اخذ اقامت اروپا چیست
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

نکات برجسته
مالت یک مکان محبوب برای تعطیلات با لینکهای هوایی عالی است اخذ اقامت اروپا ، اما همچنین مکانی جذاب برای زندگی یا داشتن خانه دوم است. از آنجا که این کشور عضو اتحادیه اروپا و منطقه شینگن است ، ساکنان مالت می توانند آزادانه در محدوده منطقه شینگن سفر کنند و از فرصت های تجارت آزاد در داخل اتحادیه اروپا استفاده کنند.

اخذ اقامت مالت از طریق سرمایه گذاری ساده و بسیار سریع است. شما و اعضای خانواده خود حق زندگی در مالت را برای مدت نامحدود بدست می آورید ، اما هیچگونه شرط اقامت فیزیکی وجود ندارد. همچنین باید از درآمد جهانی خود برای معافیت مالیاتی استفاده کنید.

خانواده
گسترش مزایای RP مالت به خانواده شما آسان است: هنگامی که مجوز خود را دریافت کردید ، اعضای نزدیک خانواده می توانند از طریق اتحاد خانواده درخواست مجوز خود را بدهند. این شامل همسر شما ، کلیه فرزندان زیر 18 سال (همچنین از ازدواج های قبلی) ، فرزندان وابسته مجرد و والدین یا پدربزرگ و مادربزرگ وابسته (یا شما یا همسرتان) است.

نرم افزار توصیف
برنامه اقامت طلایی مالت از سریعترین برنامه های اروپا است: فقط 4-6 ماه طول می کشد. روند کار نیز کاملاً ساده است. شما باید بررسی های دقیق دقیق را انجام دهید و تأیید کنید که سابقه کیفری واضحی دارید و دارایی شما حداقل 500000 یورو ارزش دارد که حداقل 150،000 یورو آن دارایی مالی است. اگر واجد شرایط باشید ، می توانید سرمایه گذاری مورد نیاز را انجام دهید و هزینه پردازش مشخص شده در زیر را پرداخت کنید ، پس از آن می توانید اجازه اقامت خود را دریافت کنید. برای ثبت اطلاعات بیومتریک ، فقط یکبار باید در طول مراحل به مالت سفر کنید. پس از اعطای اجازه متقاضی اصلی ، اعضای خانواده می توانند بر اساس روش اتحاد خانواده ، اجازه اقامت بگیرند. پس از به دست آوردن RP نیازی به زندگی فیزیکی در مالت نیست ، اما باید ملک مسکونی خود را حفظ کنید. اجازه اقامت شما در ابتدا برای 5 سال اعطا می شود ، اما به مدت نامحدود قابل تمدید است و سرمایه گذاری فقط برای 5 سال اول باید حفظ شود.

گزینه های سفر
مجوز اقامت مالت به شما و خانواده شما حقوق سفر محدودیتی در محدوده منطقه شینگن در اتحادیه اروپا اعطا می کند. همچنین امکان اقامت نامحدود در مالت را برای شما فراهم می کند.

شرایط مالی
اقامت از طریق سرمایه گذاری در مالت به سه معامله نیاز دارد. اول ، شما باید ملک را در مالت بخرید یا اجاره دهید ، تا زمانی که اجازه اقامت شما معتبر است ، اما حداقل در 5 سال اول نگهداری می شود. اگر تصمیم به خرید دارید ، باید حداقل 350،000 یورو (300،000 یورو برای مالتای جنوبی یا گوزو) ملک خریداری کنید. متناوباً ، شما می توانید یک ملک را با حداقل 12000 یورو در سال اجاره کنید (10،000 مالت در مالتای جنوبی یا گوزو).

دوم ، شما باید هزینه مدیریت غیر قابل استرداد را در دو نصب پرداخت کنید. اولین نصب 40،000 یورو است که قرار است هزینه های اداری را پوشش دهد. نصب دوم به اجاره یا خرید شما بستگی دارد: برای اجاره 58000 یورو است ، برای خرید 28000 یورو است.

سوم ، شما باید یک کمک خیرخواهانه 2000 یورویی به یک سازمان غیردولتی در مالت تأیید شده توسط آژانس اقامت مالت بدهید.

برای هر فرد تحت تکفل ، یک هزینه دولتی اضافی نیز باید پرداخت شود که برای همسر ، والدین و پدربزرگ و مادربزرگ 7500 یورو و برای هر شخص دیگری که در این پرونده شامل می شود 5000 یورو (که شامل فرزندان بزرگسال یا خردسال متقاضی می شود).

 

https://newresidency.com/residency/malta-residency-program





:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








/*alireza*/ https://antalyatournet.ir https://asooweb24.ir https://awat-piano.ir https://azinplastisatis.ir https://best-agahi.ir https://bia-mooz.ir https://ceplus.ir https://chareju.ir https://ceplus.ir https://coffee-akajho.ir https://dbaportal.ir https://donyayeh-zaban.ir https://dr-shafie.ir https://es-services.ir https://eslamshahr-ma.ir https://estarabadnews.ir https://fa-eset.ir https://foritarjome.ir https://gallery-car.ir https://ghazaeigallery.ir https://glasses-rybn.ir https://goto-piano.ir https://highlightbeauty.ir https://ig-home.ir https://ipgconference.ir https://isconference.ir https://koogel.ir https://kyokushins.ir https://mobilemahdis.ir https://mofidtat.ir https://my-piano.ir https://nazaristone.ir https://nikansefile.ir https://noorekarime.ir https://ofoghchat.ir https://oghan.ir https://on-tic.ir https://osatcarton.ir https://patogh-dl.ir https://pianoofficial.ir https://proje-negar.ir https://rasa-piano.ir https://razi-tajhiz.ir https://robbazar.ir https://salam-salamaati.ir https://tabriizmusic.ir https://talebmanshadipoor.ir https://tarheno1.ir https://tehranfurniture.ir https://travel-piano.ir https://villadarbast.ir https://visa-piano.ir https://zojkhob.ir https://zojsalem.ir https://zoudnews.ir