فرش دستباف خرید موکت با کیفیت؟
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

فرش دستباف

فرش پلی پروپیلن
فرش های پلی پروپیلن در لمس نرم ، اما مقاوم در برابر لکه و فوق العاده سخت ، خرید موکت ارزش بسیار خوبی برای پول دارند و تقریباً در هر جای خانه ایده آل هستند. تمیز کردن آن آسان است و می توان از لک های مخصوصاً سخت استفاده کرد. 


فرش های پلی پروپیلن را خریداری کنید

 

فرش پلی آمید (نایلون)
فرشهای مقاوم و مقاوم ، پلی آمید به راحتی تمیز می شوند. یک انتخاب خرید آنلاین موکت ایده آل برای یک خانه خانوادگی ، پلی آمید به راحتی صاف نمی شود و دوباره شکل می گیرد و فرش را مجلل و زیبا نشان می دهد. فرش های نایلونی نسل جدید بسیار نرم هستند.


فرش های پلی آمید (نایلون) را خریداری کنید

فرش طبیعی

فرش پشمی
پشم طبیعی ، پایدار و زیبا به نظر می رسد ، پشم مقاوم ترین فیبر است که باعث می شود بتواند به سرعت از پایش بهبود یابد و ظاهر خود را حفظ کند. فرشهای پشمی نرم ، بادوام ، تمیز کردن آن آسان است و به صورت 100٪ خالص یا به صورت ترکیبی با حداقل 50٪ در دسترس است. رنگ روی پشم غنی تر به نظر می رسد و گرمای طبیعی و عایق صوتی را ایجاد می کند و باعث مهار شعله می شود. گرچه این می تواند گرانتر از الیاف ساخته شده توسط انسان باشد ، اما فرش پشمی آنقدر ماندگار است که بسیاری آن را سرمایه گذاری می دانند.


فرش های پشمی را بخرید

 

فرش سیسال
فرش های سیزال سخت و طبیعی ، زیرپوش سخت ، راحت و ظاهری معاصر و تقریباً ارگانیک دارند. یک بافت سنتی بافت متمایز فرشهای سیسال را می دهد.


فرش های سیسال را بخرید


الگوی فرش خود را با طراحی انتخاب کنید
طرح های فرش - طرح دار
فرش طرح دار
یک فرش طرح دار می تواند بیانیه ای جسورانه ایجاد کند یا حس سنتی را به  خرید اینترنتی موکت خانه شما بیفزاید. از نقش و نگارهای کلاسیک با جزئیات تزئین شده گرفته تا سبک های معاصر مد روز ، یک فرش طرح دار متناسب با فضای داخلی خانه وجود دارد.

طرح های فرش - ساده
فرش ساده
یک فرش ساده برای افزودن رنگ چشمگیر ، یک پایان خنثی یا هر چیزی در این بین انتخاب کنید. تطبیق پذیری فرش ساده به شما این آزادی را می دهد تا با اظهارات ساده در سبک رنگ یا سایه های متضاد ، ظاهر دلخواه خود را ایجاد کنید.

طرح های فرش - راه راه
فرش راه راه
از طراحی خانه خود جسور باشید؛ یک فرش راه راه پویا را برای تأثیر بیشتر در اتاق خود وارد کنید. نوارهای عمودی به ویژه در پله ها که محبوبیت زیادی دارند ، می توانند توهم فضا ایجاد کنند و در طیف وسیعی از رنگ های متضاد وجود دارند که شخصیت را از بین می برند.

نوع فرش خود را براساس سبک انتخاب کنید
نوع فرش - پیچ و تاب
نوع فرش - زاکسن





:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








/*alireza*/ https://antalyatournet.ir https://asooweb24.ir https://awat-piano.ir https://azinplastisatis.ir https://best-agahi.ir https://bia-mooz.ir https://ceplus.ir https://chareju.ir https://ceplus.ir https://coffee-akajho.ir https://dbaportal.ir https://donyayeh-zaban.ir https://dr-shafie.ir https://es-services.ir https://eslamshahr-ma.ir https://estarabadnews.ir https://fa-eset.ir https://foritarjome.ir https://gallery-car.ir https://ghazaeigallery.ir https://glasses-rybn.ir https://goto-piano.ir https://highlightbeauty.ir https://ig-home.ir https://ipgconference.ir https://isconference.ir https://koogel.ir https://kyokushins.ir https://mobilemahdis.ir https://mofidtat.ir https://my-piano.ir https://nazaristone.ir https://nikansefile.ir https://noorekarime.ir https://ofoghchat.ir https://oghan.ir https://on-tic.ir https://osatcarton.ir https://patogh-dl.ir https://pianoofficial.ir https://proje-negar.ir https://rasa-piano.ir https://razi-tajhiz.ir https://robbazar.ir https://salam-salamaati.ir https://tabriizmusic.ir https://talebmanshadipoor.ir https://tarheno1.ir https://tehranfurniture.ir https://travel-piano.ir https://villadarbast.ir https://visa-piano.ir https://zojkhob.ir https://zojsalem.ir https://zoudnews.ir