تجهیزات آشپزخانه صنعتی
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

محدوده مشعل ده گانه مشعل گاز طبیعی Garland G60-10CC با اجاق های دوقلوی همرفت دارای 60 "عرض است و تجهیزات آشپزخانه صنعتی  دارای ویژگی هایی است که راحتی و کاربرد آن را افزایش می دهد. ده مشعل قدرتمند 33،000 BTU Starfire-Pro در شبکه های ارگونومیک چدنی تقسیم شده قرار دارند. برای پخت و پز و با کارایی بالا طراحی شده است و دارای سه پایه قابل تنظیم اجاق گاز است. این منطقه با 27 "منطقه پخت عمیق و 5" تاقچه جلوی عمیق ، دارای بزرگترین سطح پخت و پز قابل استفاده در صنعت است!

- (10) 33،000 BTU Starfire-Pro Burners ؛ ساخت چدن با 12 سینی قطره

- مشعل اجاق گاز به سبک چدن "H" 38000 BTU ؛ فن همرفت 1/3 اسب بخار و 3 پایه رگ قابل تنظیم (در هر طرف)

- ترموستات کوره تعدیل کننده Snap-action از پایین به 500 درجه فارنهایت تنظیم می شود

- جلو ، کناره ها ، محافظ از جنس استنلس استیل با قفسه قابل جدا شدن و ریل جلو 5 اینچ

ابعاد کلی:
چپ به راست: 59 1/16 "
جلو به عقب: 38 3/8 "
قد (شامل 6 پا و عقب): 57 "
ارتفاع سطح پخت و پز: 36 "

ابعاد فر:
چپ به راست: 26 1/4 "
جلو به عقب: 22 "
قد: 13 "

این مورد از طریق مشترک حمل می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر و نکاتی تجهیزات آشپزخانه های صنعتی  که به شما کمک می کند تا زایمان بدون دردسر پیش رود ، اینجا را کلیک کنید.
مشعل گاز مشعل گارلند G36-6C 36 اینچ با اجاق گاز همرفت همراه با ویژگی هایی است که راحتی و کاربرد آن را افزایش می دهد. شش مشعل قدرتمند 33،000 BTU Starfire-Pro در مشبک های ارگونومیک چدن تقسیم شده است. پایه اجاق گاز همرفت آن طراحی شده است برای یکنواخت پختن و کارایی بالا و دارای سه پایه قابل تنظیم اجاق گاز. با 27 "منطقه پخت و پز عمیق و 5" تاقچه عمیق جلو ، این محدوده همچنین دارای بزرگترین سطح پخت و پز قابل استفاده در صنعت است!

- (6) 33،000 BTU Starfire-Pro Burners ؛ ساخت چدن با 12 سینی قطره

- مشعل اجاق گاز به سبک چدن تجهیزات آشپزخانه  "H" 38000 BTU ؛ فن همرفت 1/3 اسب بخار و 3 پایه رگ قابل تنظیم

- ترموستات تعدیل کننده ضربه محکم و ناگهانی از پایین به 500 درجه فارنهایت ؛ 3 رک قابل تنظیم با روکش نیکل با راهنماهای قابل جدا شدن

- جلو ، کناره ها ، محافظ از جنس استنلس استیل خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی  با قفسه قابل جدا شدن و ریل جلو 5 اینچ

ابعاد کلی:
چپ به راست: 35 1/2 "
جلو به عقب: 38 3/8 "
قد (شامل 6 پا و عقب): 57 "
ارتفاع سطح پخت و پز: 36 "

ابعاد فر:
چپ به راست: 26 1/4 "
جلو به عقب: 22 "
قد: 13 "

این مورد از طریق مشترک حمل می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر و نکاتی که به شما کمک می کند تا زایمان بدون دردسر پیش رود ، اینجا را کلیک کنید.

 

https://tiamsteel.com/





:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








/*alireza*/ https://antalyatournet.ir https://asooweb24.ir https://awat-piano.ir https://azinplastisatis.ir https://best-agahi.ir https://bia-mooz.ir https://ceplus.ir https://chareju.ir https://ceplus.ir https://coffee-akajho.ir https://dbaportal.ir https://donyayeh-zaban.ir https://dr-shafie.ir https://es-services.ir https://eslamshahr-ma.ir https://estarabadnews.ir https://fa-eset.ir https://foritarjome.ir https://gallery-car.ir https://ghazaeigallery.ir https://glasses-rybn.ir https://goto-piano.ir https://highlightbeauty.ir https://ig-home.ir https://ipgconference.ir https://isconference.ir https://koogel.ir https://kyokushins.ir https://mobilemahdis.ir https://mofidtat.ir https://my-piano.ir https://nazaristone.ir https://nikansefile.ir https://noorekarime.ir https://ofoghchat.ir https://oghan.ir https://on-tic.ir https://osatcarton.ir https://patogh-dl.ir https://pianoofficial.ir https://proje-negar.ir https://rasa-piano.ir https://razi-tajhiz.ir https://robbazar.ir https://salam-salamaati.ir https://tabriizmusic.ir https://talebmanshadipoor.ir https://tarheno1.ir https://tehranfurniture.ir https://travel-piano.ir https://villadarbast.ir https://visa-piano.ir https://zojkhob.ir https://zojsalem.ir https://zoudnews.ir