خرید دستگاه سیمان کاری با کیفیت
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

قيمت دستگاه سيمانکاري اتوماتيک این اختراع مربوط به ماشین آلات استفاده از سیمان بر روی قطعات مختلف از انواع مختلف و به ویژه در قرار دادن یک روبان سیمان در امتداد و مجاور قسمت لبه محیطی یک ماده از هر کانتور مورد نظر برای تسهیل سیمانکاری این ماده به یک قسمت یا عضو دیگر است. و هدف از اختراع تهیه ماشینی با شخصیت توصیف شده است که برای استفاده در کاربرد سیمان به یک سطح کف کفش در مراحل تولید کفش سازگار شده است. و به ویژه در تهیه دستگاهی از این نوع برای تغذیه خودکار کف از طریق دستگاه در استفاده از سیمان بر روی آن ؛ یک هدف دیگر برای تهیه یک ماشین از کلاس توصیف شده شامل یک غلتک سیمان یا عنصر و یک غلتک پشتی یا فشار برای پشتیبانی محکم قطعه کار درگیر شدن با غلتک اپلیکاتور با وسیله ای برای رانندگی مثبت غلتک کاربردی برای تغذیه قطعه کار از طریق ماشین؛ یک هدف دیگر تهیه غلتک های راهنمای قابل تنظیم است که در ارتباط با یکدیگر و در موقعیت های مختلف نسبت به صفحه عرضی خوراک و غلتک اپلیکاتور تنظیم شده اند تا قطعه کار را به طور خودکار در تغذیه آن از طریق دستگاه هدایت کنید تا یک روبان قرار دهید. سیمان در فاصله از پیش تعیین شده و در رابطه کاملاً موازی با لبه محیطی قطعه کار ؛ یک هدف دیگر این است که وسیله ای برای حفظ سطح سیمان از پیش تعیین شده با توجه به خوراک و غلتک کاربردی گفته شده و که همان در معرض آن قرار دارد ، فراهم کند تا سیمان را به قطعه کار برساند. یک هدف هنوز هم برای تهیه وسیله قابل تنظیم با توجه به خوراک و غلتک اپلیکاتور برای تنظیم مقدار سیمان اعمال شده بر روی قطعه کار ، گفته شده به معنای عملکرد به عنوان برف پاک کن برای حذف سیمان اضافی از غلتک کاربردی و تغذیه قبل از درگیر شدن قطعه کار است. و با در نظر داشتن این اشیا other و سایر اشیا ، این اختراع در یک ماشین از کلاس و برای هدف مشخص شده است که در ساخت ساده است ، در استفاده 45 کارآمد است و همانطور که در اینجا شرح داده شده و ادعا می شود ساخته شده است.

این اختراع در مشخصات زیر به طور کامل آشکار شده است ، که نقاشی همراه بخشی از آن را تشکیل می دهد که در آن قسمتهای جداگانه بهبود من توسط شخصیتهای مرجع مناسب در هر یک از نماها مشخص می شود و در آنها: شکل 1 یک نمای پلان است از یک ماشین ساخته شده مطابق با اختراع من در مقیاس بسیار کوچک برای نشان دادن چیدمان کلی قطعات.

دستگاه سيمانکاري دستي شکل 2 'یک نمای مقطعی طولی است که به طور قابل توجهی روی خط 2-2 شکل 1 وجود دارد ، اما یک بازوی نگهدارنده غلتک را بیشتر در ارتفاع پهلو نشان می دهد.

شکل 3 نمای بزرگی از بخشی از ساخت و ساز است که در شکل 2 نشان داده شده است ، همانطور که در خط 3-3 شکل 2 مشاهده می شود.

شکل 4 یک قسمت جزئی در خط 4-4 شکل 1 در مقیاس بزرگ است. و ، شکل 5 نمای جزئی از یک فرم تیغ اصلاح شده از 1 اپلیکاتور و چرخ تغذیه است که من استفاده می کنم.

در نقاشی همراهی که من نشان داده ام به منظور نشان دادن یکی از روش های عملی ساختن اختراع من ، دستگاهی است که در درجه اول برای استفاده در استفاده از سیمان به قسمت کفش در مراحل تولید کفش طراحی شده است. با این حال ، قابل درک است که با تغییرات جزئی در ماشین ، همین مورد را می توان برای استفاده از مایعات یا ترکیبات پلاستیکی یا نیمه پلاستیکی بر روی قطعه های کار از هر 29 نوع یا توصیف تغذیه شده از طریق دستگاه به روش تعیین شده استفاده کرد.

به منظور نشان دادن یک روش برای اجرای اختراع من ، من در 10 نشان داده ام که یک دستگاه دارای یک قسمت جبران 1i است که دارای یک دهانه بزرگ در بالای آن است که با یک درب 12 بسته شده است ، همانطور که در 13 دیده می شود و در موقعیت گیره همانطور که در 14 دیده می شود. درب تسهیل کننده قرار دادن سیمان یا سایر مواد مورد استفاده دستگاه سيمانکاري اتوماتيک در دستگاه 0 در محفظه 15 آن. در یک انتهای پوشش یک دیوار پارتیشن 16 مرتب شده است که اتاق 15 را از یک اتاق تغذیه اضافی IT تقسیم می کند که سیمان از اتاق 15 توسط یک پمپ پیچ 18 کار می کند که در یک سیلندر 19 تنظیم شده در پایین محفظه 15 تغذیه می شود و در بالا همانطور که در 20 دیده می شود باز کنید تا سیمان را با پیچ تغذیه سازگار کنید. یک دیافراگم بزرگ 21 در محفظه ایجاد شده است و توسط شاخه 22 بسته می شود تا ورود و برداشتن پیچ تغذیه را کنترل کنید همانطور که مشخص است.

محفظه تغذیه 1I تا حدی توسط قسمت مسکن 23 که به طور واضح در شکل 2 مشاهده شده است ، تشکیل شده است. در 24 یک مجرای سرریز در مجاورت بالای دیواره پارتیشن 16 نشان داده شده است تا سطح از پیش تعیین شده سیمان را در محفظه حفظ کند. 17 اجازه می دهد سیمان اضافی پمپ شده به محفظه IT به محفظه برگردانده شود. اندازه یا تعداد دیافراگم های سرریز 24 ممکن است با مصرف سیمان توسط غلتک تغذیه ای و عملکرد پمپ پیچ 18 مطابقت داشته باشد. قسمت زیرین پوشش با دیافراگم پایه 25 برای ارائه شده است

 

https://www.digikala.com/search/category-mobile-phone/





:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








/*alireza*/ https://antalyatournet.ir https://asooweb24.ir https://awat-piano.ir https://azinplastisatis.ir https://best-agahi.ir https://bia-mooz.ir https://ceplus.ir https://chareju.ir https://ceplus.ir https://coffee-akajho.ir https://dbaportal.ir https://donyayeh-zaban.ir https://dr-shafie.ir https://es-services.ir https://eslamshahr-ma.ir https://estarabadnews.ir https://fa-eset.ir https://foritarjome.ir https://gallery-car.ir https://ghazaeigallery.ir https://glasses-rybn.ir https://goto-piano.ir https://highlightbeauty.ir https://ig-home.ir https://ipgconference.ir https://isconference.ir https://koogel.ir https://kyokushins.ir https://mobilemahdis.ir https://mofidtat.ir https://my-piano.ir https://nazaristone.ir https://nikansefile.ir https://noorekarime.ir https://ofoghchat.ir https://oghan.ir https://on-tic.ir https://osatcarton.ir https://patogh-dl.ir https://pianoofficial.ir https://proje-negar.ir https://rasa-piano.ir https://razi-tajhiz.ir https://robbazar.ir https://salam-salamaati.ir https://tabriizmusic.ir https://talebmanshadipoor.ir https://tarheno1.ir https://tehranfurniture.ir https://travel-piano.ir https://villadarbast.ir https://visa-piano.ir https://zojkhob.ir https://zojsalem.ir https://zoudnews.ir