کاندوم خاردار چیست
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

ما شامل محصولی هستیم که فکر می کنیم برای خوانندگان  کاندوم خاردار ما مفید است. اگر از طریق پیوندهای موجود در این صفحه خرید کنید ، ممکن است کمیسیون کمی بدست آوریم. این روند ماست.

احساس پیشرفته! افزایش لذت! رابطه جنسی بهتر!

این زمینه بازاریابی در پشت کاندوم های بافت دار است.ط

اما نکته ای وجود دارد که تبلیغات این لاستیک های دنده ای و نقطه ای به شما نمی گوید.

چه معامله است؟
اگرچه درست است که این بافت برای برخی از افراد می تواند رابطه جنسی را حتی بهتر کند ، اما برای کسانی که دارای بیت های حساس هستند می تواند AF تحریک کننده باشد.

گودی هوارد ، مربی جنسی مستقر در تگزاس توضیح می دهد که  کاندوم خاردار چیست در حین رابطه جنسی نافذ ، برخی از اصطکاک ها می توانند خوب باشند (ارگاسم ، حتی!) هک ، به همین دلیل است که نوجوانان خیلی دوست دارند قوز کنند و سنگ زنی کنند. اصطکاک و شکستگی شکستگی خارق العاده ای احساس می شود.

اما یک خط نازک بین اصطکاک "من را به منطقه O" برسانید ، و به خوبی بر روی دستگاه تناسلی قرار دهید.

(فقط به فکر کردن روی پاهایتان فشار می دهید؟ ما هم همینطور!)

مقعد خود روان کننده نیست ، بنابراین این عارضه فرسودگی سوزنی ممکن است به خصوص در حین مقاربت نفوذ مقعدی با کاندوم های بافت دار و دنده ای معمول باشد.

هاوارد توضیح می دهد: "معمولاً کاندوم های بافت دار و آجدار تحریک کننده هستند زیرا روانکاری کافی برای کاهش اصطکاک غیر قابل اجرا و افزایش سر خوردن و سر خوردن وجود ندارد."

درباره آن چکار میتونید بکنید؟
روان ، روان ، روان و قبل از اینکه دوباره درخواست کنید ، آن را دوباره اعمال کنید.

هاوارد می گوید: "اگر از اسباب بازی های جنسی استفاده نمی کنید ، روان کننده ای بر پایه سیلیکون مانند روان کننده سیلیکونی Pjur Light بهترین گزینه برای شما خواهد بود."

ماندگاری روغنهای پایه سیلیکون بیشتر از روغنهای پایه آب کاندوم خاردار ژله ای است. Uberlube و Sliquid Silver ، که به صورت آنلاین نیز در دسترس هستند ، انتخاب های مناسبی هستند.

گفته می شود ، اگر شما از اسباب بازی های جنسی سیلیکونی استفاده می کنید یا مستعد ابتلا به عفونت های مخمری و واژینوز باکتریایی هستید ، مربی جنسی مثبت مثبت Reba Corrine Thomas توصیه می کند که به دنبال یک روغن مبتنی بر آب مانند Good Clean Love یا Coconu بر پایه آب باشید ، که همچنین بصورت آنلاین در دسترس است

خبرنامه خط سلامت
ایمیل سلامتی زنان دو بار در هفته دریافت کنید
برای کمک به سلامتی شما صحبت های صادقانه ای درباره بدن زنان و توصیه های زیبایی ، تغذیه و تناسب اندام برای شما ارسال خواهیم کرد.

ایمیل خود را وارد کنید
حریم خصوصی شما برای ما مهم است. هرگونه اطلاعاتی که از طریق این وب سایت به ما ارائه می دهید ممکن است توسط ما در سرورهای واقع در کشورهای خارج از اتحادیه اروپا قرار گیرد. اگر موافق چنین جایگاهی نیستید ، اطلاعات را ارائه ندهید.





:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








/*alireza*/ https://antalyatournet.ir https://asooweb24.ir https://awat-piano.ir https://azinplastisatis.ir https://best-agahi.ir https://bia-mooz.ir https://ceplus.ir https://chareju.ir https://ceplus.ir https://coffee-akajho.ir https://dbaportal.ir https://donyayeh-zaban.ir https://dr-shafie.ir https://es-services.ir https://eslamshahr-ma.ir https://estarabadnews.ir https://fa-eset.ir https://foritarjome.ir https://gallery-car.ir https://ghazaeigallery.ir https://glasses-rybn.ir https://goto-piano.ir https://highlightbeauty.ir https://ig-home.ir https://ipgconference.ir https://isconference.ir https://koogel.ir https://kyokushins.ir https://mobilemahdis.ir https://mofidtat.ir https://my-piano.ir https://nazaristone.ir https://nikansefile.ir https://noorekarime.ir https://ofoghchat.ir https://oghan.ir https://on-tic.ir https://osatcarton.ir https://patogh-dl.ir https://pianoofficial.ir https://proje-negar.ir https://rasa-piano.ir https://razi-tajhiz.ir https://robbazar.ir https://salam-salamaati.ir https://tabriizmusic.ir https://talebmanshadipoor.ir https://tarheno1.ir https://tehranfurniture.ir https://travel-piano.ir https://villadarbast.ir https://visa-piano.ir https://zojkhob.ir https://zojsalem.ir https://zoudnews.ir