تفاوت فرش و فرش توسط nazmiyal
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

انگلیسی زبانان ابتدا از اواسط قرن 15 استفاده از کلمه فرش را به معنای کفپوش پلاستیکی طرح پارکت پارچه درشت آغاز کردند. زبانشناسی ریشه کلمه فرش را به کلمه نورس قدیم "rogg" (که به صورت توف شگی تعریف می شود) و از کلمه پیش از آلمانی "rawwa" و در اوایل قرن نوزدهم می دانند ، کلمه "فرش" به معنای تشک کف است.

برخی از کلمه فرش به معنای دویدن از دیوار به دیوار استفاده می کنند. این احتمالاً در مورد موکت های ساخته شده از دیوار به دیوار است که هم می تواند به سرعت ساخته شود و هم نصب شود تا کل اتاق را تقریباً از هر اندازه پوشش دهد.

فرش دیوار به دیوار / فرش توسط nazmiyal
موکت / موکت دیوار به دیوار

فرشهای منطقه و فرشهای منطقه به راحتی می توانند در هر مکانی از زمین چیده شده و به راحتی جا به جا شوند ، در حالی که فرش های دیواری به دیوار برای همیشه روی زمین چسبانده می شوند.

فرش منطقه ناهار خوری توسط Nazmiyal
فرش منطقه ناهار خوری (داخلی توسط کوکو آرنسن و کیت دراپر)

یکی از تعاریف رسمی تر کلمات فرش و فرش مربوط به اندازه است. کلمه فرش به معنای مورد کوچکتر است (مانند فرش منطقه ای که حدود 4 فوت در 6 فوت یا کمتر است) در حالی که کلمه فرش موارد بزرگتری را منعکس می کند (مانند فرش منطقه ای که عرض آن بیش از 4 فوت و طول آن 6 فوت است ) فرشها و فرشها هم اساساً کفپوش هستند و تنها تفاوت آنها در اندازه آنهاست.

تفاوت فرش و فرش توسط nazmiyal
تفاوت فرش و فرش

بنابراین در حالی که ما می خواهیم فکر کنیم که گل رز با هر نام دیگری. قیمت پارکت پلاستیکی همانطور که در بالا ذکر شد ، در واقع بین فرش و فرش تفاوت وجود دارد.

این وبلاگ فرش که تفاوت فرش و فرش را توضیح می دهد توسط فرشهای عتیقه نازمیال در شهر نیویورک منتشر شده است.

 

https://nazmiyalantiquerugs.com/blog/what-is-the-difference-between-a-rug-and-a-carpet/





:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








/*alireza*/ https://antalyatournet.ir https://asooweb24.ir https://awat-piano.ir https://azinplastisatis.ir https://best-agahi.ir https://bia-mooz.ir https://ceplus.ir https://chareju.ir https://ceplus.ir https://coffee-akajho.ir https://dbaportal.ir https://donyayeh-zaban.ir https://dr-shafie.ir https://es-services.ir https://eslamshahr-ma.ir https://estarabadnews.ir https://fa-eset.ir https://foritarjome.ir https://gallery-car.ir https://ghazaeigallery.ir https://glasses-rybn.ir https://goto-piano.ir https://highlightbeauty.ir https://ig-home.ir https://ipgconference.ir https://isconference.ir https://koogel.ir https://kyokushins.ir https://mobilemahdis.ir https://mofidtat.ir https://my-piano.ir https://nazaristone.ir https://nikansefile.ir https://noorekarime.ir https://ofoghchat.ir https://oghan.ir https://on-tic.ir https://osatcarton.ir https://patogh-dl.ir https://pianoofficial.ir https://proje-negar.ir https://rasa-piano.ir https://razi-tajhiz.ir https://robbazar.ir https://salam-salamaati.ir https://tabriizmusic.ir https://talebmanshadipoor.ir https://tarheno1.ir https://tehranfurniture.ir https://travel-piano.ir https://villadarbast.ir https://visa-piano.ir https://zojkhob.ir https://zojsalem.ir https://zoudnews.ir