منطقه شنگن چگونه شما را تحت تأثیر قرار می دهد
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

منطقه شنگن چگونه شما را تحت تأثیر قرار می دهد
آمریکایی ها ، کانادایی ها ، استرالیایی ها ، نیوزیلندی ها و ... فقط در یک دوره 180 روزه می توانند برای مدت 90 روز در منطقه شینگن (بدون ویزای ویژه) بمانند.

اگر از منطقه شینگن خارج شوید ، ساعت شمارش معکوس متوقف می شود و تا زمانی که دوباره وارد آن نشوید ، شروع نمی شود. هنگامی که به محدودیت 90 روزه خود رسیدید ، باید 90 روز دیگر در خارج باشید.

به این ترتیب فکر کنید ... روزی که وارد منطقه شینگن می شوید 180 روز شمارش معکوس آغاز می کند. از آن 180 روز فقط می توانید 90 روز در آنجا بمانید. شما می توانید 30 روز بمانید ، سپس 10 روز ، سپس 2 روز و غیره اما وقتی به کل 90 روز رسیدید باید تا پایان 180 روز اولیه را ترک کنید.

فهرست کشورهاي منطقه شنگن
اتریش بلژیک جمهوری چک دانمارک
استونی فنلاند فرانسه آلمان
یونان مجارستان ایسلند ایتالیا
لتونی لیتوانی لوکزامبورگ مالت
هلند نروژ لهستان پرتغال
اسلواکی اسلوونی اسپانیا سوئد
سوئیس
کشور های منطقه غیر شنگن
هر کشور عضو غیر شنگن قوانین خاص خود را در مورد مدت زمان اقامت ثبت شرکت در مجارستان یک بازدید کننده بدون ویزای ویژه در این کشور دارد. کشورهای برجسته عبارتند از:

انگلستان (انگلیس ، اسکاتلند ، ولز ، ایرلند شمالی) - 180 روز
جمهوری ایرلند - 90 روز
رومانی - 90 روز
کرواسی - 90 روز
بلاروس - بیش از 30 روز (شما در اینجا به ویزا نیاز دارید ، اما درخواست آن را در داخل کشور ارائه می دهید. هزینه حدود 35 دلار)
اوکراین - 90 روز
دیگران - شما باید شرایط ویزای کشورهای دیگر را جستجو ثبت شرکت و اقامت مجارستان کنید. وزارت امور خارجه ایالات متحده در توضیح الزامات شهروندان آمریکایی کار خوبی انجام می دهد.
راههای اقامت بیش از 90 روز در اروپا
از گفتن آن متنفرم ، اما سفر بیش از 90 روز در اروپا بسیار دشوار است. اما غیرممکن نیست! من تمام روش هایی را که می شناسم ذکر کرده ام ، اما راه های دیگری نیز وجود دارد. لطفا اگر روش دیگری می دانید به من اطلاع دهید.

تقسیم کشورهای شنگن و غیر شنگن
ساده ترین راه برای تمدید سفر 90 روز گذشته ، بازدید از کشورهای شینگن و کشورهای غیر شینگن است. پس از پایان 90 روز خود ، به انگلیس ، ایرلند یا یکی از بسیاری از کشورهای اروپای شرقی که بخشی از توافق نامه نیستند سفر کنید. پس از گذراندن 90 روز در آنجا ، 90 روز دیگر می توانید به منطقه شینگن بازگردید. می توانید این روند را مرتباً تکرار کنید تا کمبود پول شما تمام شود.

ویزای تعطیلات کاری
شهروندان کانادا ، استرالیا و نیوزیلند با بسیاری از کشورهای اروپایی توافق نامه ثبت شرکت در مجارستان هزینه کار تعطیلات دارند که معمولاً بین 1-2 سال طول می کشد. این ویزا ها برای اجازه دادن به جوانان (35-38) در هنگام مسافرت است. این ویزا ها به طور معمول چند شرط دارند ، اما به راحتی قابل دریافت هستند. ایالات متحده با هیچ یک از کشورهای اروپایی برنامه ویزای تعطیلات کاری ندارد. می توانید لیستی از توافق نامه های تعطیلات فعال را در اینجا مشاهده کنید.

 




:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 خرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








/*alireza*/ https://antalyatournet.ir https://asooweb24.ir https://awat-piano.ir https://azinplastisatis.ir https://best-agahi.ir https://bia-mooz.ir https://ceplus.ir https://chareju.ir https://ceplus.ir https://coffee-akajho.ir https://dbaportal.ir https://donyayeh-zaban.ir https://dr-shafie.ir https://es-services.ir https://eslamshahr-ma.ir https://estarabadnews.ir https://fa-eset.ir https://foritarjome.ir https://gallery-car.ir https://ghazaeigallery.ir https://glasses-rybn.ir https://goto-piano.ir https://highlightbeauty.ir https://ig-home.ir https://ipgconference.ir https://isconference.ir https://koogel.ir https://kyokushins.ir https://mobilemahdis.ir https://mofidtat.ir https://my-piano.ir https://nazaristone.ir https://nikansefile.ir https://noorekarime.ir https://ofoghchat.ir https://oghan.ir https://on-tic.ir https://osatcarton.ir https://patogh-dl.ir https://pianoofficial.ir https://proje-negar.ir https://rasa-piano.ir https://razi-tajhiz.ir https://robbazar.ir https://salam-salamaati.ir https://tabriizmusic.ir https://talebmanshadipoor.ir https://tarheno1.ir https://tehranfurniture.ir https://travel-piano.ir https://villadarbast.ir https://visa-piano.ir https://zojkhob.ir https://zojsalem.ir https://zoudnews.ir