UPVC
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

UPVC ، همچنین به عنوان پلی وینیل کلراید Unplasticized شناخته می شود تعویض در و پنجره یک ماده ساختمانی با نگهداری کم است که به عنوان جایگزینی برای چوب های رنگ شده ، بیشتر برای قاب پنجره ها و آستانه ها هنگام نصب شیشه های دو جداره در ساختمان های جدید یا جایگزینی پنجره های تک جداره قدیمی استفاده می شود. این دارای کاربردهای بسیاری دیگر از جمله فاشیا ، سایدینگ یا تخته هوا است. همین ماده تقریباً به طور کامل جایگزین استفاده از چدن برای لوله کشی و زهکشی شده است که برای لوله های زائد ، لوله های تخلیه ، ناودان و لوله های پایین استفاده می شود. این محصولات اغلب به طور جمعی در صنعت بهسازی منازل با عنوان "Roofline" شناخته می شوند.

آنچه خوب است بدانید این است که UPVC جایگزین ارزان تری برای چوب های سخت و آلومینیوم گران قیمت است. این ماده به دلیل ماندگاری بالا و یک گزینه مقرون به صرفه ، یک ماده محبوب است. همچنین می تواند به عنوان PVC و PVCU شناخته شود.

مقاومت شگفت انگیز ، قابلیت انعطاف پذیری و تعمیر و نگهداری کم ناشی از تولید با استفاده از پلیمر وینیل است که به اتمهای کلر متصل است بنابراین قاب پنجره ها در واقع پلاستیک نیستند و می توانند به خوبی با فولاد کار کنند. این بدان معنی است که صاحبان خانه  تعویض درب و پنجره هزینه های مداوم زیادی ندارند.

در حال حاضر ، تمام پنجره ها و درب های UPVC باید دارای درجه بندی انرژی باشند تا با مقررات ساختمان مطابقت داشته باشند و با انتخاب رنگهای جذاب و جلوه های ساخته شده از الوار چوب در دسترس هستند.

اگر به دنبال بهره وری انرژی هستید ، UPVC بهترین گزینه است ، زیرا پنجره های دارای UPVC دارای درجه حرارت بسیار کارآمد هستند. در نتیجه نوع مواد مورد استفاده در ساخت ، رسانایی گرمایی بسیار کمی دارند. این کار به راحتی همان کاری را که می تواند با برخی دیگر از مصالح ساختمانی انجام دهد ، از گرما جلوگیری می کند.

مزیت اصلی تمام محصولات UPVC با کیفیت بالا این است که آنها هرگز به نقاشی احتیاج ندارند ، به علاوه تنها نگهداری مورد نیاز در واقع پاک کردن یک پارچه مرطوب هر دو سال یا همین حدود است.

 

https://pooyapan.com/%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%a7%d8%b9-%d8%af%d8%b1-%d9%88-%d9%be%d9%86%d8%ac%d8%b1%d9%87-%d8%af%d9%88-%d8%ac%d8%af%d8%a7%d8%b1%d9%87-%d9%88-%d9%85%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%a7%db%8c/

 




:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








/*alireza*/ https://antalyatournet.ir https://asooweb24.ir https://awat-piano.ir https://azinplastisatis.ir https://best-agahi.ir https://bia-mooz.ir https://ceplus.ir https://chareju.ir https://ceplus.ir https://coffee-akajho.ir https://dbaportal.ir https://donyayeh-zaban.ir https://dr-shafie.ir https://es-services.ir https://eslamshahr-ma.ir https://estarabadnews.ir https://fa-eset.ir https://foritarjome.ir https://gallery-car.ir https://ghazaeigallery.ir https://glasses-rybn.ir https://goto-piano.ir https://highlightbeauty.ir https://ig-home.ir https://ipgconference.ir https://isconference.ir https://koogel.ir https://kyokushins.ir https://mobilemahdis.ir https://mofidtat.ir https://my-piano.ir https://nazaristone.ir https://nikansefile.ir https://noorekarime.ir https://ofoghchat.ir https://oghan.ir https://on-tic.ir https://osatcarton.ir https://patogh-dl.ir https://pianoofficial.ir https://proje-negar.ir https://rasa-piano.ir https://razi-tajhiz.ir https://robbazar.ir https://salam-salamaati.ir https://tabriizmusic.ir https://talebmanshadipoor.ir https://tarheno1.ir https://tehranfurniture.ir https://travel-piano.ir https://villadarbast.ir https://visa-piano.ir https://zojkhob.ir https://zojsalem.ir https://zoudnews.ir