قیمت سایت گلاس کستل از کجا باید تهیه کنیم
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

هیدرولیک
شیرهای توپی هیدرولیک به دلیل درجه فشار فشار بالا و مقاومت سایت گلاس کستل  در برابر روغن هیدرولیک و گرمایش مخصوص سیستم های هیدرولیک و گرمایش طراحی شده اند. این شیرآلات از فولاد یا فولاد ضد زنگ ساخته شده اند. علاوه بر این مواد ، صندلی های شیر توپی نیز دریچه های هیدرولیکی را برای فشار کاری بالا مناسب می کند. صندلی های این شیرآلات از پلی اکسی متیلن (POM) ساخته شده اند که برای کاربردهای فشار بالا و دمای پایین مناسب است. حداکثر فشار کاری شیرهای توپی هیدرولیکی از 500 بار بالاتر می رود در حالیکه حداکثر دما تا 80 درجه سانتیگراد می رود.

فلنج دار
شیرهای توپی فلنج دار با نوع اتصال آنها مشخص می شود. درگاه ها از طریق فلنج به سیستم لوله کشی متصل می شوند که معمولاً مطابق با استاندارد خاصی طراحی می شوند. این سوپاپ ها سرعت دبی بالایی را ارائه می دهند زیرا معمولاً دارای طراحی کامل سوراخ هستند. هنگام انتخاب شیر توپی فلنجی ، علاوه بر درجه فشار ، باید کلاس فشرده سازی فلنج را نیز بررسی کنید که نشان دهنده بالاترین فشار این نوع اتصال است. این شیرهای توپی با دو ، سه یا چهار پورت طراحی شده اند ، می توانند برای رسانه های خاص تأیید شوند ، دارای یک ISO-top و هر چیز دیگری که یک شیر توپی استاندارد می تواند داشته باشد. آنها به طور معمول از فولاد ضد زنگ ، فولاد یا چدن ساخته می شوند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد اتصال فلنجی ، مقاله انواع اتصال شیر توپی را بخوانید.

تهویه
شیرهای توپی تهویه تقریباً شبیه شیرهای توپی 2 طرفه استاندارد در قیمت سایت گلاس کستل  هنگام طراحی هستند. تفاوت اصلی این است که درگاه خروجی در موقعیت بسته به محیط منفذ می شود. این امر با یک سوراخ کوچک حاصل می شود که در توپ و بدنه دریچه سوراخ می شود. با بسته شدن شیر ، سوراخ ها با درگاه خروجی قرار می گیرند و فشار را آزاد می کنند. این امر به ویژه در سیستم های هوای فشرده که فشرده سازی فضای کار ایمن تری را فراهم می کند بسیار مفید است. این شیرآلات به صورت شهودی مانند دریچه های توپی 2 طرفه به نظر می رسند در حالی که در حقیقت به دلیل سوراخ کوچک برای تخلیه ، 3/2 طرفه هستند.

اصل کار دریچه توپی
شماتیک شیر توپی
شکل 2: نمودار شیر توپی

برای درک اصل کار دریچه توپی ، مهم است که 5 قسمت اصلی شیر توپی و 2 نوع عملکرد مختلف را داشته باشید. 5 م mainلفه اصلی را می توان در نمودار شیر توپی در شکل 2 مشاهده کرد. ساقه سوپاپ (1) به توپی متصل است (4) و یا به صورت دستی کار می کند یا به طور خودکار (به صورت الکتریکی یا پنوماتیک) کار می کند. توپ توسط صندلی سوپاپ توپی (5) پشتیبانی و مهر و موم می شود و آنها دارای حلقه های O (2) در اطراف ساقه سوپاپ هستند. همه در داخل محفظه شیر قرار دارند (3). توپ از طریق آن دارای یک سوراخ است ، همانطور که در نمای مقطعی شکل 1 دیده می شود. وقتی ساقه سوپاپ به یک چهارم چرخش تبدیل می شود ، سوراخ یا به جریان باز می شود و اجازه می دهد رسانه از آن عبور کند یا برای جلوگیری از جریان رسانه بسته می شود. عملکرد مدار سوپاپ ، مونتاژ محفظه ، طراحی توپ و انواع عملکرد همه تأثیر عملکرد سوپاپ توپی در زیر بحث شده است.

عملکرد مدار
شیر ممکن است دو ، سه یا حتی چهار پورت داشته باشد (2 طرفه ، 3 طرفه یا 4 طرفه). اکثریت قریب به اتفاق شیرهای توپی دو طرفه هستند و به صورت دستی با یک اهرم کار می کنند. هنگام باز شدن شیر ، اهرم با لوله هم راستا است. در حالت بسته ، دسته عمود بر لوله است. جهت جریان شیر توپی به سادگی از ورودی به خروجی برای یک شیر دو طرفه است. دریچه های توپی دستی که می توانند به صورت دستی کار کنند می توانند به سرعت بسته شوند و بنابراین خطر چکش آب با محیط های جریان سریع وجود دارد. برخی از شیرهای توپی دارای یک جعبه دنده هستند. دریچه های 3 طرفه دارای سوراخ L شکل یا T شکل هستند که بر عملکرد مدار (جهت جریان) تأثیر می گذارند. این را می توان در شکل 3 مشاهده کرد. در نتیجه ، توابع مختلف مدار می تواند از جمله توزیع یا مخلوط کردن جریان ها حاصل شود.

نمونه سوپاپ توپی 3 طرفه
توابع مدار برای سوراخ T و سوراخ L
شکل 3: نمونه سوپاپ توپی 3 طرفه و توابع مدار برای سوراخ T و سوراخ L.

مونتاژ مسکن
مونتاژ محفظه شیر را می توان در سه طرح متداول تقسیم کرد:  خرید سایت گلاس کستل محفظه های یک تکه ، دو تکه و سه تکه. تفاوت در نحوه مونتاژ سوپاپ است و این بر امکانات تعمیر یا تعمیر تأثیر می گذارد. عملکرد دریچه ها در هر تجسم یکسان است.

یک تکه: این ارزانترین نوع است. دو قسمت که توپ را محصور می کنند تحت فشار قرار می گیرند یا جوش می خورند. شیرها را نمی توان برای تمیز کردن یا نگهداری باز کرد. این نوع به طور کلی برای برنامه های کم تقاضا استفاده می شود. شیرهای توپی 1 تکه ما را مشاهده کنید.
دو تکه: شیرهای دو تکه را می توان برای تمیز کردن ، سرویس و بازرسی جدا کرد. اغلب ، قطعات از طریق اتصال رزوه ای متصل می شوند. شیر باید کاملاً از لوله خارج شود تا دو قسمت از هم جدا شوند. دریچه های توپی 2 تکه ما را مشاهده کنید.
سه تکه: شیرآلات گران قیمت اغلب سه قطعه دارند. قطعات به طور کلی توسط اتصالات پیچ و مهره به هم متصل می شوند. مزیت این تجسم این است که می توان شیر را بدون برداشتن کل شیر از خط لوله ، سرویس کرد. شیرهای توپی 3 تکه ما را مشاهده کنید.





:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








/*alireza*/ https://antalyatournet.ir https://asooweb24.ir https://awat-piano.ir https://azinplastisatis.ir https://best-agahi.ir https://bia-mooz.ir https://ceplus.ir https://chareju.ir https://ceplus.ir https://coffee-akajho.ir https://dbaportal.ir https://donyayeh-zaban.ir https://dr-shafie.ir https://es-services.ir https://eslamshahr-ma.ir https://estarabadnews.ir https://fa-eset.ir https://foritarjome.ir https://gallery-car.ir https://ghazaeigallery.ir https://glasses-rybn.ir https://goto-piano.ir https://highlightbeauty.ir https://ig-home.ir https://ipgconference.ir https://isconference.ir https://koogel.ir https://kyokushins.ir https://mobilemahdis.ir https://mofidtat.ir https://my-piano.ir https://nazaristone.ir https://nikansefile.ir https://noorekarime.ir https://ofoghchat.ir https://oghan.ir https://on-tic.ir https://osatcarton.ir https://patogh-dl.ir https://pianoofficial.ir https://proje-negar.ir https://rasa-piano.ir https://razi-tajhiz.ir https://robbazar.ir https://salam-salamaati.ir https://tabriizmusic.ir https://talebmanshadipoor.ir https://tarheno1.ir https://tehranfurniture.ir https://travel-piano.ir https://villadarbast.ir https://visa-piano.ir https://zojkhob.ir https://zojsalem.ir https://zoudnews.ir