قيمت دستگاه سيمانکاري اتوماتيک؟
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

قيمت دستگاه سيمانکاري اتوماتيک قلاب اول و قلاب دوم ساختارهای جایگزینی با سرعت بالا هستند که به تازگی طراحی شده اند ، هر قلاب می تواند در 5 ثانیه بارگیری مجدد را انجام دهد. تغییر سریع پنجه بدون ابزار سریع است.
2. نقطه توقف در حال افزایش و نقطه توقف پیش نویس آخرین حامی که به تازگی طراحی شده است ، به سرعت تنظیم می شوند و به صورت خارجی با خرید نشانگر موقعیت دیجیتالی با دقت حداکثر 0.1m / m ، که دقیق ترین قابلیت تکرار است.
3. کنترل متمرکز سوئیچ های انتخاب و عملکرد ، عملکرد را راحت تر می کند.
4. دستگاه می تواند بسته به نیاز با چسب کمکی و بدنه برف پاک کن نصب شود.
5- این mahcine از یک رمزگذار برای کنترل اتصال استفاده می کند و عملکرد حافظه ای از نوع کفش دارد.
محصولات را پیشنهاد دهید
پیشنهاد شده توسط فروشنده
PLC دو قالب قالب سرد و گرم پشت به انواع مختلفی برای قالب گیری ضد کفش استفاده می شود
8،060.00 دلار - 9،300.00 دلار / قطعه
1 قطعه
دستگاه قالب گیری قسمت پشت گرم دو رایانه و کفش ساخت رایانه ای محصول جدید دستگاه قالب گیری پاشنه 2020
$ 7،780.00 - $ 8،000.00 / قطعه
1 قطعه
نمایه شرکت

Dongguan Jieshen Intelligent Co.، Ltd.
Dongguan Jiesheng Intelligent Technology. ، Ltd در زمینه تحقیق و توسعه ، تولید و استفاده از تجهیزات و فناوری اتوماتیک هوشمند حرفه ای است. ما منابع درجه یک تجهیزات و فناوری تولید کفش را ادغام کردیم. ما امکانات و راه حل های پیشرفته خودکار و هوشمند را به مشتریان خود ارائه می دهیم.
محصولات اصلی ما: خطوط مونتاژ اتوماتیک رباتیک رباتیک ، خطوط تولید چاپ بصری سه بعدی هوشمند ، خطوط خشک کن اتوماتیک و سایر امکانات و خطوط تولید استاندارد و غیر استاندارد.
کارخانه تولیدی ما در گوانگدونگ واقع شده است و شعبات ما در فوجیان ، ژجیانگ و دفترهایی در ویتنام ، کامبوج ، میانمار و اندونزی نیز داریم.دستگاه سيمانکاري دستي


گواهینامه ها

بسته بندی و تحویل


سالات متداول
1. چگونه می توانم قیمت را دریافت کنم؟
-ما معمولاً ظرف 24 ساعت پس از دریافت درخواست شما نقل قول می کنیم (به استثنای آخر هفته و تعطیلات). اگر برای دریافت قیمت بسیار فوری هستید ، لطفا با ما ایمیل کنید یا از راه های دیگر با ما تماس بگیرید تا بتوانیم پیشنهاد قیمت را به شما پیشنهاد دهیم.
2. آیا می توانم نمونه های سفارش دهنده بخرم؟
-بله لطفا با ما تماس بگیرید
3. زمان سربازی شما چیست؟دستگاه سيمانکاري اتوماتيک
-به مقدار سفارش و فصلی که شما سفارش می دهید بستگی دارد.
معمولاً ما می توانیم در مدت 7-15 روز برای مقدار کم و حدود 30 روز برای مقدار زیاد حمل کنیم.
4. مدت پرداخت شما چیست؟
-T / T ، Western Union ، MoneyGram و Paypal. این قابل بحث است.
5. روش حمل و نقل چیست؟
-این می تواند از طریق دریا ، هوا یا اکسپرس (EMS ، UPS ، DHL ، TNT ، FEDEX و غیره) حمل شود. لطفا قبل از ثبت سفارش با ما تأیید کنید.
6. چگونه تجارت ما رابطه طولانی مدت و خوب ایجاد می کند؟
-آ. ما کیفیت خوب و قیمت رقابتی را حفظ می کنیم تا از سود مشتریان خود اطمینان حاصل کنیم.
-ب ما به هر مشتری به عنوان دوست خود احترام می گذاریم و صادقانه با آنها تجارت می کنیم و با آنها دوست می شویم ، مهم نیست که از کجا آمده باشند.

 

https://www.alibaba.com/product-detail/Automatic-Cementing-Toe-Machine-Computer-Control_1600127728221.html?spm=a2700.7724857.topad_classic.d_image.76ae41b2psTwsp





:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








/*alireza*/ https://antalyatournet.ir https://asooweb24.ir https://awat-piano.ir https://azinplastisatis.ir https://best-agahi.ir https://bia-mooz.ir https://ceplus.ir https://chareju.ir https://ceplus.ir https://coffee-akajho.ir https://dbaportal.ir https://donyayeh-zaban.ir https://dr-shafie.ir https://es-services.ir https://eslamshahr-ma.ir https://estarabadnews.ir https://fa-eset.ir https://foritarjome.ir https://gallery-car.ir https://ghazaeigallery.ir https://glasses-rybn.ir https://goto-piano.ir https://highlightbeauty.ir https://ig-home.ir https://ipgconference.ir https://isconference.ir https://koogel.ir https://kyokushins.ir https://mobilemahdis.ir https://mofidtat.ir https://my-piano.ir https://nazaristone.ir https://nikansefile.ir https://noorekarime.ir https://ofoghchat.ir https://oghan.ir https://on-tic.ir https://osatcarton.ir https://patogh-dl.ir https://pianoofficial.ir https://proje-negar.ir https://rasa-piano.ir https://razi-tajhiz.ir https://robbazar.ir https://salam-salamaati.ir https://tabriizmusic.ir https://talebmanshadipoor.ir https://tarheno1.ir https://tehranfurniture.ir https://travel-piano.ir https://villadarbast.ir https://visa-piano.ir https://zojkhob.ir https://zojsalem.ir https://zoudnews.ir