بهترین گزینه ها و ایده های کفپوش حمام
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور
بهترین گزینه ها و ایده های کفپوش حمام
هنگام کفپوش حمام می توان موارد زیادی را در نظر گرفت. مهمتر کفپوش سرویس بهداشتی و حمام  از همه باید بتواند با رطوبت ، رطوبت ، آب و تغییرات دما مقابله کند و البته باید خوب به نظر برسد. اگرچه موارد زیادی برای در نظر گرفتن وجود دارد ، اما شما گزینه های زیادی نیز دارید. ما آن را محدود کرده و لیستی از ایده ها و طرح های مورد علاقه کاشی های حمام برای گزینه های مناسب کفپوش ضد آب ایجاد کرده ایم.
 
کاشی حمام پرسلن و سرامیک
ایده کاشی حمام
کاشی یکی از محبوب ترین کف پوش ها برای حمام است. کاشی حمام دیوار و کف ضد آب ، با دوام و ضد لک است. آنها کلاسیک ، تمیز هستند و در هزاران شکل ، الگو ، رنگ و بافت متناسب با هر نوع حمام و هر نوع سبک یا ترجیح طراحی وجود دارند.
 
کاشی چینی دارای میزان جذب رطوبت بسیار پایینی است که برای محیط مرطوب حمام مناسب است.
 
اگرچه کف کاشی برای حمام بسیار کاربردی است ، اما می تواند از زیر پا سرد باشد ، به ویژه در آب و هوای سرد و ماه های زمستان ، که برای اتاقی که بیشتر با پای برهنه به آنجا می روید ایده آل نیست ، اما با گرمایش از کف قابل رفع است.
 
مزایای کاشی کف حمام
بسیار بادوام - می تواند برای چند دهه دوام بیاورد
ضدآب
پاک شوندگی راحت
طرح ها و سبک های زیادی موجود است
مناسب برای گرمایش از کف
معایب کاشی کف حمام
سرد زیر پا
زیر پای سخت
اتصالات دوغاب مستعد به دام انداختن خاک و لکه ها هستند
نصب پیچیده تر از سایر انواع کفپوش
مواد اضافی مورد نیاز (گرمایش از کف) می تواند به طور قابل توجهی به هزینه کلی اضافه کند
محدوده کاشی ما را مشاهده کنید
 
کف حمام وینیل و LVT
Karndean Art Select بلوط بلوند بلوط بلوند در حمام
هنر کارندی هنر بلوط پارکت بلوط بلوند
کف حمام
کارندین اپوس میکو
وینیل موجود در ورق ، کاشی یا تخته های وینیل لوکس ، یک انتخاب محبوب برای کف  کفپوش پلاستیکی سرویس بهداشتی حمام است. کفپوش های وینیل ضد آب ، پوشیدن سخت ، نگهداری آسان و نسبتاً ارزان هستند. پشت نرم باعث می شود وینیل بسیار نرمتر از کاشی یا چوب باشد ، که وقتی به منطقه ای مرطوب که تصادفات ناشی از لغزش و افتادن می تواند در آنها رایج باشد ، امتیاز بالایی می دهد.
 
اگر مقدار زیادی آب مانند حمام بچه ها انتظار می رود ، ورق وینیل بهترین انتخاب شما است. از آنجا که در ورق های بزرگ وجود دارد ، تعداد بسیار کمی وجود دارد یا صفر به نظر می رسد که مانع بسیار بهتری در برابر رطوبت ایجاد می کند.
 
تخته وینیل لوکس (LVP / LVT) یک انتخاب فزاینده محبوب است. کفپوش های وینیل لوکس موجود در ظاهر تخته ای یا کاشی دار ، همانطور که از نامش پیداست ، ظاهری بسیار مجلل دارند اما بخشی از هزینه کفپوش سنگ طبیعی یا چوبی سخت را به خود اختصاص می دهند.
 
مزایای کفپوش حمام وینیل
ضدآب
مقرون به صرفه
زیر پای نرم تر و گرم تر از کاشی و چوب است
طرح ها و سبک های زیادی موجود است
معایب کفپوش حمام وینیل
اغلب ارزش فروش مجدد ضعیفی دارد
وینیل را می توان به راحتی جدا یا خراش داد
 




:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 شهريور 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








/*alireza*/ https://antalyatournet.ir https://asooweb24.ir https://awat-piano.ir https://azinplastisatis.ir https://best-agahi.ir https://bia-mooz.ir https://ceplus.ir https://chareju.ir https://ceplus.ir https://coffee-akajho.ir https://dbaportal.ir https://donyayeh-zaban.ir https://dr-shafie.ir https://es-services.ir https://eslamshahr-ma.ir https://estarabadnews.ir https://fa-eset.ir https://foritarjome.ir https://gallery-car.ir https://ghazaeigallery.ir https://glasses-rybn.ir https://goto-piano.ir https://highlightbeauty.ir https://ig-home.ir https://ipgconference.ir https://isconference.ir https://koogel.ir https://kyokushins.ir https://mobilemahdis.ir https://mofidtat.ir https://my-piano.ir https://nazaristone.ir https://nikansefile.ir https://noorekarime.ir https://ofoghchat.ir https://oghan.ir https://on-tic.ir https://osatcarton.ir https://patogh-dl.ir https://pianoofficial.ir https://proje-negar.ir https://rasa-piano.ir https://razi-tajhiz.ir https://robbazar.ir https://salam-salamaati.ir https://tabriizmusic.ir https://talebmanshadipoor.ir https://tarheno1.ir https://tehranfurniture.ir https://travel-piano.ir https://villadarbast.ir https://visa-piano.ir https://zojkhob.ir https://zojsalem.ir https://zoudnews.ir