بال والو چیست؟انواع بال ولو
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

شیر توپی دریچه ای خاموش است که جریان مایع یا گاز را با استفاده  خرید بال ولو از یک توپ دوار دارای سوراخ کنترل می کند. با چرخاندن توپ یک چهارم دور (90 درجه) به دور محور خود ، محیط می تواند از طریق آن جریان یابد یا مسدود شود. عمر آنها طولانی است و مهر و موم قابل اطمینان در طول عمر ارائه می دهند ، حتی در صورت عدم استفاده از شیر برای مدت طولانی. در نتیجه از محبوبیت بیشتری به عنوان شیر خاموش و سپس شیر گیت برخوردار هستند. برای مقایسه کامل ، مقاله شیر دروازه ما در مقابل شیر توپی را بخوانید. بعلاوه ، آنها در برابر محیطهای آلوده از بیشتر انواع شیرها مقاوم ترند. در نسخه های ویژه ، از شیرهای توپی نیز به عنوان شیر کنترل استفاده می شود. این کاربرد به دلیل دقت نسبتاً محدود کنترل میزان دبی در مقایسه با انواع دیگر شیر کنترل کمتر معمول است. با این حال ، شیر توپی در اینجا مزایایی نیز دارد. به عنوان مثال ، سوپاپ حتی در مورد رسانه های کثیف ، هنوز یک  بال والو آب بندی قابل اطمینان را تضمین می کند. شکل 1 نمای مقطعی یک شیر توپی را نشان می دهد.

انتخاب آنلاین شیرهای توپی ما را مشاهده کنید!
کتابچه راهنمای
سوپاپ توپی دستی
برقی
شیرهای توپی برقی
پنوماتیک
دریچه های توپی پنوماتیک

فهرست مطالب
انواع شیرهای توپی متداول
اصل کار دریچه توپی
مواد مسکن
تائیدیه
سالات متداول
انواع شیرهای توپی متداول
استاندارد (رشته ای)
شیرهای توپی استاندارد از محفظه ، صندلی ها ، توپ و اهرم قیمت بال ولو  چرخش توپی تشکیل شده است. آنها شامل دریچه های توپی با دو ، سه و چهار پورت هستند که می توانند از نوع نخ زن یا مرد یا ترکیبی از آن باشند. دریچه های رزوه ای متداول هستند و در انواع مختلفی وجود دارند: شیرهای توپی با تأیید برای رسانه ها یا برنامه های خاص ، شیرهای کوچک توپی ، شیرهای توپی زاویه دار ، شیرهای توپی ISO-top ، شیرهای توپی با صافی یکپارچه یا یک نقطه خونریزی و لیست ادامه دارد . آنها طیف وسیعی از گزینه ها و دامنه عملیاتی زیادی برای فشار و دما دارند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد اتصال رزوه ای ، مقاله انواع اتصال شیر توپی را بخوانید.





:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








/*alireza*/ https://antalyatournet.ir https://asooweb24.ir https://awat-piano.ir https://azinplastisatis.ir https://best-agahi.ir https://bia-mooz.ir https://ceplus.ir https://chareju.ir https://ceplus.ir https://coffee-akajho.ir https://dbaportal.ir https://donyayeh-zaban.ir https://dr-shafie.ir https://es-services.ir https://eslamshahr-ma.ir https://estarabadnews.ir https://fa-eset.ir https://foritarjome.ir https://gallery-car.ir https://ghazaeigallery.ir https://glasses-rybn.ir https://goto-piano.ir https://highlightbeauty.ir https://ig-home.ir https://ipgconference.ir https://isconference.ir https://koogel.ir https://kyokushins.ir https://mobilemahdis.ir https://mofidtat.ir https://my-piano.ir https://nazaristone.ir https://nikansefile.ir https://noorekarime.ir https://ofoghchat.ir https://oghan.ir https://on-tic.ir https://osatcarton.ir https://patogh-dl.ir https://pianoofficial.ir https://proje-negar.ir https://rasa-piano.ir https://razi-tajhiz.ir https://robbazar.ir https://salam-salamaati.ir https://tabriizmusic.ir https://talebmanshadipoor.ir https://tarheno1.ir https://tehranfurniture.ir https://travel-piano.ir https://villadarbast.ir https://visa-piano.ir https://zojkhob.ir https://zojsalem.ir https://zoudnews.ir