تهیه تجهیزات آشپزخانه های صنعتی
نوشته شده توسط : علیرضا شمسی پور

میکسر
یک ابزار آشپزخانه ضروری که همه چیز را آسان تر و سریعتر می کند ، تهیه تجهیزات آشپزخانه های صنعتی به خصوص در مورد پخت و پز. یک آشپز برجسته سزاوار یک مخلوط کن پیشرفته است. همچنین در اندازه ها و کیفیت های مختلف موجود است. بهترین میکسر آشپزخانه یکی است که تمام ویژگی های آن را ارائه می دهد آشپز به دنبال قیمت مناسب است.
تبرید
تجهیزات برودتی بخش مهمی از تجهیزات آشپزخانه تجاری را تشکیل می دهد و هم برای رستوران ها و هم برای مصارف خانگی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. یخچال مناسب یکی از مهمترین تجهیزات آشپزخانه است که شما می خواهید قبل و بعد از آماده سازی همه وسایل خود را در دمای مناسب خنک نگه دارید.
ظروف پذیرایی 
تجهیزات آشپزخانه همچنین شامل ظروف پذیرایی به عنوان مثال ست شام ، قابلمه قوری ، بشقاب هایی با اندازه های مختلف متناسب با اهداف خاص سرو ، کاسه ، نعلبکی ، محصولات شیشه ای ، چاقوی میز ، قاشق ، چنگال ، کوزه ، شیشه و موارد دیگر است.
تخته های خرد کردن / چاقوها
امروزه انواع مختلف تخته های خرد کردن ، تخته های شیرینی پزی ، و تخته های ورز دادن در بازار موجود است. این تخته ها برای خرد کردن سبزیجات و تهیه نان بسیار مهم هستند. در حالی که ، چاقو نیز یکی دیگر از تجهیزات ضروری آشپزخانه است که شامل انواع مختلف چاقو برای برش گوشت ، سبزیجات ، نان ، شیرینی ، تخم مرغ و بیسکویت است.
سرخ کن های عمیق
سرخ کن های تجاری یکی دیگر از تجهیزات محبوب و ضروری آشپزخانه هستند. خرید تجهیزات آشپزخانه صنعتی بسیاری از رستوران ها از سرخ کن های عمیق استفاده می کنند. مقدار زیادی غذای بیرون ریز در سرخ کن عمیق پخته می شود. آنها روغن زیادی برای پخت اقلام مختلف دارند. این دستگاه ها اغلب در واحدهای یک ، دو و سه به فروش می رسند تا نیازهای آماده سازی مواد غذایی را برآورده کنند. غذاهای منجمد با سرخ کن های مرغوب به راحتی طبخ می شوند.
پوست کن و برش دهنده
هدف دستگاه های لایه بردار و برش دهنده همان برش دهنده ها است. قابل ذکر است که لایه برداری اگر به صورت دستی انجام شود می تواند زمان بیشتری نسبت به برش یا برش داشته باشد. از این رو ، می توان از یک وسیله تجاری تجاری برای پردازش مواد غذایی ، که به راحتی با لایه برداری یا برش مقابله می کند ، استفاده کرد.پ

منبع:(https://tiamsteel.com)





:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








/*alireza*/ https://antalyatournet.ir https://asooweb24.ir https://awat-piano.ir https://azinplastisatis.ir https://best-agahi.ir https://bia-mooz.ir https://ceplus.ir https://chareju.ir https://ceplus.ir https://coffee-akajho.ir https://dbaportal.ir https://donyayeh-zaban.ir https://dr-shafie.ir https://es-services.ir https://eslamshahr-ma.ir https://estarabadnews.ir https://fa-eset.ir https://foritarjome.ir https://gallery-car.ir https://ghazaeigallery.ir https://glasses-rybn.ir https://goto-piano.ir https://highlightbeauty.ir https://ig-home.ir https://ipgconference.ir https://isconference.ir https://koogel.ir https://kyokushins.ir https://mobilemahdis.ir https://mofidtat.ir https://my-piano.ir https://nazaristone.ir https://nikansefile.ir https://noorekarime.ir https://ofoghchat.ir https://oghan.ir https://on-tic.ir https://osatcarton.ir https://patogh-dl.ir https://pianoofficial.ir https://proje-negar.ir https://rasa-piano.ir https://razi-tajhiz.ir https://robbazar.ir https://salam-salamaati.ir https://tabriizmusic.ir https://talebmanshadipoor.ir https://tarheno1.ir https://tehranfurniture.ir https://travel-piano.ir https://villadarbast.ir https://visa-piano.ir https://zojkhob.ir https://zojsalem.ir https://zoudnews.ir