مشکل اصلی که با باغ های جدید روبرو می شوم
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

مشکل اصلی که با باغ های جدید روبرو می شوم
من در 15 سال نصب چمن مصنوعی تجربه زیادی با "New Gardens" داشته ام چمن مصنوعی باغ تالار که فکر می کردم بخشی از دانش به دست آمده را به اشتراک بگذارم.

در زیر تصویری از یک سطح مقطع معمولی از یک چمن باغ چمن ایجاد شده است که با آن برخورد می کنم:

لایه های خاک
مشکلات معمولی که من با باغ های جدید رواج می دهم ، به ویژه در خانه های نوساز رایج است:

1. خاک سطحی ضعیف
باغهای جدید به طور کلی خاک سطحی ضعیفی خواهند داشت. خاک سطحی طبیعی (مانند تصویر بالا) با تجزیه و فشرده شدن مواد آلی (هوموس) به مرور زمان رخ می دهد. حاوی ذرات معدنی ریز ، آب و هوا است و تمام مواد مغذی را برای رشد گیاهان تامین می کند.

خاک سطحی که در باغهای جدید پیدا می کنید توسط سازندگان اضافه شده است و حاوی مواد معدنی زیادی از جمله سنگ های بزرگ ، سنگ ها ، زباله های سازندگان و خاک رس است. از آنجا که به صورت دستی اضافه شده است ، زمان فشرده سازی را نخواهد داشت. این نوع خاک به سادگی دارای حرکت و هوای بیش از حد در خود است و هنگام بارندگی باعث ایجاد شرایطی مانند آب و هوا می شود که منجر به حرکت هرگونه چمن روی سطح می شود. این گزینه کمی برای ما باقی می گذارد جز حذف خاک سطحی و رسیدن به زیر خاک جامد.

خاک جدید ضعیف ساختمانی جدید
خاک سطحی باغ جدید حاوی مقدار زیادی مواد معدنی است و فشرده نیست
2. باغ معمولاً پس از تفکر است
باغها در خانه های نوساز عموما آخرین شغل در لیست هستند. سازندگان می خواهند آنها را در اسرع وقت نصب کنند تا کار را تمام کنند و در عین حال با چشم غیر مسلح ظاهر خوبی داشته باشند. اغلب به صاحبان خانه این امکان داده می شود که باغشان با خاک سطحی ، علف واقعی یا چمن مصنوعی باقی بماند. از آنجا که سازندگان نگران این نیستند که باغ در 6 ماه یا یک سال آینده چگونه خواهد بود ، چمن واقعی یا چمن مصنوعی مستقیماً روی خاک سطحی بدون فشرده قرار می گیرد. این راهی مطمئن برای بدست آوردن چمن ناهموار و با زهکشی بد است.

3. باغهای جدید کوچکتر می شوند
به دلیل قیمت زمین ، باغهای نوساز عموماً کوچکتر و کوچکتر می شوند. آنها اغلب چمن مصنوعی برای باغ در مناطق سایه دار حصار کشی شده اند که آنها را برای پرورش چمن واقعی مناسب نمی کند. علاوه بر این ، فضای کوچکتر اجازه نمی دهد فضایی برای باغچه ای برای نگه داشتن ماشین چمن زن و سایر تجهیزات چمن باغ وجود داشته باشد. چمن مصنوعی در این شرایط بهترین گزینه است.

4. مشکلی که در ماه های خشک تابستان پیدا خواهید کرد و تله ای که باید از آن اجتناب کنید
این مسئله در این زمان از سال این است که سطح خاک باغ بسیار محکم است و در اثر آفتاب خشک شده است. اکثر شرکت های چمن مصنوعی به سادگی سعی می کنند چمن مصنوعی را در اسرع وقت از بین ببرند در حالی که قیمت را به طور بالقوه جذاب به نظر می رسانند. آنها گوشه ها را بریده و چمن را مستقیماً روی زمین سخت یا یک لایه ماسه قرار می دهند. چمن برای چند هفته خوب به نظر می رسد در حالی که زمین سخت است و صاحب خانه فکر می کند که یک چمن جدید دوست داشتنی دارد. اما تصور کنید بعد از سه هفته باران چه اتفاقی برای علف می افتد؟ شما حدس زده اید - زمین سیل می زند و چمن ها حرکت می کنند و چمن زخمی و ناهمواری را تخلیه می کنند. تنها راه رفع آن بالا بردن چمنزار و شروع مجدد است.

کاری که ما با چمن های باغ جدید انجام می دهیم که بسیاری از شرکت های دیگر انجام نمی دهند
تقریباً در هر باغ جدید ، مجبوریم تعداد زیادی از سازندگان خاک سطحی را حذف کنیم تا به زیر زمین (زمین محکم) برسیم. از اینجا می توانیم پایه های خود را بسازیم. در برخی از مشاغل مجبور شدم تا 18 اینچ خاک سطحی بردارم. این کار سخت ، وقت گیر است و به قیمت کار اضافه می کند (احتمالاً برای نصب چمن مصنوعی بدون پایه و تقریباً 65 پوند به شما قیمت 35 پوند در متر مربع پیشنهاد می شود). اگر می خواهید چمن زیبایی داشته باشید که سالهای زیادی دوام بیاورد ، این کار ضروری است.

نمونه ای از ما که چمن مصنوعی چمن را در باغ جدید گذاشته ایم
زیرسازی باغ جدید
کارهای زیر زمینی برای چمنزار باغی جدید با چمن مصنوعی مجهز شده است
مساحت زیربنایی این چمنزار تقریباً 30 متر مربع بود. ما هزینه های بیشتری را برای زمین های زیر زمینی دریافت کردیم زیرا می دانستیم که معمولاً 3 تن را بیرون می آوریم و 4 تن را دوباره وارد می کنیم.

نه این یکی ، بعد از اینکه لایه بالایی پوسته ای را که زیر نور خورشید پخته شده بود شکستیم ، متوجه شدیم که خاک زیر آن مرطوب و نرم است. 6-7 اینچ پایین رفتیم و 7-8 تن خاک سطحی را برداشتیم تا به زیر خاک جامد رسیدیم.

ما سپس توانستیم کارهای اصلی خود را ادامه دهیم ، همانطور که در هر کار بزرگ یا کوچک انجام می دهیم. در این مناسبت ما نیاز داشتیم 6 تن از نوع 1 را در داخل تثبیتات خود روی یک غشاء بگذاریم. روی خاک زیر خاک گرانیت ریخته شد تا سطحی صاف و بدون زهکشی ایجاد شود که بتوانیم محصول چمن Knoll را روی آن قرار دهیم.

در نتیجه این کار یک کار زیبا به نظر می رسید که روی زمین های محکم ساخته شده است ، به همین دلیل ما یکی از معتبرترین نصب کنندگان چمن مصنوعی در انگلستان هستیم.

علف تا حدی تخمگذار
خاک سطحی برداشته شده ، زیرسازی تکمیل شده و چمن تا حدی تخمگذار شده است
چمن ساخت جدید تکمیل شد
تکمیل نصب چمن مصنوعی در باغ جدید که سالها طول خواهد کشید
سالها زحمت کشیدم تا بتوانم

 

https://gamantj.com/artificial-turf-garden/





:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








/*alireza*/ https://antalyatournet.ir https://asooweb24.ir https://awat-piano.ir https://azinplastisatis.ir https://best-agahi.ir https://bia-mooz.ir https://ceplus.ir https://chareju.ir https://ceplus.ir https://coffee-akajho.ir https://dbaportal.ir https://donyayeh-zaban.ir https://dr-shafie.ir https://es-services.ir https://eslamshahr-ma.ir https://estarabadnews.ir https://fa-eset.ir https://foritarjome.ir https://gallery-car.ir https://ghazaeigallery.ir https://glasses-rybn.ir https://goto-piano.ir https://highlightbeauty.ir https://ig-home.ir https://ipgconference.ir https://isconference.ir https://koogel.ir https://kyokushins.ir https://mobilemahdis.ir https://mofidtat.ir https://my-piano.ir https://nazaristone.ir https://nikansefile.ir https://noorekarime.ir https://ofoghchat.ir https://oghan.ir https://on-tic.ir https://osatcarton.ir https://patogh-dl.ir https://pianoofficial.ir https://proje-negar.ir https://rasa-piano.ir https://razi-tajhiz.ir https://robbazar.ir https://salam-salamaati.ir https://tabriizmusic.ir https://talebmanshadipoor.ir https://tarheno1.ir https://tehranfurniture.ir https://travel-piano.ir https://villadarbast.ir https://visa-piano.ir https://zojkhob.ir https://zojsalem.ir https://zoudnews.ir