فشار سنج - نحوه عملکرد آنها
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

فشار سنج - نحوه عملکرد آنها
فشار سنج Tameson
فشار سنج ها ابزاری هستند که برای اندازه گیری فشار رسانه ها  قیمت گیج فشار wika در یک سیستم طراحی شده اند. اندازه گیری فشار در سیستم شما یک مرحله حیاتی با کیفیت برای اطمینان از سازگاری محصول و بررسی ایمنی برای آگاهی از نشت یا فشار ساختمان در سیستم است. قبل از تعیین یک سنج ، درک اصول اساسی فشار چیست مهم است. سپس می توان فشار سنج صحیح را بر اساس معیارهای انتخاب تعیین کرد تا فشار داخل سیستم را به درستی اندازه گیری کند. حتی بهترین تجهیزات اندازه گیری نیز انحراف معینی از مقدار واقعی ایجاد می کند. مهم است که بدانید این دقت اندازه گیری چگونه تعریف می شود. گیج های دیجیتال در مقایسه با آنالوگ ها دقت بالاتری دارند. اگر می خواهید درباره آن نوع بیشتر بدانید ، مقاله ما را در مورد فشار سنجهای دیجیتال بخوانید.

انتخاب فشار سنج آنلاین ما!
فشار سنج بوردون
فشار سنج بوردون
فشار سنج غشایی
فشار سنج غشایی
لوازم جانبی فشار سنج
لوازم جانبی فشار سنج
تنظیم کننده فشار پنوماتیک
تنظیم کننده فشار پنوماتیک
فهرست مطالب
اصول اندازه گیری فشار و فشار
معیارهای انتخاب
تکنیک های اندازه گیری فشار
تجهیزات جانبی
اصول اندازه گیری فشار و فشار
فشار مقدار نیرویی است که عمود بر یک سطح در واحد سطح وارد شده گیج ویکا آلمان است. در مایع یا گاز راکد ، این مقدار نیرویی است که به دیواره ظرف در یک نقطه مشخص وارد می شود.

فشار استاتیک از هر جهت یکنواخت است. با این حال ، یک سیال متحرک در حالی که تأثیر ناچیزی روی سطوح موازی با جهت جریان دارد ، فشار اضافی را در جهت جریان اعمال می کند (شکل 1). این فشار اضافی را فشار دینامیکی می نامند. فشار کل یک جریان (فشار راکد نیز نامیده می شود) مجموع فشار استاتیک و دینامیکی در آن جریان است.

اگر ابزاری رو به جهت جریان باشد ، فشار کل جریان را اندازه گیری می کند. ابزارهای مورد بحث در اینجا برای اندازه گیری فشار استاتیکی در سیستم طراحی شده اند.

فشار استاتیک در مقابل فشار کل
شکل 1: فشار استاتیک در مقابل فشار کل

فشار اغلب به سه شکل اندازه گیری می شود:

فشار مطلق مقدار کل نیرو در واحد سطح را نشان می دهد. یک خلا کامل دارای فشار مطلق صفر است در حالی که جو زمین در سطح دریا دارای فشار مطلق 1 اتمسفر است.
فشار سنج همان چیزی است که بیشتر فشار سنج ها نشان می دهند ، یعنی فشار محیط نسبت به فشار جو. این بدان معنی است که فشار گیج فشار مطلق منهای فشار اتمسفر است. اگر یک فشار سنج برای اندازه گیری فشارهای کمتر از فشار اتمسفر (معروف به فشار خلاuum) طراحی شده باشد ، ممکن است برچسب آنها "گیج سنج" باشد و منفی حذف شود. برای نشان دادن اینکه اندازه گیری فشار نسبت به فشار جوی نسبی است ، حرف "g" از فشار واحد پیروی می کند ، به عنوان مثال 50 psi g
دیفرانسیل فشار به سادگی اختلاف فشار بین دو نقطه داده شده است. برخی از سنجها برای از بین بردن نیاز به کم کردن دو قرائت فشار در یک سیستم ، این اندازه گیری را ارائه می دهند.
معیارهای انتخاب
فشار سنجها در طرحهای بسیار متنوعی ارائه می شوند که هر کدام گیج ویکا از آنها کاربردها و صنایع خاصی را ارائه می دهند. مهم است که با عوامل موثر در انتخاب اندازه گیر مناسب برای سیستم خود آشنا شوید. تامسون مقالات متنوعی در مورد کاربردهای مختلفی که از فشار سنجها استفاده می شود ، دارد. از جمله این موارد می توان به گیج فیلترهای استخر شنا ، فشار سنجهای خلاuum ، فشار سنجها و فشار سنجها اشاره کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تمام عواملی که برای تصمیم گیری در مورد فشار سنج لازم است نکات انتخاب ما را برای اندازه گیری فشار بخوانید.

 

https://tameson.com/pressure-gauges.html





:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








/*alireza*/ https://antalyatournet.ir https://asooweb24.ir https://awat-piano.ir https://azinplastisatis.ir https://best-agahi.ir https://bia-mooz.ir https://ceplus.ir https://chareju.ir https://ceplus.ir https://coffee-akajho.ir https://dbaportal.ir https://donyayeh-zaban.ir https://dr-shafie.ir https://es-services.ir https://eslamshahr-ma.ir https://estarabadnews.ir https://fa-eset.ir https://foritarjome.ir https://gallery-car.ir https://ghazaeigallery.ir https://glasses-rybn.ir https://goto-piano.ir https://highlightbeauty.ir https://ig-home.ir https://ipgconference.ir https://isconference.ir https://koogel.ir https://kyokushins.ir https://mobilemahdis.ir https://mofidtat.ir https://my-piano.ir https://nazaristone.ir https://nikansefile.ir https://noorekarime.ir https://ofoghchat.ir https://oghan.ir https://on-tic.ir https://osatcarton.ir https://patogh-dl.ir https://pianoofficial.ir https://proje-negar.ir https://rasa-piano.ir https://razi-tajhiz.ir https://robbazar.ir https://salam-salamaati.ir https://tabriizmusic.ir https://talebmanshadipoor.ir https://tarheno1.ir https://tehranfurniture.ir https://travel-piano.ir https://villadarbast.ir https://visa-piano.ir https://zojkhob.ir https://zojsalem.ir https://zoudnews.ir