نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

چه چیزی چیزی را فرش بودن تعریف می کند؟
گاهی اوقات ، ما چیزها را بدیهی می دانیم. روز دیگر شخصی از ما خواست تا خرید موکت ظریف مصور برای آنها توضیح دهیم که فرش چیست. بنابراین ما تصور کردیم که این اطلاعات اساسی را با شما به اشتراک می گذاریم.

در ابتدایی ترین تعریف ، فرش پارچه ای بافته شده است که برای پوشش منطقه خاصی از کف استفاده می شود. این متمایز از اصطلاح "فرش" است ، که به طور کلی اما همیشه برای اشاره به فرش هایی که از دیوار به دیوار امتداد دارند یا به کف ثابت شده اند استفاده نمی شود. تفاوت فرش و فرش در ادامه بیشتر توضیح داده شده است. منشا فرشها و فرشها متنوع است ، اما روش بافت فرشها عمدتا بین فرهنگی است. در بیشتر موارد و به طور کلی ، فرش ها بر روی قاب هایی ساخته می شوند که بافندگی فرش نامیده می شوند.

فرش چیست - نظمیال
فرش چیست؟

بنابراین تفاوت بین فرش و فرش در چیست؟
حتی از آنجا که ما تمایل داریم از اصطلاحات فرش و فرش استفاده کنیم ، همانطور که معنی آنها یکسان است ، از نظر فنی ، در واقع بین این دو تفاوت وجود دارد. هم فرش و هم فرش برای اشاره به یک تکه پارچه ضخیم که معمولاً با استفاده از الیاف ارگانیک مانند پنبه ، جوت (الیاف گیاهی که می توانند به نخ محکم و درشت بپیچند) ، ابریشم یا پشم ، بافته می شود. فرش یا فرش نیز می تواند از مواد مصنوعی ساخته شود و هر دو اغلب برای تزئین خانه ها و ادارات موکت ظریف مصور در سراسر جهان استفاده می شود.

فرش در مقابل فرش توسط نظمیال
فرش در مقابل قالیچه

روشهای تقریباً نامحدودی برای ایجاد فرش یا فرش وجود دارد و ظاهر آنها اغلب به قسمتی از جهان که از آنجا آمده اند و همچنین زمانی که بافته می شوند بستگی دارد.

اصطلاح فرش در واقع سابقه زبانی طولانی دارد. اغلب به "carpite" (پارچه ای بسیار تزئین شده) در دنیای قدیم فرانسه برمی گردد ، که از "carpita" ایتالیایی قدیمی (پارچه ضخیمی از پشم) گرفته شده است ، که "چیدن" نیز تعریف شده است.

طبق فرهنگ لغت ریشه شناسی آنلاین ، کلمه فرش در اصل در انگلیسی در اواخر سال 1200 ، هنگامی که برای توصیف یک پارچه درشت استفاده می شد ، استفاده شد.

در دهه 1300 ، اصطلاح فرش به معنی سفره یا روتختی نیز بود.

کلمه ایتالیایی قدیمی "carpita" به احتمال زیاد از کلمه لاتین قدیمی "carpere" (برای کندن یا بریدن) ریشه گرفته است.

در سال 1400 ، کلمه فرش به عنوان کلمه پوشش کف استفاده می شد. "فرش" همچنین برای اشاره به رومیزی ، تختخواب و دیوارها مورد استفاده قرار می گرفت زیرا پوشش های کف تا سال 1400 و 1500 در اروپا کاربرد گسترده ای پیدا نکرد.

انگلیسی زبانان برای اولین بار در اواسط قرن پانزدهم از کلمه فرش به معنای پارچه درشت استفاده کردند.Carpet Definition & Meaning  زبان شناسی منشاء کلمه فرش را در کلمه اسکاندیناوی "rogg" (که به عنوان تار پشمالو تعریف می شود) و از کلمه پیش آلمانی "rawwa" و در اوایل قرن نوزدهم ، کلمه "فرش" به معنای حصیر کف بوده است.

برخی از کلمه فرش به معنی دویدن از دیوار به دیوار استفاده می کنند. این احتمالاً مربوط به فرش ماشینی است که از دیوار به دیوار ساخته می شود و می تواند به سرعت ساخته و نصب شود تا تقریباً یک اتاق را با هر اندازه پوشش دهد.

فرش دیوار به دیوار / فرش توسط nazmiyal
فرش دیوار به دیوار / فرش

فرش های فرش و فرش های منطقه را می توان به سادگی در هر نقطه ای از کف چیده و به راحتی جابجا کرد ، در حالی که فرش دیوار به دیوار به طور دائمی روی زمین چسبانده شده است.

فرش ناهار خوری منطقه نظمیال
اتاق فرش ناهارخوری (داخلی توسط کوکو آرنسن و کیت درپر)

یکی از تعاریف رسمی تر کلمات فرش و فرش به اندازه مربوط می شود. کلمه فرش به معنی یک مورد کوچکتر (مانند فرش منطقه ای که حدود 4 فوت در 6 فوت یا کمتر است) است در حالی که کلمه فرش موارد بزرگتر را منعکس می کند (مانند فرش منطقه ای که بیش از 4 پا عرض و 6 فوت طول دارد) ) فرش و فرش هر دو اساساً کفپوش هستند و تنها تفاوت آنها در بزرگی آنهاست.

 

https://nazmiyalantiquerugs.com/blog/what-is-the-difference-between-a-rug-and-a-carpet/



:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

فهرست مطالب

 قیمت موکت هتلی چرا از فرش های مهمان نوازی در برابر کفپوش سخت استفاده می کنیم
ملاحظات طراحی: دیوار به دیوار در مقابل کاشی فرش
ملاحظات طراحی: تافته ، بافته یا سوزنی
انتخاب فرش مهمان نوازی مناسب
طراحی برای آکوستیک با فرش های مهمان نوازی
آشنایی با خواص فرش
آماده شدن برای پروژه فرش مهمان نوازی
تعمیر و نگهداری فرش
فرش مهمان نوازی شما چقدر هزینه خواهد داشت؟
آیا پروژه مهمان نوازی فعلی دارید که می خواهید در مورد آن صحبت کنید؟

آشنایی با فرش های مهمان نوازی
در صنعت مهمان نوازی ، ارائه خدمات عالی به معنی ایجاد یک تجربه عالی است. آیا در حال طراحی و انتخاب فرش برای هتل ها ، رستوران ها ، بارها یا باشگاه ها هستید. یک تجربه عالی در یک محیط بی عیب و نقص و منحصر به فرد آغاز می شود. وظیفه شما این است که از همان لحظه ای که درب منزل وارد می شوند ، مشتریان را درگیر کنید و آنها را شگفت زده کنید. چه راهی بهتر از این برای طراحی سطحی که روی آن قرار گرفته اند وجود دارد؟

فرش های مهمان نوازی با طیف گسترده ای از طرح ها و سبک ها ، ویژگی های آکوستیک شگفت انگیز و راحتی غیرقابل انکار ، گزینه ای برتر برای کفپوش برای پروژه مهمان نوازی بعدی شما هستند.

مهمان نوازی-فرش-در-سایه های-قهوه ای-توسط-ege
ما می دانیم که هر پروژه مهمان نوازی متفاوت است ، اهداف خاص خود را دارد و به دنبال یک محیط منحصر به فرد است. انتخاب فرش مهمان نوازی مناسب پروژه شما می تواند مشکل باشد.

به همین دلیل است که ما این راهنمای جامع را گردآوری کرده ایم تا شما را در هر مرحله از فرایند ، از انتخاب فرش مهمان نوازی ، تا نصب و مراقبت ، راهنمایی کنید. لذت بردن!

 

نقش-های-مهمان نوازی-فرش-های-فرش-فرش

چرا از فرش های مهمان نوازی در برابر کفپوش سخت استفاده می کنیم
برای ایجاد یک محیط منحصر به فرد و راحت که برای فراوانی صدای ذاتی در مراکز مهمان نوازی حل می شود ، بهترین گزینه این است که به سراغ فرش هایی بروید که مخصوص هتل ها ، بارها ، رستوران ها و اتاق های کنفرانس طراحی شده است.

در حالی که سایر گزینه های کفپوش مانند چوب سخت ، بتن صیقلی یا کاشی در پروژه های خاصی جای خود را دارد ، به طور کلی ، این گزینه ها از تنوع در سبک ، طراحی ، بافت و نوع ساخت برخوردار نیستند. هنگامی که به درستی نصب شده و به درستی نگهداری شود ، مزایای فرش های مهمان نوازی به سادگی قابل شکست نیست. بیایید نگاهی به برخی از آنها بیندازیم:

راهنمای نهایی فرش را بارگیری کنید

مزایای فرش های مهمان نوازی در مقابل کفپوش سخت
تنوع در سبک
فرش های مهمان نوازی تنوع طراحی بی نظیری را ارائه می دهند. با استفاده از فرش ، می توانید طیف گسترده ای از رنگ ها ، الگوها و بافت های مختلف را انتخاب کنید یا فرش مخصوص پروژه ای را انتخاب کنید که با محیط هتل یا بار شما مطابقت داشته باشد. در صنعت مهمان نوازی ، این تنوع بسیار مهم است! این که آیا شما در حال طراحی یک هتل ، بار ، رستوران یا باشگاه هستید ، این انتخاب های منحصر به فرد طراحی فرش به طور مستقیم بر تجربه مهمان تأثیر می گذارد.

مجموعه ای از فرش های مهمان نوازی در رنگ ها و الگوهای مختلف
در گذشته ، انتخاب یک انتخاب استاندارد در مقابل طرح فرش سفارشی مسئله بودجه ، محدودیت زمانی و تجمل گرایی مطلوب بود. امروزه این گونه نیست. پیشرفت در تکنولوژی تزریق رنگ به این معنی است که فرش های سفارشی برای هتل ها و مهمان نوازی به طور سریعتر و مقرون به صرفه تر است. فقط تخیل شما محدودیت را تعیین می کند.

پ

https://blog.egecarpets.com/explore/the-complete-guide-to-hospitality-carpets

 



:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

کفپوش اصطلاح کلی برای پوشش دائمی یک طبقه یا کار نصب خرید کفپوش چنین پوشش کف است. پوشش کف اصطلاحی است که به طور کلی هرگونه مواد تکمیل شده روی یک ساختار کف را برای ایجاد سطح راه رفتن توصیف می کند. هر دو اصطلاح به جای یکدیگر استفاده می شوند اما پوشش کف بیشتر به مصالح گشاد اشاره می کند.

مواد تقریباً همیشه به عنوان کف طبقه بندی می شوند شامل فرش ، لمینت ، کاشی و وینیل.


فهرست
1 زیر زمین
2 مواد کفپوش
2.1 فرش
2.1.1 روشهای نصب
2.1.2 زیرانداز فرش
2.2 کفپوش چوبی
2.3 لمینت
2.4 کفپوش ترکیبی
2.5 کفپوش سخت
2.5.1 بتن صیقلی
2.6 کفپوش مقاوم
2.7 کفپوش پلیمری بدون درز
3 کفپوش پایدار
4 ویژگی
5 همچنین ببینید
6 مراجع
زیر زمین
مقاله اصلی: زیرزمین
کف زیر کف را کفپوش می گویند که از کفپوش پشتیبانی می کند. کفهای فرعی خاص قیمت کفپوش pvc مانند کفهای شناور ، کفهای بلند یا کفهای سرپوشیده ممکن است بر روی زیر زمینی دیگر که مقاومت سازه ای را ایجاد می کند ، قرار داده شود. کفهای زیر طبقه (زیرزمینی) یا طبقه همکف در ساختمانهای بدون زیرزمین به طور معمول دارای طبقه زیرین بتنی هستند. کفهای فرعی (درجه بالای زمین) به طور معمول دارای یک زیر تخته سه لا هستند.

مصالح کف سازی
انتخاب مواد برای پوشش کف تحت تأثیر عواملی مانند هزینه ، استقامت ، عایق صوتی ، راحتی و تمیز کردن است. برخی از انواع کفپوش ها نباید از درجه پایین تر ، از جمله ورقه ورقه و چوب سخت به دلیل آسیب احتمالی ناشی از رطوبت ، نصب شوند.

طبقه زیر ممکن است به گونه ای به پایان برسد که بدون هیچ کار اضافی قابل استفاده باشد ، نگاه کنید به:

کف خشتی خشتی یا سفالی
طبقه همکف جامد ، تراز کردن سیمان / پوشاندن / لایه های گرانولیتی ، [1] بتن های اصلاح شده با پلیمر و لایه های ترازکننده / پوشیده. [2]
فرش
فرش یک پوشش کف نرم است که از الیاف فرش محکم یا الیاف منگنه ساخته شده است. فرش به پوشش دیوار به دیوار اشاره دارد ، در حالی که فرش به سادگی برای پوشاندن یک فضا استفاده می شود. این نوع کفپوش به طور معمول در داخل خانه استفاده می شود و می تواند در هر دو منطقه با رفت و آمد زیاد و کم استفاده شود. معمولاً 15 تا 18 سال طول می کشد تا نیاز به تعویض داشته باشد. کیفیت فرش معمولاً بر اساس وزن صورت یا تعداد الیاف موجود در اینچ مربع اندازه گیری می شود. هرچه وزن صورت بیشتر باشد ، فرش دارای رنگ فرش بیشتری خواهد بود. [3]

فرش ها دارای مواد مختلفی از جمله پشم ، نایلون ، الفین و پلی استر هستند.

انواع مختلفی از فرش مانند پیچش وجود دارد که معمولاً به آن بربر گفته می شود. فرش پیچشی از الیاف پیچ خورده ای تشکیل شده است که در پشت فرش قرار گرفته اند. معمولاً در مناطق کم تردد استفاده می شود. نوع دیگر فرش ، فرش های حلقه دار است که از الیاف حلقه ای تشکیل شده در پشت فرش تشکیل شده است. این نوع فرش معمولاً در مناطق پر رفت و آمد استفاده می شود زیرا تمیز کردن آن آسان است. [استناد لازم است]

چهار عرض مشترک برای کالاهای فرش وجود دارد: عرض 6 اینچ ، عرض 12 اینچ ، عرض 13 اینچ اینچ و عرض 15 اینچ. [نیاز به ذکر منبع]

روش های نصب
امروزه دو نوع اصلی نصب فرش وجود دارد: نصب بدون چسب و چسب مستقیم. نصب بدون تاک زمانی اتفاق می افتد که نوار چسبی در اطراف یک اتاق نصب شده و فرش بر روی نوارهای چسبی کشیده شده تا در جای خود ثابت بماند. قبل از این روش نصب ، فرش در طول نصب با منگنه چسبانده می شد ، به همین دلیل روش جدید نصب بدون چسب نامیده می شود. زیرا دیگر نیازی به میخ در وسط کف ندارید. چسب مستقیم هنگامی رخ می دهد که چسب مخصوص فرش را روی سطح بمالید و سپس فرش را روی چسب بچرخانید تا در جای خود ثابت بماند.

زیرانداز فرش
می توانید پد را در زیر فرش قرار دهید تا راحتی بیشتری ایجاد کرده و عایق صوتی ایجاد کند. سطح راحتی با توجه به نوع مواد استفاده شده ، که می تواند شامل فوم حافظه و رینگ رینگ لاستیکی باشد ، تعیین می شود. [استناد لازم است]

لایه فرش بر حسب تراکم بر حسب پوند رتبه بندی می شود. به عنوان مثال ، می توانید یک تخته فرش با تراکم 8 پوند بخرید ، که نرم تر از یک فرش با تراکم 10 پوند است. فرش های نرم تر برای راه رفتن احساس بهتری دارند اما دوام فرش را که بالای آن قرار دارد فدا می کنند. هرچه تخته فرش متراکم تر باشد ، عمر فرش بیشتر می شود. [استناد لازم است]

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Flooring



:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور
هنگام انتخاب نوع کفپوش دفتر ، فرش های اداری در بالای لیست  خرید موکت اداری بسیاری از مشاغل قرار دارند. با انتخاب طراحی درخشان ، کیفیت آکوستیک عالی و فراوانی مزایای دیگر که تمام جعبه های مناسب را بررسی می کند ، فرش های اداری همیشه یک انتخاب مناسب برای کفپوش تجاری هستند. با این حال ، این را از ما بگیرید که انتخاب فرش های اداری مناسب برای هر یک از پروژه های شما ممکن است به آسانی به نظر نرسد. گزینه های فوق العاده زیادی وجود دارد که عوامل زیادی را باید در نظر گرفت. بنابراین ، ما یک راهنمای جامع تهیه کرده ایم تا شما را در کل مراحل انتخاب بهترین فرش های اداری راهنمایی کند.
 
راهنمای نهایی فرش را بارگیری کنید
 
چرا فرش اداری یک انتخاب عالی برای فضاهای اداری است
فرش اداری با داشتن آزادی بیشتر و انعطاف پذیری بیشتر در خلاقیت و طراحی از هر نوع کفپوش دیگر ، انتخابی عالی برای هر پروژه طراحی اداری است. با استفاده از فناوری های جدید رنگ آمیزی با سرعت بالا ، تولیدکنندگان فرش سفارشی ابزارهایی را در اختیار شما قرار می دهند که تقریباً هر چیزی را روی مواد با کیفیت بالا و قیمت مناسب ایجاد کنید. کفپوش بخش مهمی از هر پروژه طراحی است که درصد عظیمی از فضای اداری را شامل می شود. فرش های اداری عالی شما را قادر می سازد تا با ایجاد طرحی که مارک موردنظر شما را مشخص می کند ، از این فضا به نفع خود استفاده کنید و فرش برای استفاده در دفتر به دلیل قابلیت جذب و بهبود ، کاربردی ترین انتخاب کفپوش برای محیط کار روزمره است. صدا در چیدمان دفتر باز
 
فرش های اداری-توسط-ege-in-kopenhagen
نحوه انتخاب بهترین فرش های اداری
طراحی فضای اداری می تواند یک فرآیند طولانی باشد که بخشی از آن شامل انتخاب فرش مناسب برای دفتر کار است. انتخاب فرش مناسب برای پروژه اداری بعدی شما مستلزم ارزیابی فضای کار و در نظر گرفتن عوامل متعددی است که می توانند بر انواع فرش تجاری تأثیر بگذارند. در هنگام انتخاب فرش برای مصارف اداری ، چند سوال را باید از خود بپرسید.
 
دوام فرش اداری چقدر طول می کشد؟
اول کار های مهم. مشخص کنید امید به زندگی فرش اداری چقدر باید باشد. یک قاعده کلی: هرچه مدت زمان اجاره بیشتر باشد ، کیفیت فرش بیشتر مورد نیاز است.
 
طول عمر یک فرش تجاری با کیفیت 10 تا 30 سال است و تا زمانی که به درستی نگهداری شود در حالت فوق العاده باقی می ماند.
 
فضاهای مختلف در دفتر چگونه استفاده می شود؟
در مرحله بعد ، میزان استفاده هر منطقه اداری را از نظر تردد پا و  قیمت موکت اداری جابجایی مبلمان تعیین کنید. دفاتر خصوصی و اتاقهای کنفرانس به دلیل استفاده متوسط ​​، ممکن است به سطوح پایین تری از تاب آوری فرش نیاز داشته باشند ، در حالی که راهروها و مناطق مشترک معمولاً استفاده سنگینی را دریافت می کنند. هنگام انتخاب بهترین فرش اداری برای دفتر کار ، این موارد مهم هستند که باید به آنها توجه کنید.
 
برای اطلاعات بیشتر در مورد ویژگی های عملکرد فرش های اداری مختلف برای سطوح مختلف استفاده ، بیشتر بخوانید.
 
این فرش در یک فضای اداری واقعی چگونه خواهد بود؟
نورپردازی می تواند فرش های اداری شما را بیش از یک مورد تحت تاثیر قرار دهد و ظاهر و ظاهر طرح شما را کاملاً تغییر دهد. گرفتن نمونه فرش اداری در محل به شما این امکان را می دهد که فرش را زیر نور دفتر مشاهده کنید و همچنین بینایی خود را در فضایی که کار می کند زنده کنید. مشتری شما به شما اعتماد می کند تا چیزی فوق العاده طراحی کنید ، پس چرا با آوردن چند نمونه فرش اداری برای نشان دادن شخص ، طعم استعداد خلاقانه خود را به آنها ندهید.
 
دفتر-فرش-الهام-توسط-ege
فرش اداری تجاری چقدر می تواند لکه هایی مانند ریختن قهوه را کنترل کند؟
انتخاب فرش های مختلف برای مناطق مختلف ، مانند کافه تریا ها و راهروها ، که باعث افزایش رفت و آمد زیاد و قهوه خورها می شود ، ضروری است. وقتی فردی به ناچار فنجان قهوه خود را می ریزد یا روی کفش هایش خاک می اندازد ، بهتر است رنگهایی انتخاب کنید که در محدوده متوسط ​​قرار گیرند و بتوانند تجمع روزانه خاک و لکه ها را روی فرش های اداری خاموش کنند.
 
آیا لکه بزرگی روی فرش های خود کشف کرده اید؟ برای راهنمایی تخصصی در مورد تمیز کردن لکه های فرش ، این راهنما را بخوانید.


:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور
عزیزم خیلی راه رو طی کردی "
 
چمن مصنوعی قبلاً برای مینی گلف ، زمین های ورزشی  خرید چمن مصنوعی و خانه های بازنشستگی سورئال اختصاص داشت. در حال حاضر این مورد توسط صاحبان خانه از ساحل به ساحل در نظر گرفته شده است. مردم به دنبال چشم اندازهایی هستند که از نظر نگهداری کم هستند و آب زیادی مصرف نمی کنند. و با اهمیت یافتن این الزامات ، کیفیت "چمن تقلبی" به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.
 
حتی در اینجا در پورتلند ، جایی که باران زیاد است و "اصالت" ارزش دارد ، تقاضا برای چمن های مصنوعی به سرعت در حال افزایش است.
 
قبل از اینکه JB Sod را خراب کرده و مصنوعی شوید ، مواردی وجود دارد که باید بدانید و در نظر بگیرید.
 
در اینجا 10 مورد وجود دارد که ممکن است شما را مجبور کند دوبار در مورد چمن مصنوعی فکر کنید:
قیمت من قصد ندارم این محل را دفن کنم ... سرمایه گذاری قابل توجهی در این زمینه انجام شده است. یک چمن مصنوعی که به درستی نصب شده است بیشتر شبیه حیاط آسفالت شماست تا چمن سنتی شما. انتظار می رود 20 تا 30 دلار برای فوت فوت بپردازید. بله ، چمنزار 1000 فوت مربعی بیش از 20 هزار دلار قیمت خواهد داشت. توجه داشته باشید که این فرض می کند چمن شما به درستی نصب شده است. اکثر نیست.
 
تعمیر و نگهداری کم ، نه تعمیر و نگهداری. بله ، چمن زنی مورد نیاز شما از 40 در سال به 0 خواهد رسید. با این حال ، اگر درختان در مجاورت خود دارید ، باید از برگ و بقایای آن پاک شود. چمن مصنوعی و حتی اگر این کار را نکنید ، چمن های تقلبی می خواهند گاهی اوقات چوب بزنند تا بهترین ظاهر خود را داشته باشند. هیچ برنامه ای برای آن وجود ندارد ، اما ما با هر نصب یک چنگک مخصوص ارائه می دهیم. یکی بگیر اینجا
 
پر کردن شما را می ترساند. یکی از آخرین مراحل هنگام نصب چمن مصنوعی ، استفاده از "پر کردن" است. این محصول به داخل چمن فیلتر می شود و وزن آن را کاهش می دهد و باعث می شود ظاهر بهتر و نرم تر روی پای شما ایجاد شود. اما شما در غار زندگی نمی کنید ، بنابراین در مورد خطرات پر شدن شنیده اید. خبر خوب این است که پر کننده "لاستیک خرده ریز" که باعث ایجاد مشکل شده است دیگر مورد استفاده قرار نمی گیرد. ما از یک محصول ماسه ای با روکش سرامیک استفاده می کنیم که کاملاً ایمن است.
 
پنجره هایی رو به جنوب دارید که در تابستان آفتاب کامل می گیرند. این یکی سخت است. ممکن است خورشید از پنجره ها بازتاب کرده و مقداری چمن را آب کند! این وضعیت به قدری رایج است که تحت ضمانت های سازنده چمن قرار نمی گیرد. این نیز به اندازه کافی رایج است که ما معمولاً می توانیم راهی را در اطراف آن طراحی کنیم.
 
درزها قسمت سختی هستند. اگر بیش از یک رول چمن برای چمن کاری شما مورد نیاز است ، محلی برای ملاقات رول ها وجود خواهد داشت. (درست مانند فرش در یک اتاق بزرگ.) تطبیق این دو و صاف کردن آنها سخت ترین قسمت نصب چمن مصنوعی است. این بدان معناست که شما احتمالاً نباید DIY کنید یا اولین پروژه چمن مصنوعی باشید که محوطه سازی شما تا به حال انجام داده است. اگر می خواهید چمن خود را نصب کنید ، این نوار مورد نظر شما است (و سپس دسته ای از فیلم های YouTube را تماشا کنید).
 
شبیه چمن قدیمی شما نیست. بهتر به نظر می رسد. و در حالی که یک چمن سنتی هیچ وقت بهتر از مدت کوتاهی پس از نصب به نظر نمی رسد ، چمن مصنوعی شما در 5 سال به همان اندازه عالی به نظر می رسد.
 
بچه ها آن را دوست دارند. پخش این مطالب حتی در زمستان التماس می شود. بنابراین اگر نمی خواهید بچه ها در حیاط شما بدوند ، به جای آن مقداری گرد و غبار پوست شکسته را نصب کنید. اما اگر می خواهید به چوب آینده خود اجازه دهید در طول سال فوتبال بازی کند ، چمن مصنوعی چیزی است که شما نیاز دارید.
 
زه کشی. شما نمی خواهید آب روزها زیر چمنزار شما بنشیند. در نهایت باعث ایجاد مشکلاتی در پایه ای که روی آن نصب شده است می شود. بنابراین ، بسته به درجه حیاط شما و میزان تخلیه خاک شما ممکن است نیاز به نصب زهکشی در زیر داشته باشیم. یک تخلیه ساده فرانسوی با لوله راه راه که به یک چاه خشک منتهی می شود ، باید این کار را انجام دهد.
 
این رنگ برای همیشه دوام نخواهد آورد (اما چه خواهد شد؟) مقاومت در برابر سبز عمیق چمنزار سخت است. اما در نهایت آن رنگ شروع به محو شدن می کند. چمن Ross NW Watergardens نصب شده دارای 10 سال ضمانت رنگ است. پس رنگ چقدر دوام می آورد؟ 20 سال دیگر از من بپرسید.
 
حسادت برای محله بد است. چمن بی عیب و نقص شما (که نیازی به چیدن ، آبیاری ، کود دهی ، هوادهی ، آبشویی و غیره ندارد) مطمئناً توجه همسایگان شما را به خود جلب می کند. آیا آنها می توانند کنترل کنند که حیاط شما چقدر بهتر است؟
 
پاداش: نگرانی های قانونی در مورد پایان عمر در مورد چمن مصنوعی وجود دارد. این صنعت ادعا می کند که می توان آنها را بازیافت کرد ، اما در حقیقت آنها نمی توانند باشند یا نیستند. اکثریت قریب به اتفاق چمن مصنوعی به محل دفن زباله ختم می شود.
 
اکنون که حقیقت را در مورد چمن های مصنوعی می دانید ، می توانید انتخاب آموخته ای داشته باشید: چمن سنتی یا مصنوعی؟ (شاید حتی بدون چمنزار.)
 
حالا چی؟ برای شروع با طراح چشم انداز پورتلند تماس بگیرید! یا این منابع بزرگ اطلاعات چمن مصنوعی را بررسی کنید:
 
صفحه آمازون چمن مصنوعی ما
 
وبلاگ سبز آبشار
 
شورای چمن مصنوعی
 
گالری عکس Forever Lawn
 
چقدر می توانید در مصرف آب صرفه جویی کنید؟
 
نصب چمن مصنوعی پورتلند
افشاگری: rossnwwatergardens.com یک شرکت کننده در برنامه Amazon Services LLC Associates Program است ، یک برنامه تبلیغاتی وابسته که به منظور فراهم آوردن وسیله ای برای سایت ها برای دریافت هزینه تبلیغات با تبلیغات و پیوند دادن به amazon.com طراحی شده است.
 
وقتی روی پیوندهای ما کلیک کنید و خرید کنید ، ممکن است کمیسیون دریافت کنیم. با این حال ، این روی ما تأثیر نمی گذارد
 


:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

12 مارس 2018

 

فرش طرح دار در اتاق نشیمن

فرش نوعی کفپوش است که از الیاف بافته شده ساخته می شود قیمت موکت و در انواع سبک ها ، الگوها و رنگ ها وجود دارد. فرش به دلیل داشتن سطح بالشتک ، صدا را جذب می کند ، گرمای بیشتری می بخشد و سطحی بدون لغزش را به شما ارائه می دهد. فرش نه تنها یکی از مقرون به صرفه ترین محصولات کفپوش است ، بلکه اکثر آنها با استاتیک ، لکه و مقاوم در برابر خاک درمان می شوند و تمیز کردن و نگهداری آنها بسیار آسان می شود.

 

فرش خاکستری طرح دار در اتاق نشیمن

فرش به هر حال از چه چیزی ساخته شده است؟

فرش از الیاف نایلون ، پلی استر ، الفین یا پشم بافته شده است. برای اطمینان از یک فرش با دوام و با کیفیت ، تعداد پیچ ​​و تاب بیشتر الیاف و حجم تراکم بیشتر تارها را در نظر بگیرید.

 

هر یک از این الیاف مزایای فردی را ارائه می دهند.

انتخاب فیبر بستگی به آنچه می خواهید در فضای خود به دست آورید.

انواع مختلف الیاف فرش چیست؟

چهار نوع الیاف فرش وجود دارد. نایلون ، پلی استر ، الفین و پشم. برای انتخاب الیاف فرش مناسب ، باید عملکرد هر اتاق و نحوه زندگی در آن را در نظر بگیرید.

 

نایلون با دوام ترین و مقاوم ترین لکه فرش است و برای خانه هایی که حیوانات خانگی و کودکان دارند ایده آل است. نایلون برای مناطق پر تردد ، مانند راهروها و پله ها مناسب است.

پلی استر ظاهر و ظاهر لوکس را ارائه می دهد و برای اتاقهایی که حجم عادی رفت و آمد دارند ایده آل است.

الفین دارای مقاومت عالی در برابر لکه و رطوبت است و برای مصارف تجاری توصیه می شود.

پشم به خوبی ساخته شده است ، دارای ویژگی های خرید موکت طبیعی مقاومت در برابر خاک است و برای مدت زمان طولانی عالی به نظر می رسد. اگر ظاهر مهم است ، توجه داشته باشید که پشم به دلیل زیبایی اش مورد پسند است!

فرش بژ با نیمکت سبز

مزایای فرش چیست؟

فرش نرمی و زیبایی شگفت انگیزی به اتاق می بخشد.

طیف گسترده ای از رنگ ها و الگوها برای انتخاب وجود دارد.

فرش از الیاف متنوعی ساخته شده است که هر کدام ویژگی های متفاوتی را برای فضای شما ارائه می دهند.

فرش رنگ روشن در اتاق خواب اصلی

 

اگر فرش را در نظر دارید ، مارک های زیبای فرش ما را مرور کنید ، یا اگر فرش های شما نیاز به نظافت دارند ، بهترین نکات مراقبت از فرش ما را بیاموزید.

 

تصویر فرم وبلاگ

رویاهای کفپوش خود را تجسم کنید

آیا می خواهید پیش نمایشی از ظاهر طبقات جدید در خانه خود داشته باشید؟ از تجسم کننده اتاق ما ، My Floor Style استفاده کنید. عکسی از اتاق خود بارگذاری کنید ، ترجیحات سبک خود را انتخاب کنید و به صورت مجازی به هر یک از سبک های مختلف کفپوش نگاه کنید. با سبک طبقه من ، وجود ندارد

 

https://gamantj.com/moquette-type/



:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور
  • حاوی عصاره نارگیل
  • بسته 25 عددی
  • حاوی انواع ویتامین های E و پروویتامینB5
  • دارای گلیسیرن و مواد نرم کننده پوست
  • پاک کننده ی انواع مواد آرایشی ضد آب
  • مناسب چشمها، لب ها و پوست صورت
  • فاقد چربی
  • از نظر پوستی تایید شده است
  • مخصوص پوستهای خشک
  • نرم، لطیف و صاف کننده پوست
  • عدم تحریک پوست
فروشنده:
 
ماه رو مارکت
 
 
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
 
 
ارسال توسط ماه رو مارکت
  • ارسال توسط پست
  • ارسال توسط پیک
 

21,000 تومان

 
 

امکان تحویل اکسپرس

 

7 روز هفته

 

پرداخت آنلاین

 

ضمانت اصل بودن کالا

توضیحات

دستمال مرطوب آرایش پاک کن میکاپ رز یکی از انتخاب های ضروری برای هر خانم ایرانی است که به سلامت پوست خود اهمیت می دهد. با استفاده از این محصول می توانید در هر زمانی شروع به پاک کردن تمام یا قسمتی از میکاپ خود کنید، بدون اینکه نگران ایجاد حساسیت یا قرمز شدن پوست باشید.
این دستمال با رایحه هندوانه وارد بازار شده است که با عطری لطیف، حس و حال شما را دگرگون خواهد کرد.

از فواید استفاده از دستمال مرطوب آرایش پاک کن میکاپ رز مدل هندوانه به موارد زیر می توان اشاره کرد:
– تمیز کردن منافذ پوست و از بین ناخالص های و چربی های زاید زیر پوست.
– پاک کردن آرایش چشم و صورت. ریمل، سایه، رژ لب، پنکیک و کلیه موارد آرایشی ضد آب، بدون تحریک پوست.
– آبرسانی پوست به وسیله بافت های فوق العاده نرم که با ترکیبی پیچیده از عصاره هندوانه، ویتامین E، پرو ویتامین B5، گلیسیرین و سایر ترکیبات نرم کننده تولید شده است.
– فرمول های پیشرفته در عرض چند ثانیه عمل می کند و در هر زمان احساس لطافت، طرافت و پوستی صاف و تمیز را به شما هدیه می دهد.
– این محصول فاقد هرگونه روغن است.
– این محصول توسط متخصصین درماتولوژی (پزشکی پوست) مورد تایید قرار گرفته است.
– 25 برگ (18*18/5 سانتیمتر)

 

 
Category Tags 


:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

 

بهترین سمعک در اهواز

بهترین شنوایی سنجی در اهواز

شنوایی سنجی در اهواز

سمعک در اهواز

خرید سمعک در اهواز

 

در این مقاله در مورد وزوز گوش، راه های درمان آن و روش های قطعی درمان وزوز گوش (Tinnitus treatment) صحبت خواهیم کرد. پیش از پرداختن به درمان وزوز گوش لازم است بدانیم وزوز گوش چیست و علت های بوجود آمدن چه می باشد.

 

درمان وزوز گوش

 

وزوز گوش چیست؟

درمان وزوز گوش صدایی بدون منشاء خارجی می باشد که ممکن است در هر نقطه­‌ای از سر یا در یک گوش یا هر دو گوش شنیده شود .این حالت به خودی خود یک بیماری نمی باشد، اما می تواند نشانه‌ای از ایجاد مشکلات جدی برای فرد باشد.
تقریباً در اکثر موارد، درمان وزوز گوش یک صدای ذهنی است، به این معنی که فقط فردی که دچار مشکل شده می‌تواند این صدا را بشنود البته بدین معنا نمی باشد که این صدا نتیجه ی تخیل فرد است.

رایج‌ترین نوع درمان وزوز گوش با شنیدن صدای ثابت زنگ همراه است. وزوز گوش یا سوت گوش ممکن است متناوب یا پیوسته شنیده شود و بلندی صدای وزوز هم می‌تواند متغیر باشد .هر چند وزوز گوش یا سوت کشیدن گوش می‌تواند برای فرد ناراحت کننده باشد، این شرایط معمولاً نشانه‌ای از ایجاد مشکلات جدی برای فرد نیست.

در موارد شدیدتر درمان وزوز گوش ممکن است باعث ایجاد مشکلاتی در تمرکز و خوابیدن شود. همچنین ممکن است باعث ایجاد اختلال در کار و روابط شخصی فرد شده و حتی منجر به اختلالات روانی گردد.
اگرچه وزوز گوش معمولا با کم شنوایی همراه است، اما توجه داشته باشید که آن باعث کم شنوایی نمی‌شود و کم شنوایی نیز باعث بوجود آمدن درمان وزوز گوش نمی شود.

درمان وزوز گوش خود یک بیماری نیست، بلکه نشانه‌ای از یک اختلال مزمن، مانند از دست دادن شنوایی مرتبط با سن، آسیب شنوایی یا اختلال در سیستم گردش خون و مواردی از این قبیل می باشد که در ادامه آنها را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

 

پیشنهاد میکنیم صفحه دلایل وزوز گوش را نیز بخوانید

 

انواع وزوز گوش

به طور کلی درمان وزوز گوش و درمان وزوز گوش به دو دسته تقسیم می گردد که هر کدام علت ها درمان های مربوط به خود را دارند و در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.

  1. وزوز ذهنی:

    وزوز ذهنی صدایی است که فقط و فقط توسط خود فرد شنیده می شود و توسط اطرافیان قابل شنیدن نمی باشد. این حالت شایع ترین نوع از وزوز گوش (Tinnitus treatment) می باشد و هیچ گونه منبع خارجی ندارد و منبع این صدا کاملا درونی می باشد. به همین علت این نوع وزوز قابلیت ثبت و ارزیابی دقیق توسط آدیولوژیست ندارد لذا آدیولوژیست برای شناسایی آن از تعابیر خود بیمار راجع به بلندی و زیر و بمی صدای وزوز درون گوشش استفاده می کند با این وجود امروزه روش هایی در جهت غلبه بر صدای وزوز ذهنی فرد و کاهش تاثیرات ناخوشایند آن روی زندگی فرد وجود دارد.

  2. وزوز عینی:

    وزوز عینی حالتی بسیار نادر می باشد و افراد کمی به این نوع از درمان وزوز گوش دچار می گردند و می‌تواند بر اثر اختلالات عروقی، ناهنجاری‌های استخوانی گوش میانی یا انقباضات عضلانی ایجاد شود. این حالت همانطور که مشخص است توسط سایرین نیز قابل شنیدن است لذا آدیولوژیست می تواند آن را ارزیابی کرده و شدت و زیر و بمی آن را بررسی کند. این نوع وزوز به طور کلی با درمان های پزشکیقابل درمان است.

درمان وزوز گوش

علت های وزوز گوش

یکی از رایج ترین دلایل درمان وزوز گوش آسیب دیدن یا از بین رفتن سلول های شنوایی می باشد که این سلول ها در ناحیه حلزونی داخل گوش قرار گرفته اند.
این آسیب می تواند به علت افزایش سن باشد که یک فرایند عادی است و به دلیل کاهش عملکرد فیبرهای عصبی، شنوایی با افزایش سن ،کاهش می‌یابد و معمولا در حدود ۶۰ سالگی آغاز می شود. به این نوع کاهش شنوایی پیر گوشی گفته می شود.

همچنین ممکن است وزوز گوش به دلیل قرار گرفتن طولانی مدت در معرض صدای بلند باشد. مانند صدای ها حاصل از تجهیزات سنگین، سلاح های گرم و اره های برقی. این صداهای بلند در بلندمدت می توانند به سلول‌های حسی مویی در گوش که موجب انتقال صدا به مغز می‌شوند، آسیب برساند.

در بسیاری از مواقع از دست دادن شنوایی در افراد با وزوز گوش همراه می شود. همچنین تحقیقات انجام شده در این حوزه حاکی از آن است که از دست دادن توانایی شنیدن برخی طول موج های خاص ممکن است باعث ایجاد تغییر در فرایند تحلیل صدا در مغز و ایجاد صدای وزوز در گوش شود. به این ترتیب وزوز گوش خود می‌تواند روشی باشد که مغز برای انعکاس شرایط مربوط به ناتوانی در شنیدن یک صدای خاص به کار میگیرد.

ناگفته نماند که مصرف برخی داروهای خاص مانند آسپیرین، ایبوپروفن، داروهای آنتی‌بیوتیک خاص و داروهای ادرارآور نیز میتواند باعث کاهش قدرت شنوایی شده و با وارد کردن آسیب به ناحیه میانی گوش باعث شنیدن صدای وزوز شود.

از دیگر دلایل وزوز گوش میتوان به موارد زیر اشاره کرد. پس از بیان این موارد به سراغ روش های قطعی وزوز گوش خواهیم رفت.

  • صداهای خیلی بلند (مانند انفجار یا شلیک تفنگ)
  • تجمع زیاد جرم گوش
  • آسیب‌دیدگی در ناحیه سر و گردن
  • عفونت گوش
  • وارد شدن یک ماده خارجی یا تماس مخاط گوش با پرده شنوایی
  • مشکلات مربوط به لوله شیپوری (عفونت گوش میانی)
  • مشکلات مفصل گیجگاهی  (TMJ)
  • سفت شدن استخوان‌های میانی گوش (حاصل از بیماری اتواسکلروز که یک بیماری ارثی می باشد)
  • وارد شدن ضربه به سر و صدمه دیدن سر و گردن (معمولا مشخصه این گونه حالت ها وزوز گوش به صورت یک طرفه می باشد)
  • بیماری هایی از قبیل فشار خون بالا، بیماری‌های قلبی عروقی، کم خونی و … (به طور کلی هر بیماری ای که موجب اختلال در جریان خون بشود میتواند باعث ایجاد وزوز در گوش گردد)
  • ابتلا به دیابت


:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

 

این یک سوال رایج در مورد چمن مصنوعی است ، به ویژه از زهکشی چمن مصنوعی مشتریانی که دارای چمن هایی هستند که رو به خورشید نیستند و نمی توانند آب را جذب کنند. با استفاده از چمن مصنوعی نیازی به نگرانی در مورد تخلیه آب نیست ، چمن های مصنوعی آب را تخلیه می کنند گویی علف معمولی است و حتی در برخی موارد بهتر است.

پس از برداشتن چمنزار موجود به عمق بین 60 تا 80 میلی متر ، یک زیر پایه شامل سنگ آهک نوع 1 و سپس یک لایه از گرد و غبار گرانو پخش می شود. سنگ آهک متخلخل ترین نوع سنگدانه است زیرا از مواد نفوذپذیر ساخته شده است. این کل سطح چمن را در سطح یکنواخت و یکنواخت پوشش می دهد و از یک منبع تخلیه پایدار برای سالهای آینده اطمینان می دهد.

رول چمن با پشتی سوراخ دار ساخته می شود که در ارتفاع شمع پنهان شده و هنگام قرار گرفتن قابل مشاهده نیست. آب به سادگی از طریق این حفره ها به داخل پایه کل جمع می شود.

به همین دلیل ، چمن های مصنوعی نسبت به چمن های معمولی به سرعت خشک می شوند.

پرسش های مرتبط
آیا می توانید چمن مصنوعی را روی نمد سقف نصب کنید؟
آیا می توانید چمن مصنوعی را روی بتن بگذارید؟
آیا Trulawn گزینه مالی ارائه می دهد؟
آیا Trulawn خدمات محوطه سازی دیگری ارائه می دهد؟
شریک Trulawn چیست؟
سوال ذکر نشده است؟
اگر سوالی دارید که نتوانسته اید پاسخ آن را بیابید ، می توانید مستقیماً از ما بپرسید و به ما در بهبود سوالات متداول خود کمک کنید.

لطفا توجه داشته باشید. اگر مایل به نقل قول هستید ، لطفا از فرم درخواست نصب ما استفاده کنید.

مرا به فرم استعلام ببرید

- یا -

 

https://www.trulawn.co.uk/faq/artificial-lawns-water-drainage/#:~:text=With%20artificial%20grass%20there%20is,even%20better%20in%20some%20cases.&text=Water%20simply%20drains%20straight%20through,quickly%20compared%20to%20regular%20lawns.



:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

 

افزودن فرش به اتاق گاهی اوقات تغییر بزرگی به نظر می رسد. با این حال ، موکت آمفی تئاتر  مزایای ظریف زیادی برای افزودن فرش به فضای زندگی وجود دارد. فرشها علاوه بر زیبا بودن در پا گذاشتن و شکستن بافتهای بصری یک کف برهنه ساده ، می توانند فضای آنها را به طرز عالی تغییر دهند.

آنها به اتاق آکوستیک کمک می کنند
یکی از اولین مزایای تزئین خانه با فرش ، تغییر مشخص در آکوستیک است. در حال حاضر ، استفاده از رنگ های خنثی ، تزئینات ساده ، حداقل دیوارپوش ها و فقط چند تکه مبلمان ، ظاهری کم رنگ است. ایده اینجا ایجاد فضایی آرام و آرام است. با این حال ، تمام مناطق باز و سطوح خالی می توانند فضایی کمتر از آرام ایجاد کنند که شبیه آمفی تئاتر است. همانطور که افزودن تخته های آکوستیک به دیوار استودیو ، پژواک را کاهش می دهد ، افزودن یک فرش به کف شما ، بسیاری از سر و صدای محیط اطراف را جذب می کند.

آنها فضا را گرم می کنند
هرکسی که قبلاً کف برهنه داشته است می داند که چقدر می تواند سرد شود. در حقیقت ، پرش از فرش های استراتژیک برای عبور از یک اتاق با خیال راحت بدون لمس کف سرد ، یک تاکتیک رایج برای بقا در بسیاری از ماه های زمستان است. در حالی که سردی ممکن است دلیلی برای کنار گذاشتن کفپوش های چوبی سخت نباشد موکت کف سالن همایش ، می توانید با فرش زیبا به دمای اتاق کمک کنید. مزایای تزئین با فرش بسیار است ، اما گرما دلیل اصلی اکثر مردم است. فرش گرما را بسیار کارآمدتر از سرما نگه می دارد ، بنابراین فرش حتی در فضایی بسیار سرد نیز راحتی را ایجاد می کند. هیچ چیز به این خوبی نیست که از چوب چوبی سرد کنار رفته و روی یک فرش مخمل خواب دار زیبا بروید.

آنها دکوراسیون را با هم گره می زنند
دکوراسیون اتاق چیزی است که بسیاری از ما بدون در نظر گرفتن سبک ، به آن اهمیت می دهیم. چیدمان یک فضا به شیوه ای زیبا و دوست داشتنی عملاً نوعی مدیتیشن است. ابتدا دیوارها و سقف ها رنگ آمیزی می شوند تا با پالت رنگ انتخاب شده مطابقت داشته باشند. سپس تزئینات و مبلمان با دقت اضافه می شوند تا پالت انتخاب شده را تقویت کرده و بافت و فرم آن را تقویت کنند. با این حال ، کف اغلب از تصویر خارج می شود ، زیرا کاری برای انجام دادن وجود ندارد. با این حال ، قرار دادن یک فرش روی زمین ، به خانه دار زرنگ اجازه می دهد تا مضمون بقیه اتاق را گره بزند. هنگام جستجوی ایجاد تعادل ایده آل ، موارد زیادی را باید از نظر قرار دادن فرش در نظر گرفت. با ترکیب مکان با انتخاب دقیق رنگ ، شمع و طرح ، می توانید ظاهر اتاق را تا حد زیادی بهبود بخشید.

جستجو کردن
پستهای اخیر
نشانه هایی که نشان می دهد زمان تعویض سقف شما فرا رسیده است
بهترین موارد برای خلاص شدن از شر هنگام کوچک شدن
نحوه تنظیم چک لیست سالانه نظافت خانه
فواید نور طبیعی در خانه شما
چگونه می توان یک مسیر پیاده روی ضعیف را بهبود بخشید

 

https://www.newenglandhomeshows.com/the-advantages-of-decorating-your-home-with-rugs/



:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

مبدل حرارتی صفحه ای که غالباً مبدل حرارتی صفحه و قاب نامیده می شود ، از چارچوبی تشکیل شده است که صفحات انتقال حرارت را در خود نگه می دارد. یک بسته صفحه از صفحات فلزی راه راه با دریچه برای رسانه در یک قاب تراز شده و با پیچ و مهره فشرده می شود. صفحات یک سری کانال برای دو رسانه تشکیل می دهند.
مبدلهای حرارتی صفحه واشر دار
مبدل حرارتی صفحه ای واشر دار از تعدادی ورق فلزی راه راه نازک تشکیل شده است که توسط پیچ و مهره های درون یک قاب به هم فشرده می شوند. هر صفحه مجهز به یک سیستم واشر دوتایی است که سیالات را از محیط اطراف و همچنین بین دو محیط آب بندی می کند. سیستم آب بندی همچنین سیالات را به مجموعه ای از کانال های موازی هدایت می کند ، به طوری که یکی از سیالات در کانال های شماره فرد جریان می یابد در حالی که سیال دیگر در کانال های زوج در الگوی جریان ضد جریان جریان می یابد. الگوی راه راه صفحات به صفحه استحکام می بخشد و سطح را افزایش می دهد در حالی که تلاطم سیالات جاری بر روی آن را القا می کند. وقتی صفحات به هم فشرده می شوند تا تماس فلزی بین الگوهای راه راه ایجاد شود ، تعداد زیادی از نقاط تماس ایجاد می شود و به طراحی استحکام می بخشد. به این ترتیب می توان فشارهای زیاد را با ضخامت صفحه نسبتاً نازک کنترل کرد. سایر ویژگی ها عبارتند از:
طراحی فشار خلا تا 450 psig ASME.
دمای طراحی از -10 تا 350oF (-23 تا 177oC).
محدوده محصول (میزان جریان) 0 تا 20000 گال/دقیقه
طرحهای پیشرفته قابها ، صفحات و واشرها به مبدلهای حرارتی صفحه واشر اجازه می دهد تا تقریباً برای هر کاربردی در محدوده فشار و دما مورد استفاده قرار گیرد. طراحی صفحه اجازه می دهد تا مایعات رسوب دهنده و تمیز مورد استفاده قرار گیرد و طیف وسیعی از مواد صفحه ، در ترکیب با مواد واشر با کارایی بالا ، به پردازنده ها اجازه می دهد تقریباً بیشتر مایعات را کنترل کنند.

مبدلهای حرارتی ورق جوش داده شده
با بالغ شدن فن آوری مبدل حرارتی صفحه ای واضح ، مشخص شد که خرید مبدل حرارتی طراحی واشر دار ، تکنولوژی صفحه را در بسیاری از فرآیندهای صنعتی محدود کرده است. برای برآوردن این تقاضا ، طیف گسترده ای از طرح های مبدل حرارتی ورق جوش داده شده برای برآوردن الزامات مختلف فرایند ، توسعه داده شد. مبدل های حرارتی ورق های جوش داده شده از اصول یکسانی با واشر خود استفاده می کنند اما از جوش فیوژن برای بستن کانال جریان سیال به جای واشر استفاده می کنند. نتیجه یک بسته صفحه انتقال حرارت به طور کامل جوش داده شده است.
در حالی که مزایای طراحی صفحات راه راه را شامل می شود ، مبدل های حرارتی صفحات جوش داده شده مزایای دیگری را ارائه می دهند که دامنه عملکرد فناوری صفحه را افزایش می دهد. آنها عبارتند از:

فشار طراحی تا 600 psig (50 bar) و دمای طراحی تا 650oF (343oC).
هزینه های تعمیر و نگهداری پایین زیرا تعویض واشر مورد نیاز نیست.
پیکربندی دسترسی آسان و تمیز کردن در هر دو طرف را امکان پذیر می کند.
مقاومت بالا در برابر خستگی حرارتی و مکانیکی برای کاربردهای چرخه ای.
ایمنی و قابلیت اطمینان بهبود یافته است.

https://www.process-heating.com/articles/85221-a-look-at-plate-heat-exchangers



:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

پیکربندی صفحه و قاب از صفحات مخصوص ، با محصول جایگزین و اواپراتور صفحه ای کانال های گرمایش استفاده می کند. صفحات توسط واشرهایی که در شکاف های مخصوص طراحی شده اند و نیازی به چسب ندارند ، مهر و موم می شوند. این واشرها را می توان بدون ابزار خاصی درج و خارج کرد.


اواپراتور بشقاب
بررسی اجمالی
محصولات مرتبط
محصولات خدمات
با ما تماس بگیرید
نقل قول بگیرید
بشقاب تبخیر کننده -01
عمل
محصوالت محصول و وسایل گرمایشی به صورت معکوس از طریق گذرگاه های مربوطه منتقل می شوند. فواصل مشخص صفحات در ارتباط با صفحات خاص باعث ایجاد تلاطم شدید می شود که منجر به انتقال حرارت مطلوب می شود.

انتقال شدید گرما باعث می شود تا محصول جوشانده شود در حالی که بخار تشکیل شده مایع باقی مانده را به عنوان یک فیلم در حال افزایش به مجرای بخار بسته صفحه هدایت می کند. مایع و بخار باقی مانده در جدا کننده گریز از مرکز پایین دست جدا می شوند. مجرای ورودی گسترده و حرکت رو به بالا توزیع مطلوب را در سطح مقطع کل مبدل حرارتی تضمین می کند.

ویژگی های خاص
استفاده از وسایل گرمایشی مختلف - به دلیل هندسه صفحات ، سیستم پلیت بریز  را می توان هم با آب گرم و هم با بخار گرم کرد.
کیفیت بالای محصول - به دلیل تبخیر ملایم و یکنواخت در حین کار با یک گذر.
فضای کمی مورد نیاز است - به دلیل طراحی فشرده ، خطوط اتصال کوتاه و ارتفاع کلی کوچک حداکثر. 4 - 6 متر
نصب آسان که به زمان کمی نیاز دارد - به دلیل واحدهای ساختمانی از پیش مونتاژ شده و قابل حمل.
میزان تبخیر انعطاف پذیر - با افزودن یا حذف صفحات.
سهولت نگهداری و نظافت - زیرا بسته های بشقاب را می توان به راحتی باز کرد.

 

https://www.gea.com/en/products/evaporators-crystallizers/evaporator-clean-vapor-recover-gas-distilling/plate-evaporator.jsp



:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

مبدل حرارتی صفحه ای نوعی مبدل حرارتی است که از صفحات فلزی برای انتقال حرارت مبدل حرارتی صفحه ای پلیت بین دو سیال استفاده می کند. این یک مزیت عمده نسبت به یک مبدل حرارتی معمولی دارد زیرا مایعات در سطح بسیار بزرگتری قرار می گیرند زیرا مایعات روی صفحات پخش می شوند. این امر باعث انتقال حرارت می شود و سرعت تغییر دما را تا حد زیادی افزایش می دهد. در حال حاضر مبدل های حرارتی صفحه ای متداول هستند و از نسخه های لحیم کاری بسیار کوچک در بخش های آب گرم میلیون ها دیگ بخار ترکیبی استفاده می شود. بازده انتقال حرارت بالا برای چنین اندازه فیزیکی کوچکی ، جریان آب گرم داغ (DHW) دیگهای بخار ترکیبی را افزایش داده است. مبدل حرارتی صفحه ای کوچک تأثیر زیادی در گرمایش خانگی و آب گرم دارد. نسخه های تجاری بزرگتر از واشر بین صفحات استفاده می کنند ، در حالی که نسخه های کوچکتر تمایل به لحیم کاری دارند.

مفهوم مبدل حرارتی استفاده از لوله ها یا سایر ظروف نگهدارنده برای گرم کردن یا سرد کردن یک مایع با انتقال حرارت بین آن و سیال دیگر است. در بیشتر موارد ، مبدل شامل یک لوله پیچ خورده حاوی یک سیال است که از محفظه حاوی سیال دیگر عبور می کند. دیوارهای لوله معمولاً از فلز یا ماده دیگری با رسانایی حرارتی بالا ساخته شده اند تا مبادله را تسهیل کنند ، در حالی که پوشش بیرونی محفظه بزرگتر از یک پلاستیک ساخته شده یا با عایق حرارتی پوشیده شده است تا از خروج گرما جلوگیری شود. مبدل

مبدل حرارتی صفحه ای (PHE) توسط دکتر ریچارد سلیگمن در سال 1923 اختراع شد و روشهای گرمایش و سرمایش غیر مستقیم مایعات را متحول کرد. [1] دکتر ریچارد سلیگمن APV را در سال 1910 با عنوان شرکت کارخانه آلومینیوم و کشتی محدود ، یک شرکت متخصص تولید کننده کشتی های جوش داده شده برای تجارت آبجوسازی و روغن های گیاهی تأسیس کرد.

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Plate_heat_exchanger



:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

قانون مصنوعی ویژه برای مهد کودک
فناوری تولید چمن مصنوعی به طور مداوم بهبود یافته و ابداع شده است. چمن مصنوعی مهد کودک در عین حال ، تعداد بیشتری از مهدکودک ها از روسازی چمن مصنوعی استفاده کرده اند که برای زمین بازی مناسب است. دارای مشخصات اصلی زیر است:

1. ایمنی ، حفاظت از محیط زیست ، مقاوم در برابر شعله. چمن مخصوص مهد کودک با مواد محیطی ، دارای شعله بازدارنده بسیار قوی است ، حاوی فلزات سنگین نیست ، اساساً با فرمالدئید و آسیب های مختلف ناشی از اشعه به کودکان پایان می دهد.

2. تمیز است و دارای باکتریوستاز قوی است. ابریشم چمن مصنوعی کودکستان چمن مصنوعی مهد کودکی مهد کودک همه از مواد جدید استفاده می کنند ، بدون استفاده از مواد تجدید پذیر. درمان با اشعه ماوراء بنفش ، می تواند ضد رسوب ، ضد باکتری ، ضد استاتیک ، بدون جاروبرقی ، تمیز کردن آسان ، حتی اگر کودک روی چمن خزیده باشد ، تماس با پوست و چمن نیازی به نگرانی زیاد ندارد.

3. طراحی علمی ، استفاده راحت. چمن مخصوص در مهد کودک با استفاده از ساختار سیستم ارگونومیک منحصر به فرد ، نرم و راحت ، تا حد زیادی فشار طولانی مدت را در پشت ، پاها ، مچ پا کاهش می دهد ، سقوط تصادفی دارای یک بافر عالی است.

4. تکنولوژی پیشرفته ، نیروی کشش قوی. چمن مصنوعی مهد کودک گرین سیتی فن آوری آماده سازی منحصر به فرد و ارتفاع چمن 35 MM-40 MM برای ایجاد نیروی کششی قوی ، برای جلوگیری از کشیدن چمن از مسائل ایمنی کودکان.

5. مقاوم و مقاوم در برابر پیری. دارای خواص قوی ضد پیری است.

6. شکل زیبا ، برای کمک به رشد. چمن مصنوعی در مهد کودک از چمن الگو و چمن سبز با تصاویر کارتونی مختلف ، گل ، پرندگان ، حشرات ، ماهی ، ماهی و علف تشکیل شده است.

این را به اشتراک بگذارید:

نظر بدهید (همه فیلدها الزامی است)
نام
نام
 {'blogs.comments.email' | t}
پست الکترونیک
 اظهار نظر
چی دوست داری بگی؟
 
پست های مربوط به وبلاگ
استفاده و نگهداری چمن مصنوعی
استفاده و نگهداری چمن مصنوعی
توسط GOLDEN MOON | 27 جولای 2021 |

نحوه پر کردن چمن مصنوعی با ماسه کوارتز و ذرات لاستیک
نحوه پر کردن چمن مصنوعی با ماسه کوارتز و ذرات لاستیک
توسط GOLDEN MOON | 12 دسامبر 2020 |


جاده اسپانولی 290

ملویل ، نیویورک 11747

917-480-0199
درباره ما
درباره ما
با ما تماس بگیرید
سوالات متداول
وبلاگ ها
ضمانتنامه
مارک و گواهی ایمنی
وابسته
خدمات مشتری
شرایط استفاده از خدمات
سیاست حفظ حریم خصوصی
سیاست حمل و نقل
روش پرداخت
سیاست بازپرداخت
حقوق مالکیت معنوی
سفارشتان را پیگیری کنید
خدمات با کیفیت
ارسال سریع رایگان

زمان پردازش: 1-2 روز.

 

https://www.goldenmoongarden.com/blogs/news/special-artificial-lawn-for-kindergarten



:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

قرار دادن چمن مصنوعی در بین بتن ، سنگفرش ، چمن مصنوعی بین سنگ چسب می تواند زیبایی پروژه های طراحی را بزرگ کند. قرار دادن نوارهای چمن مصنوعی بین این نوع پوشش های سخت می تواند چالش برانگیز باشد. اگر برنامه نصب قبل از نصب برنامه ریزی نشده باشد ، نتیجه نهایی می تواند یک کابوس باشد.

من بسیاری از شرکتها را برای نصب "روبان چوبی" آموزش داده ام ، اما همچنین پیمانکاران نصب چمن مصنوعی بین سنگ را به دلیل عدم اطلاع از روش مناسب برای نصب نوارهای چمن مصنوعی ، کل پروژه را حذف کرده ام. قبل از انجام چنین پروژه ای ، باید روند آن را درک کنید. اگر این فرآیند به درستی برنامه ریزی و برآورد نشود ، ممکن است هزاران دلار ضرر کنید.

"اجازه ندهید عامل ضایعات به دشمن کیف پول شما تبدیل شود." از JW بپرسید

در این ماه از JW بپرسید ، من روش مناسب برای ترکیب نوارهای چمن مصنوعی در نمای سخت خود را به شما آموزش خواهم داد.


پیش برنامه ریزی

در اولین قدم برای مناقصه یک پروژه ترکیب نوارهای چمن مصنوعی در و بین hardscape ، شما باید به مشتری نحوه صحیح نصب پروژه خود را آموزش دهید. مشتری باید در مورد ضایعات و هزینه ای که برای نصب صحیح نوارهای چمن نصب می شود مطلع شود. من مطمئن هستم که مشتری از سایر شرکت های چمن مصنوعی برآوردهای متعددی دریافت می کند ، بنابراین توصیه می شود توضیح دهید که چرا پسماندها برای داشتن یک نصب موفق وجود دارد. در دراز مدت با استفاده از قسمت های بزرگ چمن و برش دادن قسمت های سخت به جای استفاده از قطعات و نوارها ، در هزینه های نیروی کار و تماس پشتیبانان صرفه جویی خواهید کرد.

هنگام ترکیب نوارهای چمن مصنوعی ، با پیمانکار hardscape شروع می شود. پیمانکارانی که بتن ، سنگفرش ، تراورتن ، سنگ مرمر یا سنگ سنگ فرش را قرار می دهند ، نمای سخت را بر روی یک بستر بتنی یا یک نمای بیرونی که در لبه بتنی ریخته شده قرار داده است ، قرار می دهند تا از لحاظ ساختاری منظره سخت را در محل خود نگه دارند. این لبه بتن ریزی شده خارجی باعث ایجاد مشکل در قرار دادن مقدار مناسب مواد زیرزمینی فشرده برای وارد کردن چمن بر روی آن می شود. این لبه بتنی بیرونی همچنین باعث ایجاد مشکل در تثبیت نوارهای چمن می شود. بهتر است قبل از نصب با پیمانکار hardscape ارتباط برقرار کنید تا مطمئن شوید لبه hardscape از خط لبه میخ زنی شما عبور نمی کند. در این صورت شما باید اره را بریده یا سرریز بتن را بردارید ، یا نوارهای چمن را با بستهای بتنی سوراخ کرده و متصل کنید (مته بزنید و لنگر بزنید).


درجه بندی خاکهای زهکشی فشرده وارداتی

هنگام نصب نوارهای چمن مصنوعی از وجود زهکشی مناسب اطمینان حاصل کنید. نصب نوارهای چوبی در سطوح سخت یا مسطح که دارای زهکشی حداقل یا بدون زهکشی مثبت هستند می تواند منجر به جاری شدن سیل و جلب رضایت مشتری شود. هنگام قرار دادن پر کننده زهکشی وارد شده ، مطمئن شوید که از کیفیت خوبی برخوردار است که اجازه نفوذ آب را می دهد.

ارتفاع سطح زهکشی پس از فشرده سازی نباید بیش از 1/2 اینچ از سطح سخت سخت باشد. این امر از هرگونه خطرات سفر یا لک شدن انگشتان پا پس از سالها تردد پیاده روی جلوگیری می کند.

هنگام فشرده سازی فیلتر زهکشی وارد شده ، توصیه می کنم از یک دستکاری کننده برای فشرده سازی مناسب استفاده کنید. اگر زهکشی حداقل 80 درصد فشرده نشود ، نوارهای چمن به مرور زمان ته نشین می شوند و شما باید آن را برداشته و تعویض کرده و دوباره شروع کنید. هنگام فشرده سازی با دستکاری دست مراقب باشید تا به قسمت سخت آسیب نزنید و آسیبی نبینید. هنگامی که تراکم کامل شد مطمئن شوید که زهکشی وارداتی خشک و محکم است. این امر باعث می شود که روبان های چمن به طور مناسب محکم شوند.

هنگام نصب چمن مصنوعی توصیه می کنم از قسمت های بزرگ چمن به جای نوار استفاده کنید. بسته به اندازه پروژه ، در واقع می توانید با استفاده از مقاطع بزرگ به جای نوار درز و چسباندن بخش ها و قطعات به یکدیگر ، روزهای کار و مصالح خود را ذخیره کنید.


چیدمان

اگر دست به دست با پیمانکار سخت افزاری کار می کنید ، می توانید تیم فروش او را در مورد چیدمان نوارهای طراحی شده با افزایش 15 فوت آموزش دهید. این امر به شما امکان می دهد قطعات کوچکی را از زباله های غیر ضروری جدا کنید.

من توصیه می کنم که قسمت های چمن مصنوعی را در جایی که الیاف به سمت نقطه کانونی قرار دارند ، بگذارید. اگر این یک گزینه نیست ، هنگام قرار دادن پر کننده ، الیاف باید فیبریلاسیون عمودی داشته باشند تا "درخشش یا درخشش" وجود نداشته باشد.

هنگامی که بخش ها قرار می گیرند ، مطمئن شوید که سنج های هر قسمت در یک راستا قرار دارند تا در تراز بودن آنها تفاوتی ایجاد نشود.

قسمت ها را روی هارد اسکایپ قرار دهید و تراز کنید و اجازه دهید حداقل یک ساعت بنشینید. این اجازه می دهد تا چمن ته نشین شده و با فضای روبان مطابقت داشته باشد. برای تسریع در نشستن چمن بین منظره سخت ، توصیه می کنم قبل از محکم شدن روی چمن به آرامی قدم بزنید تا اجازه دهد چمن سازگار شود.

https://syntheticgrasswarehouse.com/installing-artificial-grass-between-pavers/



:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

بسیاری از صاحبخانه ها در فرصتی برای نصب چمن های مصنوعی چمن می پرند ، نظافت چمن مصنوعی زیرا آنها حتی نیمی از مراقبت و نگهداری چمنزارهای چمن طبیعی را ندارند. نیازی به کوددهی ، چمن زنی ، هوادهی یا علف مصنوعی ندارید.


فقط به این دلیل که نیازهای نگهداری زیادی ندارد به این معنی نیست که نیازی به تعمیر و نگهداری ندارد. عواملی از جمله بچه ها ، حیوانات خانگی ، حیات وحش یا حتی تعداد زیادی درخت و درختچه می توانند تعیین کنند که هر چند وقت یکبار باید تمیز کردن چمن مصنوعی خود را تمیز کنید. زندگی در یک منطقه مخصوص گرد و خاک یا بارانی نیز می تواند نیازهای نظافت و نگهداری چمن مصنوعی شما را تعیین کند.


داروهای خانگی مانند محلول سرکه و آب ، آب و صابون یا جوش شیرین منشاء بو و بوی نامطلوب را برطرف نمی کنند.


محلول ایمن تر تمیز کننده همه کاره ساده سبز به شما کمک می کند تا تمیز کردن چمن مصنوعی خود و سایر مناطق بیرونی را احیا کنید.


تعمیر و نگهداری مناسب چمن مصنوعی می تواند به حفظ سلامت آن در طولانی مدت کمک کند. هفته ای یکبار چمنزار خود را با آب معمولی شستشو دهید و حداقل یکبار در ماه با استفاده از دستورالعمل های زیر تمیز کنید.


وقتی در مورد یک سطح شک دارید ، همیشه ابتدا آزمایش نقطه ای را انجام دهید.

دستورالعمل های تمیز کردن چمن مصنوعی:
گرد و غبار ، خاک و برگها را از بین ببرید. از چنگک انعطاف پذیر چمن یا جارو با موهای سفت استفاده کنید.
محلول ساده سبز خود را آماده کنید. در یک سطل یا ظرف بزرگ ، 1½ فنجان تمیز کننده ساده همه منظوره سبز را با یک گالن آب مخلوط کنید.
خیس. شلنگ پایین منطقه.
سبز ساده را اعمال کنید از یک برس بلند عرشه برای اعمال محلول ساده سبز در بخش ها استفاده کنید.
آبکشی کنید. با شیلنگ باغچه خود را خوب بشویید. هر فوم را به لبه ها فشار دهید و آن را آبیاری کنید.
تکرار. سبز ساده خود را به قسمت بعدی بمالید و بشویید.
با هوا خشک می شود. قبل از استفاده مجدد از چنگک یا جارو برای تمیز کردن تیغه ها به حالت عمودی ، اجازه دهید تا کل سطح چمن خشک شود.

 

https://simplegreen.com/cleaning-tips/rooms/outdoors/artificial-turf/



:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

چمن مصنوعی سطحی از الیاف مصنوعی است که شبیه علف طبیعی است. استاندارد زمین چمن مصنوعی  بیشتر در ورزشگاه هایی که در ابتدا یا معمولاً در زمین چمن بازی می شدند ، در ورزشگاه ها استفاده می شود. با این حال ، در حال حاضر در چمن های مسکونی و برنامه های تجاری نیز استفاده می شود. دلیل اصلی تعمیر و نگهداری است - چمن مصنوعی در برابر استفاده زیاد مانند ورزش ها مقاوم است و نیازی به آبیاری و پیرایش ندارد. استادیوم های گنبدی ، سرپوشیده و تا حدی سرپوشیده ممکن است به دلیل نیاز به نور کافی از چمن مصنوعی برای سالم ماندن نیاز به چمن مصنوعی داشته باشند. با این حال ، چمن مصنوعی جنبه های منفی خود را دارد: عمر محدود ، تمیز کردن دوره ای ، استفاده از نفت ، مواد شیمیایی سمی ناشی از پر کردن ، و افزایش نگرانی های بهداشت و ایمنی.

چمن مصنوعی برای اولین بار در سال 1966 ، هنگامی که در Astrodome قدیمی نصب شد ، توجه زیادی را به خود جلب کرد. محصول خاص مورد استفاده "ChemGrass" بود که توسط مونسانتو توسعه یافته و به عنوان AstroTurf تغییر نام داد. این اصطلاح از آن پس به عنوان یک علامت تجاری عمومی برای هر چمن مصنوعی در اواخر قرن بیستم تبدیل شد. AstroTurf همچنان یک علامت تجاری ثبت شده است اما دیگر متعلق به مونسانتو نیست.

سیستم های چمن نسل اول (یعنی الیاف شمع کوتاه بدون پر شدن) در دهه 1960 تا حد زیادی با سیستم های چمن نسل دوم و نسل سوم جایگزین شده است. نسل دوم سیستم های چمن مصنوعی دارای الیاف بلندتر و پر شدن ماسه هستند و سیستم های نسل سوم که امروزه بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند ، مواد پر کننده ای را ارائه می دهند که مخلوطی از ماسه و دانه های لاستیک بازیافتی یا "خرده لاستیک" هستند.


فهرست
1 تاریخچه
2 برنامه ورزشی
2.1 بیس بال
2.2 فوتبال آمریکا
2.3 فوتبال کانادا
2.4 کریکت
2.5 هاکی روی زمین
2.6 فوتبال اتحادیه
2.6.1 جام جهانی زنان 2015
2.7 راگبی
2.8 تنیس
2.9 گلف
2.10 مسابقات اتومبیل رانی
3 برنامه های کاربردی دیگر
3.1 محوطه سازی
3.2 فرودگاه ها
4 نگرانی های زیست محیطی
5 بهداشت و ایمنی
5.1 ایمنی شیمیایی
5.2 جراحات
5.3 مواد مورد استفاده
6 همچنین ببینید
7 مراجع
تاریخ
دیوید چنی ، که در سال 1960 به رالی ، کارولینای شمالی نقل مکان کرد و بعداً رئیس دانشکده ابعاد استاندارد چمن مصنوعی نساجی دانشگاه ایالت کارولینای شمالی بود ، رهبری تیم محققان پارک مثلث تحقیقاتی را بر عهده داشت که اولین چمن مصنوعی قابل توجه را ایجاد کردند. این موفقیت باعث شد Sports Illustrated چنی را به عنوان "مسئول بیس بال لیگ داخلی و میلیون ها تشک خوش آمدید" اعلام کند.

چمن مصنوعی برای اولین بار در سال 1964 بر روی سیستم نصب شد

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Artificial_turf



:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

مشکل اصلی که با باغ های جدید روبرو می شوم
من در 15 سال نصب چمن مصنوعی تجربه زیادی با "New Gardens" داشته ام چمن مصنوعی باغ تالار که فکر می کردم بخشی از دانش به دست آمده را به اشتراک بگذارم.

در زیر تصویری از یک سطح مقطع معمولی از یک چمن باغ چمن ایجاد شده است که با آن برخورد می کنم:

لایه های خاک
مشکلات معمولی که من با باغ های جدید رواج می دهم ، به ویژه در خانه های نوساز رایج است:

1. خاک سطحی ضعیف
باغهای جدید به طور کلی خاک سطحی ضعیفی خواهند داشت. خاک سطحی طبیعی (مانند تصویر بالا) با تجزیه و فشرده شدن مواد آلی (هوموس) به مرور زمان رخ می دهد. حاوی ذرات معدنی ریز ، آب و هوا است و تمام مواد مغذی را برای رشد گیاهان تامین می کند.

خاک سطحی که در باغهای جدید پیدا می کنید توسط سازندگان اضافه شده است و حاوی مواد معدنی زیادی از جمله سنگ های بزرگ ، سنگ ها ، زباله های سازندگان و خاک رس است. از آنجا که به صورت دستی اضافه شده است ، زمان فشرده سازی را نخواهد داشت. این نوع خاک به سادگی دارای حرکت و هوای بیش از حد در خود است و هنگام بارندگی باعث ایجاد شرایطی مانند آب و هوا می شود که منجر به حرکت هرگونه چمن روی سطح می شود. این گزینه کمی برای ما باقی می گذارد جز حذف خاک سطحی و رسیدن به زیر خاک جامد.

خاک جدید ضعیف ساختمانی جدید
خاک سطحی باغ جدید حاوی مقدار زیادی مواد معدنی است و فشرده نیست
2. باغ معمولاً پس از تفکر است
باغها در خانه های نوساز عموما آخرین شغل در لیست هستند. سازندگان می خواهند آنها را در اسرع وقت نصب کنند تا کار را تمام کنند و در عین حال با چشم غیر مسلح ظاهر خوبی داشته باشند. اغلب به صاحبان خانه این امکان داده می شود که باغشان با خاک سطحی ، علف واقعی یا چمن مصنوعی باقی بماند. از آنجا که سازندگان نگران این نیستند که باغ در 6 ماه یا یک سال آینده چگونه خواهد بود ، چمن واقعی یا چمن مصنوعی مستقیماً روی خاک سطحی بدون فشرده قرار می گیرد. این راهی مطمئن برای بدست آوردن چمن ناهموار و با زهکشی بد است.

3. باغهای جدید کوچکتر می شوند
به دلیل قیمت زمین ، باغهای نوساز عموماً کوچکتر و کوچکتر می شوند. آنها اغلب چمن مصنوعی برای باغ در مناطق سایه دار حصار کشی شده اند که آنها را برای پرورش چمن واقعی مناسب نمی کند. علاوه بر این ، فضای کوچکتر اجازه نمی دهد فضایی برای باغچه ای برای نگه داشتن ماشین چمن زن و سایر تجهیزات چمن باغ وجود داشته باشد. چمن مصنوعی در این شرایط بهترین گزینه است.

4. مشکلی که در ماه های خشک تابستان پیدا خواهید کرد و تله ای که باید از آن اجتناب کنید
این مسئله در این زمان از سال این است که سطح خاک باغ بسیار محکم است و در اثر آفتاب خشک شده است. اکثر شرکت های چمن مصنوعی به سادگی سعی می کنند چمن مصنوعی را در اسرع وقت از بین ببرند در حالی که قیمت را به طور بالقوه جذاب به نظر می رسانند. آنها گوشه ها را بریده و چمن را مستقیماً روی زمین سخت یا یک لایه ماسه قرار می دهند. چمن برای چند هفته خوب به نظر می رسد در حالی که زمین سخت است و صاحب خانه فکر می کند که یک چمن جدید دوست داشتنی دارد. اما تصور کنید بعد از سه هفته باران چه اتفاقی برای علف می افتد؟ شما حدس زده اید - زمین سیل می زند و چمن ها حرکت می کنند و چمن زخمی و ناهمواری را تخلیه می کنند. تنها راه رفع آن بالا بردن چمنزار و شروع مجدد است.

کاری که ما با چمن های باغ جدید انجام می دهیم که بسیاری از شرکت های دیگر انجام نمی دهند
تقریباً در هر باغ جدید ، مجبوریم تعداد زیادی از سازندگان خاک سطحی را حذف کنیم تا به زیر زمین (زمین محکم) برسیم. از اینجا می توانیم پایه های خود را بسازیم. در برخی از مشاغل مجبور شدم تا 18 اینچ خاک سطحی بردارم. این کار سخت ، وقت گیر است و به قیمت کار اضافه می کند (احتمالاً برای نصب چمن مصنوعی بدون پایه و تقریباً 65 پوند به شما قیمت 35 پوند در متر مربع پیشنهاد می شود). اگر می خواهید چمن زیبایی داشته باشید که سالهای زیادی دوام بیاورد ، این کار ضروری است.

نمونه ای از ما که چمن مصنوعی چمن را در باغ جدید گذاشته ایم
زیرسازی باغ جدید
کارهای زیر زمینی برای چمنزار باغی جدید با چمن مصنوعی مجهز شده است
مساحت زیربنایی این چمنزار تقریباً 30 متر مربع بود. ما هزینه های بیشتری را برای زمین های زیر زمینی دریافت کردیم زیرا می دانستیم که معمولاً 3 تن را بیرون می آوریم و 4 تن را دوباره وارد می کنیم.

نه این یکی ، بعد از اینکه لایه بالایی پوسته ای را که زیر نور خورشید پخته شده بود شکستیم ، متوجه شدیم که خاک زیر آن مرطوب و نرم است. 6-7 اینچ پایین رفتیم و 7-8 تن خاک سطحی را برداشتیم تا به زیر خاک جامد رسیدیم.

ما سپس توانستیم کارهای اصلی خود را ادامه دهیم ، همانطور که در هر کار بزرگ یا کوچک انجام می دهیم. در این مناسبت ما نیاز داشتیم 6 تن از نوع 1 را در داخل تثبیتات خود روی یک غشاء بگذاریم. روی خاک زیر خاک گرانیت ریخته شد تا سطحی صاف و بدون زهکشی ایجاد شود که بتوانیم محصول چمن Knoll را روی آن قرار دهیم.

در نتیجه این کار یک کار زیبا به نظر می رسید که روی زمین های محکم ساخته شده است ، به همین دلیل ما یکی از معتبرترین نصب کنندگان چمن مصنوعی در انگلستان هستیم.

علف تا حدی تخمگذار
خاک سطحی برداشته شده ، زیرسازی تکمیل شده و چمن تا حدی تخمگذار شده است
چمن ساخت جدید تکمیل شد
تکمیل نصب چمن مصنوعی در باغ جدید که سالها طول خواهد کشید
سالها زحمت کشیدم تا بتوانم

 

https://gamantj.com/artificial-turf-garden/



:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

پیش بینی روند سال 2018 ، منطقه فرش ، نصب فرش ، پرسش های فرش ، تعویض فرش ، کف سازی
راهنمای بافت و سبک فرش
27 جولای 2017
این راهنمای ساده برای بافت فرش به شما کمک می کند بافت موکت تا درک کنید که چه فرشی را برای خانه خود می خواهید.

پلاس: این یکی از محبوب ترین سبک های فرش است که در خانه ها استفاده می شود. یک فرش مخملی ظاهری صاف و یکدست دارد. تارها تا ارتفاع یکنواخت شمع بریده می شوند. رد پا و علائم خلاء را روی فرش مخمل می بینید. این سبک معمولاً دارای رنگ جامد است ، اما اخیراً شاهد استایل های مخمل خواب چند رنگ هستیم. تعدادی از فرش های مخملی مورد علاقه ما را ببینید:

Chez Fabrica.jpg
دعوت فقط. jpg
بافت: سبک بافت شبیه به مخمل خواب است اما دارای ارتفاع ناهموار است.بافت موکت با کاموا  این بدان معناست که ردپاها و علائم خلاء به اندازه قابل مشاهده نیستند. فرش های بافت دار اغلب چند رنگ هستند اما در رنگ های یکدست نیز موجود هستند. یک فرش عالی برای خانواده های شلوغ. در اینجا چند سبک بافت مورد علاقه ما وجود دارد:

Color works.jpg
this and that.jpg
this and that2.jpg
فریز: این سبک با دسته های محکم پیچ خورده مشخص می شود. سبک های مخمل خواب دار دارای دسته های مستقیم هستند که در سبک های فریز دارای دسته هایی است که در همه جهات مختلف پیچ خورده است. به نوبه خود به فرش دوام می دهد و اغلب رد پای زیادی را نشان نمی دهد. سبکهای مورد علاقه ما در اینجا نشان داده شده است:

shaw freize.jpg
SHAW FREIZE2.jpg
حلقه: فرش های حلقه دار اغلب ظاهری شیک و کلاسیک دارند. دسته ها در یک الگوی تراز و شفاف حلقه شده اند. بسته به فرش حلقه ای خاصی که انتخاب می شود ، لباس های متفاوتی می پوشند. غالباً اگر در خانه حیوانات خانگی دارید حلقه های بزرگتر گیر می کنند یا سریعتر از یک حلقه کوتاه ، متراکم و کم تراکم می شوند. برای خانه های کم تردد ، یک فرش بزرگ با حلقه می تواند انتخاب خوبی باشد ، جایی که به عنوان خانه ای با ترافیک زیاد ممکن است با یک سبک حلقه کوچک بهترین کار را انجام دهید. اینها می توانند جامد و چند رنگ باشند. برخی افراد سبک های حلقه ای را به عنوان "بربر" می شناسند. در اینجا چند نمونه هستند:

LOOP1.jpg
LOOP2.jpg
loop3.jpg
loop4.jpg
برش و حلقه: همانطور که به نظر می رسد ، این فرش به سبک ترکیبی از نخ های بریده و حلقه ای است. الگوهای ایجاد شده می تواند الگوهای کم تصویری ، تصادفی یا مقیاس بزرگتر باشد. در اینجا چند نمونه از الگوهای مقیاس کوچکتر آورده شده است:

casa grande.jpg
fleckstone.jpg
pattern random.jpg
Z6834_00735_MAIN.jpg
و چند مقیاس بزرگ در زیر نشان داده شده است:

20181124_183296328876306_7919608901400526848_n.jpg
movado.jpg
pattern.jpg
امیدواریم این امر به درک شما از سبک های فرش کمک کرده باشد. ما گزینه های زیادی برای انتخاب در نمایشگاه خود داریم ، اما ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تا دریابید که کدام سبک برای خانه شما مناسب است.

برچسب ها: فرش ، بافت ، سبک ، راهنما ، کدام فرش ، نحوه انتخاب ، کفپوش ، بیورتون

https://www.koebers.com/blog/2017/7/24/guide-to-carpet-textures-styles



:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور
فرش های پشتی با نمد ما که تقریباً برای هر اتاقی در خانه های شلوغ موکت نمدی  مدرن انتخاب می شوند ، به گونه ای طراحی شده اند که احساس آرامش بخش و راحتی را در زیر پای شما ایجاد می کنند ، بدون این که از نظر دوام ، کیفیت و سبک هیچ گونه خطری ایجاد کنند. یکی دیگر از مزایای فرشهای ما با روکش نمدی آزمایش شده این است که می توان آنها را مستقیماً بر روی سطح کف شما نصب کرد ، البته به شرطی که کاملاً تمیز و عاری از هرگونه اتصالات ، ثابت کننده یا چنگک باشد. این امر مانع از نیاز به زیرانداز می شود ، اگرچه ، برای افزایش طول عمر و افزایش راحتی ، ما هنوز توصیه می کنیم که از یکی از زیراندازهای باکیفیت Airstep ما استفاده کنید ، به ویژه هنگام نصب فرش های پشتی با نمد در مناطقی از خانه که در معرض ضربات سنگین مانند اتاق خواب قرار دارند. راهروها ، فرودها ، سالن ها و پله ها. همانند همه محصولات ما ، طیف پشتی ما با بالاترین استانداردهای ممکن ساخته می شود و از مواد با کیفیت برای ارائه دوام بی نظیر ، مقاومت در برابر سایش و ضد لک استفاده می کند ، که دارای ضمانت ها و ضمانت های  موکت نمدی ظریف مصور  جامع برای حداکثر آرامش است.
مرتب سازی بر اساس
قیمت
فرش حلقه بربر آلپ
فرش حلقه بربر آلپ
5،975.97 پوند
فرش شمع پیچ تاب طلوع آفتاب
فرش شمع پیچ تاب طلوع آفتاب
6996.99 پوند
فرش حلقه ای بربر هرکول
فرش حلقه ای بربر هرکول
6996.99 پوند
فرش حلقه بربر آریزونا
فرش حلقه بربر آریزونا
6996.99 پوند
فرش حلقه ای اپوس بربر
فرش حلقه ای اپوس بربر
7،497.49 پوند
فرش حلقه ای بربر میراژ
فرش حلقه ای بربر میراژ
7،497.49 پوند
فرش شمع پیچ وودلند
فرش شمع پیچ وودلند
7.997.99 پوند
فرش حلقه ای وارویک چانکی بربر
فرش حلقه ای وارویک چانکی بربر
7.997.99 پوند
توربو یک فرش حلقه بربر است
فرش حلقه ای توربو بربر
8.998.99 پوند
فرش شمع پیچ و تاب زحل
فرش شمع پیچ و تاب زحل
8.998.99 پوند
فرش شمع بید ساکسونی
فرش شمع بید ساکسونی
9999.99 پوند
فرش Keswick Dele Pile Saxony
فرش Keswick Dele Pile Saxony
10.9910.99 پوند
فرش سویل فرش زاکسن
فرش سویل فرش زاکسن
10.9910.99 پوند
فرش زرق و برق دار شمع شمع فرش زاکسن
فرش شمع فلاش پیچ و تاب زرق و برق دار
11.9511.95 پوند
امپراتور Twist Triple Comfort Backing
فرش پیچ و تاب امپراتور
17.9917.99 پوند 35.9835.98 پوند
فرش فوق العاده عمیق شمع زاکسن ویندرمیر
فرش فوق العاده عمیق شمع زاکسن ویندرمیر
17.9917.99 پوند 35.9835.98 پوند
 


:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور
راهنمای بافت و سبک های فرش
27 جولای 2017
این راهنمای ساده برای بافت فرش به شما کمک می کند بافت موکت  تا درک کنید که چه فرشی را برای خانه خود می خواهید.
 
مخمل خواب دار: این یکی از محبوب ترین سبک های فرش است که در خانه ها استفاده می شود. یک فرش مخملی ظاهری صاف و یکدست دارد. تارها تا ارتفاع یکنواخت شمع بریده می شوند. رد پا و علائم خلاء را روی فرش مخمل می بینید. این سبک معمولاً دارای رنگ جامد است ، اما اخیراً شاهد استایل های مخمل خواب چند رنگ هستیم. تعدادی از فرش های مخملی مورد علاقه ما را ببینید:
 
Chez Fabrica.jpg
دعوت فقط. jpg
بافت: سبک بافت شبیه به مخمل خواب است اما دارای ارتفاع ناهموار است. این بدان معناست که ردپاها و علائم خلاء به اندازه قابل مشاهده نیستند. فرش های بافت دار اغلب چند رنگ هستند اما در رنگ های یکدست نیز موجود هستند. یک فرش عالی برای خانواده های شلوغ. در اینجا چند سبک بافت مورد علاقه ما وجود دارد:
 
Color works.jpg
this and that.jpg
this and that2.jpg
فریز: این سبک با دسته های محکم پیچ خورده مشخص می شود. سبک های مخمل بافت موکت با کاموا خواب دار دارای دسته های مستقیم هستند که در سبک های فریز دارای دسته هایی است که در همه جهات مختلف پیچ خورده است. به نوبه خود به فرش دوام می دهد و اغلب رد پای زیادی را نشان نمی دهد. سبکهای مورد علاقه ما در اینجا نشان داده شده است:
 
shaw freize.jpg
SHAW FREIZE2.jpg
حلقه: فرش های حلقه دار اغلب ظاهری شیک و کلاسیک دارند. دسته ها در یک الگوی تراز و روشن حلقه شده اند. بسته به فرش حلقه ای خاصی که انتخاب می شود ، لباس های متفاوتی می پوشند. غالباً اگر در خانه حیوانات خانگی دارید حلقه های بزرگتر گیر می کنند یا سریعتر از یک حلقه کوتاه ، متراکم و کم تراکم می شوند. برای خانه های کم تردد ، یک فرش بزرگ با حلقه می تواند انتخاب خوبی باشد ، جایی که به عنوان یک خانه با ترافیک زیاد ممکن است با یک سبک حلقه کوچک بهترین کار را انجام دهید. اینها می توانند جامد و چند رنگ باشند. برخی افراد سبک های حلقه ای را به عنوان "بربر" می شناسند. در اینجا چند نمونه هستند:
 
LOOP1.jpg
LOOP2.jpg
loop3.jpg
loop4.jpg
برش و حلقه: همانطور که به نظر می رسد ، این فرش به سبک ترکیبی از نخ های بریده و حلقه ای است. الگوهای ایجاد شده می تواند الگوهای کم تصویری ، تصادفی یا مقیاس بزرگتر باشد. در اینجا چند نمونه از الگوهای مقیاس کوچکتر آورده شده است:
 


:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور
بهترین گزینه ها و ایده های کفپوش حمام
هنگام کفپوش حمام می توان موارد زیادی را در نظر گرفت. مهمتر کفپوش سرویس بهداشتی و حمام  از همه باید بتواند با رطوبت ، رطوبت ، آب و تغییرات دما مقابله کند و البته باید خوب به نظر برسد. اگرچه موارد زیادی برای در نظر گرفتن وجود دارد ، اما شما گزینه های زیادی نیز دارید. ما آن را محدود کرده و لیستی از ایده ها و طرح های مورد علاقه کاشی های حمام برای گزینه های مناسب کفپوش ضد آب ایجاد کرده ایم.
 
کاشی حمام پرسلن و سرامیک
ایده کاشی حمام
کاشی یکی از محبوب ترین کف پوش ها برای حمام است. کاشی حمام دیوار و کف ضد آب ، با دوام و ضد لک است. آنها کلاسیک ، تمیز هستند و در هزاران شکل ، الگو ، رنگ و بافت متناسب با هر نوع حمام و هر نوع سبک یا ترجیح طراحی وجود دارند.
 
کاشی چینی دارای میزان جذب رطوبت بسیار پایینی است که برای محیط مرطوب حمام مناسب است.
 
اگرچه کف کاشی برای حمام بسیار کاربردی است ، اما می تواند از زیر پا سرد باشد ، به ویژه در آب و هوای سرد و ماه های زمستان ، که برای اتاقی که بیشتر با پای برهنه به آنجا می روید ایده آل نیست ، اما با گرمایش از کف قابل رفع است.
 
مزایای کاشی کف حمام
بسیار بادوام - می تواند برای چند دهه دوام بیاورد
ضدآب
پاک شوندگی راحت
طرح ها و سبک های زیادی موجود است
مناسب برای گرمایش از کف
معایب کاشی کف حمام
سرد زیر پا
زیر پای سخت
اتصالات دوغاب مستعد به دام انداختن خاک و لکه ها هستند
نصب پیچیده تر از سایر انواع کفپوش
مواد اضافی مورد نیاز (گرمایش از کف) می تواند به طور قابل توجهی به هزینه کلی اضافه کند
محدوده کاشی ما را مشاهده کنید
 
کف حمام وینیل و LVT
Karndean Art Select بلوط بلوند بلوط بلوند در حمام
هنر کارندی هنر بلوط پارکت بلوط بلوند
کف حمام
کارندین اپوس میکو
وینیل موجود در ورق ، کاشی یا تخته های وینیل لوکس ، یک انتخاب محبوب برای کف  کفپوش پلاستیکی سرویس بهداشتی حمام است. کفپوش های وینیل ضد آب ، پوشیدن سخت ، نگهداری آسان و نسبتاً ارزان هستند. پشت نرم باعث می شود وینیل بسیار نرمتر از کاشی یا چوب باشد ، که وقتی به منطقه ای مرطوب که تصادفات ناشی از لغزش و افتادن می تواند در آنها رایج باشد ، امتیاز بالایی می دهد.
 
اگر مقدار زیادی آب مانند حمام بچه ها انتظار می رود ، ورق وینیل بهترین انتخاب شما است. از آنجا که در ورق های بزرگ وجود دارد ، تعداد بسیار کمی وجود دارد یا صفر به نظر می رسد که مانع بسیار بهتری در برابر رطوبت ایجاد می کند.
 
تخته وینیل لوکس (LVP / LVT) یک انتخاب فزاینده محبوب است. کفپوش های وینیل لوکس موجود در ظاهر تخته ای یا کاشی دار ، همانطور که از نامش پیداست ، ظاهری بسیار مجلل دارند اما بخشی از هزینه کفپوش سنگ طبیعی یا چوبی سخت را به خود اختصاص می دهند.
 
مزایای کفپوش حمام وینیل
ضدآب
مقرون به صرفه
زیر پای نرم تر و گرم تر از کاشی و چوب است
طرح ها و سبک های زیادی موجود است
معایب کفپوش حمام وینیل
اغلب ارزش فروش مجدد ضعیفی دارد
وینیل را می توان به راحتی جدا یا خراش داد
 


:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور
کفپوش پارکت و لمینت از محبوب ترین انواع کفپوش است. به نظر می رسد تفاوت کفپوش و پارکت که آنها از جهات زیادی شبیه یکدیگر هستند ، به ویژه در ظاهر آنها: تقریباً غیرممکن است که کسی بین پارکت لمینت با کیفیت بالا در نمای چوبی و کفپوش پارکت در نگاه اول تمایز قائل شود. ما مهمترین تفاوتهای بین دو نوع کفپوش را در اینجا مقایسه می کنیم.
 
اولا ، البته ، نمی توان گفت که یک نوع کفپوش از دیگری بدتر است - هر دو نوع کف مزایای خاص خود را دارند ، و شاید حتی معایبی نیز داشته باشند. از این نظر ، تمرکز در اینجا بر این است که چگونه هر دو نوع کفپوش ساخته می شوند ، ساختار آنها برای نحوه استفاده از آنها چیست و کدام کفپوش برای شرایط زندگی فردی شما مناسب است ، به طوری که می توانید سالها از کفپوش جدید خود لذت ببرید. آمدن.
 
 
کفپوش پارکت: چوب واقعی و محیط
پارکت نوعی کفپوش از چوب واقعی است. لایه میانی HDF ، پشت و سطح آن همه از چوب ساخته شده است. کفپوش پارکت به دلیل ماهیت خود ، فضایی طبیعی و دنج را در هر اتاقی ایجاد می کند. و وقتی صحبت از گرم شدن زیر پا می شود ، کفپوش چوبی واقعی بی نظیر است. به عنوان کفپوش چوبی واقعی ، کفپوش پارکت علاوه بر تمیز کردن منظم باید به درستی نگهداری شود. این یکی از تفاوت های اصلی بین پارکت و پارکت لمینت است. اما این یک خبر خوب است: سطح پارکت های آماده مانند کفپوش پارکت MEISTER قبلاً به گونه ای تصفیه شده است که آن را برای استفاده مسکونی آماده می کند و نیازی به آب بندی اضافی ندارد. علاوه بر تمیز کردن معمولی (تمیز کردن معمولی اغلب برای از بین بردن آلودگی های کثیف کافی است) ، تخته ها باید یک بار در سال (برای کفپوش های پارکت با روغن طبیعی) دوباره روغن کاری شوند. سطوح لاک زده باید با یک محصول مراقبت مناسب درمان شوند. اینجا دقیقاً نحوه عملکرد این دستگاه را بیاموزید.
 
کفپوش پارکت از چوب ساخته شده است ، که یک ماده طبیعی است ، بنابراین در مقایسه با کفپوش لمینت یک معایب جزئی دیگر نیز دارد: نور خورشید می تواند باعث تغییر رنگ شود. بسته به نوع چوب ، ممکن است روشن تر ، تیره تر یا رنگ زرد به خود بگیرد. اگر پنجره های تمام قد دارید و نور خورشید به شدت به کف زمین برخورد می کند ، باید مطمئن شوید که از کفپوش چوبی خود با آویزان کردن پرده ها یا به جای آن کفپوش لمینت استفاده می کنید. لمینت نمره 8 را در مقیاس پشم آبی می گیرد. این یکی از بهترین نمرات برای ماندگاری رنگ است ، بنابراین کفپوش لمینت رنگ را در برابر نور خورشید تغییر نمی دهد ، که یکی از مزایای اصلی آن است.
 
بر خلاف کفپوش لمینت ، کفپوش پارکت را می توان با سنباده (حتی نسخه چند لایه) آن را سمباده زد ، به این معنی که طول عمر آن نسبت به کفپوش لمینت بیشتر است ، اما در ابتدا خرید آن گرانتر است. با این حال ، قیمت بالاتر به دلیل عمر مفید بالقوه آن جواب می دهد. اتفاقا ، کفپوش پارکت از MEISTER کفپوش بسیار پایداری است: ساختار پایدار لایه میانی HDF در کفپوش پارکت آماده به این معنی است که لایه سوم (لایه چوبی پوشش دهنده) فقط به ضخامت 2.5 میلی متر نیاز دارد. این استفاده از چوب با ارزش را به حداقل می رساند ، برای محیط زیست مفید است


:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 شهريور 1400 | نظرات ()

/*alireza*/ https://antalyatournet.ir https://asooweb24.ir https://awat-piano.ir https://azinplastisatis.ir https://best-agahi.ir https://bia-mooz.ir https://ceplus.ir https://chareju.ir https://ceplus.ir https://coffee-akajho.ir https://dbaportal.ir https://donyayeh-zaban.ir https://dr-shafie.ir https://es-services.ir https://eslamshahr-ma.ir https://estarabadnews.ir https://fa-eset.ir https://foritarjome.ir https://gallery-car.ir https://ghazaeigallery.ir https://glasses-rybn.ir https://goto-piano.ir https://highlightbeauty.ir https://ig-home.ir https://ipgconference.ir https://isconference.ir https://koogel.ir https://kyokushins.ir https://mobilemahdis.ir https://mofidtat.ir https://my-piano.ir https://nazaristone.ir https://nikansefile.ir https://noorekarime.ir https://ofoghchat.ir https://oghan.ir https://on-tic.ir https://osatcarton.ir https://patogh-dl.ir https://pianoofficial.ir https://proje-negar.ir https://rasa-piano.ir https://razi-tajhiz.ir https://robbazar.ir https://salam-salamaati.ir https://tabriizmusic.ir https://talebmanshadipoor.ir https://tarheno1.ir https://tehranfurniture.ir https://travel-piano.ir https://villadarbast.ir https://visa-piano.ir https://zojkhob.ir https://zojsalem.ir https://zoudnews.ir