انواع مدلهای چک ولو
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

17 سوپاپ چک
شیرهای چک معمولاً در موقعیت بسته قرار دارند و هنگامی  خرید چک ولو  که سیال از آن عبور می کند باز می شوند. همچنین دارای قابلیت قطع جریان در صورت افزایش فشار پایین دست از فشار بالادست می باشد. از این نظر ، برای جریان فقط در یک جهت استفاده می شود. بنابراین مانع برگشت جریان شیر می شود. از آنجا که جریان سیال از طریق سوپاپ فقط در یک جهت مجاز است ، شیرهای کنترل باید با ذکر جهت عادی جریان به درستی نصب شوند. فلشی که در قسمت بیرونی بدنه سوپاپ زده شده است ، جهت جریان را نشان می دهد. سوپاپ های چک ممکن است به عنوان سوپاپ سوئیچ و سوپاپ چک بالابر طبقه بندی شوند. نسبت L / D برای سوپاپ های بازرسی از 50 برای سوپاپ سوئیچ تا 600 تا برای سوپاپ های بالابر متغیر است. نمونه هایی از شیرهای چک معمولی در شکل 12.14 نشان داده شده است.


برای بارگیری تصویر در اندازه اصلی وارد سیستم شوید
شکل 12.14. سوپاپ چک.

سیستم های هیدرولیک هواپیما
Shaoping Wang، ... Hong Liu، in Commercial  قیمت چک ولو Aircraft Hydraulic Systems، 2016

2.3.5 سوپاپ چک [1،21]
شیرهای چک ، شکل 2.29 ، دو سوپاپ هستند-یکی برای ورود سیال و دیگری برای خروج سیال. به طور معمول ، شیر چک تحت تأثیر نیروی فنر در سمت چپ بسته می شود. هنگامی که سیال از راست به چپ جریان می یابد و فشار سیال بیشتر از فشارهای ترک خوردگی است ، قرقره از صندلی خود خارج شده و شیر را باز می کند. یک مفهوم مهم در شیرهای چک فشار ترک خوردگی است که حداقل فشار بالادستی  چک ولو پیستونی  است که سوپاپ در آن کار می کند. به طور معمول ، شیر کنترل برای کنترل جریان سیال در یک جهت طراحی شده است. بنابراین ، می توان آن را برای فشار ترک خوردگی مشخص کرد.

 

منبع





:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








/*alireza*/ https://antalyatournet.ir https://asooweb24.ir https://awat-piano.ir https://azinplastisatis.ir https://best-agahi.ir https://bia-mooz.ir https://ceplus.ir https://chareju.ir https://ceplus.ir https://coffee-akajho.ir https://dbaportal.ir https://donyayeh-zaban.ir https://dr-shafie.ir https://es-services.ir https://eslamshahr-ma.ir https://estarabadnews.ir https://fa-eset.ir https://foritarjome.ir https://gallery-car.ir https://ghazaeigallery.ir https://glasses-rybn.ir https://goto-piano.ir https://highlightbeauty.ir https://ig-home.ir https://ipgconference.ir https://isconference.ir https://koogel.ir https://kyokushins.ir https://mobilemahdis.ir https://mofidtat.ir https://my-piano.ir https://nazaristone.ir https://nikansefile.ir https://noorekarime.ir https://ofoghchat.ir https://oghan.ir https://on-tic.ir https://osatcarton.ir https://patogh-dl.ir https://pianoofficial.ir https://proje-negar.ir https://rasa-piano.ir https://razi-tajhiz.ir https://robbazar.ir https://salam-salamaati.ir https://tabriizmusic.ir https://talebmanshadipoor.ir https://tarheno1.ir https://tehranfurniture.ir https://travel-piano.ir https://villadarbast.ir https://visa-piano.ir https://zojkhob.ir https://zojsalem.ir https://zoudnews.ir