شیر برقی کستل چه کاربردی دارد
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

ارسال شده توسط SMC Pneumatics USA در 18/6/2019 به فناوری ساخت
هنگام کار با ماشین آلات ، ما می خواهیم از کنترل هر فرآیند اطمینان حاصل کنیم. شیر برقی کستل   دستگاه خراب به معنای این است که هیچ کاری انجام نمی شود و ما باید هزینه های زیادی را تعمیر کنیم و کارها را به تأخیر بیندازیم. ساخت و کار مکانیکی نیز خطرات زیادی را برای کارمندان ایجاد می کند. یکی از این نمونه ها کنترل نادرست جریان در هنگام استفاده ماشین آلات از مایعات و گازها است. شما باید یاد بگیرید که چگونه شیرها را نصب و نصب کنید ، آنها را برای کنترل جریان و فشار سیال باز و بسته کنید.

با استفاده از مایعات و گازها ، کنترل فشار می تواند کار را از بین ببرد یا از بین ببرد. اگر فشار بیش از حد زیادی دارید ، ممکن است دستگاهی خراب شود و خطر کارمندان ایجاد شود. در بهترین حالت ، شما باید تعمیر کنید و هزینه ها را ببلعید. در بدترین حالت ممکن است یک دادخواست در دستان خود داشته باشید. هیچ یک از گزینه ها ایده آل نیست.

بگذارید بگوییم که شما در حال نصب یک سیستم آبپاش اتوماتیک در زمین گلف هستید. شما می خواهید اطمینان حاصل کنید که هر روز ، آب پاش ها صبح زود روشن می شوند و به سرعت خاموش می شوند. برای آبیاری همه دوره ها با سرعت ثابت ، فشار آب باید زیاد باشد. شما به یک شیر کنترل خوب نیاز دارید تا اطمینان حاصل کنید که آبپاش ها نشت نمی کنند و باعث جاری شدن سیل نمی شوند و این به راحتی می تواند شرایط روشن را فراهم کند.

متناوباً ، بگویید که شما در حال ساخت کوره ای در استودیوی Potter’s هستید. سفالگر هنگامی که کوره را آتش زد و اجازه داد شعله ور شود ، آنقدر داغ است که بتواند قابلمه ها و سرامیک های دیگر خود را بپزد. شما باید اطمینان حاصل کنید که وقتی هنرمند به آتش احتیاج پیدا کند آتش روشن خواهد شد اما در پایان کار نیز به سرعت خاموش خواهد شد. از هر دستگاهی که استفاده می کنید باید بتوانید به سرعت شیر ​​را ببندید تا مطمئن شوید کوره بیش از حد گرم نمی شود یا دائما روشن نمی ماند.

یکی از گزینه های شما شیر برقی است. این امر می تواند در مواقعی که به طور موثر به خاموشی نیاز دارید کمک کند و این می تواند فشار را کنترل کند. اگر با این شیرآلات آشنایی ندارید ، به جزئیات خاص زیر می پردازیم.

 

شیر برقی چیست؟
سلونوئید منبع انرژی است که با استفاده از سیم پیچ های قیمت شیر برقی کستل الکترومغناطیسی انرژی الکتریکی را به مکانیکی تبدیل می کند. این شیر از منبع برقی به عنوان منبع تغذیه خود استفاده می کند که به شما امکان باز و بسته شدن لوازم مختلف را می دهد. معمولاً بدنه آن از پلاستیک ، آلومینیوم ، برنج یا فولاد ضد زنگ ساخته شده است. این عناصر به این دلیل انتخاب می شوند که غیر مغناطیسی هستند و می توانند با مایعات یا گازهایی که تنظیم می کنند کار کنند. سیم های سیم پیچ تمایل دارند که از مس ساخته شده و توسط آنها الکتریسیته منتقل شود.

انواع مختلفی از شیرهای برقی وجود دارد که بستگی به این دارد که مستقیم یا غیرمستقیم کار کنند یا در جایی بین آنها وجود داشته باشد. می توانید شیرهای برقی یک طرفه ، دو طرفه و حتی بالقوه سه طرفه تهیه کنید. تعداد پورتهای موجود در هر دریچه تعداد راههای جریان فشار را تعیین می کند.

آنها می توانند با جریان AC یا DC کار کنند ، که باعث می شود همه ماشین آلات همه کاره باشند. ما به معادلات دقیق نمی پردازیم ، اما فشار سیال و قطر خط تعیین می کند که شما برای انتخاب مدل سوپاپ چه مقدار نیرو نیاز دارید. هرچه شیر کوچکتر باشد ، نیرویی که می توانند وارد کنند نیز کمتر است.

 

کدام محصولات از شیر برقی استفاده می کنند؟
سیستم های آبیاری برای کنترل فشار آب در شیرهای برقی سرمایه گذاری می کنند. تأمین آب مناسب برای محصولات نقدی یک سرمایه گذاری مادام العمر است. بنابراین قابل درک است ، شما سوپاپی می خواهید که برای خاموش کردن و روشن کردن جریان کار کند.

خطوط گاز همچنین از شیرهای برقی برای کنترل جریان گاز طبیعی استفاده می کنند. ما می دانیم که نشت گاز شوخی ندارد. اگر بوی گوگرد اضافه شده به گازهای مختلف را حس کنیم ، این نشانه ای است برای خاموش کردن تمام شعله های احتمالی ، تخلیه و تماس با تعمیرکار برای کمک. امکان خاموش شدن سریع گاز باعث افزایش ایمنی و کاهش خطرات می شود.

ماشین های ظرفشویی و ماشین لباسشویی همچنین از شیرهای برقی استفاده می کنند تا اطمینان حاصل شود که آب کافی ظرف و لباس شما را تمیز می کند. شکست در آن جبهه به معنای وسایل خانه بسیار کثیف یا سیل احتمالی است.

به طور خلاصه ، بسیاری از محصولات و سیستم ها مانند هیدرولیک و پنوماتیک از شیرهای برقی استفاده می کنند ، به همین دلیل شما می خواهید آنها را در انبار داشته باشید. آنها به راحتی تنظیم می شوند و به خوبی حفظ می شوند.

 

شیر برقی چگونه کار می کند؟
یک شیر برقی اساسی از چند قسمت تشکیل شده است: یک گیره سیم پیچ ، یک سیم پیچ مغناطیسی ، هسته ای که منبع آهنربا ، لوله هسته ، کلاهک ، مهر و موم ، واشر ، دیافراگم ، دیسک و بدنه دریچه است. همانطور که می بینید ، این یک دستگاه کوچک و پیچیده است.

این شیر انرژی را از هسته آهن ربا و یک سیم پیچ می گیرد. در داخل شیر برقی ، آهنربا یک میدان بین قطب مثبت و منفی خود ایجاد می کند و پیستون سوپاپ از دافعه هر دو قطب حرکت می کند. این حرکت به شیر اجازه می دهد تا باز یا بسته شود ، از طرق مختلف بر روی مهر و موم تأثیر می گذارد. شیر همچنین می تواند بدون برق باز یا بسته بماند ، که باعث صرفه جویی در هزینه های انرژی می شود.

اگر دریچه ای بیش از یک پورت داشته باشد ، هنگام باز شدن و اتصال پورت ها ، حرکت ایجاد می شود.

یک شیر برقی مستقیم دارای نیروهای الکترومغناطیسی و دافعه ای است که مستقیماً باز و بسته می شود. در یک شیر خلبان ، شیر برقی یک پیستون را به سمت خود هدایت می کند





:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








/*alireza*/ https://antalyatournet.ir https://asooweb24.ir https://awat-piano.ir https://azinplastisatis.ir https://best-agahi.ir https://bia-mooz.ir https://ceplus.ir https://chareju.ir https://ceplus.ir https://coffee-akajho.ir https://dbaportal.ir https://donyayeh-zaban.ir https://dr-shafie.ir https://es-services.ir https://eslamshahr-ma.ir https://estarabadnews.ir https://fa-eset.ir https://foritarjome.ir https://gallery-car.ir https://ghazaeigallery.ir https://glasses-rybn.ir https://goto-piano.ir https://highlightbeauty.ir https://ig-home.ir https://ipgconference.ir https://isconference.ir https://koogel.ir https://kyokushins.ir https://mobilemahdis.ir https://mofidtat.ir https://my-piano.ir https://nazaristone.ir https://nikansefile.ir https://noorekarime.ir https://ofoghchat.ir https://oghan.ir https://on-tic.ir https://osatcarton.ir https://patogh-dl.ir https://pianoofficial.ir https://proje-negar.ir https://rasa-piano.ir https://razi-tajhiz.ir https://robbazar.ir https://salam-salamaati.ir https://tabriizmusic.ir https://talebmanshadipoor.ir https://tarheno1.ir https://tehranfurniture.ir https://travel-piano.ir https://villadarbast.ir https://visa-piano.ir https://zojkhob.ir https://zojsalem.ir https://zoudnews.ir