چمن مصنوعی چگونه آب را تخلیه می کند؟
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

 

این یک سوال رایج در مورد چمن مصنوعی است ، به ویژه از زهکشی چمن مصنوعی مشتریانی که دارای چمن هایی هستند که رو به خورشید نیستند و نمی توانند آب را جذب کنند. با استفاده از چمن مصنوعی نیازی به نگرانی در مورد تخلیه آب نیست ، چمن های مصنوعی آب را تخلیه می کنند گویی علف معمولی است و حتی در برخی موارد بهتر است.

پس از برداشتن چمنزار موجود به عمق بین 60 تا 80 میلی متر ، یک زیر پایه شامل سنگ آهک نوع 1 و سپس یک لایه از گرد و غبار گرانو پخش می شود. سنگ آهک متخلخل ترین نوع سنگدانه است زیرا از مواد نفوذپذیر ساخته شده است. این کل سطح چمن را در سطح یکنواخت و یکنواخت پوشش می دهد و از یک منبع تخلیه پایدار برای سالهای آینده اطمینان می دهد.

رول چمن با پشتی سوراخ دار ساخته می شود که در ارتفاع شمع پنهان شده و هنگام قرار گرفتن قابل مشاهده نیست. آب به سادگی از طریق این حفره ها به داخل پایه کل جمع می شود.

به همین دلیل ، چمن های مصنوعی نسبت به چمن های معمولی به سرعت خشک می شوند.

پرسش های مرتبط
آیا می توانید چمن مصنوعی را روی نمد سقف نصب کنید؟
آیا می توانید چمن مصنوعی را روی بتن بگذارید؟
آیا Trulawn گزینه مالی ارائه می دهد؟
آیا Trulawn خدمات محوطه سازی دیگری ارائه می دهد؟
شریک Trulawn چیست؟
سوال ذکر نشده است؟
اگر سوالی دارید که نتوانسته اید پاسخ آن را بیابید ، می توانید مستقیماً از ما بپرسید و به ما در بهبود سوالات متداول خود کمک کنید.

لطفا توجه داشته باشید. اگر مایل به نقل قول هستید ، لطفا از فرم درخواست نصب ما استفاده کنید.

مرا به فرم استعلام ببرید

- یا -

 

https://www.trulawn.co.uk/faq/artificial-lawns-water-drainage/#:~:text=With%20artificial%20grass%20there%20is,even%20better%20in%20some%20cases.&text=Water%20simply%20drains%20straight%20through,quickly%20compared%20to%20regular%20lawns.





:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








/*alireza*/ https://antalyatournet.ir https://asooweb24.ir https://awat-piano.ir https://azinplastisatis.ir https://best-agahi.ir https://bia-mooz.ir https://ceplus.ir https://chareju.ir https://ceplus.ir https://coffee-akajho.ir https://dbaportal.ir https://donyayeh-zaban.ir https://dr-shafie.ir https://es-services.ir https://eslamshahr-ma.ir https://estarabadnews.ir https://fa-eset.ir https://foritarjome.ir https://gallery-car.ir https://ghazaeigallery.ir https://glasses-rybn.ir https://goto-piano.ir https://highlightbeauty.ir https://ig-home.ir https://ipgconference.ir https://isconference.ir https://koogel.ir https://kyokushins.ir https://mobilemahdis.ir https://mofidtat.ir https://my-piano.ir https://nazaristone.ir https://nikansefile.ir https://noorekarime.ir https://ofoghchat.ir https://oghan.ir https://on-tic.ir https://osatcarton.ir https://patogh-dl.ir https://pianoofficial.ir https://proje-negar.ir https://rasa-piano.ir https://razi-tajhiz.ir https://robbazar.ir https://salam-salamaati.ir https://tabriizmusic.ir https://talebmanshadipoor.ir https://tarheno1.ir https://tehranfurniture.ir https://travel-piano.ir https://villadarbast.ir https://visa-piano.ir https://zojkhob.ir https://zojsalem.ir https://zoudnews.ir