قیمت کفپوش طرح پارکت
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

کفپوش فرایند تهیه سطح مسطح تمیز ، صاف ، بادوام و غیر قابل قیمت کفپوش طرح پارکت نفوذ برای ساکنان خانه است و سطح گفته شده Floor نامیده می شود. کف باید سخت ، بادوام و به اندازه کافی مستحکم باشد تا بتواند در مقابل بارهای وارد شده روی آن مقاومت کند.

روند کف سازی:

تمام طبقات از دو جز main اصلی تشکیل شده اند

پایه کف: در سطح زمین پایه زمین از لایه هایی از مواد مختلف تشکیل شده است. هدف پایه کف تأمین سطح مستحکم و غیرقابل غرق شدن در کف کف است. اول از همه خاک پر شده به درستی آبیاری و رم می شود. در بالای آن لایه ای از تخته سنگ ها یا آجرهای شکسته حداقل 300 میلی متر تهیه شده و به درستی رد می شوند. اکنون یک لایه بتن سیمانی با ضخامت 150 میلی متر ایجاد شده است تا سطحی تراز برای سطح کف فراهم شود. بجز طبقه همکف یعنی طبقه 1 ، طبقه 2 و غیره ، دال سقف خود به عنوان پایه کف عمل می کند.
پوشش کف: این یک لایه از مواد مانند کاشی ، موزاییک ، سنگ مرمر و غیره است. کف مرمر بیش از پایه کف است. نام کف توسط مواد استفاده شده برای پوشش کف تعیین می شود. انتخاب مواد کف به عوامل مختلفی بستگی دارد. معمولاً کف خانه های بتونی سیمانی در بیشتر خانه ها استفاده می شود. اما اکنون چند روزی است که کفپوش های پارکت پی وی سی کاشی کاری شده ، کف مرمر و کفپوش پی وی سی در حال تبدیل شدن به یک روند داغ در خانه های مدرن هستند زیرا ظاهر مدرن کفپوش را ارائه می دهند.
انواع کفپوش: اگرچه انواع کفپوش متناسب با شرایط و شرایط لازم وجود دارد. اما در میان آنها فقط در چند خانه که در زیر لیست شده اند از چند کف استفاده می شود:

کفپوش سیمانی سیمانی
کف موزاییک
کفپوش ترازو
کفپوش سنگی کوتا
کفپوش مرمر
کفپوش کاشی کاری شده
کفپوش چوبی
کفپوش پی وی سی
اگر این مقاله را دوست داشتید ، لطفاً ما را در فیس بوک بپسندید  پارکت pvc یا توییتر یا + Google ما را دنبال کنید.





:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








/*alireza*/ https://antalyatournet.ir https://asooweb24.ir https://awat-piano.ir https://azinplastisatis.ir https://best-agahi.ir https://bia-mooz.ir https://ceplus.ir https://chareju.ir https://ceplus.ir https://coffee-akajho.ir https://dbaportal.ir https://donyayeh-zaban.ir https://dr-shafie.ir https://es-services.ir https://eslamshahr-ma.ir https://estarabadnews.ir https://fa-eset.ir https://foritarjome.ir https://gallery-car.ir https://ghazaeigallery.ir https://glasses-rybn.ir https://goto-piano.ir https://highlightbeauty.ir https://ig-home.ir https://ipgconference.ir https://isconference.ir https://koogel.ir https://kyokushins.ir https://mobilemahdis.ir https://mofidtat.ir https://my-piano.ir https://nazaristone.ir https://nikansefile.ir https://noorekarime.ir https://ofoghchat.ir https://oghan.ir https://on-tic.ir https://osatcarton.ir https://patogh-dl.ir https://pianoofficial.ir https://proje-negar.ir https://rasa-piano.ir https://razi-tajhiz.ir https://robbazar.ir https://salam-salamaati.ir https://tabriizmusic.ir https://talebmanshadipoor.ir https://tarheno1.ir https://tehranfurniture.ir https://travel-piano.ir https://villadarbast.ir https://visa-piano.ir https://zojkhob.ir https://zojsalem.ir https://zoudnews.ir