دستگاه مزیت شاتکریت؟
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

در ساخت شاتکريت و ساز ، غالباً طیف وسیعی از کارهای دستگاه شاتکریت وجود دارد که تا زمانی که دستگاه شاتکریت خشک برجسته نباشد ، به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد. با پیشرفت علم و فناوری و پیشرفت زندگی ، دستگاه شاتکریت خشک بتدریج تعویض شده است. در اینجا ما مزایا و معایب دستگاه شاتکریت خشک را به طور خلاصه بیان می کنیم ، بنابراین هنگام انتخاب دستگاه می توانید قضاوت بهتری داشته باشید.

مزایا و معایب دستگاه شاتکریت خشک

مزایای دستگاه شاتکریت خشک: فاصله انتقال تجهیزات نسبتاً طولانی ، ساده و بادوام است.

کاربرد اصلی دستگاه شاتکریت خشک چرخش روتور ، در نقش هوای فشرده ، مخلوط کردن بتن ، تحویل به سر ، سپس سر اضافه آب و بتن است. بنابراین ، این تجهیزات دستگاه شاتکریت از مزیت ساده و با دوام نیز برخوردار هستند. بسیاری از واحدهای ساختمانی یا شرکت ، انتخاب زمان دستگاه شاتکریت نیز از مزایای چنین دستگاهی در نظر گرفته خواهد شد. بسیاری از واحدهای ساختمانی عمدتا به دلیل مزیت فانتزی آن از دستگاه شاتکریت خشک استفاده کردند.

مزایا و معایب دستگاه شاتکریت خشک

معایب دستگاه شاتکریت خشک: گرد و غبار ، محیط کار نامناسب.

اگرچه دستگاه شاتکریت خشک یک مزیت بزرگ است ، اما نمی تواند از این دستگاه ناقص ، محیط گرد و غبار و ضعیف کار فرار کند. هنگام استفاده از دستگاه ، به دلیل خشک شدن دستگاه شاتکریت ، محلول پاشیدن بدون آب مخلوط کردن بتن است ، بنابراین جت گرد و غبار قابل توجهی خواهد داشت ، به محیط کار آسیب می رساند و به دستگاه شاتکریت مرطوب آسیب می رساند ، اما این پدیده را تولید نمی کند ، اما عملکرد و دستگاه شاتکریت خشک مانند ، و می تواند شاتکریت مرطوب باشد ، به تدریج جایگزین دستگاه شاتکریت خشک می شود.

اینها مزایا و معایب دستگاه شاتکریت خشک است ، دستگاه شاتکريت در مقایسه با مرجعی که ما انتخاب خواهیم کرد ، انتخاب می کنیم که با توجه به نیاز واقعی آنها برای زمان خود استفاده کنند.

مزایا و معایب دستگاه شاتکریت خشک

دستگاه شاتکریت خشک Leadcrete ، با توجه به خروجی و اختلاف موتور ، نه نوع برای گزینه وجود دارد. اگر شما برای کارهای کوچک کار می کنید یا در محل کار جمع و جور کار می کنید ، مانند پر کردن مشترک ، استخر کوچک و غیره ، می توانید دستگاه شاتکریت خشک 3 m3 / h را انتخاب کنید. اگر کار برای ساخت تونل بزرگ ، معدن ، محافظت از شیب و غیره می تواند دستگاه شاتکریت خشک 9m3 / h را انتخاب کند ، اگر دستگاه شاتکریت خشک خیلی کوچک یا خیلی بزرگ نمی خواهید ، ما همچنین یک دستگاه شاتکریت خشک 5m3 / h داریم برای گزینه.

با توجه به موتور ماشین شاتکریت خشک ، هر یک از ماشینهای شاتکریت خروجی خشک موتور الکتریکی ، موتور هوا و موتور دیزل برای گزینه وجود دارد. اگر محل کار منبع الکتریکی داشته باشد ، می تواند موتور الکتریکی را برای رانندگی دستگاه انتخاب کند و هزینه آن کمترین است. اگر منبع تغذیه برق وجود ندارد ، می توانید موتور موتور هوا یا موتور دیزل را انتخاب کنید. این بستگی به عادت شما دارد ، قيمت شاتکريت مانند یکی از مشتریهای مالزیایی ما که عاشق موتور هوای محرکه ماشین خشک شاتکریت هستیم ، تمام دستگاهی که او خریداری کرده توسط موتور هوا اداره می شود.

هر گونه سوال یا نیاز ، لطفا بدون هیچ گونه تردیدی به ما بگویید. از آنجا که ما می توانیم نوع مناسب را پیشنهاد دهیم و بهترین قیمت را با توجه به خواسته های شما ارائه دهیم ، البته ، ما بخش فنی خود را داریم ، می تواند برای شما سفارشی شود. برای دستگاه شاتکریت خشک با ما تماس بگیرید

 

https://www.wodetec.com/news/Advantages_and_disadvantages_of_dry_shotcrete_machine.html





:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








/*alireza*/ https://antalyatournet.ir https://asooweb24.ir https://awat-piano.ir https://azinplastisatis.ir https://best-agahi.ir https://bia-mooz.ir https://ceplus.ir https://chareju.ir https://ceplus.ir https://coffee-akajho.ir https://dbaportal.ir https://donyayeh-zaban.ir https://dr-shafie.ir https://es-services.ir https://eslamshahr-ma.ir https://estarabadnews.ir https://fa-eset.ir https://foritarjome.ir https://gallery-car.ir https://ghazaeigallery.ir https://glasses-rybn.ir https://goto-piano.ir https://highlightbeauty.ir https://ig-home.ir https://ipgconference.ir https://isconference.ir https://koogel.ir https://kyokushins.ir https://mobilemahdis.ir https://mofidtat.ir https://my-piano.ir https://nazaristone.ir https://nikansefile.ir https://noorekarime.ir https://ofoghchat.ir https://oghan.ir https://on-tic.ir https://osatcarton.ir https://patogh-dl.ir https://pianoofficial.ir https://proje-negar.ir https://rasa-piano.ir https://razi-tajhiz.ir https://robbazar.ir https://salam-salamaati.ir https://tabriizmusic.ir https://talebmanshadipoor.ir https://tarheno1.ir https://tehranfurniture.ir https://travel-piano.ir https://villadarbast.ir https://visa-piano.ir https://zojkhob.ir https://zojsalem.ir https://zoudnews.ir