راهنمای بافت و سبک های فرش
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور
راهنمای بافت و سبک های فرش
27 جولای 2017
این راهنمای ساده برای بافت فرش به شما کمک می کند بافت موکت  تا درک کنید که چه فرشی را برای خانه خود می خواهید.
 
مخمل خواب دار: این یکی از محبوب ترین سبک های فرش است که در خانه ها استفاده می شود. یک فرش مخملی ظاهری صاف و یکدست دارد. تارها تا ارتفاع یکنواخت شمع بریده می شوند. رد پا و علائم خلاء را روی فرش مخمل می بینید. این سبک معمولاً دارای رنگ جامد است ، اما اخیراً شاهد استایل های مخمل خواب چند رنگ هستیم. تعدادی از فرش های مخملی مورد علاقه ما را ببینید:
 
Chez Fabrica.jpg
دعوت فقط. jpg
بافت: سبک بافت شبیه به مخمل خواب است اما دارای ارتفاع ناهموار است. این بدان معناست که ردپاها و علائم خلاء به اندازه قابل مشاهده نیستند. فرش های بافت دار اغلب چند رنگ هستند اما در رنگ های یکدست نیز موجود هستند. یک فرش عالی برای خانواده های شلوغ. در اینجا چند سبک بافت مورد علاقه ما وجود دارد:
 
Color works.jpg
this and that.jpg
this and that2.jpg
فریز: این سبک با دسته های محکم پیچ خورده مشخص می شود. سبک های مخمل بافت موکت با کاموا خواب دار دارای دسته های مستقیم هستند که در سبک های فریز دارای دسته هایی است که در همه جهات مختلف پیچ خورده است. به نوبه خود به فرش دوام می دهد و اغلب رد پای زیادی را نشان نمی دهد. سبکهای مورد علاقه ما در اینجا نشان داده شده است:
 
shaw freize.jpg
SHAW FREIZE2.jpg
حلقه: فرش های حلقه دار اغلب ظاهری شیک و کلاسیک دارند. دسته ها در یک الگوی تراز و روشن حلقه شده اند. بسته به فرش حلقه ای خاصی که انتخاب می شود ، لباس های متفاوتی می پوشند. غالباً اگر در خانه حیوانات خانگی دارید حلقه های بزرگتر گیر می کنند یا سریعتر از یک حلقه کوتاه ، متراکم و کم تراکم می شوند. برای خانه های کم تردد ، یک فرش بزرگ با حلقه می تواند انتخاب خوبی باشد ، جایی که به عنوان یک خانه با ترافیک زیاد ممکن است با یک سبک حلقه کوچک بهترین کار را انجام دهید. اینها می توانند جامد و چند رنگ باشند. برخی افراد سبک های حلقه ای را به عنوان "بربر" می شناسند. در اینجا چند نمونه هستند:
 
LOOP1.jpg
LOOP2.jpg
loop3.jpg
loop4.jpg
برش و حلقه: همانطور که به نظر می رسد ، این فرش به سبک ترکیبی از نخ های بریده و حلقه ای است. الگوهای ایجاد شده می تواند الگوهای کم تصویری ، تصادفی یا مقیاس بزرگتر باشد. در اینجا چند نمونه از الگوهای مقیاس کوچکتر آورده شده است:
 




:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








/*alireza*/ https://antalyatournet.ir https://asooweb24.ir https://awat-piano.ir https://azinplastisatis.ir https://best-agahi.ir https://bia-mooz.ir https://ceplus.ir https://chareju.ir https://ceplus.ir https://coffee-akajho.ir https://dbaportal.ir https://donyayeh-zaban.ir https://dr-shafie.ir https://es-services.ir https://eslamshahr-ma.ir https://estarabadnews.ir https://fa-eset.ir https://foritarjome.ir https://gallery-car.ir https://ghazaeigallery.ir https://glasses-rybn.ir https://goto-piano.ir https://highlightbeauty.ir https://ig-home.ir https://ipgconference.ir https://isconference.ir https://koogel.ir https://kyokushins.ir https://mobilemahdis.ir https://mofidtat.ir https://my-piano.ir https://nazaristone.ir https://nikansefile.ir https://noorekarime.ir https://ofoghchat.ir https://oghan.ir https://on-tic.ir https://osatcarton.ir https://patogh-dl.ir https://pianoofficial.ir https://proje-negar.ir https://rasa-piano.ir https://razi-tajhiz.ir https://robbazar.ir https://salam-salamaati.ir https://tabriizmusic.ir https://talebmanshadipoor.ir https://tarheno1.ir https://tehranfurniture.ir https://travel-piano.ir https://villadarbast.ir https://visa-piano.ir https://zojkhob.ir https://zojsalem.ir https://zoudnews.ir