سایت گلاس کمپرسور چیست
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

خلبانی خارجی
شیرهای برقی خلبان خارجی به روشی مشابه سایت گلاس کمپرسور داخلی کار می کنند ، اما به جای فشار درون شیر ، از هوا برای تأمین کمک به حرکت شیر ​​استفاده می کنید. این باید از بالادست شیر ​​باشد ، اما می تواند از یک مدار جداگانه تأمین شود. این منبع هوای خارجی به یک درگاه اضافی روی شیر منتقل می شود. دریچه های خلبان خارجی معمولاً در سناریوهای فشار کم ، خلاuum یا حمل و نقل جایگزین ، جایی که فشار کم ، منفی یا بدون فشار در خود دریچه وجود دارد ، برای تسهیل حرکت استفاده می شود.

چگونه شیر برقی کنترل می شود؟
در ساده ترین سطح ، سلونوئیدها را می توان با استفاده از یک سایت گلاس کمپرسور کلید روشن و خاموش برقی دستی کنترل کرد ، که در برخی از برنامه ها کافی است. با این حال در بیشتر اوقات ، با استفاده از تابلوی کنترل ، کنترل پیچیده تری لازم است. تابلو های کنترل سوپاپ ها را بصورت دیجیتالی تنظیم می کنند تا در فواصل زمانی مشخص کار کنند یا می توان برنامه ریزی کرد که در صورت تحقق شرایط خاص ، مثلاً وقتی سیگنالی از سوئیچ فشار دریافت می کند ، سوپاپ را کار کند. شیرهای برقی را می توان با رایانه کنترل کرد ، و ادغام آنها در سیستم های Industry 4.0 را آسان می کند.

نحوه انتخاب شیر برقی
نوع سلونوئید مورد نیاز به عوامل مختلفی بستگی دارد.

فشار خط چقدر است؟ این مقدار قدرت مورد نیاز را تعیین می کند. قیمت سایت گلاس همچنین به شما خواهد گفت که آیا به شیر مستقیم عمل می کنید ، به شیر داخلی یا خارجی نیاز دارید.
شیر به چه سرعت نیاز به باز یا بسته شدن دارد؟ سوئیچ شیرهای خلبان بیشتر از شیرهای مستقیم عمل می کنند ، اما به برق کمتری نیاز دارند.
آیا به شیر N / O یا شیر N / C نیاز دارید؟ شیر باید متناسب با کاربرد باشد. تنها مهمترین مورد تأثیر بالقوه قطع برق یا خرابی سوپاپ است - آیا در صورت وقوع ، جریان متوقف یا ادامه می یابد؟ اگر ملاحظات ایمنی وجود ندارد ، در این صورت بررسی کنید که آیا خط در بیشتر اوقات باز یا بسته خواهد بود. اگر یک خط بیشتر در جریان باشد ، یک شیر باز معمولاً مورد نیاز است. اگر عکس این قضیه درست باشد ، یک شیر بسته معمولاً مورد نیاز است. دریافت این اشتباه منجر به افزایش هزینه های انرژی و فرسودگی احتمالی سلونوئید می شود.
دبی مورد نیاز ، اندازه پورت و تعداد پورت ها چقدر است؟ مانند هر سوپاپ ، این عوامل کاملاً به عملکرد سوپاپ و اینکه در چه سیستمی یکپارچه شده است بستگی دارند.
آیا برای کارکرد شیر برقی به چیز دیگری نیاز دارم؟
بله ، اتصالات ، اتصالات الکتریکی و لوله برای اتصال آن به فروش سایت گلاس ر سیستم شما مورد نیاز است. منبع تغذیه نیز لازم است تا شیر بتواند کار کند. سرانجام ، یک وسیله کنترل برای کنترل شیر ، یا با یک سوئیچ ، صفحه کنترل یا ابزار پیچیده تر لازم است

 

norgren.com/hk/en/expertise/industrial-automation/what-is-a-pneumatic-solenoid-valve





:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








/*alireza*/ https://antalyatournet.ir https://asooweb24.ir https://awat-piano.ir https://azinplastisatis.ir https://best-agahi.ir https://bia-mooz.ir https://ceplus.ir https://chareju.ir https://ceplus.ir https://coffee-akajho.ir https://dbaportal.ir https://donyayeh-zaban.ir https://dr-shafie.ir https://es-services.ir https://eslamshahr-ma.ir https://estarabadnews.ir https://fa-eset.ir https://foritarjome.ir https://gallery-car.ir https://ghazaeigallery.ir https://glasses-rybn.ir https://goto-piano.ir https://highlightbeauty.ir https://ig-home.ir https://ipgconference.ir https://isconference.ir https://koogel.ir https://kyokushins.ir https://mobilemahdis.ir https://mofidtat.ir https://my-piano.ir https://nazaristone.ir https://nikansefile.ir https://noorekarime.ir https://ofoghchat.ir https://oghan.ir https://on-tic.ir https://osatcarton.ir https://patogh-dl.ir https://pianoofficial.ir https://proje-negar.ir https://rasa-piano.ir https://razi-tajhiz.ir https://robbazar.ir https://salam-salamaati.ir https://tabriizmusic.ir https://talebmanshadipoor.ir https://tarheno1.ir https://tehranfurniture.ir https://travel-piano.ir https://villadarbast.ir https://visa-piano.ir https://zojkhob.ir https://zojsalem.ir https://zoudnews.ir