نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

شرکت خصوصی محدود شده توسط سهام)
مجارستان یکی از پیشرفته ترین اقتصادهای اروپای مرکزی است. شرایط ثبت شرکت در مجارستان این کشور به عنوان عضوی از اتحادیه اروپا دروازه ای است برای بازار بیش از 500 میلیون نفر - 250 میلیون نفر در شعاع 1000 کیلومتری. موقعیت استراتژیک آن ، به دلیل زیرساخت های با کیفیت ، پارک های صنعتی و علمی ، آن را به یک مقصد سرمایه گذاری و نقطه تدارکاتی ایده آل تبدیل می کند.

بعلاوه ، مجارستان برای گرفتن کمترین مالیات بر درآمد شرکتها در سراسر اتحادیه اروپا ، نرخ پایین مالیات 9٪ ، برجسته است.

به همین دلیل سهام سرمایه گذاری مستقیم خارجی در مجارستان یکی از بالاترین سهام در منطقه است.

نیروی کار مجارستان ، به ویژه در زمینه مهندسی ، پزشکی و اقتصادی ، با هزینه 60٪ کمتر از متوسط ​​اروپا مقرون به صرفه و بسیار واجد شرایط است.

جنبه دیگری که مجارستان را به منطقه ای بسیار جذاب برای سرمایه گذاری تبدیل می کند ، ثبات مالی آن است. سیستم مالی آن یکی از پیشرفته ترین سیستم ها در این منطقه است. همراه با قانون دولت آن ، سیاست های مطلوب سرمایه گذاری و مشوق های مالیاتی با هدف بهبود رقابت ، که بعداً با جزئیات بیشتری در مورد آن بحث خواهیم کرد.

مجارستان دارای چندین بخش سریع در حال رشد مانند خودرو ، خدمات ، علوم بیولوژیکی ، دارویی و فناوری پزشکی ، الکترونیک ، فناوری اطلاعات ، تحقیق و توسعه ، انرژی های تجدید پذیر ، مدیریت زنجیره تامین و بخش های تدارکات توزیع است.

به عنوان نقاط ضعف ، مجارستان به دلیل اهمیت بخش خارجی خود ، سطح پایین ذخیره ارزی و خطر از دست دادن ارزش پول خود ، به شدت به وضعیت اقتصادی شرکای تجاری اصلی خود در اروپا وابسته است.

 یک شرکت خصوصی مزایای ثبت شرکت در مجارستان است که با سهام محدود می شود و در لیست های عمومی قرار ندارد و مورد معامله قرار نمی گیرد.

حداقل سرمایه سهام 5،000،0000 HUF (،000 16،000 €) است که ممکن است به صورت نقدی یا مشارکت در نوع باشد.

مدیریت شرکت توسط هیئت مدیره ای متشکل از سه تا یازده عضو انجام می شود ، یا در مواردی که سند تشکیل دهنده آن را تأسیس کند ، مدیر کل شرکت را اداره می کند.

سهام دارانی که حداقل 5٪ از حق رأی را نمایندگی می کنند ، می توانند از یک هیئت نظارت درخواست کنند که باید بین 3 تا 15 عضو داشته باشد.

شرکت های مجارستانی از کمترین بار مالیات شرکت ها در اتحادیه اروپا بهره مند می شوند. در حال حاضر ، نرخ مالیات بر درآمد شرکتها 9٪ است ، سود سهام دریافتی ممکن است معاف از مالیات باشد و هیچ گونه مالیات بازپرداخت پرداختی به شرکتهای غیر مقیم وجود ندارد.

علاوه بر این ، مجارستان به اتباع غیر EEA که قصد اقامت در این کشور را دارند و به عنوان خود اشتغالی یا تأسیس مشاغل کار می کنند ، اجازه اقامت می دهد. اجازه اقامت 3 سال اعتبار ، 3 سال دیگر قابل تمدید است و اجازه درخواست کارت آبی EU را می دهد که به شما اجازه سفر بدون ویزا در اتحادیه اروپا را می دهد.

مجاز
کد کشور - HU

مبانی حقوقی - قانون مدنی

چارچوب قانونی - قانون V سال 2013 در مورد قانون مدنی جدید مجارستان

فرم شرکت - شرکت خصوصی محدود شده توسط سهام 

مسئولیت - مسئولیت سهامداران در قبال شرکت به میزان سهام مربوطه محدود می شود.

سرمایه سهام - حداقل سرمایه سهام باید حداقل 5،000،000 HUF باشد. کمک اولیه برای یک شرکت خصوصی در مجارستان می تواند به صورت نقدی یا نقدی باشد.

میزان مشارکتهای نقدی در زمان تأسیس ممکن است از 30٪ سرمایه سهام کمتر نباشد.

مشارکت دارایی در دسترس شرکت قرار گرفته است ، به استثنای اینکه ارزش این سهم دارایی کمتر از 25٪ از سرمایه سهام باشد. سهامداران باید ارزش اسمی یا ارزش اسمی حسابداری سهام را طی یک سال از تاریخی که Zrt به طور کامل به شرکت محدود پرداخت می کنند. ثبت شده است و مشارکت های دارایی را باید ظرف سه سال از تاریخ ثبت در اختیار Zrt. قرار دهد.

سهام ممکن است به صورت سهام عادی ، سهام ممتاز ، سهام کارمند ، سهام با بهره ، سهام قابل بازخرید منتشر شود.

سهامداران - شرکت های محدود خصوصی ممکن است توسط یک یا چند سهامدار که می توانند اشخاص حقیقی یا حقوقی ، ساکن یا غیر مقیم باشند ، بدون محدودیت عضو شوند. سهامداران یک شرکت محدود شده توسط سهام زیر 50٪ در ثبت شرکت نشان داده نمی شود.

کارگردانان - Zrt. مجبور است یک مدیر یا هیئت مدیره متشکل از حداقل 3 نفر را برای انجام وظایف اداری شرکت منصوب کند. مدیران شرکت مجاز نیستند. جزئیات مدیران در دسترس عموم است.

دبیر - هیئت مدیره شرکت می تواند یک یا چند منشی شرایط ثبت شرکت در مجارستان شرکت را از بین کارمندان شرکت منصوب کند. هیچ محدودیتی برای ملیت وجود ندارد.

آدرس ثبت شده - ZRT برای داشتن دفتر ثبت نام در مجارستان مورد نیاز است. دفتر ثبت شده محلی است که سوابق قانونی شرکت در آن نگهداری می شود ، برای بازرسی در دسترس است و درصورت لزوم آدرسی است که می توان اسناد را در آن ارائه کرد.

جلسات عمومی - جلسات عمومی سالانه باید هر ساله برگزار شود. AGM توسط کنفرانس برگزار می شود



:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

ثبت نام آنلاین در 1-2 روز
ترکیب سریع در 1-2 روز ، بدون مسافرت.

9٪ مالیات شرکتی
کمترین میزان مالیات شرکت ها در اتحادیه اروپا.

 شماره مالیات بر ارزش افزوده اتحادیه اروپا در 1 روز
شماره مالیات بر ارزش افزوده فوری اتحادیه اروپا ،ثبت شرکت در اروپا و اخذ اقامت


 بسته اصلی
899 یورو
 اکنون سفارش دهید
شامل می شود:

تشکیل شرکت در 24-48 ساعت (هزینه ثبت نام شامل)
شماره مالیات بر ارزش افزوده اتحادیه اروپا و شماره مالیات بر ارزش افزوده محلی
ثبت اتاق بازرگانی (شامل هزینه سال اول)
شماره مالیات شخصی و شماره تأمین اجتماعی
 بسته استاندارد
1990 یورو
 اکنون سفارش دهید
شامل می شود:

کلیه خدمات BASIC
دفتر ثبت شده برای شرکت به مدت یک سال
معرفی بانک برای افتتاح حساب بانکی
 بسته کسب و کار
2390 یورو
 اکنون سفارش دهید
شامل می شود:

همه خدمات استاندارد
دروازه مشتری ، ثبت دروازه شرکت
معرفی حسابداری
اسناد انگلیسی و مجارستانی
 بسته PREMIUM
2990 یورو
 اکنون سفارش دهید
شامل می شود:

همه خدمات کسب و کار
پشتیبانی و مربیگری تجاری (1 ساعت در ماه)
حمل و نقل پست الکترونیکی را به مدت یک سال کامل انجام دهید مهاجرت از طریق ثبت شرکت در اروپا (و در صورت لزوم اقدام به انجام خلاصه انگلیسی با دستورالعمل کنید)
در 1 روز یک شرکت در اروپا ثبت کنید
چرا ثبت شرکت در اروپا سودمند است؟
تعدادی از مزایای ثبت شرکت در اروپا وجود دارد ، زیرا بازار بزرگ جامعه واحد فرصتی پایدار را برای توسعه کسب و کارها فراهم می کند ، و شما در سفر ، تجارت یا کار در هر کشور عضو در اتحادیه اروپا آزاد هستید.

علاوه بر این ، کشورهای عضو اتحادیه اروپا تلاش می کنند تا یک فضای اقتصادی مناسب برای تجارت ایجاد کنند ، که در آن حمایت از شرکت ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

از جمله ، این بدان معنی است که ثبت شرکت در اروپا در اکثر کشورهای اتحادیه اروپا سریع و آسان است ، بارهای اداری کم است و نگرش مقامات به شدت حمایت می کند.

اگر می خواهید شرکتی در اروپا ثبت کنید ، فکر خود را معطوف مجارستان کنید.

علاوه بر این ، مشاغل فرصت دریافت یارانه ها و منابع مختلف اتحادیه اروپا را دارند که می تواند به آنها در دستیابی به رشد سریعتر کمک کند.

روند ثبت شرکت در اروپا
روند ثبت شرکت در اروپا ساده و شفاف است ، که به طور معمول می تواند به مراحل زیر تقسیم شود:

تصمیم در مورد نام شرکت ، نحوه عملکرد شرکت و فعالیت های شرکت ،
تصمیم در مورد اعضا (اعضای شرکت می توانند اشخاص حقوقی و اشخاص حقیقی باشند) و میزان سپرده ها ،
تصمیم در مورد شخص مدیر عامل ، تصمیم در مورد دفتر ثبت شرکت و نماینده تحویل (در صورت لزوم) ،
تشکیل شرکت ،
برنامه شماره مالیات ،
افتتاح حساب بانکی ،
و پرداخت سرمایه سهام (یا بخشی از سرمایه سهام).
در عین حال مهم است که تشکیل شرکت اروپایی نه تنها مقرون به صرفه نیست بلکه از راه دور و بدون حضور شخصی نیز قابل انجام است.

تفاوت در عملکرد کشورهای اروپایی
ثبت شرکت در اروپا تا حدودی در کشورهای اتحادیه ثبت شرکت تجاری در اروپا اروپا متفاوت است. در بعضی از کشورها ، این شرکت معمولاً قبل از دفاتر اسناد رسمی تاسیس می شود (به عنوان مثال در آلمان) ، در کشورهای دیگر یک وکیل شرکت را ثبت می کند (به عنوان مثال در مجارستان یا ایتالیا).

روند ثبت شرکت در اروپا زمان متفاوتی به طول می انجامد ، اما معمولاً مدت زمان ادغام شرکت در اروپا می تواند حداقل 1-2 روز و حداکثر 30-60 روز طول بکشد.

به عنوان مثال ، در آلمان ، صدور شماره مالیات بر ارزش افزوده اتحادیه اروپا می تواند روند بسیار کندی باشد و ممکن است 6-8 هفته طول بکشد ، که در عمل می تواند به این معنی باشد تا زمانی که این شرکت قادر به صدور فاکتور بدون مالیات بر ارزش افزوده برای شرکت دیگری نباشد. در اتحادیه اروپا

مجارستان می تواند انتخاب خوبی باشد
اگر می خواهید شرکتی در اروپا ثبت کنید ، فکر خود را معطوف مجارستان کنید. از آنجا که تشکیل شرکت مجارستانی می تواند خیلی سریع (حتی طی 1-2 روز) انجام شود و لازم نیست منتظر شماره مالیات بر ارزش افزوده اتحادیه اروپا باشید ، زیرا شرکت جدید بلافاصله آن را دریافت می کند. مزیت دیگر این است که لازم نیست سرمایه سهام به حساب شرکت واریز شود و می تواند بلافاصله استفاده شود.

علاوه بر این ، مجارستان کمترین میزان مالیات شرکت ها را در اتحادیه اروپا (9 درصد) دارد که می تواند یک مزیت رقابتی قابل توجه باشد.

بنابراین اگر می خواهید در اتحادیه اروپا شرکتی تاسیس کنید ، ارزش دارد قبل از تصمیم گیری چندین کشور هدف را در نظر بگیرید. زیرا برخی از کشورها قوانین و شرایط مالیاتی بسیار مطلوبتری را برای مشاغل به ویژه مجارستان فراهم می کنند.


ثبت شرکت در اروپا - چگونه می توان ثبت شرکت را در اروپا آغاز کرد؟
11-11-2021
با اقامت دائم در اروپا می توانید در اتحادیه اروپا آزادانه کار کنید ، تحصیل کنید یا تجارت کنید.
5 مزیت برتر اقامت دائم در اروپا
2021-01-09
انجام تجارت در مجارستان کاملاً آسان است.
تجارت در مجارستان - چرا ارزش آن را دارد؟
2021-01-05



:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

"تو خیلی راه رفته ای عزیزم."

چمن مصنوعی پورتلند اورگان
چمن مصنوعی قبلاً برای مینی گلف ، زمین های ورزشی و خانه های چمن مصنوعی جامعه بازنشستگی سورئال اختصاص داشت. اکنون صاحبان خانه از ساحل به ساحل در حال بررسی هستند. مردم به دنبال مناظر کم تعمیر و نگهداری کم آب هستند. و از آنجا که این الزامات اهمیت بیشتری پیدا کرده اند ، کیفیت "چمن های جعلی" به طور قابل توجهی افزایش یافته است.

حتی در اینجا در پورتلند ، جایی که باران بسیار زیاد است و "اصالت" آن ارزیابی می شود ، تقاضا برای چمن مصنوعی به سرعت در حال رشد است.

قبل از اینکه JB Sod را پاره کنید و مصنوعی بروید ، مواردی وجود دارد که باید بدانید و در نظر بگیرید.

در اینجا 10 چیز وجود دارد که ممکن است شما را وادار به فکر کردن در مورد چمن مصنوعی کند:
چمن مصنوعی
چمن مصنوعی

قیمت من قصد ندارم سرب را دفن کنم ... سرمایه گذاری قابل توجهی در این کار وجود دارد. یک چمن مصنوعی صحیح نصب شده بیشتر شبیه پاسیوی سنگفرش شماست تا چمن سنتی شما. انتظار دارید هر فوت مربع 15 تا 25 دلار بپردازید. بله ، یک چمنزار 1000 فوت مربع می تواند بیش از 20 هزار دلار باشد. توجه داشته باشید که این فرض می کند چمن شما به درستی نصب شده است. بیشتر نیست.

تعمیر و نگهداری کم ، بدون تعمیر و نگهداری. بله ، ماشین های چمن زنی مورد نیاز شما از 40 در سال به 0 خواهد رسید. اگر درخت نزدیک داشته باشید ، باید برگ و بقایای آن پاک شود. و حتی اگر این کار را نکنید ، چمن های تقلبی می خواهند که گاهی اوقات منجمد شوند تا بهترین حالت را داشته باشند. برنامه ای برای آن وجود ندارد ، اما ما با هر نصب یک چنگک مخصوص تهیه می کنیم. یکی رو اینجا بیار

اینفیل شما را می ترساند. یکی از آخرین مراحل نصب چمن مصنوعی استفاده از "پر کردن" است. این محصول در داخل چمن فیلتر می شود و وزن آن را پایین می آورد ، باعث می شود ظاهر بهتری داشته باشد و روی پاهایتان نرمتر شود. اما شما در غاری زندگی نمی کنید ، بنابراین در مورد خطرات پر شدن آن چیزهایی شنیده اید. خبر خوب این است که دیگر از "لاستیک خرده ریز" که باعث ایجاد مشکل شده است استفاده نمی شود. ما از یک محصول ماسه ای با روکش سرامیک و کاملاً ایمن استفاده می کنیم.

شما پنجره هایی رو به جنوب دارید ... که در تابستان آفتاب کامل می گیرند. این یک مورد سخت است. خورشید ممکن است از پنجره ها منعکس شده و مقداری زمین چمن را ذوب کند! این وضعیت به اندازه کافی معمول است که شامل ضمانت های سازنده چمن نمی شود. همچنین به اندازه کافی معمول است که ما معمولاً می توانیم راهی در اطراف آن طراحی کنیم.

درزها قسمت سختی هستند. اگر برای چمن شما بیش از یک رول چمن لازم باشد ، محلی برای جمع شدن رول ها وجود دارد. (دقیقاً مانند فرش در یک اتاق بزرگ.) مطابقت دادن این دو و خوب دوختن آنها سخت ترین قسمت نصب چمن مصنوعی است. این بدان معناست که شما احتمالاً نباید DIY کنید یا اولین پروژه چمن مصنوعی باشید که منظره ساز شما تاکنون انجام داده است. اگر چمن خود را نصب کنید ، این نوار مورد نظر شماست (و سپس یک دسته از فیلم های YouTube را تماشا کنید).

به نظر نمی رسد چمن قدیمی شما باشد. بهتر به نظر می رسد و اگرچه یک چمن سنتی هرگز بهتر از اندکی پس از نصب به نظر نمی رسد ، چمن مصنوعی شما در مدت 5 سال به همان اندازه عالی به نظر می رسد.

بچه ها آن را دوست دارند. این چیزها التماس می کنند که حتی در زمستان هم بازی شوند. بنابراین اگر نمی خواهید بچه هایی که در حیاط شما می چرخند ، فکر کنید که به جای آن برخی از گرد و غبار پوست شاخه بریده را نصب کنید. اما اگر می خواهید به آینده Timber خود اجازه دهید در تمام طول سال فوتبال بازی کند ، آنچه شما نیاز دارید ، چمن مصنوعی است.

زه کشی. شما نمی خواهید روزها آب زیر چمن شما بنشیند. درنهایت با پایه ای که روی آن نصب شده است مشکل ایجاد خواهد کرد. بنابراین ، بسته به درجه حیاط و میزان تخلیه خاک شما ، ممکن است نیاز به نصب زهکشی در زیر آن داشته باشیم. یک تخلیه ساده فرانسوی با لوله راه راه که منجر به یک چاه خشک می شود باید این کار را انجام دهد.

این رنگ برای همیشه دوام نخواهد داشت (اما چه چیزی ماندگار خواهد شد؟) مقاومت در برابر رنگ سبز عمیق چمن زنی بسیار سخت است. اما سرانجام رنگ آن کمرنگ می شود. چمن نصب شده Ross NW Watergardens دارای 10 سال گارانتی رنگ است. بنابراین رنگ چه مدت دوام خواهد داشت؟ 20 سال دیگر از من س Askال کنید.

حسادت برای محله مضر است. چمن کامل شما (که نیازی به خرید چمن مصنوعی ، آبیاری ، کود دهی ، هوادهی ، جدا کردن و غیره نیست) مطمئناً مورد توجه همسایگان قرار خواهد گرفت. آیا آنها می توانند حیاط شما را چقدر بهتر کنند؟

پاداش: نگرانی های قانونی پایان زندگی در مورد چمن مصنوعی وجود دارد. این صنعت ادعا می کند که می توان آنها را بازیافت کرد ، اما در حقیقت آنها نمی توانند یا نمی شوند. اکثریت قریب به اتفاق چمن مصنوعی در یک محل دفن زباله به پایان می رسد.

اکنون که از حقیقت چمنزارهای مصنوعی آگاهی دارید ، می توانید یک انتخاب تحصیل کرده را انتخاب کنید: چمن سنتی یا مصنوعی؟ (شاید حتی بدون چمن باشد.)

حالا چی؟ برای شروع با یک طراح منظره مستقر در پورتلند تماس بگیرید! یا این منابع عالی اطلاعات چمن مصنوعی را بررسی کنید:

صفحه آمازون چمن مصنوعی ما

وبلاگ Cascade Greens

شورای چمن مصنوعی

گالری عکس Forever Lawn

چقدر می توانید آب پس انداز کنید؟

نصب چمن مصنوعی پرتلند
افشای اطلاعات: rossnwwatergardens.com یک شرکت کننده در برنامه Amazon Associated Program Associates ، یک برنامه تبلیغاتی وابسته است که به منظور فراهم کردن ابزاری برای سایتها جهت کسب هزینه تبلیغات از طریق تبلیغات و پیوند دادن به amazon.com طراحی شده است.

وقتی روی پیوندهای ما کلیک کنید و m. ممکن است کمیسیون دریافت کنیم

 

https://www.rossnwwatergardens.com/portland-landscaping-blog/artificial-turf



:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

یخچال چگونه کار می کند و از انرژی استفاده می کند
یخچال ها مانند تمام وسایل الکترونیکی از انرژی استفاده می کنند. فن اواپراتور زیلابگ   همانطور که در مجموعه ماههای اقدام انرژی خود بحث کردیم ، روشهایی برای صرفه جویی در مصرف انرژی وجود دارد با خاموش کردن وسایل الکترونیکی درصورتی که از آنها استفاده نمی کنیم ، آنها را از پریز برق برای جلوگیری از قدرت خون آشام و حتی تنظیم مجدد دما در ترموستاتها در ساعات غیر اوج مصرف صرف می کنید. با این حال ، ما این وسایل تجملاتی را در یخچال ها نداریم. آنها برای انجام صحیح وظایف خود باید 245 ساعت شبانه روز و 365 روز سال در حال کار باشند.

در حالی که تبرید 4 تا 6 درصد از کل انرژی مصرفی ساختمانهای تجاری را تشکیل می دهد ، نقش بسیار بیشتری در بخشهای خدمات غذا (16.4 درصد) و فروش مواد غذایی (47.4 درصد) دارد. اما صرف نظر از درصد مصرف انرژی ، یخچال ناکارآمد باعث اتلاف انرژی و در نتیجه هزینه می شود.

یخچال چگونه کار می کند؟
از یخچال و فریزر برای ایجاد یک محیط سرد برای زنده ماندن و ایمن بودن غذا یا سایر محصولات استفاده می شود. به نظر می رسد به اندازه کافی آسان مقداری هوای سرد را درون یک جعبه پمپ کنید و خوب می توانید آن را انجام دهید. اما در حقیقت این روش کار نمی کند. چرخه تبرید در واقع به جای وارد کردن هوای سرد به آن ، حذف گرما از محیط است. در چرخه تبرید ، مبرد بخاطر اینکه از طریق لوله ها به عنوان وسیله ای برای انتقال گرما جریان می یابد ، تبخیر و مایع می شود. نحوه کار آن به شرح زیر است:

مبرد مایع سرد به داخل سیم پیچ های اواپراتور که درون یخچال است ، می ریزد. یک فن اواپراتور هوا را از یخچال بیرون می کشد و آن را روی کویل های اواپراتور می دمد. مبرد مایع گرما را از هوا جذب می کند و هوا با دمای پایین دوباره به داخل یخچال می چرخد ​​و یخچال را خنک می کند. مبرد مایع با گرم شدن و حرکت به سمت کمپرسور شروع به بخار شدن می کند.
کمپرسور مبرد را فشرده می کند که باعث افزایش درجه حرارت گاز می شود. سپس گاز از طریق سیم پیچ های کندانسور پمپ می شود.
در کندانسور ، یک فن از طریق سیم پیچ ها گاز را خنک می کند و گرما را از یخچال به خارج خارج می کند. با آزاد شدن گرما ، مبرد دوباره به مایع تبدیل می شود.
سپس مایع به سمت دستگاه انبساطی تنظیم می شود که جریان  فن تهویه ای  مبرد را تنظیم می کند. فشار را کاهش می دهد که مقداری از آن را به گاز تبدیل می کند. این آزاد شدن گرمای اضافی باعث می شود مایعات هنگام ریختن به اواپراتور حتی سردتر شود. و در اینجا چرخه دوباره شروع می شود ، گرما را از داخل یخچال جذب می کند.
یخچال چگونه انرژی مصرف می کند؟
در یخچال سه جز components وجود دارد که انرژی می کشد: کمپرسور ، فن کندانسور و فن اواپراتور.

کمپرسور از برق برای پمپاژ مبرد از طریق چرخه تبرید استفاده می کند. هنگامی که یخچال در دمای مناسب است کمپرسور می تواند خاموش شود. اگر دما شروع به کمی افزایش کند ، کمپرسور دوباره روشن می شود و مبرد را از طریق حلقه پمپ می کند.
موتور فن کندانسور از برق برای کار استفاده می کند و هر زمان کمپرسور در حال کار است و مبرد را از طریق سیم پیچ های کندانسور پمپاژ می کند ، باید روشن باشد. فن کندانسور وظیفه خنک سازی مبرد را هنگام عبور از سیم پیچ های کندانسور ، دفع گرمای جمع شده در داخل جعبه و بازگرداندن مبرد به مایع را دارد.
موتور فن اواپراتور همیشه روشن است ، حتی اگر کمپرسور و فن کندانسور خاموش باشد. فن اواپراتور وظیفه نگه داشتن جریان ثابت هوا در جعبه یخچال را دارد. باید هوا را بر روی سیم پیچ اواپراتور حرکت و جریان دهد تا مبرد بتواند گرمای جعبه را جذب کند.
هرچه چرخه تبرید بیشتر جریان داشته باشد ، یعنی هرچه کمپرسور روشن باشد ، یخچال از انرژی بیشتری استفاده می کند. و چه عواملی باعث روشن شدن کمپرسور می شود ، HEAT.

بنابراین دو هدف اصلی برای پایین آوردن مصرف انرژی یخچال وجود دارد: کاهش نفوذ گرما به سیستم و اطمینان از عملکرد کارآمد تمام اجزای سازنده.

برای دریافت نکاتی درباره انجام این کار از طریق نگهداری و مقاوم سازی ، فن اکسیال اروپایی به پست های مرتبط ما مراجعه کنید.

دسته ها: راه حل های انرژی ، HVACR

با برچسب: بهره وری انرژی، تبرید

یک پاسخ به "یخچال چگونه کار می کند و از انرژی استفاده می کند"
قطره hcg می گوید:
دسامبر 15 ، 2012 در 2:28 بعد از ظهر
کارت عالی بود. بابت ارسال این مطلب بسیار متشکرم من دوباره بررسی می کنم تا ببینم چه چیزهای جدیدی است و اطلاعات آشنایی شما را با شما در میان می گذارم ، hcg.



:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

این مقاله دارای چندین مسئله است. لطفاً در بهبود آن كمك كنید فن زیلابگ یا این موارد را در صفحه بحث مطرح كنید. (با نحوه و زمان حذف این پیام های الگو آشنا شوید)
این متن به منابع بیشتری برای معتبر بودن نیاز دارد. (ژانویه 2012)
این مقاله شامل لیستی از منابع عمومی است ، اما تا حد زیادی تأیید نشده باقی مانده است زیرا فاقد استنادات درون ریز مربوطه است. (ژانویه 2012)
این مقاله احتمالاً شامل تحقیقات اصلی است. (دسامبر 2013)
برای مطابقت با استانداردهای کیفیت ویکی پدیا ممکن است لازم باشد این مقاله بازنویسی شود. (سپتامبر 2016)
"طرفداران" به اینجا هدایت می شود. برای سایر کاربردها ، به طرفداران (ابهام زدایی) ، فن (ابهام زدایی) و FANS (ابهام زدایی) مراجعه کنید.

هواداران تیم ملی فوتبال پرتغال در مسابقات قهرمانی اروپا 2004
یک هوادار یا متعصب ، که بعضاً او را علاقه مندان یا علاقه مندان نیز می نامند ، شخصی است که علاقه یا تحسین زیادی نسبت به چیزی یا شخصی مانند مشهور یا ورزشی یا تیم ورزشی ، ژانر ، سیاستمدار ، کتاب ، فیلم از خود نشان می دهد ، یک بازی ویدیویی یا یک سرگرمی. در مجموع ، طرفداران یک شی or یا شخص خاص fanbase یا fandom آن کاتالوگ فن زیلابگ آلمان را تشکیل می دهند. آنها ممکن است شور و شوق خود را به طرق مختلف از جمله ارتقا the موضوع مورد علاقه خود ، عضویت در یک کانون هواداران مرتبط ، برگزاری یا شرکت در کنفرانس هواداران یا نوشتن نامه هواداری نشان دهند. آنها همچنین ممکن است به فعالیت های خلاقانه ("کار طرفدار") مانند ایجاد فنزین ، نوشتن داستان های هواداری ، ساخت میم یا طراحی فن هنری بپردازند.


فهرست
1 ریشهشناسی
2 ویژگی
3 فرهنگ فن
4 نوع
4.1 افراد مشهور
4.2 بازی
4.3 موسیقی
4.3.1 موزیکال
4.4 اوتاکو
4.5 سیاست
4.6 کشتی حرفه ای
4.7 داستان علمی
4.8 ورزش
5 روانشناسی و انگیزه های طرفداران
5.1 ورزش
5.2 وفاداری
5.3 طرفداران "استن"
5.3.1 استفاده
5.3.2 شیوع
5.3.3 واکنش افراد مشهور
6 کلیشه های جنسیتی
6.1 نقش های جنسیتی جامعه
6.1.1 تبعیض علیه زنان
6.1.2 تبعیض علیه مردان
6.2 Fangirl
6.2.1 نابالغی در ناحیه ناخن
6.3 فنبوی
6.3.1 نابالغی در فنبوی ها
7 همچنین مراجعه کنید
8 منبع
9 لینک خارجی
علم اشتقاق لغات
مریام وبستر ، فرهنگ لغت آکسفورد و منابع دیگر "فن" را نسخه کوتاه شده کلمه متعصب تعریف می کنند. خود Fanatic ، که در حدود سال 1550 به انگلیسی وارد شد ، به معنای "مشخص شده توسط اشتیاق بیش از حد و غالباً فداکاری غیر منتقدانه شدید” است. این از لاتین مدرن fanaticus می آید ، به معنی "الهام گرفته از جنون اما الهی". این کلمه در اصل مربوط به یک معبد یا مکان مقدس بود [لاتین fanum ، شاعرانه انگلیسی fane]. احساس مدرن "فوق العاده غیرت" از حدود سال 1647 آغاز می شود. استفاده از متعصب به عنوان اسم از سال 1650 قدمت دارد. با این حال ، اصطلاح "فانتزی" برای علاقه شدید به چیزی (کاربردی که توسط سال 1545 تأیید شده است [1]) ، اگرچه ریشه شناسی متفاوتی دارد ، اما به طور تصادفی اصطلاح کمتری دارد اما تا حدودی مشابه است مفهوم "متعصب". استفاده از "فانتزی" به معنای علاقه مندان به ورزش مشتاق ، در اواسط قرن نوزدهم به عنوان آمریکایی گرایی ظهور کرد. [2] دیکشنری بیس بال دیکسون با استناد به آثار ویلیام هنری نوگنت ادعا می کند که این اثر از فانتزی گرفته شده است ، اصطلاحی که طرفداران یک سرگرمی فن کندانسور زیلابگ یا یک ورزش خاص را از اوایل قرن 18 تا 19 ، به ویژه پیروان بوکس بیان می کردند. [3] طبق این نظریه ، در اصل فقط به طرفداران هوادار همسان می شد. [تأیید ناموفق] The Great American Baseball Scrapbook این اصطلاح را به کریس فون در آه ، صاحب جوراب ساق بلند سنت لوئیس براون در سال 1882 نسبت می دهد. بلیط 25 سنت ، امیدوارم که بسیاری از مشتریان آبجو او را خریداری کنند. قیمت پایین بلیط به او کمک کرد تا آمار حضور و غیاب را به دست آورد. وی متعصبان پر از جایگاه خود را "هوادار" خواند. [4]

حامی مترادف "هوادار" است که قبل از اصطلاح اخیر است و هنوز هم به طور معمول در انگلیسی انگلیسی استفاده می شود ، به ویژه برای نشان دادن طرفداران تیم های ورزشی. با این حال ، اصطلاح "فن" در سراسر جهان انگلیسی زبان ، از جمله انگلستان محبوب شده است. اصطلاح حامی همچنین به معنای سیاسی در ایالات متحده ، برای طرفدار یک سیاستمدار ، یک حزب سیاسی و یک مسئله جنجالی استفاده می شود.

مشخصات
طرفداران معمولاً به اندازه کافی علاقه مند هستند که برخی تغییرات در سبک زندگی آنها برای سازگاری با ارادت به شی foc کانونی ایجاد می شود. هواداران تمایل به درگیری خارجی دارند - انگیزه آنها این است که از طریق رفتارهای خاص (شرکت در کنوانسیون ها ، ارسال آنلاین ، نمایش بنرهای تیم در خارج از خانه های خود و غیره) درگیری خود را با منطقه مورد علاقه نشان دهند. طرفداران غالباً "مایل به بدست آوردن" اشیا material مادی مربوط به منطقه مورد علاقه خود هستند ، مانند ضربه بیس بال توسط اسلگ معروف یا انتخاب گیتار دست دوم از قهرمان موسیقی خود. همچنین ، برخی از طرفداران تمایل به تعامل اجتماعی با طرفداران دیگر دارند. این ممکن است دوباره به اشکال مختلف انجام شود ، از مکالمه گاه به گاه ، پست الکترونیکی ، اتاق گفتگو ، و لیست های پستی الکترونیکی گرفته تا جلسات حضوری منظم مانند جلسات کانون هواداران و کنوانسیون های سازمان یافته.

گروه های مختلفی از طرفداران وجود دارد که می تواند با توجه به میزان شدت درگیری یا علاقه آنها به سرگرمی (سطح تعصب) متفاوت باشد [5]

 

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Fan_(person)



:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

kyFor برای مبدلهای حرارتی صفحه ای M6-FG گرمایش و خنک سازی شما از سری اواپراتور صفحه ای آلفالاوال. برنامه ها برای وظایف گرمایشی و سرمایش شما می توان از مبدل های حرارتی صفحه ای صنعتی آلفا لاوال استفاده کرد. اینها در برگه های محصول زیر به تفصیل آورده شده است. طراحی استاندارد مبدل حرارتی صفحه شامل یک بسته از صفحات فلزی موج دار با سوراخ برای عبور دو مایعات است که انتقال گرما بین آنها انجام می شود. بسته صفحه بین یک صفحه قاب ثابت و یک صفحه فشار متحرک جمع شده و با پیچ و مهره های فشرده شده. صفحات با یک واشر مجهز شده اند که کانال بین صفحه را آب بندی می کند و مایعات را به کانال های متناوب هدایت می کند. تعداد صفحات با توجه به میزان جریان ، خصوصیات فیزیکی مایعات ، افت فشار و برنامه دما تعیین می شود. راه راه صفحات باعث تلاطم مایع می شوند و صفحات را در برابر فشار دیفرانسیل پشتیبانی می کنند. صفحه و صفحه فشار بین میله بالا و میله پایین ثابت می شوند ، که هر دو به یک ستون پشتیبانی ثابت می شوند. اتصالات در صفحه قاب یا اگر هر دو مایعات یا هر دو مایعات بیش از یک واحد عبور کنند ، در صفحه و صفحات فشار قرار دارند. اصول کار کانال ها بین صفحات تشکیل شده و درگاه های گوشه ای به گونه ای مرتب شده اند که دو رسانه از کانال های جایگزین عبور کنند. گرما از طریق صفحه بین کانال ها منتقل می شود و برای بالاترین کارایی ممکن ، جریان کامل جریان متضاد ایجاد می شود. راه راه صفحات عبور بین صفحات را فراهم می کند ، از هر صفحه در برابر صفحه مجاور پشتیبانی می کند و تلاطم را افزایش می دهد ، در نتیجه انتقال گرما کارآمد است. اصل جریان مبدل حرارتی صفحه ای M3 ، M6 ، M10 و M15

کاتالوگ را به صفحه 1 باز کنید
مبدلهای حرارتی صفحه ای سری M3 ، M6 ، M10 ، M15 - 2
M3 ظرفیت های معمول سرعت جریان مایع تا 4 کیلوگرم در نمایندگی آلفالاوال در ایران  ، بسته به نوع رسانه ، افت فشار مجاز و برنامه دما. گرمایش آب با بخار 50 تا 250 کیلووات انواع بشقاب M3 و M3-X ، جایی که M3 صفحات دو جداره موازی و M3D و M3G را فراهم می کند. انواع قاب مواد استاندارد FG صفحه قاب فولاد ملایم ، نازل های رنگ شده اپوکسی لوله های فولادی کربن: آلیاژ 316 ، صفحات تیتانیوم فولاد ضد زنگ: AISI 316 یا تیتانیوم واشر M3 نیتریل ، EPDM ، HeatSealF ™ M3D نیتریل ، EPDM مشخصات فنی کد مخزن فشار ، PED ، AS ، pvcALS pressure فشار طراحی مکانیکی (گرم) / دما FG PED ، pvcALS ™ 1.6 ...

کاتالوگ را به صفحه 2 باز کنید
مبدلهای حرارتی صفحه ای سری M3 ، M6 ، M10 ، M15 - 3
M6 ظرفیت های معمول سرعت جریان مایع حداکثر تا 16 کیلوگرم در ثانیه (250 گرم در دقیقه) ، بسته به نوع رسانه ، افت فشار مجاز و برنامه دما. گرمایش آب توسط بخار 300 تا 800 کیلو وات انواع صفحات M6 ، M6M ، M6MD و M6MG انواع قاب FM ، FG و FD مواد استاندارد صفحه قاب فولاد ملایم ، نازل های رنگ شده با اپوکسی فولاد کربن روکش فلزی: فولاد ضد زنگ ، روکش لاستیک تیتانیوم: صفحات نیتریل ، EPDM فولاد ضد زنگ: آلیاژ 316 / آلیاژ 304 تیتانیوم (فقط M6M) واشر M6: نیتریل ، EPDM ، HeatSeal F ™ M6M: نیتریل ، EPDM ، HeatSeal F Data اطلاعات فنی کد مخزن فشار ، PED ، ASME ، pvcALS pressure فشار طراحی مکانیکی ...

کاتالوگ را به صفحه 3 باز کنید
مبدلهای حرارتی صفحه ای سری M3 ، M6 ، M10 ، M15 - 4
M10 ظرفیت های معمول سرعت جریان مایع تا 50 کیلوگرم در ثانیه ، بسته به نوع رسانه ، افت فشار مجاز و برنامه دما. گرمایش آب توسط بخار 0.7 تا 3.0 مگاوات انواع صفحه M10B ، M10M و M10MD انواع قاب FM ، FG و FD مواد استاندارد صفحه قاب فولاد ملایم ، نازل های اپوکسی رنگ شده فولاد کربن روکش شده: فولاد ضد زنگ ، لاستیک ، صفحات تیتانیوم فولاد ضد زنگ AISI 316 / AISI 304 ، تیتانیوم ، آلیاژ 20/18/6 واشر M10B نیتریل ، EPDM M10M نیتریل ، EPDM ، HeatSeal F ™ ، HNBR ، EPDMF ، Viton®G اطلاعات فنی فشار طراحی مکانیکی (گرم) / دما FM 1.0 MPa / 160 ° C FG 1.6 MPa / 180 درجه سانتیگراد *) FG ASME ...

کاتالوگ را به صفحه 4 باز کنید
مبدلهای حرارتی صفحه ای سری M3 ، M6 ، M10 ، M15 - 5
M15 ظرفیت های معمولی سرعت جریان مایع تا 80 کیلوگرم در ثانیه (1300 گرم در دقیقه) ، بسته به نوع رسانه ، افت فشار مجاز و برنامه دما. انواع صفحات M15B ، M15E و M15M نوع فریم FL ، FM ، FG و FD مواد استاندارد صفحه قاب فولاد ملایم ، نازل های رنگ شده اپوکسی فولاد کربن روکش فلزی: فولاد ضد زنگ ، تیتانیوم روکش لاستیکی: نیترول ، صفحات EPDM فولاد ضد زنگ: آلیاژ 304 ، آلیاژ 316 واشر تیتانیوم آلیاژ C-276 آلیاژ 254 SMO (کلیپ / نوار چسب ، چسب خورده) نیتریل نیتریل هیدروژنه EPDM Viton® G AL-EPDM داده های فنی کد فنی مخازن تحت فشار ، PED ، ASME ، pvcALS pressure فشار طراحی مکانیکی (گرم) /. ..

کاتالوگ را به صفحه 5 باز کنید
مبدلهای حرارتی صفحه ای سری M3 ، M6 ، M10 ، M15 - 8
. ESE00168EN 1001 اطلاعات موجود در این مقاله در زمان صدور صحیح است اواپراتور آلفالاوال ، اما ممکن است بدون اطلاع قبلی تغییر کند. نحوه تماس با آلفا لاوال جزئیات تماس برای همه کشورها به طور مداوم در وب سایت ما به روز می شود. لطفاً برای دسترسی مستقیم به اطلاعات به سایت www.alfalaval.com مراجعه کنید.

کاتالوگ را به صفحه 8 باز کنید

 

https://pdf.directindustry.com/pdf/alfa-laval/m3-m6-m10-m15-series-plate-heat-exchanger/16602-133157.html



:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

انتقال حرارت کارآمد
مبدلهای حرارتی صفحه ای و قاب واشر (GPHE) انتقال حرارت کارآمد را در  کندانسور صفحه ای آلفالاوال تجهیزات جمع و جور با ردپای کوچک - بسیار کوچکتر و کارآمدتر از مبدلهای حرارتی پوسته و لوله فراهم می کنند.

مبدلهای حرارتی صفحه ای برای بهینه سازی انتقال حرارت طراحی شده اند ، زیرا صفحات موجدار بیشترین سطح را فراهم می کنند که از طریق آن می توان گرما را از یک گاز یا مایع به گاز دیگر رساند.

این واحدها همچنین دارای طراحی انعطاف پذیر بوده و سرویس و نگهداری آنها آسان است.

مزایای مبدلهای حرارتی صفحه واشر:

انتقال حرارت دقیق - نزدیک شدن دمای نزدیکتر ، جریان جریان شمارنده واقعی ، 80-90٪ حجم نگهداری کمتر
هزینه کلی کم - سرمایه گذاری کم سرمایه ، کاهش هزینه نصب ، نگهداری محدود و هزینه های عملیاتی
حداکثر قابلیت اطمینان - کمتر رسوب زدگی ، استرس ، سایش و خوردگی
مسئول محیط زیست - حداقل مصرف انرژی برای حداکثر اثر فرآیند ، تمیز کردن کاهش یافته است
گسترش ظرفیت آسان است - به سادگی صفحات موجود در قاب موجود را اضافه یا حذف کنید
دامنه محصول بسیار گسترده است و در گرمایش ، سرمایش ، بازیابی گرما ، تبخیر و چگالش در صنایع مختلف از HVAC ، تبرید ، خنک کننده موتور ، لبنیات و مواد غذایی گرفته تا فرآیندهای سنگین تر مانند کندانسور پلیت آلفالاوال فرآوری شیمیایی ، تولید روغن و تولید برق استفاده می شود.

درباره GPHEs در مقابل مبدلهای حرارتی پوسته و لوله بیشتر بدانید

نحوه کار GPHE ها را ببینید

 

همه GPHE ها برابر ایجاد نشده اند
مبدلهای حرارتی صفحه واشر ممکن است استاندارد صنعت برای وظایف عمومی گرمایش و سرمایش باشد ، اما فناوری داخل GPHE بسیار استاندارد نیست. همه مبدلهای حرارتی صفحه ای برابر نیستند و ما عواقب انتخاب مبدلهای حرارتی صرفاً بر اساس هزینه را مشاهده کرده ایم. ما درک می کنیم که هزینه مهم است ، اما در بیشتر شرایط هزینه های تعمیر یا تعویض واحدها و همچنین ناکارآمدی واحدهای کم حجم بسیار بیشتر از صرفه جویی در هزینه های اولیه است.

هنگام انتخاب مبدل حرارتی صفحه واشر ، تعدادی ویژگی صفحه و قاب وجود دارد که می خواهید آنها را در نظر بگیرید.

برای مشاهده ویژگیهای GPHE که اینجا هستند ، اینجا کلیک کنید

 
انواع مبدلهای حرارتی صفحه واشر
صنعتی - طیف بسیار متنوعی از مبدل های حرارتی برای هیت اکسچنجر صفحه ای جوشی آلفالاوال استفاده در انواع صنایع

گواهی AlfaQ AHRI - مشابه GPHE های صنعتی اما دارای گواهینامه AHRI برای کاربردهای HVAC

نیمه جوش داده شده صنعتی - در تبرید هنگامی که واشر برای یکی از رسانه ها مناسب نیست و هنگامی که فشارهای طراحی بالاتری لازم است استفاده می شود

WideGap - برای کاربردهایی شامل مایعات الیافی ، مایعات بسیار چسبناک و مایعات حاوی ذرات درشت استفاده می شود

اواپراتورهای AlfaVap - اواپراتور سطح صفحه فیلم سفارشی و در حال افزایش

کندانسورهای AlfaCond - یک کندانسور خلاuum سطح صفحه ای جمع و جور است

مبدل حرارتی دیابون - گرافیت که برای محیط های خورنده سخت استفاده می شود

انتخاب GPHE مناسب
انتخاب GPHE مناسب می تواند یک چالش باشد ، اما ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. ما یک راهنمای انتخاب ساده برای کمک به شما در جهت دستیابی به بهترین GPHE برای برنامه خود ایجاد کرده ایم. با این حال ، همیشه بهتر است در نهایت با یکی از مهندسین متخصص ما صحبت کنید تا آنها بتوانند از تناسب کامل شما اطمینان حاصل کنند.

به راهنمای انتخاب بروید

با یک متخصص GPHE در تماس باشید

 

سرویس GPHE های خود
مبدلهای حرارتی صفحه ای در اکثر کاربردها نقش اساسی دارند. اگر عملکرد ضعیف داشته باشند ، ممکن است منجر به پایین آمدن کیفیت محصول ، کاهش ایمنی و هزینه های بالاتر انرژی شود. و در صورت عدم موفقیت ، می توانند منجر به توقف سنگین و خسارات عمده در تولید شوند. این مهم باعث می شود که تعمیر و نگهداری انجام شود - و انجام صحیح آن مهم است.

آلفا لاوال همچنین نمونه کارایی کامل خدمات 360 درجه را برای مبدلهای حرارتی صفحه واشر ارائه می دهد.

بیشتر بدانید

   

تحصیلات عالی
نحوه کار GPHE ها

فناوری صفحه

مبدلهای حرارتی صفحه ای در مقابل پوسته و لوله

روش محاسبه

بارگیری - نظریه انتقال حرارت

 

alfalaval.com/microsites/gphe/



:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

همچنین می توان از بسته بشقاب به عنوان کندانسور محکم استفاده کرد پلیت بریز و آن را در بالای ستون بالای یک سینی دودکش مورد استفاده برای کشیدن مایعات قرار داد ، که بسیار جمع و جور است و کل هزینه سرمایه را بسیار کاهش می دهد.

دیگهای بخار بسته به نیاز فرایند ، یک کتری و یک بویلر یکبار مصرف ترموسیفونی امکان پذیر است.

برای نوع کتری ، مایعی که به پایین پوسته وارد می شود تا حدی بخار می شود و در فضای بالای بسته بشقاب جدا می شود ، بخار از طریق نازل بالای پوسته خارج می شود. مایع ، دارای چگالی بالاتر از چگالی همگن مایع دو فاز درون بسته بشقاب ، از طریق آنول در قسمت خارجی بسته بشقاب ، دوباره گردش می کند ، زیرا این طرح هیچگونه پاسخی برای عبور ندارد. محصول پایین همانند هر دیگ بخار دیگ بخار از طریق یک عادت خارج می شود. از آنجا که میزان صدا بسیار کمتر از یک کتری S&T سنتی است ، راه اندازی و کنترل هر دو سریعتر هستند. مدت زمان ماندگاری بسیار کم اهمیت ترین نکته در مورد محصولات حساس به گرما ، مانند آمین ها ، یا هنگام تولید محصولات جانبی مانند نمک های پایدار در برابر حرارت است.

با یک بویلر یک بار عبور ، هر دو مایع و بخار از ریبلر خارج می شوند و از طریق بالابر به پایین ستون برمی گردند. این منجر به پوسته کوچکتر و کم هزینه تری نسبت به مبدل S&T معمولی می شود. ریوویلر یکبار مصرف به دلیل کم بودن زمان اقامت برای محصولات حساس به گرما نیز مناسب است. همچنین توانایی کمتری در تحمل حرکت مانند کشتی وجود دارد (به عنوان مثال کشتی تولیدی ، ذخیره سازی و تخلیه شناور یا شناور LNG شناور) ، زیرا حداقل شلختگی وجود دارد.

برای هر دو نوع دیگ بخار ، محیط گرمایی معمولاً در سمت صفحه است  قیمت مبدل حرارتی  و اگر محیط گرمایش یک مایع انتقال حرارت یا آب گرم باشد ، می توان از یک آرایش چند گذر برای بهبود ضریب انتقال حرارت فیلم گرم استفاده کرد. راه اندازی مجدد دیگ بخار نیز امکان پذیر است که هزینه پوسته و لوله کشی مربوطه را از بین می برد.

انتقال حرارت تک فاز. بر خلاف مبدل حرارتی S&T ، تفاوت هیدرولیکی قابل توجهی بین دو طرف یک نوع صفحه-پوسته وجود ندارد. انتخاب محل قرار دادن هر جریان معمولاً با توجه به ملاحظات نگهداری ، با تمیزترین مایع به سمت صفحه تعیین می شود. اگر هر دو مایعات تمیز باشند ، کمترین جریان باید در سمت صفحه باشد. با توجه به فشردگی طرح ، مزیت قرار دادن جریان با فشار طراحی بسیار بیشتر در سمت صفحه ، به جای طرف پوسته ، بسیار کمتر از مبدلهای حرارتی S&T در نظر گرفته می شود.

قابلیت اطمینان و نگهداری
آزمایشات زیادی بر روی مبدل حرارتی صفحه-پوسته جوش داده شده با لیزر انجام شده است ، از جمله آزمایش های ترکیدگی متعدد روی مواد ، ضخامت و اندازه هر صفحه برای تعیین فشار طراحی قابل دستیابی. یکپارچگی جوشکاری بدون خرابی هیچ جوشکاری ثابت شده است ، تنها خرابی ها مربوط به ماده اصلی است.

مرحله بعدی آزمایش بسته های صفحه ای از نظر گذر حرارتی بود - زیرا این مسئله در همه مبدل های حرارتی معمول است - در هنگام راه اندازی ، خاموش شدن و برهم زدن فرآیند. دوچرخه سواری حرارتی بین دمای محیط و -168 درجه سانتی گراد (-270.4 درجه فارنهایت) در 80 بار انجام شد ، جایی که بیش از 8000 چرخه قبل از بروز هرگونه خرابی به دست آمد. سپس 36000 چرخه بین دمای محیط و 100 درجه سانتی گراد (212 درجه فارنهایت) انجام شد. هنگامی که آزمایش متوقف شد و یک انفجار انجام شد ، بسته بشقاب همان نتایج بسته جدید را بدست آورد.

بیش از 1200 مبدل حرارتی صفحه ای و پوستی جوش داده شده با لیزر نصب شده است که اکثر آنها در 12 ماساژ در سرویس قرار گرفته اند. تحویل ، در گیاهانی که به طور معمول در حال کار مداوم هستند. این باعث می شود که یک تجربه عملیاتی بیش از 50 میلی متر در ساعت کار کنید. از زمان آغاز به کار ، حتی یک مورد از خرابی های جوش لیزری در یک صفحه بسته نشده است. از سالهای اولیه تولید ، تعداد خرابی های جوش در اتصال نازل اندازه صفحه به تقریباً صفر کاهش یافته است ، با میانگین زمان تا خرابی به ترتیب 10 میلی متر ساعت کاری.

در چند مورد (كه كمتر از 0.5٪ از كل موارد را نشان مي دهد) ، دور زدن جريان در اطراف منحرف كننده هاي جريان گزارش شده است كه منجر به از دست رفتن عملكرد حرارتي مي شود. تعویض بادگیرهای جریان به رفع بیشتر خرید مبدل حرارتی این مشکلات کمک کرده است.

نگهداری. مبدل حرارتی پوسته ای ، اگر با تنش برشی دیواری مناسب طراحی شده باشد ، جریان های رسوب را به خوبی کنترل می کند. دلیل اصلی این است که سطح شبیه به یک میکسر استاتیک است ، و لایه مرزی آن به طور مداوم شکسته می شود تا ذرات را در محلول نگه دارد. این امر همچنین باعث کاهش تشکیل پوسته پوسته شدن می شود. مطالعات مربوط به رسوب دهی مطابق با تجربه عملیاتی است ، به این دلیل که رسوب گیری نسبت به مبدل S&T کندتر و شدت کمتری دارد. بحث کامل در مورد مکانیسم های رسوب گذاری و نحوه درمان آنها در ادبیات بحث شده است

با توجه به این اصل که پیشگیری بهتر از درمان است ، نصب صافی ، اتصالات شستشوی معکوس یا سیستم شستشوی درجا ممکن است برای کاهش زمان خرابی ناشی از رسوب در نظر گرفته شود:

اگر ذرات از 1000 میکرون بزرگتر باشند ، صافی لازم است

 

https://www.hydrocarbonprocessing.com/magazine/2019/february-2019/special-focus-materials-manufacturing/welded-plate-heat-exchangers-cut-refinery-process-costs-part-1



:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

مبدلهای حرارتی صفحه جوش داده شده هزینه های کندانسور صفحه ای  فرآیند تصفیه خانه را کاهش می دهند - قسمت 1مبدل های حرارتی صفحه ای و قاب (P&F) برای اولین بار 100 سال پیش برای استفاده در صنایع لبنی تولید شدند.
مبدل های حرارتی صفحه ای و قاب (P&F) برای اولین بار 100 سال پیش برای استفاده در صنایع لبنی تولید شدند. آنها از آن زمان در صنایع فرآیندی مورد استفاده قرار گرفته اند ، زیرا مزایای قابل توجهی در جریان واقعی جریان متضاد ، سرعت انتقال حرارت بالا ، هزینه های تولید پایین و ردپای کوچک دارند. این مزایا منجر به کاهش سرمایه و هزینه های عملیاتی می شود که با مبدل های حرارتی پوسته و لوله (S&T) حاصل می شود. محدودیت استفاده از آنها ، واشر الاستومر بین هر صفحه است که در برابر نشت ناشی از حمله شیمیایی یا نفوذ مواد معطر حساس است. علاوه بر این ، فشار و دما به طور معمول برای آب به 20 بار در 180 درجه سانتیگراد (356 درجه فارنهایت) محدود می شود ، شرایطی که استفاده از آن را در بسیاری از فرآیندهای پایین دست ، به ویژه تصفیه ، که در آن مواد معطر می توانند مواد واشر را در دمای قابل توجهی پایین تر نرم کنند ، مانع می کنند.
شکل. 1. چیدمان بسته معمولی بشقاب.شکل.کندانسور پلیت 1. چیدمان بسته معمولی بشقاب.مبدلهای صفحه جوشکاری شده از این کاستی ها در نوع P&F به وجود آمده اند. دو نوع وجود دارد: صفحه-پوسته و بلوک. در ابتدا هر دو گاز بی اثر تنگستن (TIG) جوش داده شده بودند ، اما اکنون با صفحات جوش داده شده با لیزر ساخته می شوند. تولید نوع صفحه-پوسته جوش داده شده با لیزر از سال 2006 آغاز شد و از آن زمان حدود 1200 واحد تحویل داده شده است که عمدتا برای استفاده در صنایع شیمیایی یا سیستم های سودمند در ساختمان های بزرگ است. نوع صفحه-پوسته از دو جنبه حیاتی با نوع بلوک متفاوت است: دارای جریان ضد جریان واقعی است ، در حالی که نوع بلوک یک طرح جریان متقابل است و فشار سرویس برای مبدل حرارتی صفحه-پوسته بالقوه به اندازه 400 بار ، قابل مقایسه با مبدل S&T ، در حالی که نوع بلوک با شکل مکعبی آن به حدود 30 بار محدود می شود.
ساخت و سازساخت یک مبدل حرارتی پوسته در شکل نشان داده شده است. 1. بسته بشقاب استوانه ای است ، بسته به فشار و دما طراحی ، بسته به فشار و درجه حرارت ، صفحات مدور به طور معمول 0.8 میلی متر ضخامت دارد ، که منجر به مساحت 300 متر مربع در متر مکعب می شود. مساحت S&T کمتر از 100 متر مربع در متر مکعب است. از آنجا که مبدل حرارتی صفحه ای به طور معمول دارای مقدار U حداقل دو برابر آن برای معادل S&T است ، می توان یک اندازه شش برابر یا بیشتر کاهش داد ، و واحد نسبت به نوع S&T کمتر در معرض رسوب است ، زیرا مقدار زیادی وجود دارد تنش برشی دیواره بالاتر که ناشی از تلاطم ایجاد شده توسط الگوی صفحه است. 1 این فشردگی ، همراه با سرعت رسوب کم و مقاومت ذاتی یک بسته صفحه جوش داده شده با لیزر (جوش در آزمایش های پشت سر هم هرگز شکست نخورده است) ، منجر به ایجاد امکانات قابل توجهی می شود برای استفاده در فرآیندهای پالایش و پتروشیمی. اجزای اصلی مونتاژ صفحه بسته هستند. پوسته استوانه ای ، که کمی بیشتر هیت اکسچنجر صفحه ای جوشی از یک مخزن تحت فشار معمولی است. و مدیران جریان ، که از ساخت و ساز از فولاد ضد زنگ انعطاف پذیر هستند.
بسته های بشقابیبسته صفحه بین صفحات نگهدارنده دیواره ضخیم مونتاژ می شود. صفحات از فولاد ضد زنگ درجه 316 یا بهتر (به عنوان مثال ، تیتانیوم ، 254SMO ، SS904L یا Hastelloy) فشار داده می شوند ، و فاصله دقیق توسط نقاط بلند روی صفحات آجدار مجاور حاصل می شود. صفحات جایگزین در لبه با لیزر جوش داده می شوند تا مجاری "سمت پوسته" ایجاد شوند و سوراخهای صفحه برای معابر "سمت صفحه" هستند. معابر سمت پوسته به طرف حلقه تشکیل شده بین بسته بشقاب و پوسته باز هستند. معابر سمت صفحه با هدرهای ورودی و خروجی تنظیم شده در بالا و پایین صفحه ها متصل می شوند. قطر این اتصالات - و اتصالات سمت صفحه در جلوی پوسته - از نظر هندسی محدود هستند تا قسمت زیادی از صفحه موجود از بین نرود. مساحت صفحه موثر بین این اتصالات تقریباً دو سوم مساحت کل صفحه دایره ای است.
از صفحات تتا بالا با زاویه مبهم برای نوارها ، که باعث افزایش سرعت انتقال حرارت و افت فشار می شود ، در مواردی که به یک درجه حرارت نزدیک نیاز باشد ، استفاده می شود. تعداد مقادیر واحد انتقال (NTU) تا 3 در یک عبور واحد حاصل می شود (به عنوان مثال ، عبور از درجه حرارت در یک پوسته قابل دستیابی است ، چیزی که با یک حرارت S&T با دو لوله U یا سر شناور غیرممکن است مبدل) صفحات کم تتا با زاویه حاد برای میله ها ، سرعت انتقال حرارت کاهش یافته و افت فشار کمتری دارند و برای کندانسورها و دیگهای بخار یا در مواردی که مقادیر NTU در یک عبور از 1.3 فراتر نمی رود ، ایده آل هستند. منحرف کننده های جریان ممکن است برای ایجاد بیش از یک عبور از یک پوسته استفاده شوند.
مدیران جریانکارگردانهای جریان (یا دور زدن دور زدن) بسیار حیاتی هستند. در غیر این صورت ، محیط جانبی پوسته مسیر کمترین مقاومت را طی می کند و از طریق حلقه عبور می کند ، که برای فضای هدر و توزیع استفاده می شود ، نه از طریق صفحات. می توان از بافل های الاستومری استفاده کرد که شکاف های بین صفحه صفحه و پوسته را پر می کند و یا بافل های فلزی ، که ممکن است خیلی خوب مهر و موم نشوند ، اما در برابر حمله شیمیایی مقاوم هستند.



:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

ما طیف گسترده ای از فن های استاندارد را برای انواع برنامه ها فن رزنبرگ و فن ها را برای برنامه های نصب شده ارائه می دهیم. همه فن های روزنبرگ به موتورهای روتور خارجی مستقیم هدایت می شوند که در داخل کشور تولید می شوند. طرفداران روزنبرگ در مقایسه با طرفداران معمولی مزایای تعیین کننده ای را به شما هواداران ارائه می دهند:

عمر بسیار طولانی
طراحی فشرده
موتور و پروانه در یک واحد جمع می شوند
سرعت 100٪ قابل کنترل است (ترانسفورماتور خودکار ؛ کنترل کننده)
جریان کم شروع
فن های روزنبرگ به عنوان یک ویژگی استاندارد به محافظت موتور از طریق تماس گرمایی مجهز شده اند
پروانه ها بر اساس DIN ISO 1940 (درجه کیفیت G2.5) در 2 سطح متعادل می شوند.
موتورهای AC
درایو با استفاده از یک موتور روتور خارجی ، طراحی کم حجم و جذابی فن اکسیال رزنبرگ را ارائه می دهد. موتور درون پروانه قرار می گیرد و بنابراین به طور مطلوبی خنک می شود. به همین دلیل ، یک کنترل سرعت متغیر 100٪ می تواند تضمین شود. تسمه های V ، میله های کشش اضافی و دستگاه های نصب موتور لازم نیست. فقط یاتاقان های توپی که در هر دو طرف نصب شده اند و از روانکارهای با طول عمر بالا استفاده می کنند. هر دو صندلی یاتاقان با دقت بالا در یک فرایند کار برای از بین بردن هرگونه لرزش زمینی می شوند.

موتورهای روتور خارجی نیز با جریان شروع بسیار کم مشخص می شوند. موتورهای محرک در درجه اول مطابق با DIN EN 60034-5 با کلاس محافظ IP54 مطابقت دارند. عایق سیم پیچ مربوط به کلاس حرارتی F است. علاوه بر این ، سیم پیچ دارای یک آغشته استاندارد محافظت از رطوبت است.

موتورهای EC
موتورهای EC مورد استفاده با کارایی بسیار بالا حتی در بارهای جزئی و رفتار کنترل عالی مشخص می شوند. اتصال آنها آسان است ، از نظر پیکربندی به صورت جداگانه ، از نظر طراحی فشرده و دارای تراکم قدرت بالایی هستند. اجرای توابع اضافی (به عنوان مثال جریان حجمی و کنترل فشار) امکان پذیر است. موتورهای روزنبرگ EC در درجه اول از کلاس حفاظت IP54 برخوردار هستند. ولتاژ ورودی 380V-480V (50 / 60Hz). موتورهای روزنبرگ EC قابلیت کنترل مداوم سرعت را دارند و دارای حفاظت موتور یکپارچه هستند.

شما می توانید از انواع زیر طرفداران انتخاب کنید:
فن های گریز از مرکز
پروانه دویدن رایگان
پنکه های محوری
پنکه های سقف
طرفداران لوله
پنکه های مجاری
پنکه های اگزوز آشپزخانه
پنکه های ساخته شده از پلاستیک
طرفداران جعبه
طرفداران ضد انفجار
سوئیچ ها و کنترل ها
نرم افزار انتخاب فن
با استفاده از نرم افزار جدید انتخاب فن RoVent10 ما می توانیم به راحتی و از بیش از 2.900 مدل فن ، یک انتخاب خاص برای یک نقطه کار انتخاب کنیم. این نرم افزار از طریق به روزرسانی های خودکار منظم به روز می شود. RoVent10 را می توانید از اینجا بارگیری کنید.

 

https://www.rosenberg-gmbh.com/en/product-range/fans

 


:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

اگر عاشق فرش هستید ، تنها نیستید! با وجود گرایش به کفپوش های قیمت موکت پرز بلند سطح سخت ، فرش همچنان محبوب ترین نوع کفپوش در سراسر کشور است. اگرچه خانواده هایی که به خرید فرش جدید علاقه مند هستند ، انتخاب سختی در پیش رو دارند - آیا باید گزینه ای با توده کم یا توده زیاد انتخاب کنند؟ فرش شرق مترو ، فرش با توده کم ، فرش با انبوه
Floor Coverings International از Metro East Illinois می خواهد حدس و گمان خود را از انتخاب نوع فرش ببندد. در حالی که هر دو گزینه شمع زیاد و کم ، انتخاب بسیار خوبی برای خانه شما است ، هر دو دارای امتیازات و منهای خاص خود هستند. ادامه مطلب را بخوانید تا بفهمید کدام نوع فرش مناسب شماست!

شمع زیاد در مقابل کم شمع یعنی چه؟

قبل از اینکه بتوانیم در مورد مناسب بودن یا زیاد بودن انبوه برای خانواده شما صحبت کنیم ، مهم است که منظور از "توده" در جهان فرش است. شمع به حلقه های پارچه ای فرش شما اشاره دارد - سطح نرم که باعث محبوبیت و ماندگاری فرش شده است. اگر فرشی "پرز زیاد" نامیده می شود ، به این معنی است که الیاف بلندتر و سست تر هستند. به عنوان مثال فرش Shag یک گزینه شناخته شده با انبوه است. از طرف دیگر ، فرش های با انبوه کم دارای الیاف فرش کوتاهتر و حلقه های محکم تری هستند.

انبوه زیاد ممکن است برای شما مناسب باشد اگر if.

شما به گرمی و راحتی آن علاقه مند هستید. پرزهای زیاد به دلیل فضای دنج خانه ای که به ایجاد آن کمک می کند معروف است.
شما نمی خواهید فرش شما با گذشت زمان چاپلوس شود. با وجود حلقه های بلندتر ، فرش با پرز زیاد کمتر از گزینه های کم فرش پهن می شود.
شما عاشق ظاهر مجللی هستید که فرش کامل ، کرکی و فرش ارائه می دهد.
اگر ile ، توده کم می تواند مناسب خانواده شما باشد.

خانه شما مبتلایان به آلرژی است. یک فرش با توده کم به شما کمک موکت پرز بلند می کند تا مواد حساسیت زا در سطح فرش شما قرار نگیرند
تمیز کردن آسان برای شما مهم است. سطح تخت فرش با انبوه کم ، پاک کردن سریع و کامل لکه ها را آسان می کند.
شما می خواهید یک اتاق ناهار خوری یا اتاق بازی فرش کنید. سطح صاف تری که فرش با انبوهی از توده ها ارائه می دهد به شما اجازه می دهد تا صندلی ها یا اسباب بازی ها به راحتی از کف کف شما حرکت کنند.
خانواده شما چه توده های زیاد و چه توده های زیاد را ترجیح دهند ، یک گزینه فرش برای شما وجود دارد و تیم Floor Coverings International Metro East شما می خواهد به شما در یافتن آن کمک کند. ما به مناطق مترو شرقی ، بلویل ، اوفالون ، کالینزویل و ادواردزویل خدمت می کنیم. امروز با ما تماس بگیرید تا یک جلسه مشاوره رایگان ، در خانه ترتیب دهیم و به شما کمک کنیم کف مناسب خانواده خود را پیدا کنید!

 

 

عکس: محصولات Syda

بگذار نزد تو بیاییم
هیچ شرکت کفپوش دیگری رضایت مشتری ما را ندارد! ما مفتخریم که تجربه خرید را با نمایشگاه موبایل کفپوش موبایل خود به درب منزل وارد می کنیم. در Floor Coverings International® ، روند کار ما مشتریان را برای زندگی مستمر می کند.

یک مشاوره رایگان رزرو کنید

این احساس غرق شدن
فرو رفتن پاهایتان در یک فرش توده ای عمیق ، جلوه ای از لوکس بودن را به خانه شما می افزاید. به طور ایده آل برای اتاق خواب ، از فرش های تایل نرم و عمیق می توان در پله ها یا در اتاق های نشیمن نیز استفاده کرد تا حس راحتی بیشتری داشته باشد. تحولات اخیر در فن آوری الیاف منجر به معرفی الیاف نرم و ابریشمی مانند 'Finesse' و 'Luxelle' شده است که نور سطح شمع را منعکس می کنند و یک اثر ابریشمی مجلل ایجاد می کنند.


الهام بگیرید
به سبد اضافه کن
اسنیپ
آپولو راحتی
با این فرش عمیق ، نرم و با ارزش عالی کف خود را به آنچه شایسته آن است ، بدهید.

نمایش>
به سبد اضافه کن
مه پنین
جوزا
ترکیبی عالی از فرش نرم و نرم ، برای هر اتاق.

نمایش>
رنگهایی که دوست داریم
به سبد اضافه کن
خاکستری کریستالی
پیچش احساس
به سبد اضافه کن
برگان فراست
هیترهای حسی
به سبد اضافه کن
Vixen

خرید موکت پرز بلند
آپولو راحتی
به سبد اضافه کن
خاکستری کریستالی
پیچش احساس
به سبد اضافه کن
برگان فراست
هیترهای حسی
به سبد اضافه کن
Vixen
آپولو راحتی
به سبد اضافه کن
خاکستری کریستالی
پیچش احساس
به سبد اضافه کن
برگان فراست
هیترهای حسی
به سبد اضافه کن
Vixen
آپولو راحتی
به سبد اضافه کن
خاکستری کریستالی
پیچش احساس
به سبد اضافه کن
برگان فراست
هیترهای حسی
به سبد اضافه کن
Vixen
آپولو راحتی
به سبد اضافه کن
خاکستری کریستالی
پیچش احساس
مشاهده تمام فرش های Deep Pile
از وبلاگ
نرم نرم
هر ساله شاهد مدهای جدید و جدیدترین مواردی هستیم که باید در دنیای الهام بخش علاقه به خانه و طراحی داخلی به کار گرفته شوند. اما وقتی صحبت از کفپوش می شود ، روند فرش های "احساس نرم" هیچ نشانه ای از کاهش در بازاری را که تمایل به نفس و راحتی عمیق است ، نشان نمی دهد.



:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

مبدلهای حرارتی انواع مختلفی دارد ، سه نوع اصلی که ترمکس تهیه می کند.

مبدل حرارتی پوسته و لوله

پوسته و لوله؛ مبدلهای حرارتی پوسته و لوله از تعداد زیادی لوله کوچک تشکیل مبدل حرارتی صفحه ای پلیت شده است که درون یک پوسته استوانه ای قرار دارند. لوله ها با استفاده از یک بسته لوله یا "پشته لوله" در سیلندر قرار می گیرند که می تواند دارای صفحات لوله ثابت (به طور دائمی بر روی بدن ثابت باشد) یا در مورد مبدل های حرارتی Thermmex یک پشته لوله شناور است که اجازه می دهد بسته نرم افزاری لوله گسترش یابد و با شرایط مختلف گرما منقبض می شود و همچنین اجازه می دهد بسته نرم افزاری لوله برای سرویس و نگهداری به راحتی جدا شود.

مبدل حرارتی صفحه ای

نوع صفحه مبدل های حرارتی صفحه ای تقریباً به همان روشی که مبدل حرارتی پوسته و لوله است ، با استفاده از یک سری صفحات انباشته شده به جای لوله ، کار می کنند. مبدلهای حرارتی صفحه ای بسته به نوع کاربرد و مایعات مورد استفاده ، معمولاً منقل یا واشر می شوند. ساختار فولاد ضد زنگ جمع و جور آنها را به گزینه ای ایده آل برای استفاده در مبردها یا فرآوری مواد غذایی و آشامیدنی تبدیل می کند.

مبدل حرارتی خنک کننده هوا

هوا خنک مبدل های حرارتی با خنک کننده هوا معمولاً در وسایل نقلیه یا سایر برنامه های موبایل که منبع آب دائمی خنک در دسترس نیست استفاده می شوند. Thermex بسته های خنک کننده ترکیبی (یا کولرهای ترکیبی) را طراحی و تهیه می کند که کولر آبی کت موتور ، کولر روغن و کولر هوای شارژ را در یک واحد واحد کاهش می دهد و باعث کاهش فضای مورد نیاز و بهبود کارایی می شود. هوای خنک یا توسط فن یا جریان هوا ناشی از حرکت خودرو تأمین می شود.

عمومی
 
1. مبدل حرارتی چیست؟
به بیان ساده ، مبدل حرارتی وسیله ای است که گرما را از یک محیط  اواپراتور صفحه ای  به محیط دیگر منتقل می کند ، یک کولر روغن هیدرولیک یا مثال با استفاده از آب سرد یا هوا گرما را از روغن داغ حذف می کند. متناوباً یک مبدل حرارتی استخر شنا از آب گرم دیگ بخار یا مدار آب گرم خورشیدی برای گرم کردن آب استخر استفاده می کند. گرما با هدایت از طریق مواد مبدل منتقل می شود که محیط های مورد استفاده را جدا می کند. یک مبدل حرارتی پوسته و لوله مایعات را از داخل و از طریق لوله ها عبور می دهد ، جایی که یک مبدل حرارتی خنک کننده هوا هوای خنک را از طریق هسته پره ها عبور می دهد تا مایع خنک شود.

 2. مبدل های حرارتی دریایی
اصول کار یک مبدل حرارتی دریایی همان کولر طراحی شده برای استفاده از آب شیرین است ، با این حال ، توجه اصلی طراح این است که مبدل حرارتی دریایی باید در برابر فرسایش یا خوردگی ناشی از آب دریا مقاوم باشد. این به این معنی است که موادی که با آب دریا تماس می گیرند باید مناسب باشند ، مانند 90/10 Cupro-Nickel ، 70/30 Cupro-Nickel ، Bronze و Titanium.

فاکتورهای دیگری نیز وجود دارد که باید در هنگام طراحی مبدل حرارتی دریایی مبدل حرارتی صفحه ای پلیت مورد توجه قرار گیرد. یکی سرعت است ، اگر خیلی کم باشد ، خطر مسدود شدن شن و ماسه و سایر ذرات لوله ها وجود دارد. اگر از طرف دیگر خیلی سریع باشد ، همان ذرات می توانند به سرعت صفحه لوله و لوله ها را فرسایش دهند.

با نصب آند قربانی که Thermeks در صورت درخواست می تواند شامل آن شود ، می توان از حفاظت اضافی برخوردار شد. این سوراخ نخی به طور معمول برای یک شاخه تخلیه استفاده می شود و در تماس مستقیم است

 
طراحی مبدل حرارتی
1. مبدل حرارتی چگونه طراحی می شود؟
برای اینکه بتوانیم مبدل حرارتی را انتخاب کنیم ، باید بدانیم ؛

نوع مایع مدار اولیه ، دما و سرعت جریان (معمولاً مایع گرم)
آنچه می خواهید از مدار اولیه خارج کنید (اتلاف گرما یا دمای خروجی هدف)
نوع مایع مدار ثانویه ، دما و سرعت جریان (معمولاً مایع خنک کننده)
قسمتهای بالا فقط موارد اساسی است. هنگام پرس و جو با هم ، اواپراتور پلیت باید از محدودیت های افت فشار و سایر نیازهای خاص نیز مطلع شوید.

لطفاً برای بارگیری الگوی برگه Thermex که زمینه های مورد نیاز برای انتخاب مبدل حرارتی را برجسته می کند ، اینجا کلیک کنید. در صورت نیاز به پیشنهاد مبدل حرارتی ، داده اطلاعات نیز باید ذخیره و برای ما ارسال شود.

مبدلهای حرارتی پوسته و لوله - فرم استعلام
لطفا در صورت نیاز به کمک فرم ، با ما تماس بگیرید.

 


:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

صفحه اصلی اخبار وبلاگ مبدل حرارتی چیست؟
مبدل حرارتی چیست

آیا می خواهید در مورد مبدل های حرارتی بیشتر بدانید؟ برای چه خرید مبدل حرارتی مواردی استفاده می شوند و چگونه کار می کنند؟ این صفحه سQالات متداول مقدمه خوبی برای موضوع است. 

 

فهرست سوالات متداول؛

عمومی
مبدل حرارتی چیست
چه نوع مبدلهای حرارتی موجود است؟
طراحی مبدل حرارتی
مبدل حرارتی چگونه طراحی می شود؟
مبدلهای حرارتی دریایی
مبدل حرارتی با چه مایعاتی کار می کند؟
عبور از دما چیست؟
مبدل حرارتی ”Pass” به چه چیزی اشاره دارد و به چه تعداد نیاز دارم؟
چگونه می توان طراحی مبدل حرارتی را کارآمدتر کرد
ترمکس کدام مبدلهای حرارتی خاص صنعت را می تواند تهیه کند؟
راه اندازی / نصب
نحوه نصب مبدل حرارتی
چگونه می توان طول عمر مبدلهای حرارتی را افزایش داد
چه عواملی باعث می شود که مبدل حرارتی از کار بیفتد؟
اصطلاحات مبدل حرارتی

عمومی
 
1. مبدل حرارتی چیست؟
به بیان ساده ، مبدل حرارتی وسیله ای است که گرما را از یک محیط به محیط دیگر منتقل می کند ، یک کولر روغن هیدرولیک یا مثال با استفاده از آب سرد یا هوا گرما را از روغن داغ حذف می کند. متناوباً یک مبدل حرارتی استخر شنا از آب گرم دیگ بخار یا مدار آب گرم خورشیدی برای گرم کردن آب استخر استفاده می کند. گرما با هدایت از طریق مواد مبدل منتقل می شود که محیط های مورد استفاده را جدا می کند. یک مبدل حرارتی پوسته و لوله مایعات را از داخل و از طریق لوله ها عبور می دهد ، جایی که یک مبدل حرارتی خنک کننده هوا هوای خنک را از طریق هسته پره ها عبور می دهد تا مایع خنک شود.

 
2. انواع مبدل حرارتی موجود است؟
مبدلهای حرارتی انواع مختلفی دارد ، سه نوع اصلی که ترمکس تهیه می کند.

مبدل حرارتی پوسته و لوله

پوسته و لوله؛ مبدلهای حرارتی پوسته و لوله از تعداد زیادی لوله کوچک مبدل حرارتی پلیتی تشکیل شده است که درون یک پوسته استوانه ای قرار دارند. لوله ها با استفاده از یک بسته لوله یا "پشته لوله" در سیلندر قرار می گیرند که می تواند دارای صفحات لوله ثابت (به طور دائمی بر روی بدن ثابت باشد) یا در مورد مبدل های حرارتی Thermmex یک پشته لوله شناور است که اجازه می دهد بسته نرم افزاری لوله گسترش یابد و با شرایط مختلف گرما منقبض می شود و همچنین اجازه می دهد بسته نرم افزاری لوله برای سرویس و نگهداری به راحتی جدا شود.

مبدل حرارتی صفحه ای

نوع صفحه مبدل های حرارتی صفحه ای تقریباً به همان روشی که مبدل حرارتی پوسته و لوله است ، با استفاده از یک سری صفحات انباشته شده به جای لوله ، کار می کنند. مبدلهای حرارتی صفحه ای بسته به نوع کاربرد و مایعات مورد استفاده ، معمولاً منقل یا واشر می شوند. ساختار فولاد ضد زنگ جمع و جور آنها را به گزینه ای ایده آل برای استفاده در مبردها یا فرآوری مواد غذایی و آشامیدنی تبدیل می کند.

مبدل حرارتی خنک کننده هوا

هوا خنک مبدل های حرارتی با خنک کننده هوا معمولاً در وسایل نقلیه یا سایر برنامه های موبایل که منبع آب دائمی خنک در دسترس نیست استفاده می شوند. Thermex بسته های خنک کننده ترکیبی (یا کولرهای ترکیبی) را طراحی و تهیه می کند که کولر آبی کت موتور ، کولر روغن و کولر هوای شارژ را در یک واحد واحد کاهش می دهد و باعث کاهش فضای مورد نیاز و بهبود کارایی می شود. هوای خنک یا توسط فن یا جریان هوا ناشی از حرکت خودرو تأمین می شود.

 
طراحی مبدل حرارتی
1. مبدل حرارتی چگونه طراحی می شود؟
برای اینکه بتوانیم مبدل حرارتی را انتخاب کنیم ، باید بدانیم ؛

نوع مایع مدار اولیه ، دما و سرعت جریان (معمولاً مایع گرم)
آنچه می خواهید از مدار اولیه خارج کنید (اتلاف گرما یا دمای خروجی هدف)
نوع مایع مدار ثانویه ، دما و سرعت جریان (معمولاً مایع خنک کننده)
قسمتهای بالا فقط موارد اساسی است. هنگام پرس و جو با هم ، باید از محدودیت های افت فشار و سایر نیازهای خاص ، مطلع شوید.

لطفاً برای بارگیری الگوی برگه Thermex که زمینه های مورد نیاز برای انتخاب مبدل حرارتی را برجسته می کند ، اینجا کلیک کنید. در صورت نیاز به پیشنهاد مبدل حرارتی ، داده اطلاعات نیز باید ذخیره و برای ما ارسال شود.

مبدلهای حرارتی پوسته و لوله - فرم استعلام
لطفا در صورت نیاز به کمک فرم ، با ما تماس بگیرید.

 
2. مبدل های حرارتی دریایی
اصول کار یک مبدل حرارتی دریایی همان کولر طراحی شده برای استفاده از  مبدل حرارتی صفحه ای جوشی آب شیرین است ، با این حال ، توجه اصلی طراح این است که مبدل حرارتی دریایی باید در برابر فرسایش یا خوردگی ناشی از آب دریا مقاوم باشد. این بدان معنی است که موادی که با آب دریا تماس می گیرند باید مناسب باشند ، مانند 90/10 Cupro-Nickel ، 70/30 Cupro-Nickel ، Bronze و Titanium.

در هنگام طراحی مبدل حرارتی دریایی عوامل دیگری نیز باید مورد توجه قرار گیرند. یکی سرعت است ، اگر خیلی کم باشد ، خطر مسدود شدن شن و ماسه و سایر ذرات لوله ها وجود دارد. اگر از طرف دیگر خیلی سریع باشد ، همان ذرات می توانند به سرعت صفحه لوله و لوله ها را فرسایش دهند.

با نصب آند قربانی که Thermeks در صورت درخواست می تواند شامل آن شود ، می توان از حفاظت اضافی برخوردار شد. این سوراخ نخی به طور معمول برای یک شاخه تخلیه استفاده می شود و در تماس مستقیم است

 

 

http://thermex.co.uk/news/blog/160-what-is-a-heat-exchanger/



:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

صفحه اصلی اخبار وبلاگ مبدل حرارتی چیست؟
مبدل حرارتی چیست

آیا می خواهید در مورد مبدل های حرارتی بیشتر بدانید؟ برای چه خرید مبدل حرارتی مواردی استفاده می شوند و چگونه کار می کنند؟ این صفحه سQالات متداول مقدمه خوبی برای موضوع است. 

 

فهرست سوالات متداول؛

عمومی
مبدل حرارتی چیست
چه نوع مبدلهای حرارتی موجود است؟
طراحی مبدل حرارتی
مبدل حرارتی چگونه طراحی می شود؟
مبدلهای حرارتی دریایی
مبدل حرارتی با چه مایعاتی کار می کند؟
عبور از دما چیست؟
مبدل حرارتی ”Pass” به چه چیزی اشاره دارد و به چه تعداد نیاز دارم؟
چگونه می توان طراحی مبدل حرارتی را کارآمدتر کرد
ترمکس کدام مبدلهای حرارتی خاص صنعت را می تواند تهیه کند؟
راه اندازی / نصب
نحوه نصب مبدل حرارتی
چگونه می توان طول عمر مبدلهای حرارتی را افزایش داد
چه عواملی باعث می شود که مبدل حرارتی از کار بیفتد؟
اصطلاحات مبدل حرارتی

عمومی
 
1. مبدل حرارتی چیست؟
به بیان ساده ، مبدل حرارتی وسیله ای است که گرما را از یک محیط به محیط دیگر منتقل می کند ، یک کولر روغن هیدرولیک یا مثال با استفاده از آب سرد یا هوا گرما را از روغن داغ حذف می کند. متناوباً یک مبدل حرارتی استخر شنا از آب گرم دیگ بخار یا مدار آب گرم خورشیدی برای گرم کردن آب استخر استفاده می کند. گرما با هدایت از طریق مواد مبدل منتقل می شود که محیط های مورد استفاده را جدا می کند. یک مبدل حرارتی پوسته و لوله مایعات را از داخل و از طریق لوله ها عبور می دهد ، جایی که یک مبدل حرارتی خنک کننده هوا هوای خنک را از طریق هسته پره ها عبور می دهد تا مایع خنک شود.

 
2. انواع مبدل حرارتی موجود است؟
مبدلهای حرارتی انواع مختلفی دارد ، سه نوع اصلی که ترمکس تهیه می کند.

مبدل حرارتی پوسته و لوله

پوسته و لوله؛ مبدلهای حرارتی پوسته و لوله از تعداد زیادی لوله کوچک مبدل حرارتی پلیتی تشکیل شده است که درون یک پوسته استوانه ای قرار دارند. لوله ها با استفاده از یک بسته لوله یا "پشته لوله" در سیلندر قرار می گیرند که می تواند دارای صفحات لوله ثابت (به طور دائمی بر روی بدن ثابت باشد) یا در مورد مبدل های حرارتی Thermmex یک پشته لوله شناور است که اجازه می دهد بسته نرم افزاری لوله گسترش یابد و با شرایط مختلف گرما منقبض می شود و همچنین اجازه می دهد بسته نرم افزاری لوله برای سرویس و نگهداری به راحتی جدا شود.

مبدل حرارتی صفحه ای

نوع صفحه مبدل های حرارتی صفحه ای تقریباً به همان روشی که مبدل حرارتی پوسته و لوله است ، با استفاده از یک سری صفحات انباشته شده به جای لوله ، کار می کنند. مبدلهای حرارتی صفحه ای بسته به نوع کاربرد و مایعات مورد استفاده ، معمولاً منقل یا واشر می شوند. ساختار فولاد ضد زنگ جمع و جور آنها را به گزینه ای ایده آل برای استفاده در مبردها یا فرآوری مواد غذایی و آشامیدنی تبدیل می کند.

مبدل حرارتی خنک کننده هوا

هوا خنک مبدل های حرارتی با خنک کننده هوا معمولاً در وسایل نقلیه یا سایر برنامه های موبایل که منبع آب دائمی خنک در دسترس نیست استفاده می شوند. Thermex بسته های خنک کننده ترکیبی (یا کولرهای ترکیبی) را طراحی و تهیه می کند که کولر آبی کت موتور ، کولر روغن و کولر هوای شارژ را در یک واحد واحد کاهش می دهد و باعث کاهش فضای مورد نیاز و بهبود کارایی می شود. هوای خنک یا توسط فن یا جریان هوا ناشی از حرکت خودرو تأمین می شود.

 
طراحی مبدل حرارتی
1. مبدل حرارتی چگونه طراحی می شود؟
برای اینکه بتوانیم مبدل حرارتی را انتخاب کنیم ، باید بدانیم ؛

نوع مایع مدار اولیه ، دما و سرعت جریان (معمولاً مایع گرم)
آنچه می خواهید از مدار اولیه خارج کنید (اتلاف گرما یا دمای خروجی هدف)
نوع مایع مدار ثانویه ، دما و سرعت جریان (معمولاً مایع خنک کننده)
قسمتهای بالا فقط موارد اساسی است. هنگام پرس و جو با هم ، باید از محدودیت های افت فشار و سایر نیازهای خاص ، مطلع شوید.

لطفاً برای بارگیری الگوی برگه Thermex که زمینه های مورد نیاز برای انتخاب مبدل حرارتی را برجسته می کند ، اینجا کلیک کنید. در صورت نیاز به پیشنهاد مبدل حرارتی ، داده اطلاعات نیز باید ذخیره و برای ما ارسال شود.

مبدلهای حرارتی پوسته و لوله - فرم استعلام
لطفا در صورت نیاز به کمک فرم ، با ما تماس بگیرید.

 
2. مبدل های حرارتی دریایی
اصول کار یک مبدل حرارتی دریایی همان کولر طراحی شده برای استفاده از  مبدل حرارتی صفحه ای جوشی آب شیرین است ، با این حال ، توجه اصلی طراح این است که مبدل حرارتی دریایی باید در برابر فرسایش یا خوردگی ناشی از آب دریا مقاوم باشد. این بدان معنی است که موادی که با آب دریا تماس می گیرند باید مناسب باشند ، مانند 90/10 Cupro-Nickel ، 70/30 Cupro-Nickel ، Bronze و Titanium.

در هنگام طراحی مبدل حرارتی دریایی عوامل دیگری نیز باید مورد توجه قرار گیرند. یکی سرعت است ، اگر خیلی کم باشد ، خطر مسدود شدن شن و ماسه و سایر ذرات لوله ها وجود دارد. اگر از طرف دیگر خیلی سریع باشد ، همان ذرات می توانند به سرعت صفحه لوله و لوله ها را فرسایش دهند.

با نصب آند قربانی که Thermeks در صورت درخواست می تواند شامل آن شود ، می توان از حفاظت اضافی برخوردار شد. این سوراخ نخی به طور معمول برای یک شاخه تخلیه استفاده می شود و در تماس مستقیم است

 

 

http://thermex.co.uk/news/blog/160-what-is-a-heat-exchanger/



:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

پلی وینیل کلراید (PVC) که معمولاً به عنوان "وینیل" شناخته می شود ، انواع مختلف پارکت پی وی سی را تولید می کند ، از جمله بسیاری از محصولات با ظاهر دانه چوب مصنوعی. این ماده از پی وی سی پلاستیکی ساخته شده برای استفاده در خانه ها و مشاغل ساخته شده است. پی وی سی در برابر آب نفوذ ناپذیر است و به دلیل ماندگاری طولانی مدت شناخته می شود. در حالی که بسیاری از کفپوشهای وینیل تولید شده در گذشته از جزئیات زیبایی برخوردار نبودند ، کفپوش های جدید چوبی PVC دارای رنگها ، بافتها و الگوهای بسیار قانع کننده ای هستند.

انواع کفپوش
امروزه سه نوع کفپوش وینیل چوبی در بازار موجود است. دو مورد اول کاملاً سنتی هستند و برای دهه ها در دسترس بوده اند. آنها کفپوش رولی و کاشی هستند. با کفپوش رول بهترین قیمت و سریعترین نصب را دریافت می کنید ، اگرچه به طور معمول کمترین ظاهر و احساس است. کاشی ها در الگوهای مختلف پارکت چوبی ساخته می شوند تا ظاهر کف پارکت را تقلید کنند. جدیدترین کفپوش پی وی سی چوبی کفپوش به سبک تخته است که به عنوان وینیل لوکس یا لوکس شناخته می شود و از تخته های چوب سخت تقلید می کند. در تخته های عرض تخته که به یکدیگر می چسبند طراحی شده است.

انتخاب طبقه شما
همانند سایر محصولات کفپوش ، ملاحظات اصلی شما تطبیق دکوراسیون ، محدودیت در  پارکت pvc بودجه و آگاهی از شرایط نصب شما خواهد بود. ابتدا یک رنگ و دانه متناسب با فضای خود انتخاب کنید. با کارهای چوبی موجود شروع کنید. اگر به جای رنگ آمیزی رنگ آمیزی شده است ، یک کف متناسب با رنگ و دانه انتخاب کنید ، یا یک کف متضاد که مکمل آن باشد. در مرحله بعد تصمیم بگیرید که کدام نوع کفپوش متناسب با بودجه و توانایی های نصب شماست و کفپوش مورد نظر خود را در آن محصول انتخاب کنید.

نصب و راه اندازی
برای کفپوش رول ، یکباره کل منطقه پوشانده می شود. اتاق را با دقت اندازه بگیرید و کف کفپوش مشمایی طرح پارکت خود را ببرید تا متناسب باشد. چسب را روی کل قسمت نصب پخش کنید و کف را از یک دیوار بیرون بکشید. کف را با غلتک وزنه دار فشار دهید. برای پوشاندن هرگونه شکاف ، اطراف لبه خارجی کف را مرتب کنید. برای کاشی ها ، با علامت گذاری T در مرکز اتاق خود شروع کنید ، هر دو جهت را اجرا کنید. کاشی را در امتداد خطوط T قرار داده و از مرکز به سمت دیوار کار کنید. کاشی ها یا خود چسب هستند یا باید چسب روی هر کاشی پخش شود. کاشی ها را ببرید تا در امتداد دیوار قرار گیرند. این کار به راحتی با اره میتر یا ابزار چرخشی و لوازم جانبی تیغه برش انجام می شود. بعد از اتمام کار ، کف را با غلتک وزنی بغلتانید.

نصب لوکس وینیل
با وینیل لوکس ، کفپوش به خود می چسبد ، نه به کف کف ، و باعث می شود تا مانند کف لمینت "شناور" شود. به جای داشتن یک اتصال قفل در امتداد لبه های بلند تخته ها ، هر لبه دارای یک نوار چسب است. تخته ها در امتداد یک دیوار قرار می گیرند ، در حالی که نوار چسب از دیوار دور است. هر تخته در انتهای دیوار چسبیده است و ردیف های بعدی در لبه بلند اضافه می شوند. با فشار دادن غلتک ، می توانید کف را پس از اتمام نصب فشار دهید.

 


:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

12 مارس 2018

فرش طرح دار در اتاق نشیمن
فرش نوعی کفپوش است که از الیاف بافته شده ساخته می شود ، در سبک ها ، الگوها خرید موکت و رنگ های متنوعی وجود دارد. فرش به دلیل سطح بالشتی که دارد ، صدا را جذب می کند ، گرمای بیشتری می بخشد و سطح غیر لغزشی را به شما ارائه می دهد. فرش نه تنها یکی از مقرون به صرفه ترین محصولات کفپوش است ، بلکه بیشتر آن با درمان های ساکن ، لک و ضد خاک درمان می شود و باعث تمیز کردن و نگهداری از آن ها فوق العاده آسان می شود.

فرش طرح خاکستری در یک اتاق نشیمن
فرش به هر حال ساخته شده است؟
فرش از الیاف نایلون ، پلی استر ، الفین یا پشم بافته شده است. برای اطمینان از فرش با دوام و با کیفیت ، تعداد پیچش بیشتری از الیاف و حجم چگالی بیشتری از دسته ها را در نظر بگیرید.

هر یک از این الیاف مزایای فردی دارند.
انتخاب فیبر به آنچه در فضای خود می خواهید بدست آورید بستگی دارد.
انواع مختلف الیاف فرش کدامند؟
الیاف فرش چهار نوع است: نایلون ، پلی استر ، الفین و پشم. به منظور انتخاب الیاف فرش کامل ، می خواهید عملکرد هر اتاق و نحوه زندگی در آن را در نظر بگیرید.

نایلون با دوام ترین و مقاوم در برابر لکه های الیاف فرش است و برای خانه های دارای حیوانات خانگی و کودکان ایده آل است. نایلون برای مناطق پرترافیک مانند راهروها و پله ها مناسب است.
پلی استر ظاهر و احساسی لوکس ارائه می دهد و برای اتاق هایی که میزان عادی از ترافیک را دارند ، ایده آل است.
الفین مقاومت زیادی در برابر لک و رطوبت دارد و برای استفاده تجاری توصیه می شود.
پشم به خوبی ساخته شده است ، دارای کیفیت مقاومت طبیعی در برابر خاک است و خرید آنلاین موکت برای مدت زمان طولانی عالی به نظر می رسد. اگر ظاهر مهم است ، توجه داشته باشید که پشم به دلیل زیبایی آن مورد پسند است!
فرش بژ با یک کاناپه سبز
مزایای فرش چیست؟
فرش لطافت و زیبایی شگفت انگیزی را به یک اتاق می بخشد.
طیف گسترده ای از رنگ ها و الگوها برای انتخاب وجود دارد.
فرش از الیاف متنوعی ساخته شده است که هر کدام کیفیت های مختلفی را برای فضای شما مناسب ارائه می دهند.
فرش رنگ روشن در اتاق خواب اصلی

اگر به فکر فرش هستید ، مارک های زیبای فرش ما را مرور کنید ، یا اگر فرش های شما نیاز به نظافت دارند ، بهترین نکات مربوط به مراقبت از کف فرش را بیاموزید.

تصویر فرم وبلاگ
رویاهای کفپوش خود را تجسم کنید
آیا می خواهید پیش نمایشی از ظاهر کفهای جدید در خانه خود داشته باشید؟ تجسم اتاق ما ، My Floor Style را امتحان کنید. عکسی از اتاق خود بارگذاری کنید ، تنظیمات برگزیده سبک خود را انتخاب کنید و به هر سبک مختلف کفپوش یک نگاه مجازی پیدا کنید. با My Floor Style هیچ تعجب آور نیست. فقط کفهای زیبا و جدید.

نام کوچک
نام خانوادگی
آدرس ایمیل
کد پستی / پستی

مقالات مرتبط
شاه ماهی در مقابل الگوهای کف شورون
بهترین نوع کفپوش چوب سخت
بهترین رنگ ها بر اساس نوع کف: کاشی
بهترین کفپوش برای سبک های خانگی بوهمی؟
اکنون محبوب است
دسته های دیگر
نظافت و نظافت کف
اخبار و فناوری
گرایش ها و الهامات طراحی کنید
این را به اشتراک بگذارید
چاپ ایمیل Pinterest Facebook Twitter LinkedIn
امروز پروژه خود را با ایالات متحده بحث کنید
با فروشگاه محلی Flooring America خود تماس بگیرید


در حال حاضر آغاز شده است
برای اتاق اندازه گیری رایگان برنامه ریزی کنید
برای تأمین مالی اقدام کنید
الهام بگیرید - مجله طراحی
وبلاگ روند طراحی ما را بخوانید
یک سوال از کفپوش بپرسید
به گروه پست الکترونیکی ما بپیوندید
نظرات مشتری را بخوانید
سبک طراحی من را پیدا کنید
س FAالات متداول کفپوش
برنامه ریز پروژه
تجسم اتاق
مارک های کف ما
مارک های کفپوش سخت
مارک های کفپوش فرش
مارک های کفپوش لمینت
مارک های کف کاشی
مارک های کفپوش وینیل
اطلاعات ضمانت
تضمین اطمینان نهایی
سیستم انتخاب 5 ستاره
ضمانت محصولات را مقایسه کنید
راهنمای مراقبت و ضمانت فرش
راهنمای مراقبت و ضمانت سطح سخت
انتخاب و مراقبت از محصول
راهنمای خرید اینترنتی موکت انتخاب طبقات جدید
مراقبت و نگهداری از کف
راهنماهای نصب کف
فرش
کفپوش چوب سخت
کفپوش لوکس وینیل
کفپوش کاشی

 

https://www.flooringamerica.com/blog/everything-you-need-to-know-about-carpet-material



:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

تقریباً هر سال دو میلیون نفر از قلعه پراگ دیدن می کنند و این یکی از محبوب ترین جاذبه های وکیل مهاجرت تحصیلی به مجارستان جمهوری چک است. قلعه پراگ که توسط کتاب رکوردهای گینس به عنوان بزرگترین مجموعه قلعه در جهان شناخته می شود ، ترکیبی خیره کننده از سبک های معماری گوتیک و رومانسک است.

در حالی که قدمت قلعه به قرن 9 برمی گردد ، برخی دیگر از سازه های داخل 70،000 متر مربع مجموعه قرن ها بعد ساخته شده اند. برخی از خیره کننده ترین ساختمانهای مجموعه قلعه پراگ شامل کلیسای جامع سنت ویتوس ، کلیسای مقدس جورج و خط طلایی قرن شانزدهم هستند. این خط از خانه های کوچک قرون وسطایی زمانی نگهبانان کاخ و طلافروشان را در خود جای داده بود و قرن ها بعد ، نویسنده فرانتس کافکا و برنده جایزه نوبل ، یاروسلاو سیفرت.

محوطه قلعه همچنین دفتر رئیس جمهور جمهوری چک و یک اتاق مخفی است که جواهرات تاج Bohemian را نگهداری می کند. گالری ملی دارای یک شعبه کوچک موزه در داخل قلعه است و همچنین یک موزه اسباب بازی نیز وجود دارد که روی اسباب بازی های چوبی تمرکز شده است.

محل اقامت: در پراگ کجا اقامت کنید: بهترین مناطق و هتل ها

بیشتر بخوانید:
جاذبه های گردشگری دارای رتبه برتر در پراگ
7. دروازه براندنبورگ برلین ، آلمان
دروازه براندنبورگ
دروازه براندنبورگ
دروازه براندنبورگ به دستور فردریک ویلیام دوم پادشاه پروس در قرن هجدهم ساخته شده و به نماد برلین تبدیل شده است. این دروازه با ارتفاع 26 متر و طول بیش از 65 متر با یک کوادریگا یا ارابه ای که توسط چهار اسب کشیده شده تاج گذاری می شود.

این دروازه نام خود را مدیون شهر براندنبورگ یا در هاول است زیرا در همان جایی که جاده اتصال برلین و براندنبورگ آغاز می شود نشسته است. در طول دو قرن گذشته ، دروازه در بسیاری از وقایع تاریخی که آلمان را شکل داده است ، مرکز اصلی بوده است. این علامت به عنوان نماد نازی ها مورد استفاده قرار گرفت و با وجود خسارت سنگین در اثر انفجارها و تیراندازی ها از جنگ جهانی دوم زنده ماند.

سالها بعد ، دروازه به مرز غیررسمی بین برلین شرقی و غربی تا زمان احداث دیوار برلین تبدیل شد. و هنگامی که دیوار در سال 1989 سقوط کرد ، 100000 نفر برای جشن گرفتن در دروازه جمع شدند.

محل اقامت: در برلین کجا اقامت کنید: بهترین مناطق و هتل ها

بیشتر بخوانید:
جاذبه های گردشگری دارای بالاترین امتیاز در برلین
8. کانال های ونیز ، ایتالیا
گوندولاها روی کانال بزرگ ونیز
گوندولاها روی کانال بزرگ ونیز
"شهر شناور" جادویی ایتالیا دارای زیبایی ، عاشقانه و تاریخچه ای است که هر بازدید  شرایط تحصیل در مجارستان کننده ای را راضی خود می کند. بیش از 150 کانال از طریق ونیز عبور می کنند و 118 جزیره کوچک را از طریق 400 پل و تعدادی از گذرگاه ها به هم متصل می کنند.

جادوی ونیز به آب ختم نمی شود. کوچه ها و گذرگاههای جذاب ، حیاط های پنهان و نمونه های خیره کننده معماری گوتیک و رنسانس در حاشیه کانال ها قرار دارند. هنگام سفر در زیر پل ها و گوشه گوشه گراند کانال با تور گشت و گذار در گوندولا یا یک بخار ، اتوبوس آبی ونیز ، بیشتر آب معماری را می توان بهتر درک کرد.

گراند کانال ونیز ، راهرو اصلی ترافیک آب در این شهر ، توسط بسیاری از کاخ ها و کلیساها ، از جمله کاخ پلاستیکی گوتیک قرن پانزدهم و کاخ Ca 'Rezzonico به سبک روکوکو ، با نمای کاملاً مرمر سفید پوشیده شده است.

محل اقامت: در ونیز کجا اقامت کنید: بهترین مناطق و هتل ها

بیشتر بخوانید:
جاذبه های گردشگری دارای رتبه برتر در ونیز
9. Matterhorn ، سوئیس
ماترهورن
ماترهورن
Matterhorn با ارتفاع 4478 متر یکی از بالاترین قله های اروپا است. این کوه خیره کننده دقیقاً بالای شهر زرمات سوئیس ، در مرز بین سوئیس و ایتالیا قرار دارد. Matterhorn که یک مقصد محبوب برای کوهنوردی در کوه های آلپ است ، بی نظیر است زیرا این کوه کوهی هرمی شکل است که از چهار طرف می توان از آن بالا رفت.

برای غیر کوهنوردان خارج از آنجا نیز می توان یک پیاده روی 10 روزه در اطراف کوه انجام داد. این یکی از زیباترین پیاده روی در کوه های آلپ ، عبور از دریاچه های یخبندان ، جنگل های آلپ و مراتع گلدار در نظر گرفته شده است.

مناطق اطراف Matterhorn و Zermatt در طول زمستان اسکی بازان و اسنوبورد بازان را به خود جلب می کند ، هتل های Zermatt و Breuil-Cervinia دارای آسانسورهای اسکی در بالای گذرگاه Theodul هستند. موزه Matterhorn نیز وجود دارد که تاریخ جذاب کوهنوردی را شرح می دهد و از طریق تور هلی کوپتر فرصتی برای مشاهده از نزدیک و شخصی قله های پوشیده از برف را فراهم می کند.

10. کانال های آمستردام ، هلند
کانال آمستردام
کانال آمستردام
آمستردام که به درستی به عنوان "ونیز شمال" شناخته می شود ، از طریق صدها شرایط سنی تحصیل در مجارستان کیلومتر گراچن (کانال) که در شهر جریان دارد تأمین می شود. این شهر دارای سه کانال اصلی است - Herengracht ، Prinsengracht و Keizergracht - و بیش از 1500 پل اتصال جزایر.

کانال Prinsengracht احتمالاً معروف ترین کانال در هلند است ، زیرا تعدادی ساختمان برجسته در امتداد سواحل آن واقع شده است. از جمله این خانه های آن فرانک است. بلندترین کلیسای آمستردام ، وسترکرک ؛ خانه Deutzen Hofje در قرن 17 و تعدادی دیگر از بناهای تاریخی چشمگیر.

کانال Singelgracht ، اگرچه یکی از بزرگترین کانال ها نیست ، اما به دلیل همسایگی با محله بسیار مجلل Jordaan شناخته شده است ،



:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

3. آکروپلیس آتن ، یونان
آکروپلیس آتن با معبد پارتنون در بالای تپه هنگام غروب آفتاب
آکروپلیس آتن با معبد پارتنون در بالای تپه هنگام غروب آفتاب
با تماشای آتن از بالای یک صخره سنگی ، ارگ باستان یکی از اقامت دائم در مجارستان مشهورترین مقاصد گردشگری یونان است.

مشهورترین ساختمانهای آکروپلیس همه در قرن پنجم قبل از میلاد تحت نظارت دولتمرد و ژنرال پریکلس ساخته شده اند.

قلب آکروپلیس پارتنون است ، معبدی که برای تشکر از خدایان برای پیروزی بر مهاجمان پارسی ساخته شده است (اگرچه مدتی به عنوان خزانه شهر نیز خدمت می کرد). از دیگر بناهای برجسته می توان به دروازه Propylaea (که به عنوان ورودی آکروپولیس عمل می کند) ، معبد Erechtheion (وقف آتنا و پوزیدون) و معبد کوچک اما زیبا آتنا نایک اشاره کرد.

بسیاری از بناهای موجود در آکروپلیس در جریان جنگ مورن در سال 1687 آسیب دیده اند. بیشتر آثار باستانی یافت شده در معابد که از این خسارت جان سالم به در برده اند از آن زمان به موزه آکروپولیس در نزدیکی آن منتقل شده اند.

محل اقامت: در آتن کجا اقامت کنید: بهترین مناطق و هتل ها

بیشتر بخوانید:
جاذبه ها و کارهای جالب در آتن
4. استون هنج ، انگلیس
استون هنج
استون هنج
بنای یادبود استون هنج پیش از تاریخ یکی از مشهورترین بناهای دیدنی انگلستان است. اقامت مجارستان استون هنج در بین 3000 سال قبل از میلاد و 2000 قبل از میلاد ساخته شده است و در منطقه ای از انگلستان قرار دارد که به دلیل گوردخمه های بسیار معروف است.

یک حلقه عظیم سنگ ماسه ای به طول چهار متر با دایره سنگی نعل اسبی شکل داخلی ، استون هنج و اطراف آن نفس گیر ، در میراث جهانی یونسکو ثبت شده است.

هدف از استون هنج یک معما باقی مانده است. باستان شناسان بر این باورند که این مکان می تواند یک محل دفن باشد که قدمت آن به 3000 سال قبل از میلاد باز می گردد. همچنین می توانست به عنوان یک تقویم نوسنگی (به عنوان طرح سنگ ها برای نشان دادن حرکات خورشید) ، یک مکان مذهبی یا یک رصدخانه علمی باشد. این سنگها که وزن تقریبی هر کدام 25 تن است ، حداقل 19 کیلومتر به محل فعلی خود منتقل شده اند.

بیشتر بخوانید:
جاذبه های گردشگری دارای بالاترین امتیاز در سالزبری
5. موزه لوور ، فرانسه
منظره رودخانه سن به موزه لوور
نمایی از رودخانه سن تا موزه لوور
بزرگترین موزه هنر جهان و بیشترین بازدید از آن ، درست در ساحل رود سن قرار دارد. کاخ اصلی لوور در قرن سیزدهم که روزی در اینجا بود ، طی قرن ها گسترش و بازسازی شد و در نتیجه ساختمانی عظیم تقریباً 73000 متر مربع که امروزه می بینید.

در خارج ، هرم شیشه و فلز موزه به نمادی مدرن از لوور تبدیل شده است. ابعاد آن در شرایط اقامت در مجارستان هر طرف 34 متر و قد 21.6 متر است و اکنون به عنوان ورودی اصلی موزه مورد استفاده قرار می گیرد.

از مجموعه خیره کننده موزه لوور که شامل 380،000 اشیا about است ، حدود 35000 مورد به صورت دائمی در معرض نمایش قرار دارند. اینها نه تنها شامل نقاشی ، بلکه نقاشی ، مجسمه و موارد باستان شناسی نیز می باشد. در این موزه علاوه بر La Mona Lisa و Venus of Milo از لئوناردو داوینچی ، مجسمه Winged Victory of Samothrace به طول هشت فوت و تاجگذاری با شکوه شش و نه متری نقاشی ناپلئون نیز قرار دارد.

 

https://www.planetware.com/europe/top-rated-tourist-attractions-in-europe-cz-1-24.htm



:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

از جاذبه های فرهنگی فرانسه گرفته تا ثروت دیدنی های تاریخی ایتالیا و لیست باشکوه آلمان از اخذ اقامت در اروپا مقاصد خیره کننده معماری ، کشورهای اروپایی چیزهای زیادی برای بازدید کنندگان دارند. در نتیجه ، انتخاب بهترین جاذبه ها برای بازدید می تواند بسیار دشوار باشد.

با این حال ، مهم نیست که آیا به دنبال مقصد مرموزی مانند استون هنج هستید یا فرصتی برای غرق شدن در دنیای هنر و معماری در قلعه باستان پراگ یا با شکوه موزه لوور.

با لیست بهترین جاذبه های اروپا در مورد بهترین مکانها برای بازدید در این قاره متنوع فرهنگی اطلاعات کسب کنید.

توجه: برخی از مشاغل ممکن است به دلیل مسائل بهداشتی و ایمنی اخیر در جهان موقتاً بسته شود.

1. برج ایفل ، فرانسه
برج ایفل
برج ایفل
برج ایفل یکی از مشهورترین دیدنی های فرانسه است. این برج فرفورژه که در قلب قهرمان د مارس در پاریس نشسته است ، در اصل ساخته شده است تا به عنوان ورودی نمایشگاه جهانی 1889 عمل کند.

مهندس گوستاو ایفل انتقادات زیادی را برای طراحی خود دریافت کرد ، مردم آن را هیولا و "کاری غیرممکن" خواندند - در زمان ساخت ، برج 324 متری (معادل یک ساختمان 81 طبقه) بلندترین سازه در جهان.

در سه سطح برج رستوران ها و کافه ها ، فروشگاه های هدیه ، نمایشگاه هایی درباره تاریخ برج ، دفتر اصلی مرمت شده گوستاو ایفل و چندین عرشه مشاهده قرار دارد. دو سطح اول برج ایفل از طریق راه پله یا بالابر قابل دسترسی است ، اما سطح سوم فقط از طریق آسانسور اخذ اقامت اروپا با کمترین هزینه برای بازدید کنندگان قابل دسترسی است.

در شب ، تمام برج با چراغ های طلایی روشن می شود.

محل اقامت: در پاریس کجا اقامت کنید: بهترین مناطق و هتل ها

بیشتر بخوانید:
جاذبه های گردشگری دارای رتبه برتر در پاریس
2. کولوسئوم ، ایتالیا
کولوسئوم
کولوسئوم
آمفی تئاتر فلاویان رم ، معروف به کولوسئوم ، یکی از نمادین ترین نمادهای امپریال رم باقی مانده و یکی از پربازدیدترین مکانهای گردشگری ایتالیا است. این بنا در سالهای 70-80 میلادی با استفاده از سنگ آهک تراورتن و سنگهای آتشفشانی ساخته شده است. در زمان ساخت و مدتها پس از آن ، بزرگترین سالن آمفی تئاتر جهان بود و حداکثر 80000 تماشاگر در آن برگزار می شد.

کولوسئوم با ارتفاع دیواره خارجی 48 متر و مساحت پایه 24000 متر مربع یک سازه تحمیل کننده است. در اوج شکوه ، حاوی یک ولاریوم (سایبان جمع شونده برای محافظت از تماشاگران در شرایط بد آب و هوایی) و یک کف ضخیم چوبی پوشیده از شن و ماسه بود. در زیر این طبقه ، یک هزارتوی زیرزمینی از تونل ها حیوانات و گلادیاتورها را قبل از دعوا نگه می داشت.

کولوسئوم اگرچه معروف ترین مکان برای درگیری با گلادیاتورها بود ، اما در آن مکان نمایش ها و نمایش های دیگری از جمله اجرای مجدد نبردها و اعدامهای معروف نیز برگزار شد. با چشمگیرتر ، این مکان همچنین خانه نبردهای مسخره دریا بود ، زمانی که عرصه با آب اخذ اقامت دائم اروپا پر شد و به سرعت تخلیه شد تا کشتی ها بتوانند در طول نمایش شناور شوند.

در طول قرون بعدی ، آمفی تئاتر به عنوان یک قلعه ، یک زیارتگاه و یک مسکن موقت خدمت می کرد. همچنین توسط سارقان سنگی به شدت غارت شد.

محل اقامت: در رم کجا اقامت کنید: بهترین مناطق و هتل ها

 

https://www.planetware.com/europe/top-rated-tourist-attractions-in-europe-cz-1-24.htm



:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

لطفا توجه داشته باشید: پرونده های دعوی طبقاتی علیه LG برای خرابی های کمپرسور کولر گازی ال جی خطی که از سال 2018 آغاز شده اند ، منجر به واکنش های منفی نسبت به LG و کمپرسور خطی شده است که در زیر به آنها پاسخ خواهیم داد.

LG چیزی منحصر به فرد برای ارائه به خریداران یخچال و فریزر دارد: کمپرسور خطی. کمپرسور قطعه مهمی برای سیستم است که هوای گرم را از یخچال شما خارج می کند. این کم و بیش یک "پمپ" است که برای بخار طراحی شده است تا آب ، بخار مبرد گرم را به سیم پیچ های پشت یخچال شما هل می دهد تا بخار بتواند خنک شود و دوباره از طریق یخچال شما دور بزند. شما می توانید این را به این فکر کنید که یخچال و فریزر شما هوای گرم را از بین می برد تا "باعث خنک شدن هوا" شود.

کمپرسور خطی ال جی نوعی کمپرسور اینورتر دیجیتال است. یخچال معمولی شما دارای "کمپرسور تک سرعته" است که در صورت لزوم روشن و خاموش می شود. کمپرسورهای دیجیتال اینورتر بیشتر شبیه شتاب دهنده های اتومبیل عمل می کنند: آنها موتورهای متغیری دارند و به جای اینکه به 100٪ برق برسند ، دائماً در سطح قدرت پایین تر کار می کنند و دوباره خاموش می شوند. این باعث صرفه جویی در مصرف انرژی و کاهش ساییدگی کمپرسور می شود.

 

 

دادخواستها - چه خبر است؟

شما ممکن است با تعجب یا قبلاً در مورد پرونده های دعوی طبقاتی علیه LG برای کمپرسور خطی خود به این پست رسیده باشید. در این پرونده های قضایی ادعا می شود که کمپرسورها دارای طراحی معیوبی هستند که منجر به خرابی می شود و همچنین در تعمیرات از همان طراحی معیوب استفاده شده است ، بنابراین برخی از افراد چندین مورد از خرابی کمپرسور را تجربه کرده اند.

اول از همه ، این یک دست و پا زدن است. مقابله با هر نوع مسئله یا تعمیرات گارانتی کمپرسور 24 هزار ال جی لوازم خانگی بسیار دشوار است - و این روند بخشی از عصبانیت برخی از LG است (به نظرات خوانندگان در زیر مراجعه کنید). این مسئله اضافه می شود این واقعیت است که در برخی مناطق تعداد زیادی از تکنسین های مجاز تعمیرات ال جی وجود ندارد و قطعات موجود در پشت سفارش می تواند باعث تاخیر شود. به همین دلیل است که ما توصیه می کنیم یک خرده فروش لوازم خانگی را با یک تیم خدمات داخلی انتخاب کنید تا مجبور نشوید برچسب تلفن را پخش کنید یا روزها یا هفته ها بین تشخیص اولیه و تعمیر صبر کنید.

در این مرحله ، ما اطلاعات خوبی در مورد میزان خرابی کمپرسور نداریم ، اما مسئله برخی از تعمیرات زودرس کمپرسور نیز پس از چند سال از کار افتاده است ، موضوعی است که شاهد آن بوده ایم. مشکل تعویض کمپرسور از آن زمان حل شده است و تعمیرات جدید باید ادامه داشته باشد. متأسفانه ، ما از نقطه قطع تعویض های زودبازده مستعد و جایگزین های بهبود یافته نمی دانیم.

در اینجا آنچه LG برای رفع این مشکل انجام می دهد:

ضمانت اولیه آنها در مورد کمپرسور 10 سال فقط در قطعه بود. با این حال ، هزینه های نیروی کار با این نوع تعمیرات هنوز هم می تواند قابل توجه باشد (تکنسین های منطقه ما حدود 300 دلار برای کارگر دریافت می کنند). آنها اکنون پنج سال قطعات و پوشش کار را در سیستم خنک کننده یخچال های خریداری شده پس از 1/1/2018 ارائه می دهند.

این ضمانت نامه در مورد یخچالهای خریداری شده قبل از 1/1/2018 نیز اعمال می شود و از تاریخ خرید شروع می شود.

(توجه داشته باشید که متأسفانه این ضمانت نامه ها در مورد یخچال های مارک Kenmore اعمال نمی شوند ، همانطور که مشاهده کردیم.)

در سطح کلان ، آنها تلاش زیادی برای جایگزینی این کمپرسورها کرده اند. از ساخت و توزیع قطعه گرفته تا تکنسین های اعزامی ، اتفاقات زیادی در پشت صحنه وجود دارد.

اطلاعات عمومی در مورد این موضوع بسیار کم است. طبق تجربه بخش خدمات ما ، یخچال های ال جی تا اواخر سال 2018 / اوایل سال 2019 میزان تعمیر کمپرسور طبیعی داشتند. اگرچه امروز در اواخر سال 2020 شاهد کاهش کلی تماس ها در مورد این مشکل هستیم ، اما آنها هنوز هم بالاتر از حد معمول هستند.

یک دادخواست اخیر علیه ال جی در سپتامبر سال 2020 توافق شد. مدل های خاصی که بین 1 ژانویه 2014 و 31 دسامبر 2017 تولید شده اند تحت پوشش قرار می گیرند. آخرین مهلت برای طرح ادعا برای یک مسئله خنک کننده گذشته 11 ژانویه 2021 است. گزارش Consumer Reports را اینجا بخوانید ، یا مستقیماً به وب سایت تسویه حساب مراجعه کنید.

از نظر ما ، یکی از مهمترین کارهایی که تولیدکننده لوازم خانگی می تواند در مواردی از این دست انجام دهد ، برداشتن گامهای مثبت برای مقابله با مشکل است نه چشم بستن و انتظار طولانی برای واکنش. اقداماتی که ال جی در رابطه با به روزرسانی ضمانت بازگشتی مدل های کمپرسور خطی انجام داد ، از نظر ما گامی بزرگ است و نشان می دهد که ال جی متعهد به رفع مشکلات و یافتن راه حل در هنگام بروز آن است. در گذشته ، ما شاهد بوده ایم كه شركتها به مشكلات از این قبیل خیلی پاسخ نمی دهند یا اصلاً پاسخ نمی دهند. اگرچه ممکن است واکنش ال جی ناقص باشد ، اما نشان می دهد که آنها به مشتریان خود اهمیت می دهند.

ما همچنان بر بازخورد مشتریان در مورد این پست نظارت خواهیم کرد و با در دسترس کمپرسور 12 هزار ال جی قرار گرفتن اطلاعات جدید ، آنها را به روز می کنیم.

 

 

کمپرسور LG Linear که قرار است چه کاری انجام دهد؟

اگرچه پرونده های قضایی این سوال را زیر سوال می برند ، اما در اینجا نحوه استفاده کمپرسور خطی LG برای شما آورده شده است:

صرفه جویی در مصرف انرژی: کمپرسور مسئول اکثر مصرف انرژی یخچال شماست ، بنابراین ایجاد یک کمپرسور کارآمدتر می تواند باعث صرفه جویی در مصرف انرژی زیاد در مصرف انرژی شود.

 

https://blog.bellinghamelectric.com/blog/lg-linear-compressor-refrigerators-what-makes-them-different



:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

چکیده
شیر انبساط جریان مایع فشار بالا را به اواپراتور فشار کم کنترل می کند. اکسپنشن الکترونیکی ets 100 در مدارهای انبساط مستقیم دو نوع اصلی ترموستاتیک و الکترونیکی هستند. عملکرد ترموستاتیک هر دو برابری داخلی و یکسان سازی خارجی با اشاره به نمودارها توصیف شده است. انواع الکترونیکی به دسته های مدولاسیون عرض پالس و مدولاسیون مداوم تقسیم می شوند. انواع دیگری که از دهانه ثابت استفاده می کنند در سیستم های کوچک یافت می شوند و یا لوله های مویرگی یا محدود کننده هستند. جریان مایع به داخل اواپراتور سیل شده توسط شیر شناور قابل کنترل است. این ممکن است از نوع فشار بالا یا پایین باشد. انواع کم فشار در مدارهای گیرنده فشار کم استفاده می شود. سایر كنترل كننده های سطح به طور خلاصه شرح داده می شوند.

سیزدهمین سمپوزیوم بین المللی مهندسی سیستم های فرآیند (PSE 2018)
رودریگو لوئیز شیل پلگرینی ، ... Míriam Tvrzská de Gouvêa ، در مهندسی شیمی با کمک رایانه ، 2018

2 شرح ساختمان و مدل سازی ریاضی
نامگذاری
ائف
باز شدن EEV

آگ
ناحیه هندسی گلو از EEV

cp
ظرفیت گرما در فشار ثابت

رزومه
ظرفیت گرما در حجم ثابت

fbpr
کسر بای پس

ساعت
آنتالپی

متر
جرم

جریان جرم

پ
فشار

س
سرعت گرما

تی
درجه حرارت

اوا
نسبت رطوبت

UR
رطوبت نسبی

دبی حجمی

VU
حجم مشخص

Wcp
shat کار کمپرسور

γ
نسبت ظرفیت گرما

ηi
بازده ایزنتروپیک

ηv
کارایی حجمی

ω
سرعت شافت


زیرنویس
ج
چیلر

سی دی
کندانسور

cp
کمپرسور

دا
هوای خشک

ه
ورود

EV
اواپراتور

داخلی
هوای خارجی

پنکه
سیم پیچ فن

fc
از چیلر

که در
هوای باد شده

lw
آب مایع

بازگرداندن
بازگشت هوا

RF
مبرد

s
خارج شدن

تی سی
به چیلر

vw
آب بخار

w
اب

z
منطقه


ساختمانی که در این مقاله در نظر گرفته شده است در شهر بلو هوریزونته در برزیل واقع شده  اکسپنشن الکترونیکی ets 50 است و مساحت آن با سیستم تهویه مطبوع 19193/40 مترمربع انجام می شود که به 73 منطقه با 73 فن کوئل تقسیم شده است. ظرفیت اسمی هر یک از 3 چیلر مورد نیاز برای یخچال ساختمان در نقطه کار 1064،4 کیلووات است. مبرد R-410A است. در طراحی ، دمای هوای خشک و لامپ به ترتیب 32 درجه سانتی گراد و 24 درجه سانتیگراد در نظر گرفته شد. شرایط محیطی همه مناطق باید در دمای 24 درجه سانتیگراد و رطوبت نسبی 50٪ کنترل شود. دمای اشباع اواپراتور و کندانسور به ترتیب -5 درجه سانتیگراد و 50 درجه سانتیگراد در نقطه اسمی هستند. بیش از حد طراحی 10 درجه سانتیگراد است و خنک کننده خنک کننده (ΔTsub) 5 درجه سانتیگراد طراحی شده است.

خصوصیات هوا و آب مایع مانند ASHRAE (2017) مدل شده است. حجم ویژه R-410A توسط معادله حالت مارتین-هو مدل شده است (DuPont ، 2004). آنتالپی ، انرژی داخلی و آنتروپی بخار فوق گرم در شرایط فشار کم با توجه به یک رفتار ایده آل گاز مدل سازی شد. ظرفیت حرارتی گاز ایده آل همانند Dupont (2004) در نظر گرفته شد. تمام خصوصیات دیگر از داده های ارائه شده در Çengel and Boles (2011) بدست آمده است.

تمرکز مدل سازی ارائه شده در اینجا بر روی رفتار حرارتی سیستم HVAC است. از دست دادن اصطکاک در لوله کشی و مبدل های حرارتی غفلت می شود. ترازهای انرژی هر منطقه و فن کوئل مربوطه آن ، همچنین هر اواپراتور و کندانسور با فرض یک محفظه مخلوط ، همانطور که معمولاً در مدل سازی HVAC انجام می شود ، مدل می شوند (افرام و جنابی شریفی ، 2014). معادله (1) تا معادله (4) به عنوان مثال روش. توجه داشته باشید که اگرچه این معادلات واقعیت فیزیکی را ساده می کنند ، اما می توانند به اندازه کافی پیش سرد شدن و گرم شدن بیش از حد مبرد در چیلرها را پیش بینی کنند. همچنین ، تأثیر وضعیت هوای خارجی بر عملکرد سیستم به طور صریح مورد توجه قرار گرفته است. آب جریان یافته از اواپراتور هر چیلر دارای دبی ثابت است. میزان گرما برای هر دستگاه تبادل گرما مربوط به میانگین دمای لگاریتمی است. در این مقاله ، هر ضریب تبادل گرمایی جهانی ثابت فرض می شود. ایده این است که این مقادیر را می توان از طریق همسان سازی داده ها به صورت آنلاین بدست آورد (Özyurt and Pike، 2004). بار حرارتی به منطقه ممکن است متناسب با مشخصات حرارتی طراحی یا شبیه سازی شرایط غیر طبیعی محیط تغییر کند.

(1)
(2)
(3)
(4)
تمام جریان های آب از همه فن کوئل ها به یک جریان مخلوط می شوند که به 3 جریان اکسپنشن الکترونیکی ets 25 تقسیم می شوند ، هر کدام به یک چیلر وارد می شوند. به همین ترتیب ، تمام جریان های آب از 3 چیلر مخلوط شده و سپس به 73 جریان تقسیم می شوند که فن کوئل ها را تغذیه می کنند. در این کار ، ما از مدل پیشنهادی لی (2013) برای شبیه سازی EEV استفاده می کنیم. تحت شرایط مبهوت ، معادله (5) می تواند برای مدل سازی جریان جرم R-410A استفاده شود. پارامترهای a1 تا a4 را می توان از Li (2013) بازیابی کرد ، ΔTsub زیر خنک کننده در کندانسور است و دمای بحرانی Tc 345.28K است (Dupont، 2004).

(5)
در این مقاله ، با فرض اینکه دینامیک آن بسیار سریع است ، کمپرسور با جابجایی مثبت در حالت پایدار مدل سازی می شود. دبی حجمی به طور معمول در مقالات توسط Eq انجام می شود. (6) و بازده حجمی توسط معادله مدلسازی می شود. (7) کار شافت توسط Eq داده شده است. (8) Roskosch و همکاران (2017) وابستگی راندمان ایزنتروپیک به نسبت فشار کمپرسور را نشان می دهد. این هست

 

 

https://www.sciencedirect.com/topics/engineering/expansion-valve

 


:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

مدل ترمودینامیکی سیستم A / C خودروی الکتریکی با اواپراتور منفرد
P. Deutsch ، A. Harris ، در مجموعه مقالات کنفرانس سیستم های مدیریت حرارتی خودرو (VTMS11) ، 2013

2.4 مدل شیر انبساط
مدل دریچه انبساط تلفات گرما را نادیده می گیرد ، یعنی آنتالپی ثابت در کل اکسپنشن ولو دریچه انبساط فرض می شود. این فرض ، شیر انبساط را کنترل کننده جریان جرم مبرد ساده می کند. جریان جرم مبرد از طریق دریچه انبساط را می توان با استفاده از یک معادله روزنه محاسبه کرد ، که می تواند همانطور که در [5] ارائه شده است بیان شود:

(21)
جایی که Atx ناحیه روزنه موثر است ، تراکم مبرد در ورودی دریچه انبساط است و فشارهای مبرد  دریچه انبساط در ورودی و خروجی دریچه انبساط است. پارامتر Cv ضریب جریان جرمی دریچه انبساط است که تابعی از خصوصیات ترمودینامیکی شیر انبساط است.

مهندسی فرآیند برودتی
Klaus D. Timmerhaus ، در دائرlopالمعارف علوم و فنون فیزیکی (چاپ سوم) ، 2003

شیر انبساط V.D
شیر انبساط یا شیر ژول - تامسون ، همانطور که اغلب نامیده می شود ، یک جز an مهم در هر سیستم مایع سازی است ، اگرچه به اندازه سایر اجزای ذکر شده در این بخش ، جز critical مهمی نیست. به ساده ترین حالت دریچه انبساط به شیر طبیعی شبیه است که برای کنترل جریان مایعات برودتی اصلاح شده است. این تغییرات شامل قرار دادن جریان فشار زیاد در قسمت پایین نشیمن سوپاپ برای کاهش مشکلات آب بندی ، یک ساقه سوپاپ است که برای کاهش انتقال حرارت از یک لوله دیواره نازک طولانی شده و ساخته شده است ، و یک مهر و موم ساقه است که در انجام می شود دمای محیط

انتخاب و متعادل سازی ملفه ها
G.F. هندی ، ... T.C. Welch ، در تبرید ، تهویه مطبوع و پمپ های حرارتی (چاپ پنجم) ، 2016

10.7 شیر انبساط
شیر انبساط یک روزنه منفعل است که از طریق آن مبرد مایع توسط اختلاف فشار بین شرایط چگالشی اکسپنشن الکترونیکی  و تبخیر مجبور می شود. اگر یک سیستم بتواند همیشه در شرایط ثابت کار کند ، به درستی شارژ شده باشد ، یک محدودیت ساده این نیاز را برآورده می کند. در عمل هرگز چنین نیست و کنترل لازم است. دستگاه های انبساط به طور کلی موارد زیر است:

1
لوله های مویرگی ، برای سیستم های کوچک هرمتیک. اینها کارخانه انتخاب شده و قابل تنظیم نیستند.

2
شیرهای برقی با سنسورهای سطح مایع یا شیرهای سطح مایع برای اواپراتورهای غرقابی.

3
دریچه های شناور فشار بالا به همراه شیرهای دریچه گاز گوشی برای برخی مدارهای گیرنده تحت فشار و کم فشار.

4
شیرهای انبساط ترموستاتیک یا شیرهای انبساط الکترونیکی برای مدارهای انبساط مستقیم.

رتبه بندی ظرفیت در کاتالوگ تولید کنندگان و تامین کنندگان آورده شده است. با انتخاب شیرهای انبساط ترموستاتیک از نوع معمولاً مورد استفاده در سیستمهای سفارشی ، مشکلاتی بوجود می آید. معمولاً انتخاب شیر انبساط ترموستاتیک برای حداکثر کار و در شرایط چگالش تابستانی ، با در نظر گرفتن افت فشار از طریق توزیع کننده مایع در مورد سیم پیچ چند تغذیه ای است. درجه بندی شیرها برای طیف وسیعی از اختلاف فشار ، یعنی برای طیف وسیعی از شرایط چگالشی برای یک مبرد خاص و شرایط تبخیر ، مانند جدول 10.3 آورده شده است. ممکن است تصور شود که وظیفه با توجه به اختلاف فشار بر اساس قوانین جریان سیال متفاوت است ، اما این مورد وجود اکسپنشن برقی نخواهد داشت زیرا تغییر فاز با افت فشار رخ می دهد. این به این معنی است که شیر ممکن است در فشارهای کم چگالش بتواند مایعات بیشتری را عبور دهد. برعکس ، اگر شیر با اختلاف فشار کمتری انتخاب شود (احتمالاً مربوط به شرایط متراکم در 25-25 درجه سانتیگراد در پادشاهی متحده است) ، شیر در حداکثر شرایط تابستانی خیلی بزرگ نخواهد شد. اگرچه هیچ استانداردی برای شرایط درجه بندی شیر وجود ندارد ، معمولاً بیان ظرفیت اسمی در خازن 38 درجه سانتیگراد ، تبخیر 4 درجه سانتیگراد با خنک کننده فرعی 1 کیلوگرم و بیش از حد 3-4 کیلوگرم سانتیگراد است. بعضی اوقات داده ها به شکل ظرفیت اسمی و فاکتورهای تصحیحی جدول بندی شده در می آیند.

 

sciencedirect.com/topics/engineering/expansion-valve



:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور



ویراستاران دائرlopالمعارف بریتانیکا
دایرcالمعارف ویراستاران بریتانیکا بر موضوعاتی که دانش گسترده ای در آنها دارند ، گیج ویکا خواه از طریق سالها تجربه کار بر روی آنها یا از طریق آموزش پیشرفته ، نظارت می کنند ....
به تاریخچه مقاله مراجعه کنید
نیروهای بالقوه انرژی ، انرژی جنبشی و اصطکاک را در پشت آونگ ساعت پدربزرگ کشف کنید
نیروهای بالقوه انرژی ، انرژی جنبشی و اصطکاک را در پشت آونگ ساعت پدربزرگ کشف کنید
تغییرات در انرژی پتانسیل و جنبشی به صورت آونگ تغییر می کند.
دائرlopالمعارف Britannica، Inc.
تمام فیلم های این مقاله را مشاهده کنید
پاندول بدنی است که از یک نقطه ثابت معلق است تا بتواند تحت تأثیر جاذبه به عقب و جلو حرکت کند. از آونگها برای تنظیم حرکت ساعتها استفاده می شود زیرا فاصله بین هر نوسان کامل را دوره می نامند. فرمول دوره T یک آونگ است T = 2π ریشه مربع L / g است ، جایی که L طول آونگ است و g شتاب ناشی از جاذبه است.

پاندول
پاندول
پاندول
دائرlopالمعارف Britannica، Inc.
ریاضیات برداری
اطلاعات بیشتر در مورد این موضوع
مکانیک: حرکت آونگ
طبق افسانه ها ، گالیله هنگام حضور در یک مراسم دسته جمعی در Duomo (کلیسای جامع)  گیج ویکا نمایندگی در میدان Piazza ، آونگ را کشف کرد ...
دانشمند ایتالیایی گالیله با مقایسه حرکت لامپ در کلیسای جامع پیزا و نبض ، دوره آونگ (حدود سال 1583) را مشاهده کرد. کریستین هویگنس ریاضیدان و دانشمند هلندی ساعتی را اختراع کرد که با حرکت آونگ کنترل می شود. اولویت اختراع ساعت آونگ توسط برخی مقامات به گالیله و توسط برخی دیگر به هویگنس نسبت داده شده است ، اما هویگنس با طرح محوری که بدنه معلق یا جک را در امتداد قوس سیکلوئید چرخانده است ، مشکل اساسی ایجاد دوره آونگ را حل کرد. از یک دایره

یک آونگ ساده از یک حباب تشکیل شده است که در انتهای یک نخ آویزان است و آنقدر سبک است که بدون جرم در نظر گرفته می شود. مدت زمان چنین دستگاهی را می توان با افزایش طول آن ، همانطور که از نقطه تعلیق تا وسط باب اندازه گیری می شود ، افزایش داد. با این حال ، تغییر در جرم باب بر دوره تأثیر نمی گذارد ، تا زمانی که طول تحت تأثیر قرار نگیرد. از طرف دیگر ، دوره تحت تأثیر موقعیت آونگ نسبت به زمین است. از آنجا که نیروی میدان گرانشی زمین در همه جا یکنواخت نیست ، یک آونگ معین سریعتر تغییر می کند ، بنابراین در ارتفاعات کوتاه تر و در قطب ها در فواصل کمتر از ارتفاعات بالاتر.

 


آونگ انواع مختلفی دارد. یک آونگ کامپوزیت دارای یک جرم منبسط شده ، مانند یک میله تاب است و در یک محور افقی آزاد است. یک آونگ ترکیبی برگشت پذیر ویژه به نام آونگ Kater برای اندازه گیری مقدار g ، شتاب گرانش طراحی شده است.

اشتراک Britannica Premium را دریافت کنید و به محتوای اختصاصی دسترسی پیدا کنید.
اشتراک در
نوع دیگر آونگ شولر است. وقتی آونگ شولر به صورت عمودی معلق می شود ، با عمودی موضعی همسو می شود ، حتی اگر نقطه ای که از آن معلق است به موازات زمین شتاب بگیرد. این اصل نوسان پاندول برای برخی از سیستمهای هدایت اینرسی اعمال می شود تا یک مرجع داخلی صحیح را حفظ کند ، حتی در صورت شتاب سریع.

آونگهای کروی آویزهایی هستند که از محل نصب محوری آویزان شده و به شما امکان می دهند تعداد بی نهایت صفحه عمودی را از طریق سیستم تعلیق بچرخانید. در واقع ، آونگ آزادانه چرخش می کند. یک نسخه ساده از آونگ کروی ، آونگ فوکو ، برای نشان دادن چرخش زمین در محور خود استفاده می شود. همچنین به آونگ بالستیک مراجعه کنید.

ویراستاران دائرlopالمعارف بریتانیکا
این مقاله اخیراً توسط اریک گرگرسون ، سردبیر ، ویرایش و اصلاح شده است.
در این مقالات مرتبط با بریتانیکا بیشتر بیاموزید:
ریاضیات برداری
مکانیک: حرکت آونگ
طبق افسانه ها ، گالیله هنگام حضور در یک مراسم دسته جمعی در Duomo  قیمت گیج ویکا (کلیسای جامع) در Piazza del Duomo ، پیزا ، ایتالیا ، این آونگ را کشف کرد. یک لامپ از طریق کابل از سقف آویزان بود و فقط روشن بود ، به عقب حرکت می کرد و ...
شکل 1: داده ها در جدول آزمون گالیله. مماس منحنی در t = 0.6 رسم شده است.
اصول فیزیک: نمونه هایی از روش های علمی
… باب یک آونگ ساده است. برای آزمایش اینکه این دوره از دامنه مستقل است ، ممکن است دو آونگ تا حد امکان تقریباً یکسان ساخته شوند ، به طوری که هنگام چرخش با دامنه یکسان ، آنها به صورت فاز حرکت کنند. سپس با شیب های مختلف چرخانده می شوند. برای تشخیص نیاز به مراقبت قابل توجهی دارد
عدسی گرانشی
جاذبه: اندازه گیری مطلق
… راه ، تقریباً همیشه به صورت آونگ. در سال 1817 ، هانری کاتر فیزیکدان انگلیسی اولین کسی بود که از آونگ برگشت پذیر برای کار بر روی کار ستاره شناس آلمانی فریدریش ویلهلم بسل استفاده کرد.



:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

فشار سنج ، ابزاری برای اندازه گیری وضعیت سیال (مایع یا گاز) است که با نیرویی خرید گیج ویکا که سیال در حالت استراحت به یک واحد واحد مانند پوند بر اینچ مربع یا نیوتن بر سانتی متر مربع وارد می کند ، مشخص می شود.

فشار
فشار
فشارسنج عطارد U شکل برای اندازه گیری فشار.
هانس گروب
قرائت روی گیج ، که تفاوت بین دو فشار است ، به فشار سنج معروف است. اگر فشارهای پایین فشار اتمسفر ، کل یا مطلق باشد ، فشار مجموع فشار سنج و جو است.

ساده ترین دستگاه برای اندازه گیری فشارهای ساکن تا حدود 90 پوند بر اینچ مربع (62 نیوتن بر سانتی متر مربع) یک مانومتر لوله U است (در شکل نشان داده شده است) ، که در آن یک ستون مایع در لوله به یک منطقه باز است فشار بالا و ستون دیگر به منطقه ای با فشار کم. فشار دیفرانسیل با اختلاف سطح بین دو ستون مایع نشان داده می شود و به عنوان اختلاف سطح ضرب در چگالی مایع محاسبه می شود. مایعات منومتر بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند: جیوه ، روغن ، الکل و آب.

دو نوع فشار سنج (چپ) یک فشار سنج لوله U ، که در آن فشار دیفرانسیل به عنوان اختلاف گیج فشار wika ساعت بین قرائت فشار بالا و فشار کم اندازه گیری می شود ، در تراکم مایع در لوله ضرب می شود. (راست) یک سنج لوله بوردون ، که در آن یک لوله کویل ، به مقطع مسطح نشان داده شده و به یک بلوک ثابت متصل است ، به یک مایع تحت فشار باز است. لوله تحت فشار تا حدی که با اشاره گر اندازه گیری می شود صاف می شود.
دو نوع فشار سنج (چپ) یک فشار سنج لوله U ، که در آن فشار دیفرانسیل به عنوان اختلاف ساعت بین قرائت فشار بالا و فشار کم اندازه گیری می شود ، در تراکم مایع در لوله ضرب می شود. (راست) یک سنج لوله بوردون ، که در آن یک لوله کویل ، به مقطع مسطح نشان داده شده و به یک بلوک ثابت متصل است ، به یک مایع تحت فشار باز است. لوله تحت فشار تا حدی که با اشاره گر اندازه گیری می شود صاف می شود.
دائرæالمعارف بریتانیکا ، شرکت

 


سنج لوله بوردون که در حدود سال 1850 اختراع شد ، هنوز هم یکی از پرکاربردترین ابزار برای اندازه گیری فشار مایعات و گازها از انواع مختلفی از جمله بخار ، آب و هوا تا فشارهای 100000 پوند بر اینچ مربع (70،000 نیوتن) است. در هر سانتی متر مربع). این دستگاه (در شکل نیز نشان داده شده است) از یک لوله دایره ای صاف و پیچیده به قوس دایره ای تشکیل شده است. یک انتهای آن به یک بلوک مرکزی لحیم می شود و به سیالی که فشار آن باید اندازه گیری شود باز است. انتهای دیگر آن مهر و موم شده و به اسپیندل نشانگر متصل می شود. وقتی فشار داخل لوله بیشتر از فشار خارجی باشد ، لوله تمایل به صاف شدن دارد ، بنابراین نشانگر را چرخانده است. فشار در مقیاس دایره ای خوانده می شود.

اشتراک Britannica Premium را دریافت کرده و به محتوای اختصاصی دسترسی پیدا کنید.
مشترک شوید
دم و دیافراگم های فلزی نیز به عنوان عناصر سنجش فشار استفاده می شوند. به دلیل انحراف زیاد برای تغییرات فشار کوچک ، ابزارهای دمنده مخصوصاً برای فشارهای کمتر از جو مناسب هستند. از دو دیافراگم موج دار که در لبه های آنها مهر و موم شده و کپسولی تشکیل شده است که تخلیه می شود ، در فشارسنج های آنروئیدی برای اندازه گیری فشار جو استفاده می شود (ارتفاع سنج را ببینید).

این ابزارها از اتصالات مکانیکی استفاده می کنند و بنابراین در درجه اول برای اندازه گیری فشارهای استاتیک یا فشارهایی که به آرامی تغییر می کنند ، مفید هستند. برای تغییر سریع فشارها ، مبدلهای فشار الکتریکی که فشار را به سیگنال الکتریکی تبدیل می کنند مناسب ترند. این  قیمت گیج فشار wika شامل فشار سنجها است. حرکت عناصر مقاومت در برابر تماس ؛ و دستگاه های القایی ، اکراه ، خازنی و پیزوالکتریک. مبدل های الکترومکانیکی ، که در کنترل کننده های هیدرولیکی مورد استفاده قرار می گیرند ، جایی که سرعت و قدرت مورد نیاز است ، تغییرات فشار سیال را به سیگنال های الکتریکی تبدیل می کنند.

این مقاله اخیراً توسط ریچارد پالاردی ، سردبیر تحقیق ، اصلاح و به روز شده است.
در این مقالات مرتبط با بریتانیکا بیشتر بیاموزید:
ارتفاع سنج فشار.
ارتفاع سنج
ارتفاع سنج ، ابزاری برای اندازه گیری ارتفاع سطح زمین یا هر شی مانند هواپیما. دو نوع اصلی عبارتند از ارتفاع سنج فشار ، یا فشارسنج بی هوازی ، که با اندازه گیری فشار اتمسفر ارتفاع از سطح دریا را تقریبی می گیرد و ارتفاع سنج رادیویی ، که ارتفاع مطلق را اندازه می گیرد (فاصله بالاتر از زمین یا ...
فشار
فشار
فشار ، در علوم فیزیکی ، نیروی عمود بر واحد سطح ، یا تنش در یک نقطه از یک مایع محدود. فشار وارد شده به یک طبقه توسط جعبه 42 پوندی که کف آن 84 اینچ مربع مساحت دارد برابر با نیروی تقسیم بر ناحیه ای است که روی آن اعمال می شود ؛
جیمز وات
جیمز وات
جیمز وات ، سازنده و مخترع ساز اسکاتلندی که موتور بخار آن کمک قابل توجهی به انقلاب صنعتی کرد. وات همچنین به دلیل ثبت اختراع موتور دو عملکرده و یک لوکوموتیو بخار اولیه نیز مشهور بود. او به عنوان عضو انجمن سلطنتی انتخاب شد

 

 

https://www.britannica.com/technology/pressure-gauge



:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

نقاط حساس بدن زنان | با این 13 نقطه همسر خود را به اوج لذت برسانید

 

آیا به عنوان یک همسر می دانید نقاط حساس بدن زنان چه نقاطی هستند؟ آیا می دانید اگر این نقاط را بشناسید رابطه تان بهتر می شود؟ از نظر روان شناسان و متخصصین این حوزه بررسی شده که آشنایی با نقاط حساس بدن زنان در کیفیت رابطه جنسی زناشویی تاثیرات بسیار زیادی دارد. اکنون می پرسید چرا؟ چون که خانم ها برای تجربه کردن یک رابطه سراسر لذت در ابتدا به عشق بازی و پیش نوازی نقاط حساس بدنشان نیاز دارند.

به عبارتی صریح تر عشق بازی و تحریک نقاط حساس بدن زنان در ابتدا زن را برای شروع یک رابطه جنسی آماده می کند و چی از این بهتر؟ همچنین آشنا شدن با نقطه های تحریک پذیر بانوان به شما نیز کمک می کند تا یک رابطه لذت بخش و هیجان انگیز را تجربه کنید پس منتظر چی هستید؟ از همین حالا شروع به شناخت نقاط حساس بدن زنان کنید تا یک رابطه کامل و دلچسب نصیب تان شود. اگر می خواهید با نقاط تحریک پذیر بدن بانوان آشنا شوید کافیست در ادامه ما را دنبال کنید.

شهوت و رابطه جنسی

آیا می دانید شهوت در مردان و زنان از کجا آغاز می شود؟ شهوت در تمامی افراد از ذهن شروع می شود. وقتی که یک خانم احساس شهوت نسبت به همسرش می کند گویی بدنش زنده می شود و با بروز احساسات شدید او می تواند به میزان باور نکردنی لذت و شهوت را تجربه کند. به همین علت شناختن نقاط حساس بدن زنان بسیار مهم می باشد زیرا شما با شناخت این نواحی می توانید همسر خود را به نقطه های اوج برسانید. وقتی همسرتان به اوج لذت می رسد چه بخواهید و چه نخواهید شماهم لذت های وصف نشدنی تجربه می کنید. پس منتظر جی هستید؟ از همین حالا اقدام به شناخت نواحی تحریک پذیر خانم ها کنید تا یک رابطه لذت بخش را برای خودتان رقم بزنید.

نقاط حساس بدن زن کدامند؟

آیا به دنبال شناختن نقاط حساس بدن بانوان هستید؟ ابتدا باید بدانید که نقاط تحریک پذیر بدن بانوان نقش اصلی را در برانگیختگی رابطه جنسی دارند. در اصل نقطه هایی در بدن خانم ها وجود دارد که اگر یک مرد آن ها را لمس و تحریک کند یک رابطه جنسی سراسر لذت را برای خود و همسرش رقم می زند.

از طرفی دیگر این موضوع برای مردان هم صدق می کند به طوری که اگر یک مرد یا یک زن اقدام به شناخت نقاط تحریک پذیر همسر خود کند واکنش های جنسی بهتری ایجاد می شود. آشنایی با بدن زنان به مردان این امکان را می‌ دهد تا در رابطه با آن‌ ها رفتار بهتری داشته باشند. به همین دلیل در ادامه می خواهیم به بررسی تمامی نقاط حساس بدن زنان بپردازیم.

حساس ترین نقاط بدن زنان

حساس ترین نقاط بدن زنان

چرا باید نقاط حساس بدن زنان را شناخت؟

بسیاری از متخصصین این دوره عنوان کردند که اگر یک خانم در حین رابطه جنسی به ارگاسم نرسد مرد او ماهر یا حتی عاشق او نیست. به عبارتی دیگر در حین عشق بازی در ابتدای رابطه مرد باید در رسیدن به ارگاسم در زن کمک کند و این کمک با تحریک نقاط حساس بدن زنان امکان پذیر است. در طی پژوهش های انجام شده گفته شد که بیشتر مردان به اندام های جنسی زن ها تنها به دید یک ابزار نگاه می کنند و همچنین در این پژوهش عنوان شد که اندام های جنسی مردان در معرض دید هستند و خانم ها اینگونه نمی باشند.

پیشنهاد ویژه سایت برای مطالعه مقاله:  علل و راههای درمان زود انزالی زنان

در حقیقت باید گفت که اندام های جنسی خانم ها درونی هستند و مردان باید در همان ابتدا به شناخت قسمت های تحریک پذیر خانم ها بپردازند تا بتوانند یک رابطه لذت بخش را تجربه کنند. از جمله این قسمت‌ ها در بدن خانم ها می توانیم به نقطه ‌ی جی، کلیتوریس، نقطه ‌ی اِی و نقطه ‌ای که محققان آن را نقطه یو نامیده اند اشاره کنیم. همچنین می توانیم بگوییم که بدن زنان بسیار پیچیده هستند و ممکن است نقاط تحریک پذیر در بدن یک خانم به مرور تغییر کند در حالی که این امر در مردان ممکن نیست.

کلیتوریس حساس ترین نقطه بدن زن

یکی از راحت ترین و آسان ترین نقطه های حساس بدن بانوان که روی آن تحقیقات بی شماری هم انجام شده تحریک کلیتوریس می باشد. در حقیقت تحریک ناحیه کلیتوریس باعث می شود خانم یک تجربه ارگاسم لذت بخش داشته باشد. چون ایجاد فشار و لرزش در این ناحیه منجر به احساس لذت زیادی در زن می‌ شود. همچنین تحریک ناحیه کلیتوریس زمانی که با تحریک سینه‌ ها به خصوص نوک سینه‌ ی خانم ها همراه شود بیشترین لذت را نصیب آن ها می کند.

واژن از نقاط حساس بدن زنان

اگر یک مرد می خواهد بداند چگونه همسر خود را به اوج لذت برساند که او هم احساس خوشایندی کند باید با اندام جنسی همسرش آشنا باشد. آیا از نقطه ی جی در اندام تناسلی خانم ها چیزی می دانید؟ آیا می دانید که یکی از تحریک پذیرترین و نقاط حساس بدن زن نقطه ی جی می باشد؟ نقطه جی ناحیه ‌ای فرضی درون واژن است که تحریک آن در حین دخول لذت زیادی را برای زن به همراه دارد و منجر به ارگاسم در او می ‌شود. با تحریک این نقطه زن لذتی وصف نشدنی را می چشد و این لذت وصف نشدنی می ‌تواند به این دلیل باشد که نورون‌ های عصبی زیادی در نواحی انتهایی واژن وجود دارد که تحریک آن‌ ها پیام‌ های بیشتری از لذت را به مغز می ‌رساند.

لمس نقاط حساس بدن زن

لمس نقاط حساس بدن زن

نقطه ‌ی جی

آیا می دانید نقطه ی جی چیست؟ علاوه بر ناحیه کلیتوریس در اندام جنسی خانم ها یک ناحیه دیگر به نام نقطه ی جی در بدن آن ها می باشد که هر مردی توانایی پیدا کردن آن را در اندام تناسلی همسرش ندارد. حتی طی تحقیقات انجام شده گفته شده است که بسیاری از خانم ها نقطه ی جی ندارند یا اگر هم دارند به سختی پیدا می شود. اکنون می خواهید نقطه ی جی همسر خود را پیدا کنید؟ به هیچ وجه نگران نباشید. نقطه‌ ی جی زیر استخوان شرمگاهی از دهانه ‌ی واژن حدود یک تا دو بند انگشت به سمت داخل قرار داد. این ناحیه بافت سفتی دارد که زمان تحریک شدن زن حدود یک چهارم سایز متورم می‌ شود.

لب و دهان

یکی دیگر از نقاط حساس بدن زنان لب و دهان می باشد و مردان با تحریک این ناحیه می توانند اثری عمیق و لذت بخش را برای رابطه جنسی و عاطفی خود به ارمغان آورند. چون بسیاری از خانم ها خودشان عنوان کردند که لب هایشان یکی از مهم ترین نقطه های تحریک پذیر بدنشان حین رابطه جنسی می باشد. در حقیقت بوسه نه تنها مقدمه مناسبی برای شروع و ادامه رابطه جنسی است بلکه می ‌تواند در تقویت ارتباط عاطفی و عشق بازی میان زوجین نیز موثر باشد.

پیشنهاد ویژه سایت برای مطالعه مقاله:  پریود (قاعدگی) یا عادت ماهیانه چیست؟

 گردن از نقاط حساس بدن زنان

طی تحقیقت علمی متخصصین در مورد نقاط حساس بدن زنان گفته شده که خانم ها به نوازش آرام گردن خود بسیار زیاد حساس هستند. به عبارتی دیگر یک مرد با تحریک این ناحیه می توانید به تحریک شدن هر چه بیشتر همسر خود در رابطه جنسی و احساس لذت در او کمک کند. حتی بسیاری از تحقیقات در این مورد نشان داده که خانم های لاغر و به اصطلاح کم وزن نسبت به تحریکات گردن خود بیشتر حساس هستند و به آن واکنش بیشتری نیز نشان می ‌دهند. پس اگر می خواهید از یک رابطه جنسی سراسر لذت بهره مند شوید به شما پیشنهاد می کنیم دست به تحریک این ناحیه بزنید.

سینه ‌ها

یکی دیگر از نقاط حساس بدن زنان سینه ها می باشد که مردان هم در تحریک این ناحیه بسیار حساس هستند. به عبارتی دیگر تحریک نوک سینه در خانم ها همان مناطقی از مغز را فعال می ‌کند که هنگام تحریک کلیتوریس و واژن فعال می ‌شود. درست همانند ناحیه کلیتوریس ایجاد فشار و لرزش در نوک سینه‌ ها نیز منجر به ایجاد لذت بسیار در زن می ‌شود و به تجربه ارگاسم کمک زیادی می‌ کند.

 گوش‌ ها  از نقاط حساس بدن زنان

به طور کلی گوش هر فرد به خصوص خانم ها به لمس شدن حساس هستند زیرا عصب های انتهایی زیادی در ناحیه گوش هر فرد وجود دارد. به همین دلیل اگر می خواهید همسر خود را در رابطه جنسی تحریک کنید تا لذت ها بیشتری نصیب تان شود گوش ها گزینه مناسبی می باشند. چون گوش ‌ها نواحی رایجی هستند که در تحریک جنسی بیشتر در زن بسیار تاثیر گذار هستند.

 باسن جزو نقاط حساس بدن زنان است؟

آیا باسن هم جزو نقاط حساس بدن زنان می باشد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که بله. با تحریک نواحی مختلف بدن همسرتان جریان خون در ناحیه باسن نیز افزایش پیدا می‌ کند. از این رو شما می‌ توانید با دست زدن آرام به این ناحیه به تحریک همسر خود کمک کنید.

نقاط حساس بدن زن برای رابطه جنسی

نقاط حساس بدن زن برای رابطه جنسی

 سر از نقاط حساس بدن زنان

سر و مخصوصا نوازش موها می‌ تواند در قبل و بعد از رابطه جنسی تاثیر بسیار زیادی در ارتباط شما با همسرتان داشته باشد. همچنین سر خانم ها یکی از نقاط حساس بدن شان محسوب می‌ شود. چون خانم ‌ها به طور کلی علاقه زیادی دارند که همسرشان با نوازش موها قبل و بعد از رابطه محبت ‌شان را نشان دهند.

دست ‌ها

از جمله دیگر نقاط حساس در بدن زنان می توانیم به دست‌ ها مخصوصا ناحیه مچ دست اشاره کنیم. آقایان می توانند ناحیه نبض را با بوسه ‌های آرام و نوازش در کنار حرکات زبان تحریک کنند. همچنین برای نوازش دست‌ ها بهتر است که از ناحیه انگشتان شروع کرده و به آرامی کل دست را نوازش کنید تا همسرتان آرام آرام تحریک شود.

پیشنهاد ویژه سایت برای مطالعه مقاله:  افزایش سایز آلت تناسلی و اندامهای بدن با روغن خراطین اصل

 شکم و ناف

یکی دیگر از نقاط حساس بدن زنان شکم و ناف می باشد زیرا تحریک این دو ناحیه در خانم ها لذت بالایی را نصیب آن ها می کند. به همین دلیل به اقایان توصیه می کنیم سعی کنند که با بوسیدن، نوازش، لیسیدن و غلغلک دادن این ناحیه همسر خود را تحریک کنند. برای تحریک این ناحیه می‌ توانید به آرامی شروع به بوسیدن این ناحیه کرده و سپس به طرف لگن و ناحیه کلیتوریس حرکت کنید. شاید شما ندانید اما بسیاری از خانم ها از نوازش و غلغلک این دو قسمت خیلی لذت میبرند. همچنین می توانید با نوک انگشتتان روی شکم و اطراف ناف دایره بکشید. سپس دستتان را بالای شکم و زیر دنده ها بگذارید و آرام آرام به طرف لگن بیاورید. به همین دلیل هیچوقت از بوسیدن شکم غافل نشوید چون که بوسیدن، مکیدن و لیسیدن ناف خانوم ها برایشان خیلی لذت بخش است.

شناسایی نقاط حساس بدن زنان

شناسایی نقاط حساس بدن زنان

زانوها

چه در حال عشق بازی باشید یا تنها شروع به نوازش کرده باشید گذاشتن زانو های همسرتان بر روى شانه هایتان و مالش آن ها راه خوبى براى تحریک احساسات او و برقراری یک رابطه لذت بخش است. برای تحریک این ناحیه هر کدام از زانوها را با دستانتان نوازش کرده و بعد آن ها را از سمتى به طرف دیگر ببوسید. همچنین در حین بوسیدن زانوها با دست ساق پایش را بالا و پایین ببرید.

 پاها نیز جزو نقاط حساس بدن زنان هستند

چه به عنوان بخشى از عادت های عشق بازی یا آرامش بخشیدن به او بعد از یک روز سخت مالش پاهاى یک زن به طرز باور نکردنى شما را به اهدافتان خواهد رساند. برای این امر کمى روغن ماساژ یا کرم بدن روى دستتان بریزید و به هم بمالید تا گرم شود سپس با مالش وسط کف پاهایش آغاز کنید. سپس به آرامى به طرف پنجه ها و بعد به طرف پاشنه بروید.

جمع بندی نهایی

در جمع بندی نهایی این مقاله دانستید که شناخت بدن همسر از طرف هر دو زوج در برقراری رابطه جنسی و لذت بردن علاوه بر لازم بودن ضروری هم می باشد. به عبارتی دیگر خانم ها و اقایانی که در رابطه خود دارای صمیمیت بیشتری هستند نسبت به جسم و علایق یکدیگر در زمینه ‌های مختلف اطلاعات بیشتری دارند. به همین دلیل اگر شما هم خواهان صمیمیت و لذت بیشتر هستید باید از راه های مختلف اقدام به شناخت نواحی مختلف حساس همسرتان کنید. ما در این مقاله به طور کلی به بررسی مهم ترین نقاط حساس بدن زنان پرداختیم تا با بهره بردن از آن ها یک رابطه لذت بخش را برای خود و همسرتان به ارمغان آورید. در سخن اخر این مقاله امیوار هستیم مطالب فوق در مورد آشنایی با نقاط حساس بدن زنان برایتان مفید بوده باشد و با استفاده از آن نهایت لذت را برده باشید.

Related Posts:

  1. ارگاسم زنان | از دخول تا ارضای زن (24)
  2. آموزش دخول آلت مرد در واژن زن با عکس و روش های رابطه جنسی تصویری (5)
  3. افزایش سایز آلت تناسلی و اندامهای بدن با روغن خراطین اصل (2)
  4. فواید دوش گرفتن بعد از رابطه جنسی (2)
  5. دلایل ایجاد بواسیر در بارداری + درمان بواسیر (2)
  6. روش استارت استاپ در رابطه زناشویی چیست؟ (2)

برچسب                                                                                                        



:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

منطقه شنگن چگونه شما را تحت تأثیر قرار می دهد
آمریکایی ها ، کانادایی ها ، استرالیایی ها ، نیوزیلندی ها و ... فقط در یک دوره 180 روزه می توانند برای مدت 90 روز در منطقه شینگن (بدون ویزای ویژه) بمانند.

اگر از منطقه شینگن خارج شوید ، ساعت شمارش معکوس متوقف می شود و تا زمانی که دوباره وارد آن نشوید ، شروع نمی شود. هنگامی که به محدودیت 90 روزه خود رسیدید ، باید 90 روز دیگر در خارج باشید.

به این ترتیب فکر کنید ... روزی که وارد منطقه شینگن می شوید 180 روز شمارش معکوس آغاز می کند. از آن 180 روز فقط می توانید 90 روز در آنجا بمانید. شما می توانید 30 روز بمانید ، سپس 10 روز ، سپس 2 روز و غیره اما وقتی به کل 90 روز رسیدید باید تا پایان 180 روز اولیه را ترک کنید.

فهرست کشورهاي منطقه شنگن
اتریش بلژیک جمهوری چک دانمارک
استونی فنلاند فرانسه آلمان
یونان مجارستان ایسلند ایتالیا
لتونی لیتوانی لوکزامبورگ مالت
هلند نروژ لهستان پرتغال
اسلواکی اسلوونی اسپانیا سوئد
سوئیس
کشور های منطقه غیر شنگن
هر کشور عضو غیر شنگن قوانین خاص خود را در مورد مدت زمان اقامت ثبت شرکت در مجارستان یک بازدید کننده بدون ویزای ویژه در این کشور دارد. کشورهای برجسته عبارتند از:

انگلستان (انگلیس ، اسکاتلند ، ولز ، ایرلند شمالی) - 180 روز
جمهوری ایرلند - 90 روز
رومانی - 90 روز
کرواسی - 90 روز
بلاروس - بیش از 30 روز (شما در اینجا به ویزا نیاز دارید ، اما درخواست آن را در داخل کشور ارائه می دهید. هزینه حدود 35 دلار)
اوکراین - 90 روز
دیگران - شما باید شرایط ویزای کشورهای دیگر را جستجو ثبت شرکت و اقامت مجارستان کنید. وزارت امور خارجه ایالات متحده در توضیح الزامات شهروندان آمریکایی کار خوبی انجام می دهد.
راههای اقامت بیش از 90 روز در اروپا
از گفتن آن متنفرم ، اما سفر بیش از 90 روز در اروپا بسیار دشوار است. اما غیرممکن نیست! من تمام روش هایی را که می شناسم ذکر کرده ام ، اما راه های دیگری نیز وجود دارد. لطفا اگر روش دیگری می دانید به من اطلاع دهید.

تقسیم کشورهای شنگن و غیر شنگن
ساده ترین راه برای تمدید سفر 90 روز گذشته ، بازدید از کشورهای شینگن و کشورهای غیر شینگن است. پس از پایان 90 روز خود ، به انگلیس ، ایرلند یا یکی از بسیاری از کشورهای اروپای شرقی که بخشی از توافق نامه نیستند سفر کنید. پس از گذراندن 90 روز در آنجا ، 90 روز دیگر می توانید به منطقه شینگن بازگردید. می توانید این روند را مرتباً تکرار کنید تا کمبود پول شما تمام شود.

ویزای تعطیلات کاری
شهروندان کانادا ، استرالیا و نیوزیلند با بسیاری از کشورهای اروپایی توافق نامه ثبت شرکت در مجارستان هزینه کار تعطیلات دارند که معمولاً بین 1-2 سال طول می کشد. این ویزا ها برای اجازه دادن به جوانان (35-38) در هنگام مسافرت است. این ویزا ها به طور معمول چند شرط دارند ، اما به راحتی قابل دریافت هستند. ایالات متحده با هیچ یک از کشورهای اروپایی برنامه ویزای تعطیلات کاری ندارد. می توانید لیستی از توافق نامه های تعطیلات فعال را در اینجا مشاهده کنید.

 


:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

رابطه مقعدی | با این نکات از رابطه مقعدی لذت ببرید

 
در هنگام نزدیکی جنسی رابطه جنسی مقعدی میتواند بسیار دردناک باشد و به شریک جنسی شما بجای لذت درد عمیقی ببخشد .اگر می‌خواهید رابطه جنسی لذتبخشی را بدون درد و ناراحتی شریک جنسیتان تجربه کنید با این مقاله همراه باشید .

رابطه جنسی مقعدی بدون درد و لذت بخش

رابطه جنسی از پشت یا رابطه جنسی مقعدی عوارض خطرناکی برای سلامتی دارد و در اسلام هم از رابطه جنسی با همسر از پشت منع شده است ولی ما در اینجا قصد داریم خطرات رابطه جنسی مقعدی را کمتر کنیم .

درآخر نیز در مورد سوال های رابطه مقعدی پاسخ های لازم داده شده است. حتما بخوانید.

 

 

توصیه های مفید جهت بهتر شدن رابطه زناشویی مقعدی

برای انجام رابطه جنسی از طریق مقعد باید آرام کار کنید چراکه وارد کردن آلت داخل مقعد به طور سریع و ناگهانی چیزی بجز درد را نصیب شریک جنسی نمی کند.

در هنگام نزدیکی جنسی رابطه جنسی مقعدی میتواند بسیار دردناک باشد و به شریک جنسی شما بجای لذت درد عمیقی ببخشد .

اگر می خواهید رابطه جنسی لذتبخشی را بدون درد و ناراحتی شریک جنسیتان تجربه کنید با این مقاله همراه باشید .برای انجام رابطه جنسی مقعدی بهتر است قبل از وارد کردن آلت خود، ابتدا ناحیه مقعد را کمی تحریک کنید.

تحریک این ناحیه ازبدن برای خیلی ها فوق العاده لذتبخش است. توجه داشته باشید که رکتوم یا خود مقعد بسیار حساس بوده و باید با احتیاط به ان نزدیک شوید!

 

ساده ترین کار این است که هنگام انجام رابطه جنسی دهانی، بوسیله انگشت « باید قبلا” ناخنها را کوتاه کرده و دستهایتان را بشوئید» ناحیه مقعد وی را نوازش کنید. به عکس العمل او دقت کنید، اگر با اینکار شما آسان بودو مشکلی نداشت آنگاه باسن وی را بیشتر باز کرده و انگشت را عمیق تر ببرید.

قبل از شروع مطمئن شوید که انگشتان شما بخوبی لیز هستند. شما می توانید از مواد لیز کننده مخصوص استفاده کنید ولی ساده ترین ودر معرض ترین ماده برای اینکار، بزاق دهان شماست!کم کم و به آهستگی انگشت خود رابه داخل فرو ببرید. برای حفظ اسانی او مراقب باشید که هیچ فشاری وارد نکنید.

 

 

 

هنگامی که انگشت شما وارد مقعد شد آنگاه به آرامی دیواره آن را ماساژ دهید تا به تدریج ماهیچه هاي این ناحیه شل شده و مقعد آمادگی ورود آلت شما را پیدا کند.هنگامی که احساس کردید مقعد کاملا” شل شده و هر دو شما آمادگی لازم را دارید آنگاه مقدار زیادی از ماده لیز کننده را روی آلت خود ریخته و سر آن را به آهستگی وارد مقعد کنید. بیاد داشته باشید که به منظور حفظ سلامتی خود همیشه و هنگام انجام هر نوع رابطه جنسی حتماً باید از کاندوم استفاده نمائید.در ابتدا که می خواهید آلت خودرا وارد مقعد می کنید ممکن است انجام ان بسیار سخت بوده و فقط بتوانید قسمتی از آلت را وارد مقعد نمائید.

ولی به تدریج که بدن شریک جنسی شما شل تر شود، ورود آلت شما آسان تر شده و می توانید مقدار بیشتری از ان را وارد نمائید. هرگز برای ورود آلتتان از فشار استفاده نکنید زیرا خطر پارگی و آسیب به مقعد وجوددارد.

بهتر است اول ناحیه سر آلت را وارد کرده و به طور آهسته و ریتمیک، آن را داخل و خارج کنید.هنگامی که بدن او شل شد،ضمن انجام همان حرکات منظم،مقدار بیشتری از آلت خودرا وارد مقعد کنید و همان گونه به داخل و خارج کردن همین مقدار از آلتتان ادامه دهید. همینطور تا زمانیکه طرف مقابل هنوز میتواند تحمل کند آلت خودرا بیشتر وارد کنید.

 

با توجه به درد شدیدی که ممکن است رابطه جنسی مقعدی برای طرف مقابل داشته باشد، بوسه، نوازش و ابراز کلمات عاشقانه نقش زیادی در کاهش درد و ایجاد لذت از این نوع رابطه جنسی در او دارد. بیاد داشته باشید که هرگز در پایان رابطه جنسی، آلت خودرا به طور ناگهانی از مقعد بیرون نکشید، زیرا باعث ایجاد درد شدیدی در وی خواهد شد.

در پایان لازم است یکبار دیگر در مورد رعایت نکات بهداشتی به هنگام انجام رابطه جنسی مقعدی تأکید کنم. مقعد به طور طبیعی محل زندگی عوامل بیماریزای بسیاری است که تماس با آن ها میتواند سلامت شما رابه خطر بیندازد. به منظور جلوگیري از ابتلا به انواع مریضی ها مخصوصا” مریضی ایدز استفاده از کاندوم برای انجام رابطه جنسی مقعدی ضروری است.

همچنین باید دستان خودرا قبل و بعد از انجام رابطه جنسی مقعدی بخوبی تمیز کنید. بیاد داشته باشید که انگشت یا آلتتان راکه وارد مقعد کرده اید قبل از شستن کامل ان هرگز به واژن شریک جنسیتان وارد نکنید. زیرا احتمال انتقال عفونتها از مقعد به واژن وجوددارد.

نکات جالب درباره رابطه جنسی مقعدی

رابطه جنسی مقعدی میتواند برای عده اي از زنان لذت بخش باشد و هر دو طرف از رابطه لذت زیادی ببرند. دراین باره ذکر چند نکته مهم است.

 

 

 

آیا ریختن اسپرم در داخل مقعد باعث ایجاد مشکل می‌شود؟

در صورتی که تخلیه مایع منی در اسرع وقت انجام گیرد مسئله‌ای به وجود نمی‌آورد اما باقی ماندن آن در مقعد باعث بروز عفونت می‌شود. عامل اصلی عفونت وجود میکروبی به نام استریپکوک که در انتهای روده بزرگ قرار دارد. وجود این میکروب برای جذب آب و پیشگیری از یبوست الزامی است. از آنجایی که اسپرم حاوی قند و پروتئین است به رشد سریع‌تر این میکروب کمک می‌کند. به همین دلیل اینکار توصیه نمی‌شود.

 

آیا سکس مقعدی باعث بزرگ شدن باسن در خانم‌ها می‌شود؟

برخلاف تصور بسیاری، رابطه از مقعد باعث بزرگ شدن باسن در خانم‌ها نمی‌شود و این موضوع از نظر علمی نیز ثابت نشده است.

 

رابطه جنسی از پشت و بزرگ شدن باسن زن این موضوع درست است؟

برخلاف تصور تعداد زیادی از خانم ها رابطه جنسی از مقعد باعث بزرگ شدن باسن زنان نمی شود. در مطالب قبلی پاتوق ۲۰۰۰ گفته شد که رابطه جنسی از پشت باعث مشکلات زیادی در زنان می شود اما از نظر علمی ثابت نشده است که رابطه جنسی از مقعد یا آنال سکس باعث بزرگ شدن باسن شود.

 

آیا رابطه جنسی از مقعد باعث بزرگ شدن دهانه مقعد می شود؟

 

بله اسفنکتر دهانه مقعد در اثر فشار زیاد هنگام ورود آلت تناسلی تغییر شکل می دهد و به مرور باز می شود. بی اختیاری در اجابت مزاج هم برای خیلی از خانم ها اتفاق میوفتد.

 

آیا ریختن اسپرم مرد در مقعد باعث بارداری میشود؟

خیر مگر در مواردی که روی مقعد ریخته شود و قسمتی از ان به داخل واژن وارد شود. اما اگر اسپرم درون مقعد ریخته شود باعث بارداری نخواهد شد

 

آیا ریختن اسپرم داخل مقعد مشکلی ندارد؟

ریختن آب منی مرد داخل مقعد زن اگر به سرعت تخلیه شود مشکل خاصی ایجاد نمیکند. اما در صورتی که دیر تخلیه شود باعث عفونت میشود. دلیل اصلی ان وجود میکربی به نام استریپکوک در قسمتی از انتهای روده ي بزرگ به نام کولُن است و وجود این میکروب در ان قسمت ازبدن برای جذب آب و پیش گیری از یبوست الزامی است.

منی مرد سرشار از مواد قندی و پروتئینی است اگر منی مرد در داخل مقعد ریخته شود به رشد هرچه سریعتر این میکروب کمک می کند و لزا اینکار به هیچ وجه توصیه نمیشود.

 

آیا رابطه جنسی از پشت قابل تشخیص است؟

بله رابطه جنسی از پشت توسط دکتر قانونی قابل تشخیص است

 

یکبار هم رابطه جنسی از مقعد داشته باشیم در معاینه مشخص میشود؟

به طور کلی هر چه از زمان نزدیکی از مقعد بگذرد تشخیص مشکل می شود مثلاً اگر کسی یکبار رابطه جنسی از مقعد داشته و از ان زمان دو سال می گذرد در معاینه خیلی قابل تشخیص نیست.

دلیل مضر بودن رابطه مقعدی

ابتدا نگاهی به مکانیزم عملکرد داخلی بدن می اندازیم. دستگاه گوارشی دارای دو نوع اسفنکتر داخلی و اسفنکتر خارجی است. اسفنکتر داخلی غیر ارادی و اسفنکتر خارجی ارادی است.

زمانی که نیاز به عمل خروج مدفوع از دریچه مقعد دارید اسفنکتر داخلی باز می شود. اما اسفنکتر خارجی هنگام عمل باز کردن دریچه مقعد و دفع مدفوع باز می شود که به اراده ماست. از این جهت زمانی که احساس نیاز به دفع مدفوع دارید می توانید خودتان را نگه دارید تا به محل مناسب برسید و سپس به اراده خود عمل دفع را انجام دهید.

در اطراف مقعد رشته های عصبی زیادی وجود دارد که بسیار آسیب پذیر و حساس می باشند و هنگامی که در دهانه مقعد چیزی وارد شود به سرعت واکنش نشان میدهند.

بنابراین رابطه جنسی از طریق مقعد یا وارد شدن هر شئی در درون مقعد به اسفنکتر خارجی آسیب می رساند و سبب از دست دادن قدرت ارادی آن می شود.

این عارضه باعث می شود کنترل خروج مدفوع از دست برود و به صورت ناخواسته و غیر ارادی مدفوع از دریچه مقعد خارج شود.

 

 

عوارض رابطه مقعدی

 

مقعد برای دخول طراحی نشده است. اما واژن برای مقاربت ساخته شده است. بدین معنا که مقعد مانند واژن دارای ترشحات لیز کننده و روان کننده نیست. در نتیجه در اثر این خشکی ممکن است بافت مقعد آسیب ببیند و همین آسیب بافتی باعث انتقال بیشتر برخی بیماری‌ها از قبیل اچ آی وی شود. از طرفی مخاطی که در واژن وجود دارد در مقعد وجود ندارد. اسفنکتر مقعد که کمک به نگهداری مدفوع می‌کند، در حین رابطه مقعدی ممکن است آسیب ببیند. این مسئله در دراز مدت اتفاق می‌افتد که منجر به بی اختیاری مدفوع خواهد شد. به علاوه محیط مقعد، نسبت به محیط واژن، برای انتقال بیماری‌های مقاربتی خطرناک‌تر و مستعدتر است.

خونریزی مقعد

مویرگهایی ریز در ناحیه مقعد وجود دارد که اگر آمیزش مقعدی با احتیاط صورت نگیرد منجر به خونریزی های کم و زیاد می گردد.

 

زود انزالی

یکی از عوارض مهمی که رابطه مقعدی ایجاد می کند زود انزالی است. درنتیجه فرد نمی تواند از رابطه با همسرش لذت کافی را ببرد و دچار سرد مزاجی می شود.

 

انتقال ایدز

همان طور که گفته شد در آمیزش مقعدی خونریزی وجود دارد و از این جهت احتمال انتقال ویروس ایدز بالا می رود. بنابراین استفاده از کاندوم ضروری است.

 

درد مقعدی

به دلیل وجود رشته های عصبی اطراف مقعد، این رابطه درد شدید مقعد را به همراه دارد.

 

بیماریهای عفونی

احتمال انتقال بیماری های عفونی در رابطه مقعدی بالا می ورد مخصوصا هنگامی که پس از آمیزش مقعدی، بدون شستشوی كامل طرفین رابطه جنسی از جلو انجام گردد.

 

آسیب به مقعد

گیرنده‌هایی حساس در مقعد وجود دارد که به محض ورود مدفوع انتهای رکتوم احساس دستشویی در فرد ایجاد می کند. این گیرنده ها تفاوت وجود گاز و مدفوع را می‌فهمد اما آمیزش مقعدی در درازمدت سبب آسیب‌هایی به این گیرنده ها می شود

 

بی اختیاری مدفوعی اختیاری مدفوع

انجام مکرر آمیزش مقعدی به عضلات حلقوی آسیب می رساند. عضلات حلقوی وظیفه بستن مقعد را بر عهده دارند. در موارد پیشرفته تر سبب آسیب به عضله اسفنکتر مقعد و بی اختیاری مدفوعی می گردد.

 

سوراخ شدن روده ها

آمیزش مقعدی می تواند سبب سوراخ شدن روده ها شود.

 

تاثیر رابطه مقعدی در بوجود آمدن بواسیر (هموروئید)

یکی از مهمترین خطرات و آسیب های رابطه مقعدی، امکان ابتلا به بیماری بواسیر ( هموروئید ) و یا شقاق است.

همانطور که گفته شد رابطه مقعدی به دلیل آسیبی که به اسفنکتر خارجی وارد می کند احتمال ابتلا به بواسیر را افزایش می دهد، زیرا برقراری رابطه جنسی از طریق مقعد سبب گشاد شدن عروق و تورم آن و در نتیجه ایجاد بواسیر و یا هموروئید می شود که بایستی جهت درمان بواسیر اقدام نمود.

به علاوه هنگامی که مبتلا به بواسیر هستید برقراری رابطه ممنوع است زیرا بیماری را تشدید می کند و سبب افزایش عفونت و خونریزی می گردد.

همچنین افرادی که یکبار مبتلا به بواسیر شده اند برقراری رابطه از پشت می تواند ریسک بیشتری داشته باشد. بنابراین تا بهبودی کامل صبر کنید تا احتمال آسیب به حداقل برسد.

 

 

 

نکات مهمی که باید بدانید

رعایت نکاتی که در ذیل آمده است برای برقراری یک رابطه مقعدی لذت بخش و سالم می‌تواند مفید باشند.

1- اولین و مهم ترین نکته‌ای که باید به آن توجه کنید مسئله بهداشت است. حتما از کاندوم استفاده کنید.

2- حتما قبل از آغاز رابطه جنسی، مقعد باید تخلیه شده باشد.

3- اگر می‌خواهید سکس مقعدی را تجربه کنید، اول از همه زن باید به ارگاسم رسیده باشد. در یک معاشقه یا دخول واژینال، اجازه دهید همسرتان به ارگاسم برسد. این ارگاسم کمک می‌کند عضلات کف لگن و مقعد در حالت آرامش باشد و فرد در این حالت درد کمتری را متحمل می‌شود.

4- بعد از ارگاسم، زن به پشت دراز بکشد و از لوبریکانت استفاده کنید. در همان وهله اول آلت را وارد نکنید بلکه از انگشت شروع کنید. حواستان باشد باید با آرامش پیش بروید.

5- بعد از اینکه کمی با انگشت این کار را انجام دادید، آلت را وارد کنید. از پوزیشن‌های دیگر فعلا استفاده نکنید. در همان حالت مرد روی زن، این کار با فشار کمتر، درد و آسیب کمتری انجام می‌شود.

6- ابتدای دخول آلت حرکت انجام ندهید. چند دقیقه صبر کنید، سپس هم حرکات را آرام آرام ادامه دهید تا همسرتان به شرایط عادت کند.

8- فراموش نکنید، رابطه مقعدی در دفعات زیاد توصیه نمی‌شود. از آن به عنوان راهی برای تنوع بخشیدن به رابطه‌تان استفاده کنید. اگر همسرتان درد احساس کرد، حتما باید فعالیت را متوقف کنید. اگر در اطراف مقعد ضایعه‌ای وجود دارد، رابطه جنسی مقعدی برقرار نکنید.

نقش مرکز مشاوره حامی هنر زندگی در زمینه روابط جنسی

مرکز مشاوره حامی هنر زندگی با سابقه چندین ساله در ارائه خدمات درمانی در زمینه روابط زناشویی و جنسی جزء بهترین و جامع ترین مراکز خدمات روانشناسی است. این مرکز با گردهم آوری جمعی از متخصصین توانسته خدمات خود را با بالاترین سطح کیفیت ارائه دهد. ما در این مرکز شرایطی را برای شما فرآهم آورده‌ایم تا بتوانید از هر کجای کشور با مشاوران ما به صورت تلفنی و حضوری در ارتباط باشید. این مرکز به شما تضمین خواهد داد تا در کمترین زمان ممکن بتوانید با دریافت راهکارها و مشاوره مربوطه مسائل خود را حل کنید و در روابط جنسی خود بهترین لحظات را تجربه نمایید.

 

 

 

 

راه‎‌کارهای کاهش عوارض رابطه مقعدی

معمولا رابطه مقعدی توصیه نمی شود ولی کسانی که اصرار بر این موضوع دارند بهتر است موارد زیر را رعایت نمایند:

  • برای رابطه مقعدی از کاندوم استفاده کنید تا از ابتلا به بیماری های آمیزشی جلوگیری کند.
  • ناحیه ی مقعد دارای رشته های عصبی زیادی است بنابراین قبل از برقراری رابطه به خوبی همسر خود را آماده کنید وعمل دخول را به آرامی انجام دهید.
  • ساختار واژن و مقعد باهم متفاوت هستند و نمی توان با قدرت و سرعت رابطه واژنی، رابطه مقعدی هم برقرار کرد.
  • رابطه مقعدی دائمی نداشته باشید زیرا که مضرات بسیاری را برای هر دو طرفین این رابطه به همراه می آورد.
  • بهتر است هنگام برقراری رابطه از ژل های روان کننده استفاده کنید تا آسیب کمتری به زن وارد شود و احتمال ابتلا به بیماری هایی مثل بواسیر کاهش یابد.

 

علل گرایش به سکس مقعدی

عموما مردان متقاضیان رابطه جنسی مقعدی هستند. یکی از علل مهم آن، ناتوانی آن‌ها در به ارگاسم رساندن همسرشان است. ممکن است به این انگیزه دوست داشته باشند به طریق دیگری وارد رابطه جنسی شوند یا به دلیل کنجکاوی تمایل به داشتن این نوع رابطه داشته باشند. برخی مردان هم به علت اینکه پوزیشن دخول مقعدی را تحریک کننده تر می‌دانند، دوست دارند در این حالت رابطه جنسی برقرار کنند. علت مهم دیگر تنوع دادن به رابطه جنسی است. مرد ممکن است دوست داشته باشد با تغییر شکل رابطه جنسی به فعالیت جنسی‌اش غنا ببخشد. برخی از مواقع دختران در رابطه مقعدی مصر هستند، علت این امر می‌تواند ترس از رابطه واژینال، ترس از بارداری و حفظ پرده بکارت باشد. گرایش به این رابطه در افرادی که اقدام به کودک آزاری و تجاوز جنسی می‌کنند بسیار به چشم می‌خورد.

 

 

رابطه مقعدی

 

عدم ممنوعیت سکس مقعدی

رابطه جنسی یک توافق دو طرفه برای دست یافتن به لذت دو طرفه است. اگر هر یک از طرفین از این مسئله لذت نبرد، نباید در رابطه جنسی تکرار شود. برای مثال اگر شما دوست ندارید رابطه مقعدی داشته باشید، می‌توانید با صراحت خواسته خود را بیان کنید و نباید چیزی که نمی‌خواهید را به خودتان تحمیل کنید. اما اگر شما هم دوست دارید آن را امتحان کنید و همسرتان هم راضی است، با رعایت مواردی می‌توانید مضرات آن را کاهش دهید و به عنوان تنوع در رابطه جنسی (و نه یک امر دائمی) از آن بهره ببرید.

 

خطر بارداری و رابطه مقعدی

احتمال ورود مایع منی به واژن پس از انجام رابطه جنسی مقعدی و بارداری امکان پذیر است. استفاده از کاندوم هنگام داشتن رابطه جنسی مقعدی برای جلوگیری از بارداری بسیار مهم است. اگر در حین رابطه تصمیم به تغییر روش از نوع مقعدی به واژینال می گیرید باید کاندوم را تغییر دهید تا از ورود باکتری و یا مایع منی و اسپرم به واژن پیشگیری شود.

 

افزایش خطر فیستول در رابطه مقعدی

 

در موارد بسیار نادر، احتمال دارد پارگی در پوشش مقعد یا راست روده به تدریج انتشار یابد و بدتر شود. پزشکان به این حالت شکاف یا فیشر می گویند.

بعضی اوقات، این شکاف آنقدر بزرگ است که به قسمت های عمیق تر نیز انتشار می یابد و شروع به تولید ترشحات می کند.  پزشکان این حالت را فیستول می نامند. فیستول می تواند یک موقعیت اورژانسی پزشکی باشد. زیرا احتمال انتقال مدفوع از روده به جاهای دیگر بدن وجود دارد.

از آنجا که مدفوع به طور طبیعی حاوی مقدار قابل توجهی باکتری است، ابتلا به فیستول می تواند باکتری ها را به سایر قسمت های بدن وارد کند. حتی منجر به عفونت و آسیب جدی شود. پزشکان معمولاً جراحی را برای ترمیم فیستول پیشنهاد می کنند.

فیستول نیز یک عارضه نادر اما جدی در رابطه جنسی مقعدی است. به همین دلیل، استفاده از روان کننده های مناسب و کافی و قطع رابطه جنسی مقعدی در صورت بروز درد مهم است.

 

 

 

آیا رابطه مقعدی منجر به خطرات طولانی مدت می شود؟

 

برخی از افراد بر این باورند که خطر احتمالی رابطه جنسی مقعدی در طولانی مدت، شل شدن عضلات حلقوی دهانه مقعد و در نهایت بی اختیاری مدفوع است.

بررسی ها نشان می دهد که میزان بی اختیاری مدفوع در مردان و زنانی که رابطه جنسی مقعدی دارند در مقایسه با افرادی که از این روش استفاده نمی کنند کمی بالاتراست. حتی در مردانی که مقاربت مقعدی دارند درصد بی اختیاری مدفوع بالاتر از زنان است.

علاوه بر آن، ارتباط معناداری بین بی اختیاری مدفوع و رابطه جنسی مقعدی وجود دارد. اما چون در بررسی های صورت گرفته سایر عوامل موثر در بی اختیاری بررسی نشده است لذا نتایج آن مورد پذیرش تمامی پزشکان نیست.

به طور کلی، اگر افراد اقدامات احتیاطی شامل استفاده از روان کننده کافی و مناسب و عدم انجام مقاربت در صورت احساس درد را رعایت کنند احتمالا بی اختیاری مدفوع را به عنوان یک عارضه طولانی مدت در رابطه جنسی مقعدی تجربه نخواهند کرد.

رابطه جنسی مقعدی برای برخی از افراد می تواند یک روش لذت بخش باشد. اگر شخصی اقدامات احتیاطی مانند استفاده از روان کننده ها بر پایه آب را انجام دهد، می تواند خطرات احتمالی را به حداقل برساند.

صحبت کردن با شریک جنسی در مورد هرگونه ناراحتی مرتبط با رابطه جنسی مقعدی نیز می تواند احتمال آسیب های مربوط به این روش را کاهش دهد.

همچنین، کسانی که شریک جنسی متعدد دارند یا می خواهند از بارداری جلوگیری کنند، باید از کاندوم استفاده کرده تا خطر انتقال STI و احتمال بارداری را به حداقل برسانند.


 
 


:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

تشکیل شرکت مجارستان
به روز شده در جمعه 23 آوریل 2021

قانون مجارستان در مورد تأسیس شرکت های جدید به  شرایط ثبت شرکت در مجارستان کلیه افراد علاقه مند اجازه می دهد بدون محدودیت مشاغلی را اداره کنند. اشخاص حقیقی و حقوقی خارجی می توانند در تمام زمینه های تجاری با محدودیت هایی در زمینه کشاورزی فعالیت کنند. اگر فعالیت انتخاب شده به مجوز ، مانند فعالیت بانکی نیاز داشته باشد ، برای ساکنان یا م abroadسسات خارج از کشور قوانین مشابهی وجود دارد.
 
شروع کار در مجارستان مستلزم انتخاب یک ساختار قانونی ، تهیه اسناد ادغام مطابق با نهاد انتخاب شده و ثبت در دفتر تجارت است.
 
با تجربه گسترده در زمینه تشکیل شرکت در مجارستان ، متخصصان محلی ما می توانند سرمایه گذاران خارجی را که با هدف تجارت به اینجا می آیند راهنمایی کنند.
 
ما از شما دعوت می کنیم در زیر مراحل اصلی انجام کار هنگام افتتاح شرکت در مجارستان را بخوانید.
 
انواع نهادهای تجاری در مجارستان
 
انواع مختلفی از ساختارها وجود دارد که سرمایه گذاران می توانند هنگام تصمیم گیری برای شروع کار خود در مجارستان ، از آنها استفاده کنند.
 
انواع زیر شرکت ها را می توان مطابق با قانون شرکت در مجارستان ایجاد کرد:
 
مشاغل انحصاری برای کسانی که به عنوان تنها کارآفرینانی فعالیت می کنند که به صنایع مختلف مشغول هستند ؛
مشارکتهایی که عمومی و محدود هستند و حداقل به دو عضو موسس نیاز دارند.
شرکتهای با مسئولیت محدود که می توانند خصوصی یا دولتی باشند و حاکی از احترام به شرایط مختلف ادغام هستند.
شرکت های تابعه و شعبات که ساختارهایی برای شرکت های خارجی است که می خواهند در مجارستان فعالیت کنند.
 
نحوه راه اندازی شرکت در مجارستان. png
 
 
هنگام تلاش برای ایجاد یک تجارت بزرگ ،ثبت شرکت و اقامت مجارستان یا خارجی می توانند یک شرکت سهامی (RT) ایجاد کنند که می تواند با حداقل سرمایه سهام 5 میلیون HUF توسط یک نهاد واحد شخصی یا شرکتی راه اندازی شود. می تواند خصوصی یا عمومی باشد. سهام منتشر شده توسط یک شرکت سهامی در بورس اوراق بهادار ثبت شده و ارزش اسمی از پیش تعیین شده دارند. مدیریت این شرکت توسط هیئت مدیره و یک هیئت نظارت حداقل سه عضو انجام می شود.
 
یک شرکت با مسئولیت محدود در مجارستان (Korlátolt Felelosségu Társaság - "Kft.") بر اساس حداقل 500000 HUF (یا 100000 HUF اگر توسط یک کارآفرین تاسیس شود) استوار است. مدیریت توسط مدیر منصوب شده توسط مجمع عمومی سهامداران انجام می شود.
 
مشارکت عمومی مجارستان حداقل توسط دو عضو تشکیل می شود که دارای یک مسئولیت و مسئولیت مشابه هستند و می توانند پس از پرداخت مالیات های خاص بر سود ، از سود استفاده کنند. مزیت اصلی این است که به حداقل سرمایه سهام نیاز ندارد.
 
مشارکت محدود مجارستان بسیار شبیه موارد فوق است اما توسط یک شریک عام تشکیل شده است ، با یک مسئولیت نامحدود و یک شریک محدود که با کمک سرمایه ، پولی یا غیر پولی محدود می شود.
 
بسته به نیاز و اهداف تجاری هر کارآفرین ، او می تواند شعبه یا شرکت تابعه خود را در مجارستان افتتاح کند یا حتی کار خود را با فقط یک دفتر مجازی شروع کند تا حداقل هزینه های شروع کار خود را به حداقل برساند. در صورت تمایل به گسترش تجارت خود به یک کشور دیگر ، به عنوان مثال در روسیه ، ما می توانیم شما را با یک تیم حرفه ای از وکلای روسی در تماس قرار دهیم.
 
متخصصان ما در زمینه تشکیل شرکت در مجارستان می توانند اطلاعات دقیق در مورد هر نوع فرم کسب و کار را ارائه دهند و می توانند خدمات متناسب با شما را هنگام ایجاد تاسیس مورد نظر شما ارائه دهند.
 
مراحل ثبت شرکت در مجارستان
 
ایجاد مشاغل در مجارستان به معنی تکمیل چگونگی ثبت شرکت در مجارستان مراحل مختلف بسته به ساختار انتخاب شده است. به طور کلی ، مراحل اصلی برای راه اندازی یک شرکت در مجارستان حاکی از موارد زیر است:
 
انتخاب ساختار قانونی و تهیه اسناد ادغام مطابق با آن ؛
تنظیم حساب بانکی شرکتی که در آن شرایط ثبت شرکت در مجارستان سرمایه سهام سپرده خواهد شد.
یافتن مکانی که به عنوان آدرس حقوقی شرکت برای ادغام در نظر گرفته شود.
ثبت اسناد قانونی ، اطلاعات و فرم های درخواست با ثبت تجارت ؛
به دست آوردن شماره شناسایی مالیاتی و ثبت نام برای اهداف بیمه اجتماعی ؛
درخواست مجوزها و مجوزهای لازم با مقامات صنعت برای فعالیت.
 
ثبت مالیات بر ارزش افزوده به عنوان بخشی از روش تشکیل شرکت الزامی اجباری نیست ، با این حال ، می توان آن را داوطلبانه تکمیل کرد تا با رسیدن شرکت به آستانه ثبت نام اجباری ، از این مرحله صرف نظر کنید.

نرخ مالیات شرکت ها در مجارستان 9 درصد است. این کشور همچنین 2٪ مالیات محلی می گیرد که تنها مالیات اضافی "اتوماتیک" است. این بدان معنی است که مالیات تعهدی در مجارستان 11 درصد است که یکی از کمترین میزان در اتحادیه اروپا است. نرخ مالیات بر ارزش افزوده 27٪ تاثیری بر مشاغل خرید و فروش محصولات و خدمات خارج از قلمرو مجارستان نخواهد داشت.
 
آسانترین و ارزانترین راه کسب و کار در مجارستان افتتاح یک شرکت جدید است. پس از ادغام شرکت ، شماره ثبت ، مالیات و مالیات بر ارزش افزوده دریافت خواهد کرد

 

https://legalrel.com/ثبت-شرکت-در-مجارستان/



:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

رفتار
فهرست
بررسی اجمالی
علائم
رفتار
درمان های کاهش کم شنوایی شنوایی به علت ایجاد آن بستگی دارد.

گاهی اوقات به خودی خود بهتر می شود یا با دارو یا یک روش ساده قابل درمان است.

برخی از موارد کاهش شنوایی ناگهانی ممکن است با استفاده از استروئیدها درمان شود.

از دست دادن شنوایی ناشی از تجمع موم گوش ، توسط پزشک عمومی یا پرستار قابل درمان است:

قطره گوش
آبیاری (بیرون ریختن موم با استفاده از آب)
میکروسکوپ (استفاده از خلا a برای مکش موم)
انواع دیگر کاهش شنوایی - مانند درمان کم شنوایی بدون سمعک تدریجی که ممکن است با افزایش سن رخ دهد - ممکن است دائمی باشد.

سمعک
سمعک دستگاه های الکترونیکی کوچکی است که در گوش شما پوشیده شده و صداها را بلندتر و واضح تر می کند ، اگرچه شنوایی کامل شما را بر نمی گرداند.

سمعک انواع مختلفی دارد ، از جمله:

پشت سمعک های گوش (رایج ترین نوع) - سمعک هایی که در اطراف بالا و پشت گوش قرار دارند
در سمعک های گوش - سمعک های کوچکی که در دهانه گوش قرار می گیرند
در سمعک های کانال - سمعک های بسیار کوچکی که کمی بیشتر در دهانه گوش قرار می گیرند ، بنابراین فقط قابل مشاهده هستند
اگر فکر می کنید به سمعک نیاز دارید با پزشک عمومی صحبت کنید. آنها می توانند شما را به یک متخصص ارجاع دهند که می تواند به شما راهنمایی کند که آیا سمعک برای شما مناسب است و کدام نوع ممکن است بهترین باشد.

سمعک های مدرن در NHS موجود است ، اما اینها عمدتا نوع پشت گوش هستند. شما می توانید هزینه شخصی را برای انواع ارائه نشده در NHS انتخاب کنید.

اطلاعات بیشتر در مورد سمعک ها ، از جمله اینکه انواع  اصلی آن چگونه به نظر می رسد و نحوه تهیه آنها در NHS یا به صورت خصوصی ، بیشتر بخوانید.

شنیدن ایمپلنت ها
برای برخی از افراد ، سمعک کمکی نمی کند و در عوض در حین عمل باید دستگاه خاصی را داخل یا جمجمه خود نصب کنند. این موارد به عنوان کاشت شنوایی شناخته می شوند.

انواع متداول کاشت شامل سمعک های لنگر انداخته استخوان ، کاشت حلزون ، کاشت شنوایی ساقه مغز و کاشت گوش میانی است.

سمعک های لنگر دار استخوان
تصویر سمعک لنگر انداخته شده استخوان اعتبار:
اگر کم شنوایی ناشی از عدم توانایی رسیدن صدا به گوش داخلی داشته باشید ، سمعک لنگر استخوان (BAHA) ممکن است یک گزینه باشد.

این نوع سمعک در طی یک عمل جراحی جزئی به جمجمه شما متصل می شود. این صدا را گرفته و با لرزش استخوان های نزدیک گوش شما را به گوش داخلی می فرستد.

می توان آن را قطع و خاموش کرد - برای مثال ، هنگام شب و هنگام شنا یا دوش گرفتن برداشته می شود. برخی از انواع جدیدتر به جای اتصال از طریق پوست ، با آهن ربا بر روی سر نگه داشته می شوند.

کاشت حلزون گوش
تصویر کاشت حلزون گوش
اگر شنوایی شدید و دائمی دارید که سمعک به شما کمک نمی کند ، کاشت حلزون می تواند یک گزینه باشد.

آنها با تبدیل صدا به سیگنالهای الکتریکی و ارسال آنها به بخشی از گوش داخلی که حلزون گوش نامیده می شود ، کار می کنند. از اینجا سیگنال ها به مغز می روند و به صورت صوتی شنیده می شوند.

کاشت دارای 2 قسمت اصلی است:

یک میکروفون پشت گوش که صدا را گرفته و آن را به سیگنال های الکتریکی تبدیل می کند ، که در امتداد سیم به دستگاهی روی پوست ارسال می شود
دستگاهی که درون جمجمه قرار گرفته و سیگنالهای الکتریکی دستگاه را روی پوست می گیرد و آنها را در امتداد سیمها به حلزون گوش می فرستد
قبل از انجام کاشت حلزون ، شما باید ارزیابی کنید که آیا به شما کمک می کند یا نه. ایمپلنت فقط در صورتی کار می کند که عصبی که صدا را به مغز می فرستد (عصب شنوایی) به درستی کار کند.

RNID اطلاعات بیشتری در مورد کاشت حلزون دارد.

کاشت ساقه مغز شنوایی
تصویر کاشت ساقه مغز شنوایی اعتبار:
اگر ضعف شنوایی شدید و دائمی داشته باشید و از نظر عصب شنوایی مشکلی داشته باشید ، ممکن است کاشت ساقه مغز شنوایی (ABI) یک گزینه باشد.

ABI به روشی مشابه کاشت حلزون گوش کار می کند ، اما سیگنال های صوتی الکتریکی به جای حلزون گوش ، مستقیماً از طریق سیم به مغز ارسال می شوند.

ABI معمولاً شنوایی شما را به طور کامل بازیابی نمی کند ، اما می تواند تا حدی آن را بهبود بخشد.

Hearing Link اطلاعات بیشتری در مورد کاشت ساقه مغز شنوایی دارد.

کاشت گوش میانی
اگر نمی توانید از سمعک منظم استفاده کنید ، کاشت گوش میانی (MEI) ممکن است یک گزینه باشد ، به عنوان مثال ، زیرا شما به موادی که از آنها ساخته شده حساسیت دارید یا به درستی در گوش شما قرار نمی گیرند.

MEI دارای 2 قسمت اصلی است:

دستگاهی متصل به پوست که صدا را گرفته و آن را به سیگنال الکتریکی تبدیل می کند
دستگاهی در زیر پوست که این سیگنالها را گرفته و آنها را در امتداد سیم به استخوانهای شنوایی کوچک در اعماق گوش می فرستد ، که باعث لرزش آنها می شود
لرزش استخوان های شنوایی به این معنی است که صدا می تواند به گوش داخلی و مغز شما راه یابد. این به طور کامل شنوایی شما را بازیابی نمی کند ، اما می تواند به بلندتر و واضح تر شدن صدا کمک کند.

Hearing Link اطلاعات بیشتری در مورد کاشت گوش میانی دارد.

قرارهای بعدی
6 تا 12 هفته پس از نصب سمعک برای اولین بار باید به شما قرار درمان کم شنوایی مادرزادی ملاقات بعدی بدهید.

این قرار فرصتی برای:

بررسی کنید که از سمعک ها و هرگونه دستگاه شنیداری کمکی (ALD) راضی هستید و از همه بهتر استفاده می کنید
در مورد پشتیبانی بیشتر ، مانند ارتباطات ، س askال کنید

 

 

https://www.nhs.uk/conditions/hearing-loss/treatment/#:~:text=A%20cochlear%20implant%20may%20be,and%20are%20heard%20as%20sound.



:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور
 نظرات خوانندگان 7 داستان خود را به اشتراک بگذارید
عفونت گوش داخلی (هزارتو)
عفونت گوش داخلی (هزارتو)
عفونت گوش داخلی اغلب التهاب یا تحریک قسمتهایی از گوش قطره برای عفونت گوش است که مسئول تعادل و شنوایی هستند که لابیرنتیت نامیده می شود. کمتر معمول است ، عفونت گوش داخلی یک عفونت واقعی است که توسط ویروس یا باکتری ایجاد می شود.
علائم عفونت گوش داخلی شامل موارد زیر است:
سرگیجه
احساس چرخش
حالت تهوع
استفراغ
مشکلات در تعادل یا راه رفتن
از دست دادن شنوایی
گوش درد یا گوش درد
صدای زنگ در گوش (وزوز گوش)
شایع ترین علت عفونت گوش داخلی ویروس است.آنتی بیوتیک برای عفونت گوش و حلق  به ندرت ، علت عفونت گوش داخلی ممکن است باکتریایی باشد.
بیشتر عفونت های گوش که در قسمت خارجی (گوش شناگر ، اوتیت خارجی یا عفونت گوش خارجی) یا گوش میانی (اوتیت میانی) تأثیر می گذارند خفیف هستند و طی یک تا دو هفته برطرف می شوند. اختلالات گوش داخلی می تواند طولانی تر باشد.
بیشتر عفونت های گوش ، عفونت گوش میانی (اوتیت میانی) است. علائم عفونت گوش میانی با عفونت گوش داخلی کمی متفاوت است و شامل درد گوش ، تب و ترشح از مجرای گوش است. از آنجا که اوتیت میانی معمولاً با عفونت دستگاه تنفسی فوقانی ("سرماخوردگی") رخ می دهد ، علائم دیگر شامل فشار سینوس ، گلو درد و آبریزش بینی است.
مشکلات شنوایی از گوش آلوده بیشتر در عفونت گوش داخلی بیشتر از عفونت گوش میانی است.
عفونت گوش داخلی همچنین ممکن است علائم تهوع ، استفراغ و سرگیجه ایجاد کند ، که معمولاً علائم عفونت گوش میانی نیست.
داروهایی ممکن است برای درمان عفونت گوش داخلی ، کاهش تورم و التهاب ، درمان حالت تهوع و استفراغ و کمک به از بین بردن سرگیجه و سرگیجه (احساس چرخش اتاق) تجویز شود.
عفونت گوش داخلی به خودی خود مسری نیست ، اما ویروس ها و باکتری هایی که ممکن است باعث آنها شوند ، هستند.
اگر به موقع درمان شود ، بیشتر عفونت های گوش داخلی در طی چند روز تا حدود دو هفته برطرف می شوند و هیچ آسیب دائمی به گوش ندارند. برخی از عفونت های گوش داخلی ممکن است منجر به از دست دادن شنوایی جزئی یا کلی دائمی یا آسیب به سیستم دهلیزی شود ، که مسئول تعادل است.
درمان های خانگی و درمان های عفونت گوش
عفونت گوش می تواند در گوش خارجی (گوش شناگر ، اوتیت خارجی) ، گوش میانی (اوتیت میانی) و گوش داخلی (اوتیت داخلی) رخ دهد. درمان های طبیعی و خانگی برای درمان درد عبارتند از:
 
مسکن های بدون نسخه مانند ایبوپروفن (Advil) و استامینوفن (Tylenol)
کمپرس گرم را روی گوش آلوده قرار دهید.
استفاده از قطره گوش طبیعی به همراه زنجبیل ، درخت چای یا روغن زیتون ممکن است به درد و التهاب کمک کند.
قبل از استفاده از هر داروی گیاهی یا طبیعی برای عفونت گوش با پزشک یا متخصص اطفال مشورت کنید.
 
برای اطلاعات بیشتر در مورد درمان های خانگی راههای تشخیص عفونت گوش میانی و درمان عفونت گوش کلیک کنید »
 
عفونت گوش داخلی چیست؟ گوش چه شکلی است؟
عفونت گوش داخلی از نظر فنی عفونت داخلی قلب است. غالباً ، عفونت گوش داخلی یک عفونت نیست ، بلکه التهاب یا تحریک قسمت های گوش است که مسئول تعادل و شنوایی هستند. کمتر معمول است ، عفونت گوش داخلی یک عفونت واقعی است که توسط ویروس یا باکتری ایجاد می شود. هنگامی که گوش داخلی ملتهب یا تحریک شده است ، علائمی مانند سرگیجه ، از دست دادن تعادل ، صدای زنگ در گوش (وزوز گوش) ، حالت تهوع و استفراغ ممکن است به طور ناگهانی ظاهر شود.
 
آناتومی گوش به سه قسمت گوش خارجی ، میانی و داخلی تقسیم می شود.
samenblog.com
گوش خارجی شامل قسمت هایی است که می توانید در خارج از بدن ، دهانه گوش (همچنین به عنوان pinna شناخته می شود) ، لاله گوش و مجرای گوش تا لاله گوش را ببینید.
گوش میانی از لاله گوش (غشای تمپان) و استخوان های شنوایی (استخوان ها) - حفره ، ملافه و رک ها تشکیل شده است.
گوش داخلی از کانال های نیمه دایره ای پر از مایع ، حلزون حلزون شکل ، عصب دهلیزی و عصب شنوایی تشکیل شده است.
تصویر آناتومی گوش
تصویر آناتومی گوش
 
نمایش اسلاید
علائم ، علل و درمان عفونت گوش
به نمایش پرده ای مراجعه کنید
 
علائم و نشانه های عفونت گوش داخلی چیست؟
 نظرات خوانندگان 13 داستان خود را به اشتراک بگذارید
برخی از افراد مبتلا به عفونت گوش داخلی ممکن است علائم کمی داشته باشند یا اصلاً علائمی نداشته باشند. وقتی علائم ظاهر می شوند ، به سرعت ظاهر می شوند. علائم عفونت گوش داخلی ممکن است شامل موارد زیر باشد:
 
سرگیجه یا احساس چرخش (سرگیجه)
تهوع و استفراغ
 
 


:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

آوریل 08 ، 2020
صدای مداوم در سر - مانند صدای زنگ در گوش - درمان وزوز گوش با هیپنوتیزم  به ندرت نشان دهنده یک مشکل جدی در سلامتی است ، اما مطمئناً می تواند آزار دهنده باشد. در اینجا نحوه به حداقل رساندن آن آورده شده است.
w0911b1620723324606

وزوز گوش (tih-NITE-us یا TIN-ih-tus تلفظ می شود) صدا در سر است و هیچ منبع خارجی ندارد. برای بسیاری ، این یک صدای زنگ است ، در حالی که برای دیگران ، سوت ، وزوز ، جیک جیک ، صدای خش خش ، زمزمه کردن ، غرش یا حتی جیغ زدن است. به نظر می رسد صدا از یک گوش یا هر دو ، از داخل سر یا از راه دور می آید. ممکن است ثابت یا متناوب ، ثابت یا ضربان دار باشد.

تقریباً همه پس از قرار گرفتن در معرض سر راه های درمان وزوز گوش و صدای بسیار بلند مدت کوتاهی دچار وزوز گوش شده اند. به عنوان مثال ، شرکت در یک کنسرت با صدای بلند می تواند وزوز کوتاه مدت را تحریک کند. برخی از داروها (به ویژه آسپرین و سایر داروهای ضد التهاب غیراستروئیدی که در دوزهای بالا مصرف می شوند) می توانند باعث ایجاد وزوز گوش شوند که با قطع دارو از بین می رود. وقتی بیش از شش ماه طول بکشد ، به وزوز گوش مزمن معروف است. حدود 50 تا 60 میلیون نفر در ایالات متحده از این شرایط رنج می برند. به خصوص در افراد بالای 55 سال شایع است و به شدت با کاهش شنوایی مرتبط است. بسیاری از مردم نگران هستند که وزوز گوش نشانه  ناشنوایی آنها است یا یک مشکل پزشکی جدی دیگری دارند ، اما به ندرت اتفاق می افتد.

بیشتر وزوز گوش ذهنی است ، به این معنی که فقط شما می توانید سر و صدا را بشنوید. اما گاهی اوقات عینی است ، به این معنی که شخص دیگری نیز می تواند آن را بشنود. به عنوان مثال ، اگر سوفل قلبی دارید ، ممکن است با هر ضربان قلب صدایی هولناک بشنوید. پزشک شما همچنین می تواند این صدا را از طریق استتوسکوپ بشنود. برخی از افراد ضربان قلب خود را در داخل گوش می شنوند - پدیده ای به نام وزوز گوش ضربان دار. این اتفاق بیشتر در افراد مسن رخ می دهد ، زیرا جریان خون در عروق که دیواره آنها با افزایش سن سفت و سخت شده است متلاطم تر است. وزوز گوش ضربان دار ممکن است در شب ، هنگامی که شما در رختخواب دراز کشیده اید ، بیشتر دیده شود و صدای خارجی کمتری برای پوشاندن وزوز گوش وجود دارد. اگر متوجه وزوز گوش جدید ضربان دار شدید ، باید با یک پزشک کلینیک مشورت کنید ، زیرا در موارد نادر این نشانه تومور یا رگ های خونی است.

روند وزوز گوش مزمن قابل پیش بینی نیست. بعضی اوقات علائم یکسان باقی مانده و گاهی اوقات بدتر می شوند. در حدود 10٪ موارد ، این شرایط چنان در زندگی روزمره تداخل می کند که نیاز به کمک حرفه ای است.

گرچه هیچ درمانی برای وزوز گوش مزمن وجود ندارد ، اما با گذشت زمان اغلب کمتر قابل توجه و کنترل می شود. شما می توانید با آموزش خود درمورد این بیماری - به عنوان مثال ، درک اینکه خطرناک نیست - علائم را کاهش دهید. همچنین چندین روش برای کمک به تنظیم صدا و به حداقل رساندن تأثیر آن وجود دارد.

مسیرهای شنوایی و وزوز گوش
تصویر گوش و مسیر شنوایی به مغز

امواج صوتی از طریق مجرای گوش به گوش میانی و داخلی می روند ، جایی که سلول های مو در بخشی از حلزون گوش به تبدیل امواج صوتی به سیگنال های الکتریکی کمک می کنند که سپس از طریق عصب شنوایی به قشر شنوایی مغز می روند. هنگامی که سلول های مو آسیب می بینند - به عنوان مثال با سر و صدای زیاد یا داروهای اتوتوکسیک - مدارهای مغز سیگنال های مورد انتظار را دریافت نمی کنند. این باعث تحریک فعالیت غیر طبیعی در سلولهای عصبی می شود ، که منجر به توهم صدا یا وزوز گوش می شود.

چه خبره
بیشتر افرادی که به دنبال کمک پزشکی درمان سوت کشیدن گوش برای وزوز گوش هستند آن را بصورت ذهنی و ثابت مانند زنگ زدن مداوم در گوش یا صدای وزوز در گوش تجربه می کنند و بیشتر آنها درجاتی از شنوایی دارند. مواردی که باعث کم شنوایی می شوند (و وزوز گوش) شامل صدای بلند ، داروهایی که به اعصاب گوش آسیب می رسانند (داروهای اتوتوکسیک) ، واکس گوش تحت تأثیر ، مشکلات گوش میانی (مانند عفونت ها و تومورهای عروقی) و پیری. وزوز گوش همچنین می تواند یکی از علائم بیماری منیرر باشد ، اختلال در مکانیسم تعادل در گوش داخلی.

وزوز گوش می تواند در هر نقطه از مسیر شنوایی ایجاد شود ، از گوش خارجی از طریق گوش میانی و داخلی تا قشر شنوایی مغز ، جایی که تصور می شود رمزگذاری شده است (به یک معنا ، چاپ شده). یکی از علل شایع وزوز گوش آسیب به سلولهای موی حلزون گوش است (به "مسیرهای شنوایی و وزوز گوش" مراجعه کنید). این سلول ها به تبدیل امواج صوتی به سیگنال های عصبی کمک می کنند. اگر مسیرهای شنوایی یا مدارهای مغز سیگنالهایی را که انتظار دارند از حلزون گوش دریافت نکند ، در واقع مغز در تلاش برای شناسایی سیگنال "باعث افزایش سود" در این مسیرها می شود - تقریبا به همان روشی که شما وقتی می خواهید سیگنال یک ایستگاه را پیدا کنید ، میزان صدا را در رادیوی ماشین زیاد کنید. صدای الكتریكی حاصل از آن به صورت وزوز گوش در می آید - صدایی كه اگر كاهش شنوایی در محدوده فركانس بالا باشد ، زیاد باشد و اگر در محدوده فركانس پایین باشد ، كم صدا است. این نوع وزوز گوش شبیه درد اندام فانتوم در یک قطع عضو است - مغز برای جبران کمبود ورودی ، سیگنال های عصبی غیرطبیعی تولید می کند.

بیشتر وزوز گوش "حسی-عصبی" است ، به این معنی که به دلیل کاهش شنوایی در سطح عصب حلزون یا حلزون شنوایی است. اما وزوز گوش ممکن است از جاهای دیگر ایجاد شود. هیئت مدیره ما


https://www.health.harvard.edu/diseases-and-conditions/tinnitus-ringing-in-the-ears-and-what-to-do-about-it

 


:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

روشن سازی واژن + مراحل انجام روشن سازی واژن

 

رنگ طبیعی واژن در بین بانوان متفاوت بوده و می تواند صورتی، قرمز یا حتی تیره باشد. اما رنگ طبیعی واژن در طول زمان به دلایل مختلف تغییر می کند و این یک امر کاملا طبیعی است. تغییر رنگ و تیرگی ناحیه تناسلی یک بیماری یا نشان دهنده بروز یک مشکل نیست.

اما به دلیل تاثیر منفی آن بر زیبایی واژن و کاهش جذابیت جنسی زنان، بسیاری از خانم ها به دنبال سفید سازی واژن خود هستند. در این مقاله به علل تیرگی ناحیه تناسلی و همچنین بهترین روش سفید کردن واژن در تهران خواهیم پرداخت. برای دسترسی سریع به تیترها می توانید از فهرست زیر استفاده کنید.

 

علت تیرگی واژن

مسائل ژنتیکی، بالارفتن سن، چاقی و تولید زیاد ملاتونین در واژن رایجترین علل سیاه شدن پوست واژن و کشاله ران در خانمها هستند. از دیگر دلایل تیرگی ناحیه تناسلی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

• تغییرات یا اختلالات هورمونی (علت تیرگی واژن در نوجوانان، زنان یائسه یا باردار)
• مصرف بعضی داروهای خاص یا ابتلا به برخی بیماری ها
• عدم تهویه هوا، وجود رطوبت یا تعریق ناحیه تناسلی
• پوشیدن لباسهای زیر تنگ و نایلونی
• سایش مداوم پره های واژن به خاطر پیاده روی مداوم و طولانی
• شیو کردن مکرر موهای زائد با تیغ یا ژیلت به خصوص تیغ یا ژیلت کهنه
• عفونتهای پوستی یا قارچهای واژینالی

همچنین استفاده از برخی صابونها، کرم ها و شامپوهای بدن و سایر محصولات بهداشتی واژینالی، استفاده مکرر از پودر تالک و کمبود بعضی ویتامین ها و مواد معدنی در بدن نیز می توانند علت تیرگی ناحیه تناسلی زنان باشند. 

 

سفید کردن واژن یعنی چه؟

روشن سازی و رفع تیرگی پوست ناحیه تناسلی با هدف تغییر رنگ ناحیه تناسلی خانم ها و روشن تر کردن آن صورت می گیرد. منظور از سفید کردن واژن این است که رنگ لبهای واژن همرنگ با پوست نواحی اطراف آن شود.

در فرآیند سفید سازی واژن، رنگدانه های ملانین در نواحی تیره ی پوست لابیاهای ماژور کاهش پیدا کند. روش های سفید کردن واژن متنوع هستند و برای سفیدسازی واژن، کشاله ران، مقعد و خط بیکینی در بانوان مورد استفاده قرار می گیرند. 

 

انواع روش های سفید کردن ناحیه تناسلی

روشهای متنوعی برای سفید کردن ناحیه تناسلی وجود دارد که همه آنها به یک اندازه موثر نیستند. رایجترین روش های سفید کردن واژن عبارتند از:

• رفع تیرگی واژن با داروهای روشن سازی
استفاده از دارو یا مدیکیشن برای سفیدسازی واژن، منحصر به کلنیک دکتر متین ذاکرین در تهران است. در این روش با ترکیبات دارویی و سرم های خاصی روشن سازی انجام می شود. این روش به تنهایی می تواند روش اصلی سفید سازی واژن باشد یا می تواند در کنار روشهای دیگر بصورت هفتگی یا هر دو هفته یکبار انجام شود.

• سفید کردن واژن با لیزر
بهترین روش رفع تیرگی واژن، سفید کردن واژن با لیزر مونالیزا تاچ است. پرتوهای این لیزر با تخریب ملانین پوست و کاهش رنگدانه های آن باعث سفید سازی واژن می شود. سفید کردن ناحیه تناسلی با لیزر مونالیزا می تواند تا 80 درصد ناحیه تناسلی را روشن تر کرده و باعث سفتی و جوانسازی واژن آن شود.

• روشن سازی بیکینی با کربوکسی تراپی
برای درمان با این روش، از تزریق گاز دی اکسید کربن زیر پوست ناحیه تناسلی استفاده می شود. تزریق گاز باعث بهبود خونرسانی، کلاژن سازی و جوانسازی واژن می شود. کربوکسی تراپی به براق شدن ناحیه تناسلی و روشن تر شدن آن کمک می کند.

• پلاسما پلکسر
این یک روش مکمل در کنار روشهای اصلی روشن سازی است. از پلکسر برای جوانسازی پوست و همچنین از بین بردن چروکهای پوستی استفاده می شود. باز شدن چروکهای لبه های بیرونی واژن باعث روشن تر شدن لابیاها می شود.

• لیزر ان دیاگ Nd:Yag
امواج این لیزر بدون ایجاد سوختگی روی پوست، چه به صورت جزئی و چه به صورت کلی می تواند لکه های پوستی را از بین ببرد. در صورتی که روی واژن لکه های قهوه ای یا تیره وجود داشته باشد با لیزر ان دیاگ می توان آن را برطرف کرد. از این لیزر برای رفع ضایعات پوستی واژن بسیار موثر است.

• روشن سازی ناحیه جنیتال با میکرونیدلینگ
یکی از بهترین روشهای روشن سازی ناحیه ژنیتال خانمها، استفاده از روش میکرونیدلینگ است که دارای کمترین عوارض بوده و طی 3 الی 4 جلسه باعث روشن سازی واژن می شود. فاصله جلسات میکرونیدلینگ روشن کننده واژن 4 هفته است. درمان با این روش بدون درد است چون قبل از انجام آن از بیحسی موضعی استفاده می شود. 

 

بهترین روش روشن سازی واژن و کشاله ران کدام است؟

انتخاب روش روشن سازی برعهده پزشک است. پزشک با توجه میزان تیرگی، ضخامت پوست و … روش روشن سازی را انتخاب می کند. معمولا روشهای ترکیبی ماندگاری و نتیجه بهتری دارند. به همین دلیل خانم دکتر ذاکرین در کلنیک خود در صورت نیاز از ترکیب روشهای بالا استفاده می کنند.

رایجترین روش ترکیبی رفع تیرگی واژن و کشاله ران در مطب ایشان شامل لیزر مونالیزا (برای کاهش ملانین پوست و روشن سازی)، کربوکسی تراپی (برای جوانسازی پوست) و ماسکها و پمادهای تجاری است. این کرم های مخصوص روشن سازی علاوه بر روشن سازی بیشتر، ماندگاری نتیجه درمان را طولانی تر می کنند. 

 

هزینه روشن سازی واژن

تعیین هزینه روشن سازی واژن بستگی به فاکتورهای مختلفی دارد، مثلا:

• میزان جوابدهی بافت بیمار به درمان
• روش روشن سازی
• تعداد جلسات
• شدت تیرگی واژن
• انجام عملهای زیبایی دیگر واژن همزمان با سفیدسازی واژن
• روشن کردن نواحی دیگر بدن مثل کشاله ران، مقعد، زیر بغل، آرنج، …

بعد از معاینه پزشک می تواند روش و تعداد جلسات روشن سازی را مشخص و هزینه روشن سازی بیکینی را تعیین کند.

 

سوالات پر تکرار درباره سفید سازی واژن

در این بخش سوالاتی را که خانمها مرتب درباره روش های رفع تیرگی ناحیه تناسلی از خانم دکتر متین ذاکرین، جراح و متخصص زیبایی زنان می پرسند، می خوانید:

• تیرگی لبه های داخلی واژن با لیزر از بین می رود؟
در واقع تاثیر آن کم است. روش اصلی رفع تیرگی لبه های داخلی واژن، انجام عمل لابیاپلاستی است که پوسته های تیره واژن و چروکها را با آن برداشته می شود.

• آیا لیزر روشن سازی واژن در دختران قابل انجام است؟
سفید کردن ناحیه تناسلی خارج از واژن و روی لبه های بیرونی آن انجام می شود و کاری به داخل واژن و پرده بکارت ندارد. بنابراین دختر خانمها می توانند لیزر روشن کننده ناحیه تناسلی را انجام دهند.

• اول باید لیزر موهای زائد را انجام دهم و بعد سفید کردن واژن را یا فرقی ندارد؟
بهتر است اول سفید کردن واژن و بعد لیزر موهای زائد بیکینی انجام شود. چون با روشن سازی پوست، لیزر موهای زائد بهتر می تواند فولیکولهای مو را از بین ببرد. بنابراین تعداد جلسات لیزر موهای زائد کمتر و نتیجه آن رضایت بخش تر است.

• تاثیر جوش شیرین بر تیرگی واژن چقدر است؟
این روشها را توصیه نمی کنم چون استفاده از جوش شیرین، آبلیمو یا بقیه روشهای خانگی سفید کردن واژن را ماهها باید تکرار کنید تا کمی جواب دهد. به علاوه این مواد فلور طبیعی واژن را بهم زده و باعث ایجاد عفونتهای واژینالی می شوند.

• می توانم سفید کردن واژن همزمان با لیزر موهای زائد را انجام دهم؟
خیر. باید بین جلسه سفید کردن واژن و لیزر موهای زائد حداقل دو هفته فاصله بیفتد تا پوست بیکینی آسیب نبیند و دچار سوختگی در اثر تابش مداوم لیزر نشود.

• پماد زینک برای سفید شدن واژن چقدر تاثیر دارد؟
پماد زینک تاثیر خاصی ندارد و ماهها باید آنرا مرتب بزنید تا کمی روشن سازی کند. با قطع پماد، دوباره تیرگی ها بر می گردد. روشهایی مثل لیزر، کربوکسی، کرم مخصوص روشن سازی واژن و غیره سریعتر و موثرتر هستند.

• تعداد جلسات روشن سازی بیکینی با لیزر مونالیزا چقدر است؟
تعداد جلسات روشن سازی واژن بستگی به شدت تیرگی و نوع پوست شخص دارد. اما معمولا 3 تا 4 جلسه لیزر مونالیزاتاچ در فواصل یک ماهه برای روشن سازی بیکینی خانمها کافی است.

اگر شما هم سوالی درباره روشها سفید کردن واژن یا روشن سازی واژن با لیزر مونالیزا دارید، در قسمت نظرات این مقاله می توانید سوالاتتان را با ما در میان بگذارید.

 

 
 
 
 
سوالات کاربران
1: مریم:سلام خانم دکتر‌.میخواستم بدونم با لیزر مونالیزا میشه لابیا های کوچک رو هم روشن کرد؟یا حتما باید عمل لابیا انجام بشه و برداشته شه.من فقط میخوام لابیاهای کوچک روشن بشه

سلام بله میشه. روشن سازی واژن هم قابل انجام روی لابیاهای ماژور هست و هم روی لابیاهای مینور. البته باید معاینه انجام شه چرا که بعضی وقتها بهتره لابیاپلاستی انجام شه . هم از نظر هزینه و هم از نظر زیبایی تاثیر بیشتری داره.

2: فاطمه:مثل همیشه مطالب خوب و مفید. ممنون

سلام دوست عزیز. خوشحالم که این مطلب براتون مفید بوده.

3: خاتون:هزینه عملهای پرینورافی و روشن سازی واژن و واژینوپلاستی هرسه بخواهم انجام دهم چقدر هست؟

سلام. برای دریافت هزینه ها لطفا با مطب تماس بگیرید. و اینکه انجام عملهای واژینوپلاستی و پرینورافی با هم انجام نمیشه. این عملها عملهای ترمیمی کف لگن هستند که باید ابتدا معاینه بشین و بعد در صورت صلاحدید یکی از اونها براتون انجام میشه.

4: فرناز:سلام خسته نباشید من پوست ناحیه واژنم به دلیل انجام لیزر موهای زائد اون ناحیه سوخته و تیره شده.این لیزر برای من هم تاثیر داره و روشنش میکنه؟

سلام. بله عزیزم لیزر مونالیزا با استفاده از تحریک رنگدانه های پوست بدن شما (بصورت انتخابی) میتونه طی دو تا سه جلسه تیرگی پوست واژن رو از بین ببره و اون رو دو تا سه پرده روشن تر کنه.

5: Zeynab:سلام خانوم دکتر من بتازگی به ی کیلینیک جهت روشن سازی بیکینی و زیربغل مراجعه کردم اما وقتی دکتر منو ویزیت کردن گفتن لیزر برای شما جواب نمیده چون تیرگی زیاده و یه رنگ زرد هم داره نظر شما چیه اگه راهی هست بیام خدمتتون

سلام. عزیزم باید ابتدا معاینه کنم. اما تابحال چنین موردی پیش نیومده و در جاهایی که با تغییر رنگ پوست مواجه بودیم با استفاده از تزریق چربی به لبه های ماژور واژن، نتیجه مطلوبی گرفتیم.

6: عسکرزاده:سلام روزتون بخیر میخواستم بدونم هزینه لیزر روشن سازی واژن چقدر هست و خود خانم دکتر انجام میدن یا زیر نظر ایشون هستش

سلام. لطفا برای دریافت هزینه سفید کردن واژن با مطب تماس بگیرید.

7: ساناز:سلام وقت بخیر بعضی از جاهای پوست من رنگ دیگه ای هستن، حالت لک های سفید، این مشکلی نیست؟ با انجام این کار رنگ پوست کامل یک دست میشه؟ ضرر نداره؟ هنوز ازدواج نکردم

سلام. متوجه نشدم. اگر منظورتون پیسی هست، نه لیزر جواب نمیده اما اگر لکه هایی هست که بدلیل عدم مراقبت از پوست ایجاد شدن بله با لیزر، میشه موجب ایجاد بافت جدید در پوست و اصلاح این لکه ها شد.

8: نازنین:سلام و خسته نباشید میخوام بدونم با لیزر میشه چینو چروک لابیای مینور رواز بین برد ولابیا پلاستی انجام نشه؟ متشکرم

سلام بله این کار رو میشه انجام داد.

9: آزاده:سلام خانم دکتر عزیز، کسانی که مبتلا به تبخال تناسلی نوع ۱ ی ۲ باشند نمی تونن از لیزر مونا لیزا تاچ استفاده کنند اگر جواب منفی هست پیشنهاد دیگه ای دارید؟ سپاسگزارم

سلام وقتی تبخال تظاهرات پوستی نداشته باشه یعنی از اخرین اثر پوستی تبخال حداقل دو هفته گذشته باشه، میشه از لیزر استفاده کرد.

10: ب:سلام من هنوز ازدواج نکردم و از این که لابیا دارم و بخوام ازدواج کنم خجالت میکشم ایا ففقط راحش عمل هس یا با کرمی چیزی از بین نمیره؟؟

سلام شما چطوری میخواین عضوی که رشد کرده رو با کرم کوچک کنید؟ بله تنها راه جراحی است.

11: زهرا:سلام،این نوع لیزر برای بارداری و برای دختران مشکل ایجادنمیکنه؟!

سلام به هیچ وجه. این لیزر خود درمانی بوده و در درمان عفونت های زنانه هم بسیار کاربردی است. همچنین برای لابیاپلاستی و روشن سازی واژن تنها در ناحیه بیرونی این لیزر مورد استفاده قرار میگرد و کاری با رحم و درون واژن ندارد.

12: سارا:سلام دکتر مهربان من از سن کم از بزرگی و عدم تقارن لابیا ماژور و اینکه رنگش تقریا سیاه هست رنج میبرم حتی کشاله های رانم هم خیلی تیره هستن بنظرتون با جراحی و لیزر قابل بهبود ظاهری هستن؟

سلام بله به راحتی با عمل میشه لابیاها را متقارن کرد و با لیزر هم میشه رنگ لابیا را روشن تر کرد.

13: عاطفه:ببخشید میخواستم بدونم تاچه حد درد داره لیزر واژن ؟؟مث لیزر کردن موهای زائد شرمگاهی هست؟؟

سلام بسیار کمتر چون از بی حسی موضعی برای اینکار استفاده میشه. هیچ وقت برای لیزر موی زائد از داروی بی حس کننده استفاده نمیشه.

14: آترین:سلام.من میخواستم بپرسم شما لیزر موهای زائد آلت تناسلی بانوان رو هم انجام میدید ؟و اینکه اول باید لیزر موهای زائد انجام بشه بعد لیزر سفید کردن واژن؟ممنون

سلام بله. بهتره ابتدا روشن سازی انجام شه.

15: الهه:سلام و عرض ادب خانوم دکتر لابیای مینور رو نمیشه بزرگتر کرد؟! و اینکه لیزر برای روشن سازی عوارض نداره؟

سلام بله امکانش هست و لیزر روشن سازی خودش نوعی لیزر درمانی هست به همین دلیل عوارضی نداره و همچنین این لیزر برای روشن سازی در ناحیه بیرونی واژن استفاده میشه به همین دلیل اصلا به رحم و تخمدان ها نزدیک هم نمیشه

16: مریم:سلام خانم دکتر من می خوام مراجعه کنم اما یه سوالی دارم که جواب درستشو تا حالا نگرفتم ممنون میشم جواب بدین با توجه به شیوع زگیل و تبخال و اینکه طرف ممکنه بیمار باشه نشانه ای نداشته باشه و به دکتر نگه مریضه واقعا میترسم کسی قبل از من اومده بیماری داشته باشه بعد با توجه به اینکه از توالت فرنگی عمومی هم قابل انتقال هست و باید پد یکبار مصرف استفاده کرد که پاها با توالت تماس نداسته باشه پس چطور از دستگاه لیزر منتقل نمیشه؟

سلام عزیزم. سر لیزر بعد از استفاده برای هر بیمار با روش و مواد خاصی ضد عفونی میشه

17: زهرا:چکارکنم رنگ واژنم مثل پوستم سفیدبشه؟

سلام. توی مقاله این موضوع رو توضیح دادم.

18: لادن:كرم براي روشن سازي قسمتهاي تيره بدن چقدر طول ميكشه اثر بگذاره ؟ براي تهيه ان چيكاربايد كرد؟

سلام عزیزم. متاسفانه بدلیل تحریمها و مشکلاتی که در واردات وجود داره در حال حاضر کرمهای روشن سازی که وارد بازار میشن کیفیت ندارند. در گذشته ما از دو مدل کرمهای ایتالیایی استفاده می کردیم که بسیار خوب پاسخگو بودند. برای رفع تیرگی ناحیه تناسلی پیشنهاد میکنم سفیدسازی واژن با لیزر رو انجام بدین که تا 70 درصد موجب روشن شدن ناحیه تناسلی میشه.

19: ناشناس:سلام میخواستم ببینم این روش بدرد مرد ها هم میخوره؟

با استفاده از لیزر مونالیزا هر قسمتی از پوست رو میشه روشن کرد. اما این دستگاه در مطب متخصصین زنان هست و ما در مرکزمون برای آقایان انجام نمی دیم.

20: زهرا :قاعدگی من خیلی کم است، اول هرماه سه روز بود نامنظم با عقب می افتد اما حالان یک روز است

عزیزم برای سبک بودن پریود پیشنهاد میدم مقاله «علت کم شدن خون قاعدگی و درمان آن» را در همین سایت بخونی.

21: Mahtab:سلام خانم دکتر خسته نباشید.ممنون از مطالب مفیدتون. من علاوه بر اینکه از عدم تقارن لابیاهای کوچک رنج میبرم روی یک طرف یک نقطه تقریبا سیاه مثل یک خال مشاهده کردم. خواستم بدونم این طبیعیه؟؟

عزیزم برای رفع عدم تقارن لبه های مینور میتونید عمل لابیاپلاستی رو انجام بدین. و در مورد خال اینکه واژن هم مسثل بقیه نقاط بدن میتونه خال بزنه و مشکلی نیست… نگران نباشید.

23: مهناز:سلام.سوالم اینه که غیر از لیزر کرم و یا راهکار دیگه ای برای روشن کردن کشاله ران و ناحیه تناسلی هست؟

عزیزم بهترین روشها برای روشن سازی واژن روشهای مبتنی بر تکنولوژی و مدیکیشن هستند. ما الان در مرکزمون روهشای مختلفی رو انجام میدیم: از لیزر مونالیزا گرته تا کربوکسی و میکرونیدلینگ و…

24: نسیم:سلام و درود ب دکتری ک اینقدر شفاف توضیح میده و با دقت جواب ب سوالات.ی سوال دارم ک نمیدونم جز اینجا کجا باید میپرسیدم .تو ناحیه ی شرمگاهی از داخل بین لامبیاها پراز لکهای زیر پوستی شده ک انگار کک و مک صورته ولی ب زنگ قهوه ای تیره یا جیگری.دلیلش چیه؟بیماری خاصی دارم؟با روشن سازی از بین میره؟میشه کمکم کنید؟

سلام عزیزم. بهتره اول به یک متخصص پوست مراجعه کنید تا معاینه کنند و مطمئن شین بیماری ندارید.

25: arezo:سلام من 18 سالمه ولی ازچند سال پیش واژنم رنگش سیاه بوده حتی لایه های کناری پرده بکارتم نیز سیاهن علتش چی میتونه باشه واینکه من غده فوق کلیویم ادرنال بالا داره ایا این علتش میتونه باشه؟

سلام. عزیزم نیازه مراجعه کنید مطب برای معاینه. اینطوری بدون معاینه و دیدن پرونده پزشکیتون نمیتونم نظر بدم.

26: ناشناس:سلام خانم دکتر عزیز . روزتون بخیر … آیا این بعد لیزر زمان پریود تغییر میکند ؟! چون بعضی از خانم ها بعد از لیزر دقدقه زیاد شدن زمان پریود دارند !!! آیا واقعا درست است ؟!

سلام. نه عزیزم به هم ربطی ندارند. لیزر روشن سازی واژن روی رنگددانه های پوستی تاثیر میگذااره. تغییرات پریودی ناشی از مشکلات و تغییرات شدید هورمونیه.

27: zari:لیرز کردنِ واژن برای بکارت ضرری نداره؟؟!

نه عزیزم. لیزر روشن سازی روی ناحیه بیرونی واژن و روی پوست لابیا ماژور (فاصله بین لابیا مینور و کشاله ران) انجام میشه و آسیبی به بکارت نمی رسونه. همین الان هم دختران زیادی برای روشن سازی واژن به مرکز ما مراجعه می کنند.

28: Sh:سلام خسته نباشید .ایا تیرگی داخلی واژن قسمت داخلی که معمولا صورتی رنگ برای منم صورتی رنگ بود ولی الان تیره و سیاه شده ایا مشکلی دارم باید به دکتر مراجعه کنم لطفا جواب بدید نگرانم.ممنون.

این مساله تیرگی لبه های داخلی واژن بدلیل بلوغ ایجاد میشه و البته مقداری هم ژنتیکی هست. خیالی از خانمها با عمل لابیاپلاستی این مشکل رو رفع می کنند.

29: فائزه:حداقل سن برای روشن سازی و لابیاپلاستی چند ساله ؟

بالای هفده سال بهتره انجام شه. باید بلوغ خانم کامل شه و بعد برای عملهای زیبایی واژینال اقدام کنید.

30: M:سلام چند وقت از روش خانگی استفاده کنم تا لبهای واژنم روشن بشه؟

عزیزم روشهای خانگی خیلی موثر نیستند. اگر قصد سفیدسازی واژن و کشاله ران را دارید بهتره روشهای جدیدتر رو امتحان کنید.

31: F:سلام خانوم دکتر استفاده از زینک باعث عفونت نمیشه؟

سلام عزیزم. نه اصلا. این پماد روی پوست واژن استفاده میشه و مشکلی ایجاد نمیکنه.

32: Rahil:سلام .. ببخشید .. تیرگی و له شدن واژن با این روش ها کاملا از بین میره ؟؟

سلام عزیزم. با روشهای روشن سازی میتونید تیرگی واژن رو برطرف کنید. اگر منظورتون از له شدگی واژن بدشکل شدن واژنه، باید بگم با روشن سازی تغییری نمیکنه. باید تزریق ژل به واژن و یا تزریق چربی به واژن روانجام بدید. این دو عمل برای حجیم کردن لابیاهای بیرونی و فرم دهی به اون موثره.

33: ستاره:سلام خانم دکتر عزیز.میخواستم بدونم این لیزر برای قسمتهای دیگه بدن هم کاربرد داره یا نه.چون من پشتوبالای کمرم تیره شده آیا این لیزر رنگشوبحالت عادی میکنه یا نه

سلام. بله میتونید از لیزر روشن سازی برای قسمتهای دیگه بدن هم استفاده کنید.

34: Parisa:سلام خانم دکتر من 21سالمه ومجرد هستم ولی رنگ واژانم خیلی تیره شده با درمان های خونگی رفع میشه؟؟کدوم درمان بهتره؟

سلام. درمانهای خانگی رو باید ماهها انجام بدید تا کمی روشن تر بشه واژن و با قطع درمان هم دوباره برمی گرده. اگه میخواید روشن سازی انجام بدید من لیزر مونالیزا رو بهتون پیشنهاد میدم. ظرف چند جلسه پوست واژن همرنگ نواحی اطرافش میشه و ماندگاره.

35: زهرا:سلام دکتر عمل لابیاپلاسی هم انجام میدن؟

سلام. بله عمل لابیاپلاستی رو هم انجام میدم. میتونید روشن سازی و لابیاپلاستی رو هم همزمان انجام بدید.

36: گوهری:سلام خانم دکتر وقت بخیر ببخشید من میخوام روشن سازی انجام بدم بنظرتون اول لیزر موهای زائدمو انجام بدم یا روشن سازیمو..؟!!!

سلام. بهتره اول روشن سازی رو انجام بدید و بعد لیزر موهای زائدرو.

37: سحر :سلام خانم دکتر میخاستم بدونم کسایی هم که پوستشون سبزس با لیزر وازنشون صورتی میشه؟ و اینکه لیزری واسه صورتی کردن سینه هاهم وجود داره؟

سلام. نه عزیزم با استفاده از روشهای روشن سازی میشه تیرگی ها رو درمان کرد و فولیکولهای تیره پوست رو از بین برد. با این کار پوست نواحی تیره حداکثر میتونه به رنگ نتواحی اطراف خودشون نزدیک شه و درصد موفقیت روشن سازی هم حدود هفتاد درصد هست.

38: Bita:سلام من سن زیادی ندارم و اینکه ازدواجم نکردم ولی پوست واژنم کمی تیره هستش و میخوام رفع شه ولی خب چون سن خیلی زیادی ندارم و فک نمیکنم لازم ب لیزر باشه میخواستم ببینم روش های دیگه هستش؟

بله. داخل مقاله بهش اشاره کردم

39: گلناز:خانم دکتر عزیزم مقعد هم با لیزر میشه سفید کرد؟ من واژن و مقعد و بینش همش سیاهه

سلام بله با لیزر مونالیزا ناحیه تناسلی، مقعد و خط بیکینی رو روشن سازی می کنیم.

40: الی:بعضیا میگن لیزر واژن نازایی میاره و خطرناکه. ایا درسته؟ و سوال دیگه اینکه کاملا همرنگ بدن میشه یا فقط کمرنگ میشه؟

نه عزیزم. پرتوهای لیزر نفوذ زیادی نداره و فقط لایه بیرونی پوست رو هدف میگیره. اگر نازایی میاورد که اینهمه سال استفاده نمی کردیم. طی جلسات لیزر، تیرگی هی کمتر میشه تا همرنگ نواحی اطراف بشه. من با لیزر مونالیزا انجام میدم و مراجعینم راضی بودن.

42: فاطمه :آیا دختران مجرد نیز میتوانند برای روشن کردن واژن از کرم زینک اکساید استفاده کنند؟

سلام. بله مشکلی نداره اما ماهها باید از زینک استفاده کنید تا جواب بده. اگر دنبال سفیدتر شدن سریعتر واژن هستید، این کار رو طی چند جلسه با ترکیب لیزر مونالیزا و کربوکسی انجام میدیم.

43: دری:سلام خانم دکتر من گوشت ناحیه تناسلی یکی از لبه هاش قهوه ای سیاه شده چجوری میتونم سیاهیشو از بین ببرم؟

سلام. عزیزم برای روشن سازی به لیزر مونالیزانیاز دارید. طبق تجربه م با این توضیحی که نوشتید با روش دیگه ای نمیشه تیرگی رو برطرف کرد.

44: بهار:سلام در خوزستان هم مطب دارید؟چون شهرستانی هستیم

سلام. نه عزیزم ولی مراجعین زیادی از استانهای دیگه دارم.

45: ملينا:خانوم دكتر من ١٦سالمه و كناره هاي واژنم تيرگي هايي ميبينم و خيلي خجالت زدم ميكنه با روش خونگي از بين ميرود؟!

سلام. اگه تیرگی زیاد باشه روشهای خانگی موثر نیستند و حتی بعضی از این روشها میتونه فلور واژن رو بهم  بزنه و دچار عفونت بشید. برای کسایی که تیرگی واژنشون زیاده و میخوان زودتر روشن بشه ما روشهای روشن سازی با لیزر مونالیزا رو پیشنهاد می کنیم.

46: سما:لابیا مینور روهم میشه با لیزر روشن کرد(صورتی)؟

سلام. روشی برای روشن سازی لابیاهای مینور وجود نداره. کاری که میشه برای لابیامینورانجام داد لابیاپلاستیه که چون لابیاها رو برمیداریم مسلما دیگه از تیرگی شون هم ناراضی نخواهید بود

 
 


:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

فرش با قطعه بالا و پایین: کدام یک بهتر است؟ یا قیمت موکت پرز کوتاه ، چگونه می توان قطعه RUGT RUG را برای خانه خانواده خود انتخاب کرد
پرسش های متداول تابلو فرش در مقابل فرش با توده کم - Pet My Carpet.
فرش ها در یک دسته انبوه قرار دارند. بیایید یاد بگیریم که آنها را از هم جدا کنیم.
یکی از رایج ترین س questionsالاتی که ما در Pet My Carpet دریافت می کنیم ، پس از سوالاتی که شامل ضمانت فرش ، فرش مصنوعی و چگونگی تشخیص کیفیت یک فرش است ، شامل تفاوت بین فرش با توده کم و زیاد ، و همچنین "اجتناب ناپذیری" است که بهتر است (برای من ، خانواده ام ، بچه هایم ، پاراکیت من ، سه گربه و چهار طلاییاب ...)؟ "در حالی که پاسخ های خانواده شما تا حدودی به نحوه تنظیم خانه و افرادی که در آن زندگی می کنند بستگی دارد ، اصول کلی فرش بسیاری وجود دارد که در اکثر محیط ها ثابت است. بیایید با هم یک دسته از س questionsالات فرش را حل کنیم.

دقیقاً فرش یا موکت با انبوه توده ای (یا توده ای کم) چیست؟
موافقان و مخالفان فرش با انباشت زیاد و انبوه - تابلو فرش من.
اگر می توانید دست خود را در یک فرش فرو کنید ، احتمالاً با موکت پرز بلند برای اتاق کودک یک توده متوسط ​​تا زیاد روبرو هستید. ذخیره کنید
کلمه "شمع" به سادگی روشی برای توصیف حلقه های پارچه ای است که فرش ها را تشکیل می دهد. فرش مجموعه ای از الیاف (اعم از طبیعی یا مصنوعی) است و ارتفاع و سستی یا فشردگی این الیاف (همچنین نرمی ، رنگ و بافت کلی آنها) بر نحوه درک آنها هنگام قدم زدن ، نشستن یا خوابیدن تأثیر می گذارد. روی آنها

فرش های پر تابلو فرش هایی با الیاف بلندتر (بلندتر) و آزادتر هستند. اگر تا به حال روی فرشهای مایل به فرس یا پشمالو رفته اید (سلام بچه های دهه 70!) ، شما با یک فرش پر انبوه آشنا هستید. انواع دیگری وجود دارد ، اما این یکی از محبوب ترین است. برعکس ، فرش های با انبوه کم ، الیاف کوتاه تری دارند و دارای حلقه های پارچه ای محکم تری هستند ، مانند فرش های بربر و ساکسونی. بیشتر فرشهای مسکونی و تجاری در ساختمانهای آپارتمانی ، خانه ها و هتلها فرشهایی با توده کم است. گرچه می توان آنها را از الیاف متنوعی تهیه کرد ، اما شما اغلب فرش های پر انبوه را در گزینه های مصنوعی مانند نایلون ، پلی استر ، تری اکستا و الفین پیدا خواهید کرد.

چرا ممکن است خانواده من به یک فرش یا فرش پرزرق و برق علاقه مند شوند؟
پرسش های متداول تابلو فرش در مقابل فرش با توده کم - Pet My Carpet.
اگر به دنبال راحتی هستید ، به دنبال فرش با توده بالا هستید.
فرش های پر تابلو برای خانواده های علاقه مند به فرش های راحت و گرم انتخاب خوبی است. دنج و نرم است و مانند قدم زدن در دنیایی از خاطرات آرامش بخش است. اگر نام hygge - واژه راحتی و دنج در دانمارک را شنیده اید - فرش های پر انبوه را تجسم این کلمه بدانید.

به همین ترتیب ، اگر خانواده ای داشته قیمت موکت پرز بلند باشید که مردم از گذراندن اوقات دراز کشیدن ، دراز کشیدن و یا در غیر اینصورت اشغال فضای فرش مانند مبلمان لذت ببرند ، راحتی این فرشها بسیار بیشتر خواهد بود. دلیل این امر این است که راحتی فرش های پر تابلو به طور طبیعی مردم را ترغیب می کند تا بیشتر وقت خود را برای لمس و استفاده صمیمانه از فرشهای با انبوهی که در ذهن بیشتر مردم محو می شود ، صرف کنند. از طرف دیگر ، فرش با انبوه پرز ، قطعه "فعال" خانه است و آن را برای خانواده یا اتاق نشیمن مناسب می کند.

فراتر از دنج بودن ، فرش های پر تراکم همچنین گزینه های خوبی برای خانواده هایی است که می خواهند فرشهایی داشته باشند که با گذشت زمان بدون صاف شدن کرک شوند. علاوه بر این ، بسیاری از مردم فرش های پر انبوه را مجلل ، پر و جذاب تر می دانند. آنها در اتاق های خواب خوب کار می کنند ، جایی که نشان دهنده دنج بودن و امنیت هستند.



:: برچسب‌ها: قیمت موکت پرز بلند ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

افشای اطلاعات ثبت شرکت در مجارستان این پست ممکن است حاوی پیوندهای وابسته باشد. این بدان معناست که اگر شما روی پیوند کلیک کرده و از آن خرید کنید ، کمیسیون کمی دریافت می کنیم ، هزینه ای برای شما ندارد. لطفاً برای اطلاعات بیشتر شرایط و ضوابط ما را مطالعه کنید

 

این مقاله را دوست دارید؟ پخش کن

اشتراک گذاری

توییت

سنجاق زدن

454

سهام

ویزای قوانین ثبت شرکت در مجارستان، اقامت اروپا؛ آسانترین کشور برای اخذ اقامت دائم اروپا؛ آسانترین کشور اتحادیه اروپا برای اخذ اقامت.

 

اروپا جای تعجب است. تنوع باورنکردنی و فرصت های بی پایان قرن ها مردم را به خود جلب کرده است. امروز ، اتحادیه اروپا به طور منحصر به فرد برای پاسخگویی به چالش های قرن آینده قرار گرفته است. اما ، آنها برای پیشرفت به افراد ، ایده ها و سرمایه گذاری نیاز دارند.

 

این نیاز به این معنی است که بیش از هر زمان دیگری برای به اشتراک گذاشتن تجربه وجود دارد. 27 عضو اتحادیه اروپا از متخصصان ، سرمایه گذاران ، کارآفرینان ، دانشجویان ، بازنشستگان و بسیاری دیگر استقبال می کنند. داشتن چیزی برای مشارکت بسیار مهمتر از جایی است که از آن می آیید.

 

برای میلیون ها نفر ، اقامت اتحادیه اروپا قابل دستیابی است. و اجازه اقامت اروپا اغلب راهی برای شهروندی اتحادیه اروپا و گذرنامه اتحادیه اروپا است.

 

فهرست مطالب

چگونگی ثبت شرکت در مجارستان ساده ترین راه های اخذ اقامت اتحادیه اروپا (برای افراد فاقد خانواده اتحادیه اروپا)

ویزاهای مبتنی بر درآمد اتحادیه اروپا

ویزای بدون سود اسپانیا

ویزای درآمد منفعل پرتغال

ویزای مبتنی بر درآمد قبرس

اقامت اتریش توسط Independent Means

ایرلند شخصی به معنای مستقل است

اقامت اتحادیه اروپا توسط سرمایه گذاری

اقامت پرتغال با سرمایه گذاری

ویزای طلایی اسپانیا

برنامه سرمایه گذار بلغارستان

اقامت لتونی توسط برنامه سرمایه گذاری

اقامت مالت توسط سرمایه گذاری

اقامت یونان توسط سرمایه گذاری

اقامت قبرس با سرمایه گذاری

ویزای سرمایه گذاری ایتالیا

ویزای اقامت اتحادیه اروپا

سوئد

اتریش

فرانسه

ویزای عشایر دیجیتال استونی

ویزای دانشجویی اروپا

منطقه SCHENGEN و ویزای SCHENGEN

آیا شما در مورد اقامت اتحادیه اروپا هیجان زده هستید؟

دوست داشتن زندگی در اروپا.

ساده ترین راه برای اخذ اقامت دائم اروپا

ساده ترین راه برای مهاجرت به اتحادیه اروپا از طریق خانواده است. و آسانترین کشور برای دریافت روابط عمومی در اروپا کشوری است که به آن پیوند خانوادگی داشته باشید.

 

بسیاری از کشورهای اتحادیه اروپا یک مسیر مستقیم و ساده از طریق تبار را برای اقامت و تابعیت ارائه می دهند ، که به پدربزرگ و مادربزرگ و مادربزرگ شما ادامه می یابد. آسانترین کشور برای اخذ تابعیت در اروپا را ببینید تا صلاحیت خود را ببینید.

 

اگر همسر یا شریک زندگی شما مقیم اتحادیه اروپا باشد نیز ممکن است واجد شرایط اقامت دائم در اتحادیه اروپا باشید. فرزندان و سایر بستگان (از جمله والدین و پدر و مادر همسر) نیز می توانند از روابط خانوادگی برای گرفتن اقامت دائم در بسیاری از کشورهای اتحادیه اروپا استفاده کنند.

 

اگر خانواده در به روی شما باز نمی کنند ناامید نشوید. در اینجا 18 راه دیگر وجود دارد که می توانید برای انتقال به اتحادیه اروپا استفاده کنید. و بیشتر آنها می توانند منجر به اقامت دائم اتحادیه اروپا شوند.

 

ساده ترین راه های اخذ اقامت اتحادیه اروپا (برای افراد فاقد خانواده اتحادیه اروپا)

ویزاهای مبتنی بر درآمد اتحادیه اروپا

آیا تجارت شما اجازه کار از هرجایی را می دهد؟ آیا درآمد ثابت از سرمایه گذاری های موجود یا حقوق بازنشستگی دارید؟ شما ممکن است واجد شرایط ویزای درآمد باشید. برای این مجوزهای اقامت اتحادیه اروپا ، شما باید نشان دهید که می توانید از زندگی خود در این کشور حمایت کنید. این به معنای نشان دادن درآمد یا پس انداز و داشتن بیمه درمانی واجد شرایط است.

 

این مسیر مهاجرت برای بازنشستگان به خوبی کار می کند و می تواند راحت ترین ویزای بازنشستگی در اروپا باشد.

 

در زیر چند نمونه از کشورهای اتحادیه اروپا وجود دارد که این برنامه های اقامت را ارائه می دهند.

 

ویزای بدون سود اسپانیا

برای واجد شرایط شدن برای ویزای غیر سودآور اسپانیا ، باید ثابت کنید که می توانید از زندگی خود در حالی که در اسپانیا زندگی می کنید حمایت کنید.

 

درآمدی که نشان می دهید باید از منابع درآمد منفعل مانند سرمایه گذاری ، درآمد اجاره یا حقوق بازنشستگی تأمین شود. اگر منبع درآمد دارید ، این نیز ویزای بازنشستگی آسان اتحادیه اروپا است.

 

شما برای این اجازه اقامت باید درآمدی چهار برابر IPREM ، Indicador Público de Renta de Efectos Múltiples را نشان دهید. در سال 2020 ، این مبلغ تقریباً 30،000 یورو برای متقاضی و حدود 6000 یورو دیگر برای هر فرد تحت تکفل است.

 

ما یک مقاله مفصل درباره ویزای غیر سودآور اسپانیا با تمام اطلاعاتی که باید بدانید نوشتیم. این شامل نحوه درخواست ، نیازهای دقیق مالی ، هزینه ها و موارد دیگر است.

 

همانطور که گفتیم ، اگر درآمد خود را از کار اعلام کنید ، نمی توانید از این برنامه اقامت استفاده کنید. با این حال ، برخی از عشایر دیجیتال ، کارگران از راه دور و فریلنسرها بدون اعلام درآمد خود از این برنامه برای زندگی در اسپانیا استفاده می کنند.

 

ویزای درآمد منفعل پرتغال

ویزای درآمد منفعل پرتغال (D7) دارای دو شرط اصلی است.

 

شما باید حداقل هشت ماه در سال در پرتغال اقامت داشته باشید.

شما می توانید درآمد کافی برای تأمین هزینه های زندگی خود را نشان دهید. درآمد باید منفعل باشد ، از منابعی مانند درآمد اجاره ، سود سهام ، درآمد سرمایه گذاری یا حقوق بازنشستگی.

شریک زندگی ما معتقد است که 20،000 یورو درآمد سالانه باید کافی باشد تا ثابت کند که می توانید از پس هزینه زندگی خود برآیید.

 

این مزایای بسیار خوبی دارد. شما دارای حقوق کامل کار در پرتغال هستید. بنابراین ، شما می توانید:

 

 


:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

۷ نکته برای عادت کردن به سمعک جدید شما به کمک جوی پیروزی ، مدیر عامل ، خرید اینترنتی سمعک شارژی  شنوایی سالم در ۳ جولای ۲۰۱۹ مورد استفاده قرار می‌گیرد .
بسیاری از مردم از یادگیری این که می‌تواند مدتی طول بکشد تا به سمعک استفاده شود ، به خصوص اگر قبلا ً آن‌ها را نپوشیده بودید ، شگفت‌زده می‌شوند . همراه با یادگیری نحوه کار ، شما هم با تمام صداهای جدید و محرک‌ها که مغز شما در سال‌های اخیر فراموش کرده‌است دست و پنجه نرم می‌کنید . زمانی که یاد می‌گیرید از کمک‌های شنوایی خود استفاده کنید ، متخصص مراقبت‌های شنوایی شما یک شریک مهم خواهد بود ، و اگر سوالی دارید ، نباید در تماس با آن‌ها تردید کنید .
بزرگ‌ترین تغییر ممکن است صدای خودتان باشد .
Don't اجازه می‌دهند که از دست دادن شنوایی در مسیر برقراری ارتباط و روابط دفاع کند .
به یاد داشته باشید ، مهم است به یاد داشته باشید که سمعک دقیقا ً همان طور که قبل از شنیدن از دست دادن شنوایی استفاده می‌کردید دقیقا ً تکرار نخواهد شد . برای برخی افراد ، بزرگ‌ترین تغییر صدای خود آن‌ها است .
در ابتدا ، از سمعک در گوش خود آگاه خواهید شد و صدای شما مضحک به نظر خواهد رسید ."
در ابتدا خواهید دید که صدای شما خنده‌دار و یا نا آشنا به نظر می‌رسد ، خرید اینترنتی سمعک جیبی و همچنین ممکن است بلندتر از چیزی باشد که به نظر می‌رسد . جویدن و بلعیدن می‌تواند به ویژه قابل‌توجه باشد . این احساسات ، که در ابتدا آزاردهنده هستند ، بیشتر از کمک‌های شنوایی شما استفاده می‌کنند . ( اگر آن‌ها این کار را نکنند ، مطمئن شوید که بخش مراقبت از شنوایی تان را خواهید دید )
نکاتی برای عادت به عادت دادن به سمعک ۱ . آن‌ها را ابتدا با استفاده از سمعک در خانه و یا در سایر محیط‌های گوش کنید . بر روی داشتن یک مکالمه بر روی یک بحث تمرکز کنید . بگذارید دوستان و خانواده تان بدانند که شما از کمک‌های شنوایی جدید خود استفاده می‌کنید تا آن‌ها بتوانند به شما کمک کنند تا به شنیدن بهتر گوش شما در هنگام پوشیدن کمک در محیط‌های پر چالش کمک کنند . خواندن با صدای بلند و یا صحبت کردن با حیوان خانگی می‌تواند به شما کمک کند که به صدای خود نیز عادت کنید .
۲. برای تمرین بیشتر با کمک‌های شنوایی خود به خودتان تکلیف بدهید ، سعی کنید منابع تمام صداها را در محیط خود پیدا کنید، یا به کتاب‌های شنیداری گوش دهید و یا با رادیو صحبت کنید در حالیکه شما تنها در خانه هستید .
۳. به مدت چند ساعت در روز اول ، استراحت کنید ، سپس هر روز چند ساعت دیگر . به تدریج تعداد ساعاتی که آن‌ها را در روز می‌پوشید و شرایطی که آن‌ها را به تن می‌کنید را افزایش دهید .
۴. در ملاقات‌های مکرر شرکت کنید و از آن جا که نیاز دارید تا به صداهایی که می‌شنوید ، توجه کنید ، تناسب را در گوش خود تنظیم کنید و در مورد شرایطی صحبت کنید که برای شما بسیار چالش برانگیز هستند . اکثر مردم در حدود دو هفته پس از اولین بار مناسب برای رسیدن به تجهیزات خود برای تنظیم fine و تنظیم حجم آن ، از audiologist بازدید می‌کنند .
۵. در گوش دادن به کلاس‌های مراقبت از افراد حرفه‌ای در صورت ارائه خدمات حرفه‌ای برای افرادی که به افراد جوان کمک می‌کنند ، مطمئن شوید که ثبت‌نام کنید . این کلاس‌ها بسیار مفید هستند و منجر به رضایت بیشتر با استفاده از کمک‌های شنوایی می‌شوند .
۶. با کمی دلخوری ، به خصوص با سر و صدای پس‌زمینه اگر شما در بهترین نوع سمعک عرض چند سال خوب شنیده باشید ، سمعک به گوش شما با صداهایی که قبلا ً متوجه‌اش شده‌اید ، گوش کنید ، و این می‌تواند کمی اضافه‌بار صدا باشد . برای مثال ، زمزمه یخچال - یک صدای پس‌زمینه که اغلب مردم به ندرت متوجه آن می‌شوند - ممکن است بسیار بلند و یا غیرقابل‌تحمل به نظر برسند . این به این دلیل است که مغز شما فراموش کرده‌است چطور سر و صدای پس‌زمینه را مرتب کند و صداهای خاصی را در مورد دیگران اولویت‌بندی کند . افراد سازگار با یک کمک شنوایی جدید باید یادگیری نحوه نادیده گرفتن سر و صدای پس‌زمینه را بهبود بخشند ، و برای آن‌ها مهم است که صبور باشند و زمانی که مغز آن‌ها تنظیم می‌شود ، آن را کند کنند .



:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 3 خرداد 1400 | نظرات ()

/*alireza*/ https://antalyatournet.ir https://asooweb24.ir https://awat-piano.ir https://azinplastisatis.ir https://best-agahi.ir https://bia-mooz.ir https://ceplus.ir https://chareju.ir https://ceplus.ir https://coffee-akajho.ir https://dbaportal.ir https://donyayeh-zaban.ir https://dr-shafie.ir https://es-services.ir https://eslamshahr-ma.ir https://estarabadnews.ir https://fa-eset.ir https://foritarjome.ir https://gallery-car.ir https://ghazaeigallery.ir https://glasses-rybn.ir https://goto-piano.ir https://highlightbeauty.ir https://ig-home.ir https://ipgconference.ir https://isconference.ir https://koogel.ir https://kyokushins.ir https://mobilemahdis.ir https://mofidtat.ir https://my-piano.ir https://nazaristone.ir https://nikansefile.ir https://noorekarime.ir https://ofoghchat.ir https://oghan.ir https://on-tic.ir https://osatcarton.ir https://patogh-dl.ir https://pianoofficial.ir https://proje-negar.ir https://rasa-piano.ir https://razi-tajhiz.ir https://robbazar.ir https://salam-salamaati.ir https://tabriizmusic.ir https://talebmanshadipoor.ir https://tarheno1.ir https://tehranfurniture.ir https://travel-piano.ir https://villadarbast.ir https://visa-piano.ir https://zojkhob.ir https://zojsalem.ir https://zoudnews.ir