جابه جایی پیانو
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

هرکسی عاشق انجام کارهای بزرگ است ، حمل پیانو مخصوصاً وقتی می توانید با سپردن شغلی که در غیر اینصورت به عهده متخصصان است پس انداز کنید حرکت پیانو یکی از این کارها به نظر می رسد. بسیاری از مردم تصور می کنند برای جابجایی پیانو تنها عضلات لازم است ، اما محافظت از ساز نیز به همان اندازه مهم است.


همه می دانند که یک پیانو 88 کلید دارد ، اما آیا می دانید که داشتن بیش از 10 هزار قطعه متحرک برای آنها معمول است؟ جابجایی چنین ابزار ظریف ، سنگین و پیچیده ای بدون آسیب رساندن به آن ممکن است دشوار باشد و افراد حرفه ای برای انجام این کار با خیال راحت مجهز هستند. خودتان می توانید این کار را انجام دهید اما کمی آماده سازی و کمک زیادی لازم است.

محرک های حرفه ای استخدام
متخصصان معتبری را برای کمک به کاهش بار پیدا کنید
با دعوت از جوانب مثبت ، در وقت ، استرس و کمردرد خود صرفه جویی کنید.جابه جایی پیانو چه قصد انجام DIY را داشته باشید و چه فقط در زمینه سنگین کردن به کمک نیاز دارید ، ما می توانیم به شما کمک کنیم راه حلی متناسب با حرکت و بودجه خود پیدا کنید.

اسباب کشی در حال حرکت
اسباب کشی در حال حرکت

خدمات بسته بندی و بسته بندی
بسته بندی و بسته بندی

فقط کارگران
در حال بارگیری و تخلیه

شرکتهای دارای مجوز و بیمه شده
دارای مجوز و بیمه

شرکتهای در حال جابجایی که فضای ذخیره سازی را ارائه می دهند
ظروف ذخیره سازی و

 

http://teh-piano.ir/





:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








/*alireza*/ https://antalyatournet.ir https://asooweb24.ir https://awat-piano.ir https://azinplastisatis.ir https://best-agahi.ir https://bia-mooz.ir https://ceplus.ir https://chareju.ir https://ceplus.ir https://coffee-akajho.ir https://dbaportal.ir https://donyayeh-zaban.ir https://dr-shafie.ir https://es-services.ir https://eslamshahr-ma.ir https://estarabadnews.ir https://fa-eset.ir https://foritarjome.ir https://gallery-car.ir https://ghazaeigallery.ir https://glasses-rybn.ir https://goto-piano.ir https://highlightbeauty.ir https://ig-home.ir https://ipgconference.ir https://isconference.ir https://koogel.ir https://kyokushins.ir https://mobilemahdis.ir https://mofidtat.ir https://my-piano.ir https://nazaristone.ir https://nikansefile.ir https://noorekarime.ir https://ofoghchat.ir https://oghan.ir https://on-tic.ir https://osatcarton.ir https://patogh-dl.ir https://pianoofficial.ir https://proje-negar.ir https://rasa-piano.ir https://razi-tajhiz.ir https://robbazar.ir https://salam-salamaati.ir https://tabriizmusic.ir https://talebmanshadipoor.ir https://tarheno1.ir https://tehranfurniture.ir https://travel-piano.ir https://villadarbast.ir https://visa-piano.ir https://zojkhob.ir https://zojsalem.ir https://zoudnews.ir