خرید چک ولو کستل
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

با تشکر از گریوول. بگذارید مطمئن شوم که چگونه کار می کند. خرید چک ولو کستل کابل از دیوار به اتصال "در" می رود. بیشتر این سیگنال تا اتصال "out" ادامه پیدا می کند و مقدار کمی به "tap" می رود. درست است؟ پس چرا به یک شیر آب در داخل اتاق نشیمن خود احتیاج دارم؟ من در یک خانه خانوادگی مجردی زندگی می کنم.
صرفه جویی
اشتراک گذاری
پاسخ
جیمبو موران
ثبت شده
در 15 ژوئن 2004 پیوست
1،468 ارسال
شماره 4 • 15 آگوست 2004
نقل قول:
نوشته اصلی توسط et415
با تشکر از گریوول. بگذارید مطمئن شوم که چگونه کار می کند. کابل از دیوار به اتصال "در" می رود. بیشتر این سیگنال تا اتصال "out" ادامه پیدا می کند و مقدار کمی به "tap" می رود. درست است؟ پس چرا به یک شیر آب در داخل اتاق نشیمن خود احتیاج دارم؟ من در یک خانه خانوادگی مجردی زندگی می کنم.
شاید تقسیم کننده های نصب کننده تمام شود و به جای آن از شیر آب استفاده کند.


جیمبو
صرفه جویی
اشتراک گذاری
پاسخ

گرگ خاکستری
عضو حق بیمه
در 9 مه 2002 پیوست
7،093 ارسال
شماره 5 • 16 آگوست 2004
این می تواند ارتباطی با نیازهای سیگنال برای مودم کابلی متفاوت از تلویزیون شما داشته باشد.
صرفه جویی
اشتراک گذاری
پاسخ
AntAltMike
ثبت شده
در 20 نوامبر 2001 پیوست
3،993 ارسال
شماره 6 • 16 آگوست 2004
شرکت های کابل اغلب از یک دستگاه تقسیم غیرفعال استفاده می کنند که کل باند را به مودم کابل منتقل می کند اما دارای یک فیلتر عبور بالا برای سیگنال های تلویزیونی است که از سیستم آنها در برابر تداخل در اثر سو mal عملکرد اجزا و توزیع تلویزیون جلوگیری می کند. من هرگز یکی از آن دستگاه های غیرفعال را مطالعه نکردم تا ببینم آیا شیر آب است یا تقسیم کننده.


مقدار دسی بل شیر است؟ من تمایل دارم که با جیمبو موران موافقت کنم ، که ممکن است شیر ​​به راحتی به دلیل راحتی نصب نصب شده باشد.

 

 

ttps://salamsarma.ir/product-category/کستل/چک-ولو-کستل/





:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








/*alireza*/ https://antalyatournet.ir https://asooweb24.ir https://awat-piano.ir https://azinplastisatis.ir https://best-agahi.ir https://bia-mooz.ir https://ceplus.ir https://chareju.ir https://ceplus.ir https://coffee-akajho.ir https://dbaportal.ir https://donyayeh-zaban.ir https://dr-shafie.ir https://es-services.ir https://eslamshahr-ma.ir https://estarabadnews.ir https://fa-eset.ir https://foritarjome.ir https://gallery-car.ir https://ghazaeigallery.ir https://glasses-rybn.ir https://goto-piano.ir https://highlightbeauty.ir https://ig-home.ir https://ipgconference.ir https://isconference.ir https://koogel.ir https://kyokushins.ir https://mobilemahdis.ir https://mofidtat.ir https://my-piano.ir https://nazaristone.ir https://nikansefile.ir https://noorekarime.ir https://ofoghchat.ir https://oghan.ir https://on-tic.ir https://osatcarton.ir https://patogh-dl.ir https://pianoofficial.ir https://proje-negar.ir https://rasa-piano.ir https://razi-tajhiz.ir https://robbazar.ir https://salam-salamaati.ir https://tabriizmusic.ir https://talebmanshadipoor.ir https://tarheno1.ir https://tehranfurniture.ir https://travel-piano.ir https://villadarbast.ir https://visa-piano.ir https://zojkhob.ir https://zojsalem.ir https://zoudnews.ir