نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور
4.مدل اویل کولر(Dedicated Oil Cooler DOC)

وظیفه مبدل  حرارتی صفحه ای آلفالاوال مدل اویل کولر انتقال حرارت روغن با ویسکوزیته های مختلف می باشد. این مبدل اویل کولر دارای عملکرد بهینه و ضریب انتقال حرارت بالا می باشد.

یکی از کوچکترین و پر بازده ترین نوع مبدل، مبدل صفحه ای آلفالاوال مدل اویل کولر می باشد. بنابراین به راحتی می توان در مجاورت سایر تجهیزات، واحد خنک کاری روغن را نصب نمود. جنس صفحات اتصالات و پوشش صفحات مبدل صفحه ی آلفالاول مدل اویل کولر DOC از استنلس استیل 316 است؛ و جوشکاری آن از مس ساخته می شود.

جهت براورد ظرفیت و مدل مبدل صفحه ای آلفالاول اویل کولر باید موارد زیر مشخص باشند.

  • میزان جریان و دبی طرف سرد و طرف گرم
  • دمای کاری دو طرف مبدل حرارتی
  • خواص فیزیکی روغن از جمله ویسکوزیته، هدایت حرارتی و ….
  • فشار کاری مورد نیاز پروژه
  • حداکثر افت فشار مجاز واحد

 

https://salamsarma.ir/%D9%85%D8%A8%D8%AF%D9%84-%D8%AD%D8%B1%D8%A7%D8%B1%D8%AA%DB%8C-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA/



:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

در هنگام خرید اینترنتی پولیفت شرح مشخصات فنی محصول را با دقت مطالعه کنید و از قاب و روکش از آلیاژ آلومینیوم قوی و گالوانیزه بودن زنجیر دستی مطمئن شوید. همچنین توجه کنید که مواد زنجیره بار باید از جنس استیل آلیاژی درجه ۸۰ باشد.

5.محیط

باید بر حسب شرایط و محیطی که در آن کار می کنید، مدلی از پولیفت را انتخاب کنید که طول عمر و دوام و عملکرد آن را تضمین کند.

 

https://www.deracoboxel.com/%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%aa%db%8c-%d9%be%d9%88%d9%84%db%8c%d9%81%d8%aa/



:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

۱٫ اخذ اقامت اروپا از طریق تحصیل یکی از آسان ترین روش های اخذ اقامت اروپا، تحصیل است که در طبق قوانین کشورهای اروپایی به صورت رایگان می باشد. در کشورهایی مثل آلمان و اتریش، نروژ و فرانسه امکان تحصیل رایگان دانشجویان خارجی وجود دارد. البته استفاده از تحصیل رایگان در کشورهای اروپایی دارای شرایط خاصی است که باید قبل از دریافت مجوز اقامت آن شرایط را داشته باشید. برای مثال برای تحصیل رایگان در نروژ باید متقاضی دارای مدرک زبان انگلیسی باشد تا بتواند ویزای تحصیلی این کشور را دریافت نماید. همچنین برای تحصیل در کشورهای آلمان و اتریش باید متقاضی باید نامه اشتغال به تحصیل از دانشگاه دولتی در ایران و مدرک زبان آلمانی را تا سطح B2را ارائه دهد. توجه کنید که دریافت اقامت دائم اروپا و کشورهای اروپایی از طریق تحصیل و بورسیه تحصیلی امکان پذیر نیست. برای دریافت اقامت دائم از طریق تحصیل بایستی متقاضی بعد از فارغ التحصیلی، یک شغل مرتبط با رشته تحصیلی خود بیابد و یا از طرف کارفرمایی یک پیشنهاد شغلی دریافت کرده تا بتواند ویزای تحصیلی خود را به ویزای کاری و اقامت کاری تبدیل نماید. در این صورت می تواند در طی چند سال اقامت در کشور مدنظر و پرداخت مالیات، اقامت دائم آن کشور را دریافت کند. کشورهایی چون هلند و دانمارک و بعضی از کشورهای اروپایی دوره های تحصیلی کوتاه مدت (اینترشیپ) را ارائه می دهند. این دوره ها برای دانشجویان فارغ التحصیل یک فرصت کاریابی فراهم می کند تا بعد از دوره های یک یا دوساله، دانشجو بتواند شغلی مرتبط با آموزش دیده شده پیدا کند. در نتیجه متقاضی می تواند با حفظ شرایط و موقعیت شغلی خود اقدام به اخذ اقامت اروپا نماید. نکته مهمی که باید در مورد تحصیل رایگان در کشورهای اروپایی متذکر شد این است که در این کشورها پس از پایان تحصیل به افراد بین ۶ ماه تا ۱۸ ماه فرصت داده می شود تا در کشور مقصد بمانند و شغل مرتبط با رشته تحصیلی خود را بیابند.

 
http://weddesiger.loxblog.com/post/80/%DA%AF%D8%B1%D9%81%D8%AA%D9%86%20%D8%A7%D9%82%D8%A7%D9%85%D8%AA%20%D8%A7%D8%B1%D9%88%D9%BE%D8%A7.htm


:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

تحصیل در دانشگاهی در مجارستان اگر قصد تحصیل در مجارستان به زبان انگلیسی را دارید ، گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد. بهترین دانشگاه دارای رتبه بندی در مجارستان و معمولاً در میان 500 دانشگاه برتر جهان ، دانشگاه سگد است. با بیش از 20،000 دانشجو ، همچنین یکی از بزرگترین موسسات کشور است. از دیگر دانشگاههای برجسته می توان به دانشگاه Semmelweis (در بوداپست) ، Eötvös Loránd (همچنین در بوداپست) و University of Pécs اشاره کرد. مجارستان همچنین از نظر مدارس پزشکی و دانشکده های دندانپزشکی بسیار مورد توجه است ، بسیاری از آنها برنامه های متناسب با دانشجویان خارجی را ارائه می دهند. هزینه های تحصیل و هزینه زندگی در مجارستان دانشگاه های مجارستان شهریه می گیرند اما در مقایسه با کشورهای دیگر اروپا بسیار مقرون به صرفه هستند. بسته به دانشگاه و برنامه می توانید سالانه حدود 2500 تا 3000 یورو پرداخت کنید. برنامه های مهندسی با حدود 5000 یورو در سال می توانند کمی گران تر باشند. تحصیل در رشته های پزشکی یا دندانپزشکی معمولاً شهریه ای در حدود 6000 تا 8000 یورو در سال را شامل می شود. در عین حال ، زندگی دانشجویی در مجارستان بسیار مقرون به صرفه است. با توجه به محل اقامت ، غذا ، حمل و نقل و سایر موارد ، می توانید در بوداپست (پایتخت) ماهانه کمتر از 600 یورو و در شهرهای کوچکتر با هزینه کمتر از 500 یورو در هر ماه درآمد کسب کنید.

 

 


:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 فروردين 1400 | نظرات ()

/*alireza*/ https://antalyatournet.ir https://asooweb24.ir https://awat-piano.ir https://azinplastisatis.ir https://best-agahi.ir https://bia-mooz.ir https://ceplus.ir https://chareju.ir https://ceplus.ir https://coffee-akajho.ir https://dbaportal.ir https://donyayeh-zaban.ir https://dr-shafie.ir https://es-services.ir https://eslamshahr-ma.ir https://estarabadnews.ir https://fa-eset.ir https://foritarjome.ir https://gallery-car.ir https://ghazaeigallery.ir https://glasses-rybn.ir https://goto-piano.ir https://highlightbeauty.ir https://ig-home.ir https://ipgconference.ir https://isconference.ir https://koogel.ir https://kyokushins.ir https://mobilemahdis.ir https://mofidtat.ir https://my-piano.ir https://nazaristone.ir https://nikansefile.ir https://noorekarime.ir https://ofoghchat.ir https://oghan.ir https://on-tic.ir https://osatcarton.ir https://patogh-dl.ir https://pianoofficial.ir https://proje-negar.ir https://rasa-piano.ir https://razi-tajhiz.ir https://robbazar.ir https://salam-salamaati.ir https://tabriizmusic.ir https://talebmanshadipoor.ir https://tarheno1.ir https://tehranfurniture.ir https://travel-piano.ir https://villadarbast.ir https://visa-piano.ir https://zojkhob.ir https://zojsalem.ir https://zoudnews.ir