نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

تاپ های مجتمع
وقتی اصطلاح  بال ولو یکپارچه شده را در رابطه با یک صفحه غرق استفاده می کنید ، این بدان معناست که حوضچه سینک از قبل در قسمت غرور قرار گرفته است - یا به این دلیل که در داخل مواد پیشخوان قالب (به عنوان یک سینک ذوب شده شناخته می شود) قالب شده است ، یا در زیر آن متصل شده است بالایی غرور در کارخانه. همه ما با سبک قدیمی سینک ظرفشویی معروف به مرمر کشت آشنا هستیم ، که در آن حوضچه های سینک به صورت یک واحد با همان قطعه از مواد تشکیل می شود که قسمت بالایی غرق را تشکیل می دهد. از همان سیستم اساسی با سینکهای مدرن مدرن تر ساخته شده از مواد سطح جامد مانند کوریان استفاده می شود - سطح سینک و ظرفشویی همه یک قطعه از مواد قالب ریزی شده و بدون درز قابل مشاهده است.

با کوارتز و برخی از مواد دیگر ، سینک ظرفشویی قطعه دوم است که به طور دائمی در زیر آشپزخانه در کارخانه متصل می شود. مزیت هر نوع سینک یکپارچه این است که شما نیازی به خرید یک ظرف سینک جداگانه ندارید - این در حال حاضر بخشی از بالای غرور است.

برترین های برش خورده
این نام به خودی خود توضیح داده می شود: اینها صفحه های غروری هستند که دارای دهانه های برش بزرگی قیمت بال ولو هستند که یک حوض ظرفشویی خریداری شده جداگانه در آنها قرار می گیرد. آنها نیاز به یک سینک ظرفشویی دارند که برای نصب قطره در نظر گرفته شده باشد (که خود ریه نامیده می شود) ، که روی لب دهانه برش قرار می گیرد و در جای خود بسته می شود. یا یک غرق زیر آب که زیر لب برش متصل شده است.

مزیت غرور برش این است که هنگام انتخاب سبک سینک به انتخاب خود ، طیف گسترده ای از گزینه ها را در اختیار دارید. با استفاده از تاپ های یکپارچه ، انتخاب شما برای حوضه های ظرفشویی محدود است.

برترین کشتی ها
صفحه های غرور ظرف برای استفاده با غرق های ظروف شیک و مرسوم ، مد حوضچه های مرتفع که در بالای قسمت غرور قرار دارند ، طراحی شده اند. این موارد معمولاً فقط دارای یک سوراخ بسیار کوچک برای اتصالات تخلیه حوضه سینک هستند. بعضی اوقات به هیچ وجه دهانه تخلیه ندارند ، با این انتظار که هرجا قصد دارید حوضچه سینک را سوار کنید دهانه تخلیه را سوراخ کنید.

یک کاسه یکپارچه غرور بالا
در این نمونه از یک صفحه غرور یکپارچه ، یک حوض ظرفشویی ظروف چوبی با یک آشپزخانه کوارتز (سنگ مهندسی شده) ذوب شده است. یکی از مزیت های تمام صفحه های غرور یکپارچه این است که هیچ لبه یا لب برجسته ای روی سینک ظرفشویی وجود ندارد ، که فضای میز را کمی افزایش می دهد.

 

http://webdiseger.parsiblog.com/Posts/5/%d8%b4%d9%8a%d8%b1+%d8%aa%d9%88%d9%be%d9%8a+%da%86%d9%8a%d8%b3%d8%aa/

 


:: بازدید از این مطلب : 361
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

آیا می خواهید املاک و مستغلات اجاره ای داشته باشید؟ در کلاس رایگان املاک و مستغلات شرکت کنید تا یاد بگیرید چگونه در املاک اجاره ای سرمایه گذاری کنید و همچنین راهکارهایی برای به حداکثر رساندن گردش پول و چک ولو دستیابی به آزادی مالی. ]

ماشین حساب ارزش اجاره املاک

روشهای تعیین نرخ بزرگ کردن
در مورد مقایسه سرمایه گذاری های بالقوه ، نرخ سرمایه یک معیار اصلی است. دلیل این امر این است که قیمت چک ولو نرخ سقف هزینه های متحمل شده هنگام داشتن یک ملک اجاره ای را در نظر می گیرد و می تواند تصویر کاملی از درآمد بالقوه یک ملک را ایجاد کند. گرچه هیچ استاندارد مشخصی برای نرخ سرمایه "خوب" یا "بد" وجود ندارد ، اما در متن یک سرمایه گذاری خاص ، این تعداد می تواند به ویژه مفید باشد. خوشبختانه ، روشهای مختلفی برای تعیین نرخ سرمایه بسته به اطلاعات موجود در دسترس شماست.

روش باند سرمایه گذاری
براساس Investopedia ، روش باند سرمایه گذاری برای سرمایه گذاری در املاک و مستغلات با استفاده از مالیات بهترین استفاده را می کند ، زیرا متکی به نرخ بهره املاک است. فرمول این روش به دو متغیر اصلی نیاز دارد: م financingلفه تأمین مالی و م equلفه ارزش ویژه. م componentلفه تأمین مالی به میزان سرمایه ارائه شده توسط وام دهنده اشاره دارد و می تواند با ضرب نرخ وام در نسبت وام به ارزش تعیین شود. منظور از م equلفه حقوق صاحبان سرمایه ، سرمایه حاصل از سرمایه گذار است و با ضرب نرخ بازده در درصد سهام نقدی تعیین می شود.

 

 

https://weddesiger.blogsky.com/1399/06/30/post-15/%da%86%da%a9-%d9%88%d9%84%d9%88-%d8%b1%d8%a7-%d8%af%d8%b1-%d8%a8%d9%84%d8%a7%da%af-%d8%a7%d8%b3%da%a9%d8%a7%db%8c-%d8%a8%d8%ae%d9%88%d8%a7%d9%86



:: بازدید از این مطلب : 366
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

سایت گلاس وسیله ای برای نشان دادن مقدار مبرد و نشان دادن میزان رطوبت درون سیستم است.

Castel sight Glass

تصویر سایت کستل

محل قرارگیری سایت گلاس کستل  (Castel Sight Glass)

سایت گلاس در یک سیکل تبرید در خط مایع قبل ازشیر انبساط و بعد از هر وسیله جانبی دیگر خط مایع، نصب می شود. این قیمت سایت گلاس دستگاه از یک لنز شیشه ای که درون رینگ فلزی قرار دارد، ساخته شده و از نشت مبرد جلوگیری می کند.

Glass Kestel site

نحوه کار سایت گلاس کستل (Castel Sight Glass)

اگر سیستمی صحیح کار کند، مایع مبرد به صورت ستون جامدی از مایع دیده می شود. اگر مبرد به صورت حباب دارو کف آلود سفید باشد نشانه آن است که مقدار مایعی که عبور می کند کم است. اگر رطوبت در سیستم وجود داشته باشد با تغییر رنگ نشان دهنده رطوبت که در وسط سایت گلاس نصب می شود، مشخص می شود.

انواع سایت گلاس کستل  (Castel Sight Glass)

سایت گلاس  شرکت کستل دارای   13 مدل اصلی بوده و برحسب کد قطعه معرفی می شوند.

نوع اتصال

سایز

کد قطعه

مهره ای

1/4"

3710/22

جوشی

1/2"- ODS

3740/4

مهره ای

5/8”

3750/55

جوشی

1.3/8”-35mm-ODM

3770/11

مهره ای

1.5/8”

3770/13

جوشی

2.1/8” -ODM

3771/17

مهره ای

3/8”

3910/33

مهره ای

1/2"

3910/44

مهره ای

5/8”

3910/55

جوشی

3/8”-ODS

3940/3

جوشی

5/8”-16mm-ODS

3940/5

جوشی

7/8”-22mm-ODS

3940/7

جوشی

1.1/8”-ODS

3940/9

 

 

https://webdesiger.persianblog.ir/GypKBEqxXDFwM090mpEo-%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%DA%AF%D9%84%D8%A7%D8%B3-%D8%B1%D8%A7-%D9%86%D8%A7%D9%85-%D8%A8%D8%A8%D8%B1%DB%8C%D8%AF

 


:: بازدید از این مطلب : 355
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

سوپاپ چک چیست؟
شیر کنترل جهت جریان مایعات را کنترل می کند و بسته به نوع چک ولو کاربرد در تنظیمات مختلف موجود است. شیرهای کنترل تک پیکربندی برای جلوگیری از برگشت جریان فقط در یک جهت طراحی شده اند. شیرهای کنترل دو پیکربندی با هدایت مایع به چندین خروجی به طور متوالی ، جریان را به صورت دو جهته کنترل می کنند. شیرهای کنترل تک پیکربندی معمولاً بسته هستند - به این معنی که برای جریان دادن به دیفرانسیل فشار مثبت نیاز دارند - با گزینه های مختلف خاتمه از جمله luers ، سوکت های باند ، پست های پیوند و طرح های خاردار. همچنین چندین درجه فشار بازشو از دقت نزدیک به گزینه های فشار بازشوی صفر تا دریچه های ضد سیفون وجود دارد که برای جلوگیری از جریان ناشی از گرانش ، فشار بازشو بیشتری دارند. شیرهای کنترل درجه پزشکی با مواد USP کلاس VI ساخته می شوند که برای استفاده در بدن انسان ایمن تلقی می شوند. دریچه های کنترل درجه پزشکی خطر آلودگی را کاهش می دهند ، امکان آغاز بکار یکپارچه را دارند و سرعت جریان بالاتری را ارائه می دهند. آنها برای طراحان دستگاه های پزشکی متمرکز بر کاربردهای تزریق ، زهکشی و آبیاری ایده آل هستند.

شیرهای بررسی تک پیکربندی
شیرهای بررسی تک پیکربندی یا محصولات سری SCV در پیکربندی های ضد سیفون ، یک طرفه و خاردار در انواع مواد و خاتمه ها موجود است. پیکربندی های یک طرفه شامل قفل های قفل زن و مرد ، سوکت های پیوند و پست های پیوند در چندین ترکیب و اندازه است. دریچه های کنترل خاردار دارای ویژگی های 3/32 اینچ (2.4 میلی متر) و 1/8 اینچ (3.2 میلی متر) تک میله به شکل خاردار هستند تا به طور مستقیم از بین بروند ، از بین می روند و از خلال به زن و مرد می روند. شیرهای کنترل پیکربندی منفرد خطر آلودگی را کاهش می دهند و دارای فشار دقیق بازتر و بازشو و دبی بالاتر هستند. آنها برای طراحان دستگاه های پزشکی متمرکز بر کاربردهای تزریق ، زهکشی و آبیاری ایده آل هستند.

تمام دریچه های بررسی شامل دیافراگم های سیلیکونی بدون DEHP و لاتکس بوده و دارای قیمت چک ولو حجم پرایمینگ کم ، سهولت در از بین بردن حباب های هوا در هنگام پرایمر هستند و در هر جهت مکانی کار می کنند. تمام مصالح ساختمانی معیارهای USP کلاس VI و ISO 1099 را دارند.

شیرهای ضد سیفون
دریچه های بررسی جریان زیاد
سوپاپ های یک طرفه
سوپاپ های خاردار
شیرهای بررسی دو پیکربندی
سوپاپ های کنترل دو پیکربندی منحصر به فرد Nordson MEDICAL یا شیر کنترل دو جهته سری DCV جهت انتقال مایع تمیز از یک مخزن تأمین به یک محل استفاده طراحی شده است. مخزن تأمین مایعات با استفاده از یک اتصال luer یا لوله به درگاه منبع تغذیه شیر (دودکش) متصل می شود. مایعات از طریق سرنگ یا وسیله دیگری که به درگاه آسپیراسیون متصل است از رگ تأمین خارج می شود. هنگامی که سرنگ فشرده می شود ، مایعات از طریق درگاه خروج ، بدون تقلب در مایعات ، به محل استفاده منتقل می شود. شیرهای دو جهته سری DCV در رزین پلی کربنات با استفاده از دیافراگم سیلیکون تولید می شوند ، دو درگاه ورودی موجود به پورت های تخلیه luer زن و تخلیه luer نر متصل می شوند.

 

http://site-2897230-3159-5536.mystrikingly.com/



:: بازدید از این مطلب : 387
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

نکات مهم هنگام نصب مبدل حرارتی صفحه آلفاوال
استفاده از سخت کننده و فیلتر مناسب برای افزایش عمر مفید مبدل حرارتی آلفالاوال مدل و سایر تجهیزات دخیل در فرآیند انتقال دما الزامی است.
فقط در صورت لزوم نصب یک گیرنده سخت در مسیر آب مبدلهای حرارتی که قبلاً ذکر شد ، نصب مهره لوله و شیر بر روی کلیه لوله های آب ورودی و خروجی مبدلهای حرارتی به منظور انجام خدمات تمیز کردن دوره ای و اسید. است. .
به دلیل نیاز به استفاده از شیر یک طرفه + دو فیلتر (فیلتر) و همچنین سخت کننده های خطی (مغناطیسی ، الکترونیکی و ...) در هنگام نصب و کار با انواع مبدل های حرارتی صفحه ای ، در صورت عدم نیاز در پروژه فوق ، با خرید مبدل حرارتی ، سفارش خرید این تجهیزات جانبی متناسب با اندازه لوله های ورودی و خروجی نیز نمایش داده می شود.
نمای شماتیک نصب مبدل حرارتی
ضمانت مبدل حرارتی صفحه آلفاول
مبدل حرارتی صفحه آلفاوال مدل در سایت نصب 950 دارای کارت گارانتی رسمی شرکت آلفاول با شماره سریال مبدل با 1 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش (در صورت اسید شویی غیر استاندارد مبدل) .
با 120 سال تجربه در تولید بهترین مبدل های حرارتی با کیفیت و کارآمد ، آلفالوال دارای 28 مرکز تولید در سراسر جهان است و یک مبدل حرارتی صفحه ای است که توسط آژانس رسمی آلفالوال در ایران تولید می شود ، مستقیم از آلفالوال. ساخت سوئد.

 

http://webdiseger.parsiblog.com/Posts/2/%d9%85%d8%a8%d8%af%d9%84+%d8%ad%d8%b1%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d9%8a+%d8%a2%d9%84%d9%81%d8%a7%d9%84%d8%a7%d9%88%d9%84+%da%86%d9%8a%d8%b3%d8%aa/



:: بازدید از این مطلب : 444
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

طیف گسترده ای از مبدلهای حرارتی صفحه ای واشر صنعتی برای انواع صنایع  مبدل حرارتی آلفالاوال و کاربردهای مختلف از گرم کردن ، خنک سازی و بازیافت گرما گرفته تا چگالش و تبخیر مناسب است. ما دائماً به دنبال افزایش و ارتقا دامنه هستیم و معیارهای جدید عملکرد و انعطاف پذیری بیشتری به آن اضافه می کنیم. آنچه امروز "نسل بعدی" نامیده می شود به زودی برای کل خط تولید صنعتی آلفا لاوال استاندارد خواهد بود.

به سمت استانداردهای جدید در بهره وری ، قابلیت اطمینان و قابلیت سرویس دهی
بازده انرژی بالا
انعطاف پذیر - قابل تنظیم برای طیف گسترده ای از برنامه های کاربردی
عملکرد بهینه را در برنامه های خاص بر اساس نیازهای خاص تضمین می کند
نصب آسان
قابلیت سرویس دهی بالا
مبدلهای حرارتی صفحه ای صنعتی ما دارای  مبدل آلفالاوال صرفه جویی در انرژی ، جمع و جور ، نگهداری ساده ، تنظیم آسان برای تغییرات ظرفیت هستند و سرمایه گذاری نسبتاً کمی را نشان می دهند. طیف گسترده ای از گزینه ها در مورد اندازه ، مواد صفحه و واشر و لوازم جانبی بدان معنی است که می توان آنها را به طور خاص برای برنامه شما طراحی و پیکربندی کرد ، از ساده ترین وظایف گرفته تا بیشترین تقاضا در مواردی که هم عملکرد و هم مستندات زیاد است.
استانداردهای جدید را بخواهید
معرفی مدرن ترین مبدل های حرارتی صفحه Gasketed. دریابید که چگونه نسل بعدی مبدلهای حرارتی صفحه واشر ، بازده بالاتر ، قابلیت اطمینان بهتر و قابلیت سرویس دهی بیشتر را برای شما به ارمغان می آورد.

 

http://site-2897230-7802-8027.mystrikingly.com/



:: بازدید از این مطلب : 449
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

سر و صدای کمتر ، عملکرد بالاتر
فن های گریز از مرکز ebm-papst با تیغه های خمیده به جلو و عقب در دسترس هستند. فن ebm سانتریفیوژ با صدای آرام و دارای تیغه های خمیده به جلو نیز دارای یک محفظه پیمایشی هستند. فن های سانتریفیوژ با تیغه های خمیده به عقب به عنوان فن های چرخ آزاد طراحی شده اند و نیازی به محفظه اسکرول ندارند. در مورد فن های گریز از مرکز با موتورهای روتور خارجی ، موتور در پروانه قرار گرفته و نه تنها از خنک شدن بهینه موتور بلکه از طراحی بخصوص فشرده نیز اطمینان حاصل می کند. طیف وسیعی با فناوری AC و GreenTech EC در دسترس است. الکترونیک یکپارچه علاوه بر صرفه جویی در مصرف انرژی ، امکان اجرای هرگونه عملکرد کنترل ، نظارت و نگهداری را نیز فراهم می کند - هم برای خانه هوشمند و هم برای صنعت 4.0.

مزایای فن های گریز از مرکز از ebm-papst:

پنکه های سانتریفیوژ AC و EC با تیغه های خمیده به جلو
فن های کم فشار AC و EC "RadiCal"
"RadiCal" راه حل سیستم EC در محفظه پیمایش
فن های فشار متوسط ​​"RadiPac" و "RadiFit" EC
طراحی کم حجم به لطف فناوری موتور روتور خارجی
دامنه محصولات جامع برای هر برنامه کاربردی
100٪ کنترل سرعت از طریق رابط آنالوگ یا سریال
راندمان بالا از طریق استفاده از فناوری GreenTech EC
عملکرد آرام به لطف کنترل جریان بهینه و تخلیه پیچیده موتور EC
راه اندازی با اجزای کاملاً هماهنگ آسان می شود: سیستم کنترل / موتور / فن
لوازم جانبی گسترده
جستجوی محصول برای فن های گریز از مرکز

http://site-2897230-6584-8003.mystrikingly.com/



:: بازدید از این مطلب : 564
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 شهريور 1399 | نظرات ()

/*alireza*/ https://antalyatournet.ir https://asooweb24.ir https://awat-piano.ir https://azinplastisatis.ir https://best-agahi.ir https://bia-mooz.ir https://ceplus.ir https://chareju.ir https://ceplus.ir https://coffee-akajho.ir https://dbaportal.ir https://donyayeh-zaban.ir https://dr-shafie.ir https://es-services.ir https://eslamshahr-ma.ir https://estarabadnews.ir https://fa-eset.ir https://foritarjome.ir https://gallery-car.ir https://ghazaeigallery.ir https://glasses-rybn.ir https://goto-piano.ir https://highlightbeauty.ir https://ig-home.ir https://ipgconference.ir https://isconference.ir https://koogel.ir https://kyokushins.ir https://mobilemahdis.ir https://mofidtat.ir https://my-piano.ir https://nazaristone.ir https://nikansefile.ir https://noorekarime.ir https://ofoghchat.ir https://oghan.ir https://on-tic.ir https://osatcarton.ir https://patogh-dl.ir https://pianoofficial.ir https://proje-negar.ir https://rasa-piano.ir https://razi-tajhiz.ir https://robbazar.ir https://salam-salamaati.ir https://tabriizmusic.ir https://talebmanshadipoor.ir https://tarheno1.ir https://tehranfurniture.ir https://travel-piano.ir https://villadarbast.ir https://visa-piano.ir https://zojkhob.ir https://zojsalem.ir https://zoudnews.ir