دقت به نکات ایمنی در حین انجام کار است. بنابراین اگر در فن ebm امر تعمیرات یخچال، متخصص نیستید، بهتر است انجام این کار را به یک تعمیرکار مجاز واگذار کنید.

7. اگر یخچال شما محافظ ندارد؛ بهتر است قبل از تعمیر فن یخچال، با استفاده از یک جاروبرقی گردوخاک روی آن را جمع کنید. 4. پرهها و موتور فن را با استفاده از بازکردن پیچها و پایانهها از جای خود خارج کنید. فن ebm 5. اکنون کافیست فن جدید را در جای فن قبلی قرار دهید و پیچها و پایانهها را در جای خود متصل نمایید.

 

فن تهویه آلمانی

1. ابتدا یخچال را از برق بکشید و پس از 3 ساعت استراحت محتویات داخل آن را خالی کنید و یخچال را حرکت دهید تا دسترسی به پشت آن آسان شود. کارکرد بیش از حد آن نیز در اثر باز و بسته کردن بیمورد درب یخچال، گرم بودن فضای اطراف یخچال و … آنها نیاز به نصب و راه اندازی تخصصی و فضای زیادی دارند، بنابراین اگر بودجه کافی ندارید و فضای مناسبی را در اختیار ندارید و این ممکن است گزینه ای ایده آل برای شما نباشد. در خصوص کاربرد موتور فن باید اشاره کنیم  فن ebm که موتور فن کولر گازی برای چرخاندن انواع پروانه ( فن ) کندانسور به کار می رود. 4. بررسی رله برد، زمانی که ولتاژ وارد برد اصلی میگردد رله برد میبایست تقسیم ولتاژ به برخی از قسمتهای را بر عهده گیرد نمونه ای از آنها فن کولر گازی است.

 

از این رو این بخش را به معرفی کامل این قطعه و چگونگی عملکرد آن اختصاص دادهایم. درنهایت نیز منجر به کند شدن فن و از کار افتادن آن خواهد شد. فن یخچال یکی از قطعات قابل تعمیر این دستگاه محسوب میشود. علت یخ زدن فن یخچال میتواند خراب بودن تایمر دیفراست، هیتر دیفراست یا المنت آن باشد. آشنایی با نحوه عملکرد این قطعه میتواند به تعمیرات آن کمک کند. • کلیه اجزاء تشکیل فن ebm  دهنده کندانسورهای EC مطابق با استاندارد ASTM A123 به ضخامت ۶۰ الی ۱۰۰ میکرون گالوانیزه داغ می گردند. فن کندانسور نیز مانند تمام فنهای دیگر دارای ساختمان سادهای است که پرهها و موتور گرداننده پره تشکیل شده است. کندانسورها در تهویه مطبوع (air conditioning)، فرآیندهای صنعتی شیمیایی مانند تقطیر (distillation)، نیروگاههای بخار و سیستمهای انتقال حرارت دیگر به کار میروند. فن ebm این امر می تواند با یک برنامه ریزی منظم توسط یک متخصص کولرهای گازی و تهویه مطبوع انجام شود.

 

فن تهویه ای

اگر کمپرسور و موتور فن سالم نباشد، نوبت به بررسی برق ترموستات کولر گازی می رسد که باید این کار را به توسط مولتی مترفن ebm  انجام داد. فرآیند تعمیر فن یخچال باید بهصورت مرحله به مرحله و بهدرستی انجام شود.

 

morvarideasia.ir/2021/07/12/فن-ebm-کندانسور-اسنوا/
tarjome-news.ir/انواع-کندانسور-و-برج-خنک-کن-آبی،-هوایی/



:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

بال ولو چیست

این دسته در حالت باز موازی با جریان مستقیم قرار می گیرد بال ولو یا شیر توپی چیست و در صورت بسته شدن عمود بر آن قرار دارد و باعث می شود تا وضعیت شیر به راحتی قابل تشخیص باشد. همین طور که گفتیم معمولاً از بال ولو برای کنترل جریان استفاده نمی شود، ولی از توپی های وی شکل و با اتصال به یک کنترل کننده نیوماتیکی یا موتور الکتریکی، می توان میزان جریان سیال را تا حدودی کنترل کرد.

شیر توپی یا بال ولو ( ball valve ) نوعی شیر قطع کننده با چرخش یک چهارم است که جریان مایع یا گاز را با استفاده از یک توپی دوار کنترل می کند. پارکر یکی از برجسته ترین تولید کنندگان تجهیزات هیدرولیک در جهان می باشد. مهم ترین و اصلی ترین متریال مورد استفاده جهت آب بندی در شیر توپی، تفلون (PTFE ) می باشد. از این شیر میتوان به عنوان شیر ساکشن ورودی به کمپرسور یا شیر خط مایع استفاده کرد. همچنین میتوان شیرهای توپی را از استیل، برنج، آهن یا برنز نیز ساخت. شیرهای توپی با عمر نسبتاً طولانی خود شناخته می شوند و یک سیستم کنترل قابل اعتماد را در طول عمر خود ارائه می دهند؛ حتی اگر از آن برای مدت زمان طولانی استفاده نشود.

قیمت ارزان آن­ها باعث شده که استفاده از شیر گازی در صنایع تاسیساتی بسیار رایج و پرکاربرد شود. همچنین می توانید از طریق واتس آپ و ایمیل نیز با ما در تماس باشید. بال ولو فولادی یک شیر توپی است که با حالت نود درجه تولید می شود و می تواند مایعات با فشار و دمای بالا را کنترل کند. این شرکت یکی از بزرگترین شرکتهای جهان در زمینه فناوری های کنترل حرکت از جمله هوا فضا، کنترل آب و هوا، الکترومکانیک، فیلتراسیون، کنترل مایعات و گاز، هیدرولیک، پنوماتیک، کنترل فرآیند و آب بندی و محافظت است.

شیر توپی چیست

دامنه تولید شیرآلات این شرکت در کاربردهای هیدرولیک، پنوماتیک، ابزار دقیق، تبرید و هوا فضا مورد استفاده قرار می گیرد که رنج مشخصات فنی گوناگونی را تحت پوشش قرار می دهد که از جمله می توان به شیر دستی، برقی یا پنوماتیک اشاره کرد. قیمت شیر توپی برنجی (گازی) بسته به برند آن و سایز مورد استفاده متغیر می باشد. همانطور که گفته شد در مرکز بال ولو یک جسم توپی شکل قرار دارد؛ توپی مورد نظر یک شکاف (سوراخ) دقیقا در میان خود دارد که همسو با جریان است و می توان آن را توسط اهرم تا 90 درجه به منظور متوقف کردن جریان چرخاند. 

برای جدا کردن این دو قسمت باید شیرتوپی کاملاً از لوله خارج شود. قیمت شیر توپی استنلس استیل به نسبت بالاتر از شیرآلات دیگر می باشد. شیر توپی بال ولو : شیر توپی بال ولو از مهمترین شیرآلات صنعتی و تجهیزات های اصلی برای انسداد و تنظیم جریانات سیال در صنعت پتروشیمی هستند.

جریانی که از طریق شیر در حال عبور است، در این حالت عموما بین 60 تا 70 درصد محدود می شود. با چرخاندن توپی یک چهارم دور (90 درجه) به دور محور خود ، محیط می تواند از طریق آن جریان یابد یا مسدود شود. در شیر های کروی، عبور جریان مایع از طریق یک مسیر S است. در Reduced Bore قطر بور به اندازه یک یا دو سایز کوچک تر از خط اصلی است و قیمت پایین تری نسبت به Full Bore دارند.

ساختار شیر توپی گازی پلی اتیلن همانند بقیه شیر توپی های دیگر می باشد با این تفاوت که این محصول قابلیت دوطرف جوش دارد، به این معنا که در هر دو سر شیر یک مفتول فلزی وجود دارد که با گرم شدن مفتول ها به وسیله دستگاه جوش الکتروفیوژن لوله پلی اتیلن به شیر توپی جوش می خورد.

قیمت بال ولو

 

شیرهای استیل ضدزنگ معمولاً به گشتاور کارکرد بالاتری نسبت به دریچه های برنجی یا PVC احتیاج دارند. همچنین برخی از گرید های استنلس استیل شامل عناصر نیکل و مولیبدن میباشند که خاصیت شکل پذیری و افزایش مقاومت بیشتر در برابر خوردگی را به آلیاژ می بخشند. شرکت پارکر رنج وسیعی از شیر توپی تولید می کند که علاوه بر قیمت مناسب قابلیت اطمینان بالایی دارند.

در وب سایت eBonak تلاش بر آن است تا قیمت شیر توپی از سازندگان و تامین کنندگان گوناگون استعلام گرفته شود و براساس مشخصات مورد درخواست بهترین قیمت برای شیر توپی به مشتریان پیشنهاد گردد.

 

 

professorha.ir/شیر-توپی-یا-بال-ولو-اطلاعات،-خرید-و/
baran-web.ir/بال-ولو-آلفا-قیمت-بال-ولو/
recordejadid.ir/2021/06/20/شیر-توپی-انواع-و-قیمت-بال-ولو/



:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

بال ولو چیست

این دسته در حالت باز موازی با جریان مستقیم قرار می گیرد بال ولو یا شیر توپی چیست و در صورت بسته شدن عمود بر آن قرار دارد و باعث می شود تا وضعیت شیر به راحتی قابل تشخیص باشد. همین طور که گفتیم معمولاً از بال ولو برای کنترل جریان استفاده نمی شود، ولی از توپی های وی شکل و با اتصال به یک کنترل کننده نیوماتیکی یا موتور الکتریکی، می توان میزان جریان سیال را تا حدودی کنترل کرد.

شیر توپی یا بال ولو ( ball valve ) نوعی شیر قطع کننده با چرخش یک چهارم است که جریان مایع یا گاز را با استفاده از یک توپی دوار کنترل می کند. پارکر یکی از برجسته ترین تولید کنندگان تجهیزات هیدرولیک در جهان می باشد. مهم ترین و اصلی ترین متریال مورد استفاده جهت آب بندی در شیر توپی، تفلون (PTFE ) می باشد. از این شیر میتوان به عنوان شیر ساکشن ورودی به کمپرسور یا شیر خط مایع استفاده کرد. همچنین میتوان شیرهای توپی را از استیل، برنج، آهن یا برنز نیز ساخت. شیرهای توپی با عمر نسبتاً طولانی خود شناخته می شوند و یک سیستم کنترل قابل اعتماد را در طول عمر خود ارائه می دهند؛ حتی اگر از آن برای مدت زمان طولانی استفاده نشود.

قیمت ارزان آن­ها باعث شده که استفاده از شیر گازی در صنایع تاسیساتی بسیار رایج و پرکاربرد شود. همچنین می توانید از طریق واتس آپ و ایمیل نیز با ما در تماس باشید. بال ولو فولادی یک شیر توپی است که با حالت نود درجه تولید می شود و می تواند مایعات با فشار و دمای بالا را کنترل کند. این شرکت یکی از بزرگترین شرکتهای جهان در زمینه فناوری های کنترل حرکت از جمله هوا فضا، کنترل آب و هوا، الکترومکانیک، فیلتراسیون، کنترل مایعات و گاز، هیدرولیک، پنوماتیک، کنترل فرآیند و آب بندی و محافظت است.

شیر توپی چیست

دامنه تولید شیرآلات این شرکت در کاربردهای هیدرولیک، پنوماتیک، ابزار دقیق، تبرید و هوا فضا مورد استفاده قرار می گیرد که رنج مشخصات فنی گوناگونی را تحت پوشش قرار می دهد که از جمله می توان به شیر دستی، برقی یا پنوماتیک اشاره کرد. قیمت شیر توپی برنجی (گازی) بسته به برند آن و سایز مورد استفاده متغیر می باشد. همانطور که گفته شد در مرکز بال ولو یک جسم توپی شکل قرار دارد؛ توپی مورد نظر یک شکاف (سوراخ) دقیقا در میان خود دارد که همسو با جریان است و می توان آن را توسط اهرم تا 90 درجه به منظور متوقف کردن جریان چرخاند. 

برای جدا کردن این دو قسمت باید شیرتوپی کاملاً از لوله خارج شود. قیمت شیر توپی استنلس استیل به نسبت بالاتر از شیرآلات دیگر می باشد. شیر توپی بال ولو : شیر توپی بال ولو از مهمترین شیرآلات صنعتی و تجهیزات های اصلی برای انسداد و تنظیم جریانات سیال در صنعت پتروشیمی هستند.

جریانی که از طریق شیر در حال عبور است، در این حالت عموما بین 60 تا 70 درصد محدود می شود. با چرخاندن توپی یک چهارم دور (90 درجه) به دور محور خود ، محیط می تواند از طریق آن جریان یابد یا مسدود شود. در شیر های کروی، عبور جریان مایع از طریق یک مسیر S است. در Reduced Bore قطر بور به اندازه یک یا دو سایز کوچک تر از خط اصلی است و قیمت پایین تری نسبت به Full Bore دارند.

ساختار شیر توپی گازی پلی اتیلن همانند بقیه شیر توپی های دیگر می باشد با این تفاوت که این محصول قابلیت دوطرف جوش دارد، به این معنا که در هر دو سر شیر یک مفتول فلزی وجود دارد که با گرم شدن مفتول ها به وسیله دستگاه جوش الکتروفیوژن لوله پلی اتیلن به شیر توپی جوش می خورد.

قیمت بال ولو

 

شیرهای استیل ضدزنگ معمولاً به گشتاور کارکرد بالاتری نسبت به دریچه های برنجی یا PVC احتیاج دارند. همچنین برخی از گرید های استنلس استیل شامل عناصر نیکل و مولیبدن میباشند که خاصیت شکل پذیری و افزایش مقاومت بیشتر در برابر خوردگی را به آلیاژ می بخشند. شرکت پارکر رنج وسیعی از شیر توپی تولید می کند که علاوه بر قیمت مناسب قابلیت اطمینان بالایی دارند.

در وب سایت eBonak تلاش بر آن است تا قیمت شیر توپی از سازندگان و تامین کنندگان گوناگون استعلام گرفته شود و براساس مشخصات مورد درخواست بهترین قیمت برای شیر توپی به مشتریان پیشنهاد گردد.

 

 

professorha.ir/شیر-توپی-یا-بال-ولو-اطلاعات،-خرید-و/
baran-web.ir/بال-ولو-آلفا-قیمت-بال-ولو/
recordejadid.ir/2021/06/20/شیر-توپی-انواع-و-قیمت-بال-ولو/



:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

یکی از معایب آرایش مربعی قرار گرفتن نعداد کمتر مبدل حرارتی صفحه ای پلیت چیست در یک سطح معین میباشد. خیر، یخ خشک همان کربن دی اکسید جامد میباشد که دمای بسیار سردی دارد و به محض تماس با آب و یا هوای گرم تبدیل به مه میشود.

سیال های گرم و سرد به روش مستقیم در این نوع مبدل ها با همدیگر در تماس هستند و هیچگونه دیوار ای یا واسط در بین جریان گرم و سرد وجود ندارد و انتقال حرارت انجام می شود. مبدل های حرارتی از نوع تماس غیر مستقیم ( مبدل های با انتقال گرما از طریق دیواره ) اغلب بر حسب مشخصات ساختاریشان توصیف می شوند. برای انتخاب مبدل حرارتی صفحه ای پلیت  استخر چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

از طرف دیگر زمانی که آرایش جریانها پیچیده باشند، همانند حالت عمومی یا زمانی که مقاومت انتقال حرارت از یک نقطه تا نقطه دیگر متفاوت باشد، معادلات مربوطه را باید به وسیله محاسبات عددی حل نمود.

 

اگر تیوبها زیاد به هم نزدیک باشند، تیوبشیت از نظر استحکامی ضعیف میشود. خیر، حتی اگر آب گرم هم داخل بخارساز سرد اضافه کنید، مه ایجاد شده سرد خواهد بود. آیا دستگاه بخور سرد، بخور گرم هم تولید میکند؟ اگر در زمینه خرید دستگاه رطوبت ساز نیاز به مشاوره دارید ، توصیه میکنم از مشاوره مبدل حرارتی صفحه ای پلیت   رایگان متخصصان ما بهره ببرید.

توصیه ما به شما در زمینه خرید و انتخاب دستگاه رطوبت ساز خانگی ، خرید از اندیشه سبز می باشد. با این حال خرید یک دستگاه مرطوب ساز برای افرادی که کودک یا حیوان خانگی دارند می تواند دردسر ساز باشد، بنابراین پیشنهاد می شود که از روش های طبیعی که در ادامه توضیح خواهیم داد استفاده کنید. وسایل مورد نیاز برای ساخت دستگاه بخور سرد:

ماژول تولید بخار سرد التراسونیک یک عدد مبدل حرارتی صفحه ای پلیت  فن کامپیوتر یک عدد مبدل DC ظرف پلاستیکی درب دار یک عدد آداپتور 12 ولت یک عدد مرحله اول بر روی بدنه درب برشی برای نصب فن ایجاد کنید. درب ظرف همان طور را باز نگه دارید. همان طور که قبلا گفتیم سیم سیاه به سر منفی و سیم قرمز به سر مثبت مبدل وصل نمایید. 

 

مرحله سوم در این مرحله باید سیم های قرمز و مبدل حرارتی صفحه ای پلیت   سیاه فن و ماژول التراسونیک را به مبدل DC وصل کنید. در حقیقت این پیزو سرامیک با ایجاد فرکانس های بالا و امواج فراصوتی مبدل حرارتی صفحه ای پلیت  ، به آب فشار وارد میکند. به مجموعه لوله ها و فین ها در کل کویل گفته می شود که در شکل زیر نمونه ای از آن (نوع V شکل) نشان داده شده است. این مبدل شامل کویلهایی است که به صورت حلزونی پیچیده شده و در یک پوسته قرار گرفتهاند.

زیاد شدن فاصله پکیج به دریچه باعث زیاد شدن مکش دستگاه می شود. زیرا ظرفیت تولید مه در این دستگاه ها بسیار پایین می باشد. این محصولات در اندازه های بسیار کوچک و بسیار بزرگ ساخته شده اند . این دستگاه ها برای تأمین رطوبت در گلخانه های کوچک پاسخگو نخواهند بود. از مبدل حرارتی صفحه ای پلیت  این مه پاش ها مبدل حرارتی صفحه ای پلیت  می توان در انواع گلخانه خانگی نیز استفاده نمود. ثریا1397/08/01 11:54 ب.ظ۲ نظر گوناگون ۱۳ روش ساخت دستگاه بخور سرد و گرم و استفاده از رطوبت سازهای خانگی وقتی که در طول ماه های سرد زمستان قصد دارید خانه خود را گرم نگه می دارید ممکن است هوای خانه خشک شود.

 

 

در ادامه روش های استفاده از رطوبت سازهای خانگی مبدل حرارتی صفحه ای پلیت  که بدون هزینه هستند و نحوه ساخت دستگاه بخور سرد و گرم در خانه را به شما آموزش میدهیم. چگونه دستگاه بخور گرم خانگی درست کنیم؟ آیا میتوان با یخ خشک، دستگاه بخور سرد ساخت؟ در صورتیکه نیاز به ساخت دستگاه با تعداد پیزوهای بیشتر داشته باشید ، نیاز به تخصص و هزینه بیشتری خواهید داشت. برای ساخت بخور گرم خانگی باید از المنت حرارتی ضد آب استفاده کرد.

چگونه برای افزایش رطوبت محیط ، رطوبت ساز خانگی یا دستگاه بخور بسازیم؟ اگر مراحل را به درستی و قدم به قدم انجام داده باشید ، شما توانستید با هزینه اندکی یک رطوبت ساز التراسونیک خانگی بسازید و از آن لذت ببرید. اگر جوابتان مثبت است ممکن است خشک بودن هوای خانه به بدتر شدن مشکل شما دامن بزند.

بخاری ها یا وسایل گرمایشی دیگر موجب  مبدل حرارتی صفحه ای پلیت  خشک شدن هوای خانه می شود و در نتیجه منجر به برخی مشکلات جدی و گاهی بالقوه خطرناک مانند پوست خشک، سوزش چشم، افزایش واکنش های آلرژیکی، تشدید آسم و غیره می شود. این مبدلها امکان خنک شدن سریع مبدل حرارتی صفحه ای پلیت  سیال کاری را فراهم میسازند. این مبدلها برای کاربردهای انتقال گرمای مایع/ مایع، در فشار کم و متوسط میتوانند جایگزین مناسبی برای مبدلهای پوسته لولهای باشند.

 

emrooztafahom.ir/دسته-بندی-های-مختلف-مبدل-حرارتی-دارد/

offline-news.ir/خرید-و-قیمت-مبدل-حرارتی-استخر/



:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

پمپ به مدت حدود ۴ تا ۶ ساعت ماده شیمیایی را با دمای ۶۵ درجه سانتیگراد درون مبدل به گردش درمیآورد؛ کندانسور صفحه ای  چیست؟ دو نمومه از کندانسور و در مدت شستشو مقدار PH با نمایشگر مخصوص کنترل شده و از نباید بالا برود. مبدل های حرارتی به طور کلی از دو مدار گردش سیال برخوردار هستند که در یکی از آنها، آب حاصل از تجهیزات مولد و در مدار دوم آب گرم لازم که همان آب استخر می باشد گردش پیدا می کند.

پمپ های اسید شویی برای رسوب زدایی تاسیسات سرمایش و گرمایشی مناسب است و از متداول ترین روش ها برای این کار است که به راحتی می توان از آن ها برای تمیز کردن مبدلهای حرارتی صفحه ای استفاده کرد. تمیز نگهداشتن صفحات کندانسور صفحه ای  باعث افزایش راندمان عمل مبدل خواهد شد.

ارتعاشات خارجی هم شامل دستگاههایی هستند که در نزدیکی کندانسور صفحه ای  قرار دارند و در آن لرزش ایجاد میکنند. در برخی از مبدلها جهت جریان های گرم و سرد بصورت متقاطع بر هم می باشد که به آن کندانسور صفحه ای  جریان متقاطع (Crossflow) می گویند. از موارد معمول استفاده از این مبدل ها، سیستم های مکانیکی مانند سیستم تهویه مطبوع در ساختمان ها است. بافل ها به دو منظور در مبدل ها مورد استفاده قرار میگیرند

ما در فرآیندهای شیمیایی و فیزیکی نیاز به گرم کردن و یا سرد کردن سیالاتی داریم که مورد استفاده قرار میگیرند. تیغههای طولی (Longitudinal Baffle) گاهی اوقات برای تقسیم کردن جریان پوسته به دو یا سه گذر قرار میگیرند. در طراحی مبدلهای حرارتی صفحهای، جنس صفحات و شکل موج دهی روی صفحات، با توجه به شرایط عملیاتی، دما و فشار سیال ورودی و خروجی، انتخاب میگردد.

این مبدل ها کاربرد وسیعی در صنعت تاسیسات و تهویه مطبوع و استخر و حتی صنایع شیمیایی دارند.همانطور که از نام آن پیداست کندانسور صفحه ای  پوسته و لوله از یک مخزن استوانهای شکل بزرگ (پوسته) در فشار بالا و تعدادی لوله در داخل آن تشکیل شده است.مایع در داخل لولهها حرکت میکند و آبگرم یا بخار بر روی لولهها و درون پوسته جریان دارد.

به علت تعداد زیاد این لولهها و سطح تماس بالایی که ایجاد میکند ، حرارت به مایع داخل لوله منتقل شده و مایع را گرم می کند. دستگاه تیوب باندل لیفتر با بار گسترده به راحتی با حتی یک لیفتراک قابل حمل می شود. انتخاب صحیح دستگاه کندانسور صفحه ای  بسیار حائز اهمیت است. دستگاه با استفاده از لوله و فلنج به ورودی و خروجی مبدل اتصال داده میشود و از مخزن با ظرفیت ۱۰۰ لیتر، پمپ، دستگاه تنظیم حرارت و اتصالات تشکیلشده است.

در شکل توزیع دمای سیال گرم و سرد در مبدل گرمایی با جریان همسو ( مبدل tubular ) نشان داده شده است . همانطور که در شکل 2 مشاهده می شود، شیارهایی به صورت یک الگو بر روی آن نقش بسته است. این نوع از آرایش احتمال ارتعاش را که در انواع مبدل به عنوان پدیده ای رایج است را از میان می برد.

ورودی های مربوط به نسبت مسئله عبارتند از : ساختار کندانسور صفحه ای، آرایش جریان ، ابعاد طراحی، جزئیات کامل مواد و هندسه سطح در هر دو طرف ، از جمله مشخصات افت فشار و انتقال حرارت اسکالر ، نسبت های جریان سیال، دماهای ورودی و عوامل رسوب گیری . در جایی که سیال فرآیند شامل مواد جامد، کریستالی، خمیری و یا ویسکوزیته بالا باشد معمولاً فاصله بین صفحات بیشتر انتخاب گردیده و تا ۱۲ میلیمتر نیز استفاده میشود.

ضمن اینکه مواد اولیه نیز بر اساس نوع کاربرد تفاوت خواهد داشت. کلاس R : این نوع طراحی مورد استفاده در فرآیندهای نفت و گاز می باشد

 

در ادامه چند مورد از رایجترین این مشکلات را بیان میکنیم.کندانسور صفحه ای  وسیله ای است که انرژی حرارتی را از سیالی به یک یا چند سیال دیگر که دارای درجه حرارت های متفاوتی هستند منتقل می کند . این عمل به چند دلیل اتفاق می افتد. این نوع صفحات اصطلاحاً FREE FLOW PLATE نامیده میشوند.

و به دلیل شکل خاص کانالهای ایجادشده، جهت عبور سیال فرآیند مقاومت کمی دارند. انعطاف پذیری کندانسور  صفحه ای نسبت به تفییر شرایط کاری ، از ویژگیهای منحصر بفرد این نوع کندانسور صفحه ای  است و، با تغییر در تعداد صفحات مبدل، به راحتی و آسانی می توان به این مهم دست یافت.

بمجهت گذر سیال موجود در پوسته و لوله ها ممکن است همسو، ناهمسو و یا متقاطع باشد و اختلاف دمای موجود در سیالات پوسته و لوله ها دلیل اصلی تغییر دما بوده که با هزینه کم سیال را برای محیط های مختلف آماده می کند. طول پین های فاصله انداز می تواند بین ۵ تا ۲۰mm تغییر کند. مبدل های حرارتی با اینکه کوچک و بی اهمیت بنظر می رسند بر سود آوری و اقتصادی شدن فرآیند تولید تاثیر بسزایی دارند زیرا میزان مصرف انرژی که از طریق سوخت تامین می شود و درصد بالایی از هزینه یک کارخانه را تشکیل می دهد مستقیما به بازده و عملکرد سیستم های حرارتی یک واحد بستگی خواهد داشت.

 

https://web360.ir/%DA%A9%D9%86%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B3%D9%88%D8%B1-%D8%B5%D9%81%D8%AD%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D8%B1%D8%A7%D8%AD%D8%AA%DB%8C-%D8%AA%D9%85%DB%8C%D8%B2-%D9%85%DB%8C-%D8%B4%D9%88%D8%AF/



:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

گیج ویکا نمایندگی تهران

در حقیقت این روغن به قطعات داخلی کمک میکند تحت تأثیر اصطکاک یا موارد اینچنینی قرار نگیرند و همچنین یک سیال گرانرو در اطراف عقربه ها وجود دارد که لرزش های احتمالی را به حداقل میرساند که این مسائل سبب برتری گیج ویکا نمایندگی تهران نسبت به پرشر گیج های خشک  سایر شهرها می باشد.

جک روغنی 100 تن گیج دار مگا MEGA حرفه ای ترین و قویترین جک روغنی کمپانی مگا اسپانیا به شمار می رود که از بازدهی مطلوب آن می توان برای موارد مختلف کاری، عمرانی و صنعتی استفاده نمود. مهم ترین ویژگی درجه فشار، میزان فشار قابل نمایش آن است و در صورت افزایش سطح فشار به مقدار بیشتر از حد مجاز دچار مشکل می شود. به عبارت دیگر ماده روغنی استفاده شده در گیج فشار روغنی از اصطکاک قطعات داخلی جلوگیری کرده و عملکرد آن ها را افزایش می دهد.

گیج فشار یا مانومترهای روغنی یک دستگاه فشار سنج معمولی هستند که محفظه نمایشگر فشار با یک ماده روغنی پر شده که این روغن د رکیفیت اندازه گیری آن تاثیرگذار است.

 

قیمت گیج ویکا 

در برخی از مشاغل همچون آزمایشگاه ها از رگلاتور های دو مرحله ای با درجه فشار پایین در حد 1 بار ، 2 بار ، 4 بار و یا نمایش به صورت psi استفاده میشود. به عنوان مثال نمی توان از گیج روغنی در رگلاتور co2 استفاده نمود که منجرب انفجار و اتفاقات ناگوار می شود.

در واقع گیج فشار یک قطعه ی ضروری در سیستم تصفیه آب محسوب نمی شود و فقط به کارشناس فنی کمک می کند تا بتواند فشار وارد شده به ممبران را راحت تر تشخیص دهد. 5- گیج های پر شده از مایعات، قابلیت اطمینان و یکپارچگی سیستم اندازه گیری را در شرایط شدید عملیاتی و برای مدت زمان طولانی تقویت می کند. هنگامی که سیال با فشار وارد می شود، به دلیل اختلاف اندازه محیط درونی و بیرونی، لوله تمایل به راست شدن پیدا می کند. فشار سنج ها عموما به صورت رزوه ایی می باشند

و اتصال آن ها به صورت دنده ایی رو پیچ می باشد که می تواند به لوله و یا دستگاه های حاوی سیالات متصل شوند که سایز رایج آن ها به صورت ½ اینچ می باشد و در برخی از مواقع سایز ¾ اینچ نیز موجود می باشد . برای مشاهده سایر اطلاعات این مدل به کاتالوگ گیج ویکا لوله بردون ویکا 131.11 مراجعه فرمایید.

 

انواع سایز های گیج ویکا

برای مشاهده سایر اطلاعات این مدل به کاتالوگ گیج اختلاف فشار ویکا 732.31 و 732.51 مراجعه فرمایید. برای خرید و مشاهده قیمت وارد این صفحه شوید. گیج فشار یا فشار سنج قطعه ای است که فشار درون دستگاه را نشان می دهد

و در اکثر دستگاه های تصفیه آب خانگی آکواتک وجود دارد، البته ممکن است از گیج ویکادر دستگاه استفاده نشده باشد و این ایرادی بوجود نمی آورد. جنس گیج های فشار روغنی معمولا از پورت برنجی با بدنه آب کروم استیل می باشد

و گیج های فشار خشک معمولا از جنس آلومینیوم می باشند و در اکثر موارد رنگ بدنه آن ها مشکی است. درجه مانومتر اکسیژن بر اساس بار ساخته شده است که معمولا درجه 315 بار برای نمایش میزان گاز درون سیلندر و درجه 16 بار برای نمایش میزان خروجی استفاده میشود. از مانومتر برای تنظیم فشار سیال در ماشینهایی که با قدرت هیدرولیک و پنوماتیک کار میکنند استفاده میشود.

 

گیچ ویکا از کجا تهیه کنیم

محتوای روغنی محفظه ها معمولاً با گلیسیرین یا سیلیکون پر میشود. دلیل استفاده از گلیسیرین شفاف بودن آن می باشد. در گیج های فشار ویکا از روغن گلیسیرین استفاده می شود البته ممکن است از روغن دیگری نیز در فشارسنج ها استفاده شود.

 

انسداد یا گرفتگی یک وضعیت خطرناک برای گیجهای فشار است، بهویژه در سیستمهایی که سیال ممکن است دچار یخزدگی یا تبلور شود. عمده تفاوتی که گیج های فشار با یکدیگر دارند در خشک و یا روغنی بودن آن است. علاوه بر آن گیج فشار روغنی طول عمر بیشتری دارند. با وجود اینکه استفاده از گیج فشار روغنی نسبت به گیج  ویکامحدودیت بیشتری دارد و ما در بیشتر موارد شاهد استفاده از گیج فشار خشک هستیم، تمایل برخی از مهندسین در حوزه های دقیق و حساس به فشار سنج های روغنی بیشتر است.

چرا استفاده از گیج فشار روغنی بهتر است؟ در بعضی از کارخانههای بزرگ یا تجهیزات پالایشگاهی صدها یا حتی هزاران گیج فشار نصب شده است. این مانومتر با اتصال از زیر و کانکشن استیل سایز ½ اینچ قابلیت نصب از زیر را دارد. گیج فشار کوچک به صورت توکار در براکت دستگاه تصفیه آب قرار می گیرد اما گیج فشار  ویکا بزرگ بر روی براکت نصب می شود.

لذا ارتعاش عقربه های فشار سنج از مشکلات بزرگ این نوع از فشارسنج ها می باشد . تفاوت دیگری که گیج های فشار با یکدیگر دارند در کوچک و بزرگ بودنشان است.

 

timesirani.ir/انواع-گیج-ویکا-و-معرفی-نمایندگی-گیج-wika/
foxirani.ir/گیج-فشار-ویکا-wika/
zabaanak.ir/گیج-فشار-ویکا/
halohekayatha.ir/گیج-فشار-مانومتر-ویکا/



:: بازدید از این مطلب : 1025
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

گیج روغنی چیست؟

مکانیزم عملکرد عقربه در این گیج 10 بار عقربه ای به صورت روغنی بوده و کانکشن آن 1/4 اینچ از پشت است. بدنه این گیج از جنس استنلس است. لیست قیمت گیج فشار روغنی استیل 304 بوده و دارای اتصال برنجی سایز 1/4 اینچ می باشد . گیج های فشار موجود در بازار ایران عموما در دو مدل گیج فشار روغنی و گیج فشار خشک می باشند

که این دو مدل دارای تفاوت هایی با یکدیگر می باشند ولی هر دوی این مدل های گیج فشار وظیفه اصلی خود را که نشان دادن فشار سیال می باشد را انجام می دهند اما دقت اندازه گیری و یا میزان کارایی این دو مدل با یکدیگر متفاوت می باشند . در هر صورت سنسور فشار میزان فشار را تشخیص داده و با کمک ترانسدیوسر و مبدل، نتایج را به صورت حرکت عقربه در صفحه دستگاه نشان می دهد. مانومتر نشان دهنده فشار روغنی پکنز از مانومتر های میان رده و قیمت مناسب است.

گیج ها روغنی مکانیزم های مختلفی برای اندازه گیری فشار دارند. محصولات ویکا بسیار گسترده بوده و مدت هاست که به کشور ما وارد می شوند که از بین آن ها گیج های نمایش دهنده فشار بسیار در برودت کاربرد های فراونی دارند. مدل های مذکور دارای تفاوت های قابل توجهی با یکدیگر بوده، اما هر دوی آن ها وظیفه نمایش فشار سیال را بر عهده دارند.

 

هزینه ساخت گیج روغنی چقدر است

از گیج عقربه ای جهت اندازه گیری میزان فشار بر آمده بر سطح نسبت به سطح مقطع استفاده می شود. این گیج فشار روغنی باد تجهیزی مناسب برای نصب در خط لوله تحت فشار سیال است که دارای رنج اندازه گیری 0 تا 10 بار و صفحه نمایشگر عقربه ای 6 سانت است که بر حسب واحد های bar و psi درجه بندی شده است.

نوع دیگری از اتصال فشارسنج ها می باشد که به صورت فلنج دار می باشد و به صورت پیچ و مهره و به واسطه فلنج ها نصب می گردند . نوع اتصال Bottom / اتصال از زير است. لرزش دستگاه های مکانیکی و لوله های اتصال یافته به آن ها زمینه ارتعاش دائمی این دسته از فشارسنج ها را فراهم آورده است. اما در برخی موارد ظهور برخی اختلالات در سیستم پایپینگ زمینه افت یا افزایش کذب فشار را فراهم می سازد.

هر دو عامل افت و یا زیاد شدن فشار سیالات می تواند باعث تخریب و یا عدم کارایی بخشی از سیستم پایپینگ و لوله کشی شود که می بایست نظارتی به این سیستم ها و فشار سیال داشته باشیم لذا برای این نظارت می بایست از فشار سنج ها استفاه کنیم . اما گیج فشار روغنی به نحوی درزگیری شده که از بروز چگالش درون آن جلوگیری میشود و عدم نفوذ رطوبت به داخل گیج روغنی باعث میشود که بتواند در شرایط یخزدگی محافظت شده و عملکرد خود را داشته باشد.

 

انواع گیج روغنی

لازم به ذکر است که چه سیستم با افت فشار رو به رو شده و چه فشار سیال موجود در آن افزایش یابد، قسمتی از لوله کشی آن تخریب شده و یا عملکرد درستی را از خود به نمایش نخواهد گذاشت. گیج فشار 10 بار صفحه 6 سانت روغنی ویک در سیستم های تحت سیال پنوماتیک مورد استفاده قرار می گیرد. گیج فشار روغنی 0 الی 6 بار FG با صفحه ی 6 سانتی متری روغنی جهت اندازه گیری فشار در خطوط آب ، خطوط پنوماتیک و سایر مصارف صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد .

استفاده از گیجها در سیستمهای پنوماتیک و هوای فشرده نیز متداول است زیرا فشار در مکانهای بسیاری از سیستم اندازهگیری میشود. با استفاده از مانومتر مطمئن خواهید شد که هیچ نشتی و یا تغییرات فشاری وجود ندارد که بتواند بر روی عملیات سیستم هیدرولیک تاثیر بگذارد. در مکانیزم دو تکه، بوردون تیوب و محرک عقربه سوار بر تکه برنجی هستند که خود آن بعد از خروج از بدنه فشارسنج به داخل تبدیل برنجی دیگری رفته که همان رزوه فشارسنج است.

اما در مکانیزم یک تکه، همانطور که از اسم آن پیداست، فشارسنج از محرک عقربه تا رزوه ها یک پارچه است و چنین گیجی از ضریب اطمینان بسیار بالاتری برخوردار است.

 

گیج فریونی

 

اما در وهله دوم وجود روغن در این محفظه صرفاً برای گرفتن لرزش عقربه نیست. نگهداری شود. در صورت تقاضا شرکت آرکا کنترل میتواند این مدل گیج روغنی پکنز را با کمترین قیمت و با تضمین کیفیت خدمت شما تقدیم نماید.

طور کلی فشار یکی از کمیت های مهم در سیستم های صنعتی بوده که اندازه گیری و کنترل آن از اهمیت بس یار بالایی بر خوردار است. به همین صورت کنترل و اندازه گیری آن نیز مهم میشود. مهم ترین ویژگی درجه فشار، میزان فشار قابل نمایش آن است و در صورت افزایش سطح فشار به مقدار بیشتر از حد مجاز دچار مشکل می شود. حال شاید از خودتان بپرسید که اصلی ترین دلیل این کار چیست؟

این نوع گیج روغنی متداول ترین نوع فشارسنجی است که غالبا آن را در پروژه های صنعتی و تاسیساتی مورد استفاده قرار می دهند. در مورد قیمت گیج فشار PAKKENS نیز این مسئله صادق است.

 

yad-khabar.ir/لیست-قیمت-گیج-فشار-روغنی/
taktanews.ir/گیج-فشار-روغنی-دراگون-400-بار/
etelaresankhabar.ir/قیمت-گیج-فشار-روغنی/
aseman-kharash.ir/8-عامل-شایع-خرابی-گیج-فشار-و-راهحلها/



:: بازدید از این مطلب : 1823
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

این سایت عرضه کننده لوازم و اتصالات پنوماتیک، شیر برقی نرمالی کلوز  سیلندر پنوماتیک، انواع گوناگون شیر برقی، شیلنگ پنوماتیک و سایر تجهیزات ویژه است. سیمپیچ شیر برقی، برای تبدیل انرژی الکتریکی به حرکتی به کار میرود. یک اکچیتور پنوماتیک، انرژی هوای فشرده را به حرکت دورانی و یا خطی تبدیل می کند. بدین ترتیب با نصب این اکچویتورها بر روی شیر هایی که به صورت دستی عمل می کنند و با داشتن منبع تولید هوای فشرده می توان این شیرها را توسط انرژی باد کنترل کرد.

این شیر به صورت قطع یا وصل عمل کرده و تک حالته است (متناسب با آنکه NC یا NO باشد). شیر های برقی جیواکس دارای مزایایی همچون سرعت در انجام کار ، قابلیت اعتماد بالا، قطع و وصل سریع و مطمئن، زمان سرویس دهی طولانی، طراحی یکپارچه، و جریان برق مصرفی کم هستند. علت بسته شدن شیر برقی در این نقطه این است بعد از خنک شدن اتاقک سردخانه به حد کافی، شیر برقی مسیر را می بندد و باعث می شود فشار گاز در داخل اواپراتور و قسمت ساکشن کمپرسور بسیار پایین بیاید.

سولونوئید ولو یک شیر الکترومکانیکی است برای قطع و وصل مسیر مایعات و گازها. سیال: به مایعات و گازها سیال می گوییم

شیر برقی پنوماتیک وسیلهای است که در صنعت، جریان گازها و مایعات را کنترل میکند. اما هنگامی که انرژی کاهش مییابد، این پیستون یا آرماتور بنابر عملکرد فنر، سر جای خود باز میگردد. در همین حال سیال پشت دیافراگم از مجرایی که پیستون روی آن قرار داشت تخلیه میشود. وقتی که بوبین برق دار میباشد میدان مغناطیسی که تولید میکند باعث آهن ربا شدن هسته میگردد که در نتیجه سوزن را بالا کشیده و باعث باز شدن شیر برقی میگردد باید توجه داشته باشیم که شیر برقی را باید به صورت افقی ببندیم.

 

شیر برقی چییست

در هنگامی که برق بوبین شیر برقی قطع است سوزن تحت تاثیر وزن خود و فلزی که در پشت آن قرار دارد مجرای عبور را می بندد، وقتی که بوبین برق دار می باشد میدان مغناطیسی که تولید می کند باعث آهن ربا شدن هسته می گردد که در نتیجه سوزن را بالا کشیده و باعث باز شدن شیر برقی می گردد باید توجه داشته باشیم که شیر برقی را باید به صورت افقی ببندیم. تنها زمانی که حس شود سیال مورد استفاده در مخزن مصرف شده، فنر به حالت اولیه بر می گردد و به اصطلاح شیر برقی باز می شود. علاقهمندان توانند از محصولات سایت بازدید کرده و محصول مورد نظر خود را جستجو کنند.

هم چنین پلاگنات را حفظ کرده و شاید عایق سیال شود. این نوع طراحی مسئله عایق بندی را ساده میکند زیرا سیال راهی برای گریز ندارد اما در کنار این مقاومت مغناطیسی نیز افزایش مییابد زیرا در این صورت مسیر مغناطیسی باید ضخامت لوله هسته را دو بار بپیماید؛ یک بار در نزدیکی پلاگنات و یک بار در نزدیکی هسته. در نتیجه مسیر حرکت و دریچه سیال باز شده و امکان عبور سیال فراهم می گردد. لوله هستهای باید غیر مغناطیسی باشد تا میدان شیر برقی را از پلاگنات و هسته عبور دهد.

 

قیمت شیر برقی نرمالی کلوز

همچنین سلنوئید ولوها به سرعت باز و بسته میشوند (بین ۱۰ تا ۱۰۰۰ میلیثانیه). در سلنوئید ولو های با مدل دیافراگمی (servo operated) یا ( pilot operated) از اختلاف فشار بین پورت های شیربرقی برای باز و بسته شدن استفاده میشود. شیر برقی یا سلنوئید ولو چیست؟ کد های فنی شیر برقی رکستور مشابه با کد فنی شیر برقی رکسروت آلمان بوده و می توان به راحتی به عنوان جایگزین استفاده کرد.

 

نیروی وارده برای باز و بسته شدن شیر پنوماتیک از طریق دستی، الکتریکی و یا پنوماتیکی تامین می شود. برای سیستم های فشار بالاتر مورد استفاده قرار می گیرند، معمولاً در تنظیمات لوله های بزرگتر که دیفرانسیل فشار بیشتر کار را برای باز یا بسته شدن شیر انجام می دهد، استفاده می شود. با توجه به نحوه عملکرد و ساختار کلی شیرهای برقی که تا این قسمت از مطلب به آن اشاره شد، کاملا واضح است که دلیل استفاده از این تجهیزات کنترل عبور جریان سیالات مورد نظر می باشد.

 

انواع شیر برقی نرمالی کلوز

پیش از انتخاب شیر برقی یا سلونوئید ولو (Solenoid Valve)، باید اطلاعات کافی در مورد فرآیند و عوامل تاثیرگذار بر عملکرد این شیرها گردآوری کنید. شیر برقی هانتر مدل ICV دارای دیافراگم EPDM و مجهز به سیستم فیلتراسیون خودشوینده می باشد. شیر های بلین آلمان مخصوص آسانسور های هیدرولیکی طراحی و تولید می شود که با توجه به نیاز سیستم در انواع تک بوبین، دو بوبین، سه بوبین و چهار بوبین قابل استفاده می باشند. ولی در زمان نصب حتما دقت نمایید که نکات لازم درباره شیر برقی هانتر رعایت شود.

 

fardaalefba.ir/شیر-برقی-نرمالی-کلوز-چیست-خرید-شیر-برقی/
kafsh-news.ir/راهنمای-خرید-شیر-برقی-سلنوئید-ولو-کمپ/
etelaresankhabar.ir/شیر-برقی-نورگرن-مدل-2021-✅-herion-norgren-solenoid-valve/
blogenews.ir/شیر-برقی-هانتر-آمریکا-1-اینچ-مدل-pgv-101g/



:: بازدید از این مطلب : 481
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 مرداد 1400 | نظرات ()

/*alireza*/ https://antalyatournet.ir https://asooweb24.ir https://awat-piano.ir https://azinplastisatis.ir https://best-agahi.ir https://bia-mooz.ir https://ceplus.ir https://chareju.ir https://ceplus.ir https://coffee-akajho.ir https://dbaportal.ir https://donyayeh-zaban.ir https://dr-shafie.ir https://es-services.ir https://eslamshahr-ma.ir https://estarabadnews.ir https://fa-eset.ir https://foritarjome.ir https://gallery-car.ir https://ghazaeigallery.ir https://glasses-rybn.ir https://goto-piano.ir https://highlightbeauty.ir https://ig-home.ir https://ipgconference.ir https://isconference.ir https://koogel.ir https://kyokushins.ir https://mobilemahdis.ir https://mofidtat.ir https://my-piano.ir https://nazaristone.ir https://nikansefile.ir https://noorekarime.ir https://ofoghchat.ir https://oghan.ir https://on-tic.ir https://osatcarton.ir https://patogh-dl.ir https://pianoofficial.ir https://proje-negar.ir https://rasa-piano.ir https://razi-tajhiz.ir https://robbazar.ir https://salam-salamaati.ir https://tabriizmusic.ir https://talebmanshadipoor.ir https://tarheno1.ir https://tehranfurniture.ir https://travel-piano.ir https://villadarbast.ir https://visa-piano.ir https://zojkhob.ir https://zojsalem.ir https://zoudnews.ir