موکت پرز بلند
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

اگر عاشق فرش هستید ، تنها نیستید! با وجود گرایش به کفپوش های قیمت موکت پرز بلند سطح سخت ، فرش همچنان محبوب ترین نوع کفپوش در سراسر کشور است. اگرچه خانواده هایی که به خرید فرش جدید علاقه مند هستند ، انتخاب سختی در پیش رو دارند - آیا باید گزینه ای با توده کم یا توده زیاد انتخاب کنند؟ فرش شرق مترو ، فرش با توده کم ، فرش با انبوه
Floor Coverings International از Metro East Illinois می خواهد حدس و گمان خود را از انتخاب نوع فرش ببندد. در حالی که هر دو گزینه شمع زیاد و کم ، انتخاب بسیار خوبی برای خانه شما است ، هر دو دارای امتیازات و منهای خاص خود هستند. ادامه مطلب را بخوانید تا بفهمید کدام نوع فرش مناسب شماست!

شمع زیاد در مقابل کم شمع یعنی چه؟

قبل از اینکه بتوانیم در مورد مناسب بودن یا زیاد بودن انبوه برای خانواده شما صحبت کنیم ، مهم است که منظور از "توده" در جهان فرش است. شمع به حلقه های پارچه ای فرش شما اشاره دارد - سطح نرم که باعث محبوبیت و ماندگاری فرش شده است. اگر فرشی "پرز زیاد" نامیده می شود ، به این معنی است که الیاف بلندتر و سست تر هستند. به عنوان مثال فرش Shag یک گزینه شناخته شده با انبوه است. از طرف دیگر ، فرش های با انبوه کم دارای الیاف فرش کوتاهتر و حلقه های محکم تری هستند.

انبوه زیاد ممکن است برای شما مناسب باشد اگر if.

شما به گرمی و راحتی آن علاقه مند هستید. پرزهای زیاد به دلیل فضای دنج خانه ای که به ایجاد آن کمک می کند معروف است.
شما نمی خواهید فرش شما با گذشت زمان چاپلوس شود. با وجود حلقه های بلندتر ، فرش با پرز زیاد کمتر از گزینه های کم فرش پهن می شود.
شما عاشق ظاهر مجللی هستید که فرش کامل ، کرکی و فرش ارائه می دهد.
اگر ile ، توده کم می تواند مناسب خانواده شما باشد.

خانه شما مبتلایان به آلرژی است. یک فرش با توده کم به شما کمک موکت پرز بلند می کند تا مواد حساسیت زا در سطح فرش شما قرار نگیرند
تمیز کردن آسان برای شما مهم است. سطح تخت فرش با انبوه کم ، پاک کردن سریع و کامل لکه ها را آسان می کند.
شما می خواهید یک اتاق ناهار خوری یا اتاق بازی فرش کنید. سطح صاف تری که فرش با انبوهی از توده ها ارائه می دهد به شما اجازه می دهد تا صندلی ها یا اسباب بازی ها به راحتی از کف کف شما حرکت کنند.
خانواده شما چه توده های زیاد و چه توده های زیاد را ترجیح دهند ، یک گزینه فرش برای شما وجود دارد و تیم Floor Coverings International Metro East شما می خواهد به شما در یافتن آن کمک کند. ما به مناطق مترو شرقی ، بلویل ، اوفالون ، کالینزویل و ادواردزویل خدمت می کنیم. امروز با ما تماس بگیرید تا یک جلسه مشاوره رایگان ، در خانه ترتیب دهیم و به شما کمک کنیم کف مناسب خانواده خود را پیدا کنید!

 

 

عکس: محصولات Syda

بگذار نزد تو بیاییم
هیچ شرکت کفپوش دیگری رضایت مشتری ما را ندارد! ما مفتخریم که تجربه خرید را با نمایشگاه موبایل کفپوش موبایل خود به درب منزل وارد می کنیم. در Floor Coverings International® ، روند کار ما مشتریان را برای زندگی مستمر می کند.

یک مشاوره رایگان رزرو کنید

این احساس غرق شدن
فرو رفتن پاهایتان در یک فرش توده ای عمیق ، جلوه ای از لوکس بودن را به خانه شما می افزاید. به طور ایده آل برای اتاق خواب ، از فرش های تایل نرم و عمیق می توان در پله ها یا در اتاق های نشیمن نیز استفاده کرد تا حس راحتی بیشتری داشته باشد. تحولات اخیر در فن آوری الیاف منجر به معرفی الیاف نرم و ابریشمی مانند 'Finesse' و 'Luxelle' شده است که نور سطح شمع را منعکس می کنند و یک اثر ابریشمی مجلل ایجاد می کنند.


الهام بگیرید
به سبد اضافه کن
اسنیپ
آپولو راحتی
با این فرش عمیق ، نرم و با ارزش عالی کف خود را به آنچه شایسته آن است ، بدهید.

نمایش>
به سبد اضافه کن
مه پنین
جوزا
ترکیبی عالی از فرش نرم و نرم ، برای هر اتاق.

نمایش>
رنگهایی که دوست داریم
به سبد اضافه کن
خاکستری کریستالی
پیچش احساس
به سبد اضافه کن
برگان فراست
هیترهای حسی
به سبد اضافه کن
Vixen

خرید موکت پرز بلند
آپولو راحتی
به سبد اضافه کن
خاکستری کریستالی
پیچش احساس
به سبد اضافه کن
برگان فراست
هیترهای حسی
به سبد اضافه کن
Vixen
آپولو راحتی
به سبد اضافه کن
خاکستری کریستالی
پیچش احساس
به سبد اضافه کن
برگان فراست
هیترهای حسی
به سبد اضافه کن
Vixen
آپولو راحتی
به سبد اضافه کن
خاکستری کریستالی
پیچش احساس
به سبد اضافه کن
برگان فراست
هیترهای حسی
به سبد اضافه کن
Vixen
آپولو راحتی
به سبد اضافه کن
خاکستری کریستالی
پیچش احساس
مشاهده تمام فرش های Deep Pile
از وبلاگ
نرم نرم
هر ساله شاهد مدهای جدید و جدیدترین مواردی هستیم که باید در دنیای الهام بخش علاقه به خانه و طراحی داخلی به کار گرفته شوند. اما وقتی صحبت از کفپوش می شود ، روند فرش های "احساس نرم" هیچ نشانه ای از کاهش در بازاری را که تمایل به نفس و راحتی عمیق است ، نشان نمی دهد.





:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








/*alireza*/ https://antalyatournet.ir https://asooweb24.ir https://awat-piano.ir https://azinplastisatis.ir https://best-agahi.ir https://bia-mooz.ir https://ceplus.ir https://chareju.ir https://ceplus.ir https://coffee-akajho.ir https://dbaportal.ir https://donyayeh-zaban.ir https://dr-shafie.ir https://es-services.ir https://eslamshahr-ma.ir https://estarabadnews.ir https://fa-eset.ir https://foritarjome.ir https://gallery-car.ir https://ghazaeigallery.ir https://glasses-rybn.ir https://goto-piano.ir https://highlightbeauty.ir https://ig-home.ir https://ipgconference.ir https://isconference.ir https://koogel.ir https://kyokushins.ir https://mobilemahdis.ir https://mofidtat.ir https://my-piano.ir https://nazaristone.ir https://nikansefile.ir https://noorekarime.ir https://ofoghchat.ir https://oghan.ir https://on-tic.ir https://osatcarton.ir https://patogh-dl.ir https://pianoofficial.ir https://proje-negar.ir https://rasa-piano.ir https://razi-tajhiz.ir https://robbazar.ir https://salam-salamaati.ir https://tabriizmusic.ir https://talebmanshadipoor.ir https://tarheno1.ir https://tehranfurniture.ir https://travel-piano.ir https://villadarbast.ir https://visa-piano.ir https://zojkhob.ir https://zojsalem.ir https://zoudnews.ir